Sinds halverwege november zijn begonnen aan het verbouwen van ons huis. Op de eerste verdieping wilden wij graag een dakkapel plaatsen. De relatie waar onze aannemer mee samen werkte zat helemaal vol gepland, zodoende zijn wij bij Pronk Dakkapellen terecht gekomen. Het eerste contact met Pronk Dakkapellen was eigenlijk gelijk heel positief. Het was vrij snel mogelijk om (met in ons geval Jasper) een inmeet-afspraak te maken. Naderhand kregen wij zoals besproken een hele duidelijke offerte toegestuurd. Tijdens het inmeten werd ook goed meegedacht over wat wij zouden willen, wat daar goed op aan zou sluiten en wat mooi bij de nog te plaatsen schuifpui zou passen. Ook waren er veel extra opties mogelijk (bijvoorbeeld: een hoor, elektrische zonnewering etc.). Na het inmeten hebben wij ook nog contact gehad met over dakkapel. Eigenlijk werd overal zeer snel en duidelijk op gereageerd. We werden netjes te woord gestaan en de uitleg was super duidelijk. Ook was men heel duidelijk over het verdere proces en het plaatsen. Het plaatsen ging ook volgens de planning, ondanks de file en het iets slechtere weer. Maar de communicatie en de kwaliteit is top. De dakkapel stond op een aanhanger in onze straat en iedereen die voorbij liep zei al dat ze de dakkapel er super strak en mooi uit vonden zien. Na het plaatsen van de dakkapel zagen wij dat deze mooi matcht met de schuifpui, dus we waren achteraf ook blij met het advies dat we kregen bij het inmeten. Ik zou zeggen kijken naar de bijgevoegde foto en oordeel zelf, wij zijn in ieder geval erg tevreden over de kwaliteit en service bij Pronk dakkapellen. Als wij teen de tijd eventueel een tweede dakkapel gaan plaatsen dan zullen we zeker contact opnemen met Pronk Dakkapellen.

Top aannemer denkt goed mee

Ik ben best wel een zeur en zie vaak dingen die beter hadden gekund maar heb niks op te merken ze werken samen met toppers en hebben de dakkapel gekregen die we in ons gedachte hadden zelfs beter (verzonken goot) dus geen lood meer aan de zijkant van de dakkapel super mooi geworden kan alleen maar zeggen top bedrijf (aanrader)

Heel tevreden met 2 dakkapellen op onze woning

Wij zijn zeer tevreden over voor Pronk, die onlangs twee prachtige dakkapellen heeft geplaatst op onze woning. Het hele proces, vanaf het eerste contact tot en met de oplevering, verliep vlekkeloos en professioneel. Het team van Pronk was zeer deskundig en vriendelijk, en de kwaliteit van het werk is uitstekend. De dakkapellen zijn niet alleen functioneel, maar ook esthetisch zeer geslaagd en voegen ook waarde toe aan ons huis. Ik ben zeer tevreden met het werk van Pronk en kan dit bedrijf van harte aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardige dakkapellen.

Zeer tevreden.

Werklui waren keurig op tijd in alle vroegte aanwezig. De oude dakkapel is efficient afgevoerd en de nieuwe dakkapel professioneel geplaatst.

Vakmannen met een mooi eindresultaat.

Van het begin tot het eind goed begeleid, denken met je mee en leveren goede kwaliteit werk.

Direct en duidelijk.

Vanaf het eerste contact goed verloop in communicatie. Nadat ik zelf de kapel samen had gesteld via de site van Pronk voor de offerte kwam de prijs bijna overeen met de uiteindelijke prijs. Bij het inmeten werd er duidelijk verteld over de mogelijkheden en eventuele aanpassingen ten opzichte van de offerte. Vanaf het moment van inmeten tot en met plaatsing verliep alles volgens afspraak. Ik ben zeker tevreden.

Prettig traject met dito resultaat

Fijne club; denken mee tijdens voortraject en maken alles waar op de installatiedag. Kleine uitdagingen worden zonder morren opgelost. Het resultaat is er naar!

Goede communicatie en vakmanschap

Op de afgesproken datum is naar volle tevredenheid door kundig personeel de dakkapel geplaatst in een snel tempo. Zeker een aanrader.

Zeer tevreden! Wordt snel gereageerd op mail. Op de dag van plaatsing: mannen waren netjes op tijd, erg vriendelijk en gingen gelijk aan het werk. Dakkapel zat er zeer snel op. Alles weer netjes achter gelaten, uitleg gekregen, tips en advies. Heel blij met het resultaat! En wat geeft het gelijk meer ruimte! Wij zouden Pronk Dakkapellen zeker aanraden!

Ervaren vakmensen en zorgvuldig in afwerken.

Afspraken worden correct nagekomen en het materiaal, de dienstverlening en aanpak zijn van de vaklieden zeer goed verzorgd. Alles op tijd en 's morgens op de afgesproken tijd aanwezig en de kraan om de oude en nieuwe dakkappel te plaatsen wat zeer goed ging. Verder de dakpannen met beleid naar beneden gebracht. Al met al correct werk geleverd en na 5 uur al op de dakkappel vervangen en vernieuwd.

Timing, bejegening, afwerking goed. Over het resultaat zijn we zeer tevreden. Er was enige onduidelijkheid hoe ver te gaan met de aftimmering binnenzijde. Zoals aanhelen, en gipsplaten plaatsen. Dit is met creatieve en welwillende acties van monteurs goed opgelost.

Prima gegaan......jongens werken hard, eigenlijk alleen maar stil gezeten om koffie te drinken. Ook voor mijn vele vragen een duidelijk antwoord gekregen.

Goed contact en ongevraagd goed advies

Contact was goed en altijd snelle reactie. In de offerte ronde ongevraagd advies gekregen om toch andere afmeting te doen. Uiteindelijk hiervoor gekozen en bleek achteraf ook beste beslissing.

Verkoper nam de tijd voor ons. Altijd snelle reactie bij vragen. Door de monteurs netjes gewerkt en volgens afspraak.

Goed werk geleverd zeer tevreden.

De ervaring was goed, monteurs waren op tijd, zat een beetje tegen met het gat uitzagen. Maar ging allemaal goed veder. Veder goede tips gekregen om het dakkapel af te werken aan de binnen kant.

Prima bedrijf prima montage

Vanaf het eerste contact tot en met de montage van het dakkapel is alles prima verlopen. Ook op de dag van installatie waren de installatie monteurs meewerkend, duidelijk en vriendelijk in de communicatie.

Zeer tevreden over Pronk

Wij hebben onze keus laten vallen op Pronk dakkapellen omdat A. zij in staat waren redelijk snel te leveren en B. omdat het klikte tijdens het kennismakingsgesprek. Dat laatste vind ik overigens belangrijker dan een snelle levertijd. Fijn dat het allebei lukte. Pronk heeft ook ontzorgt op het moment dat ik daarom vroeg i.v.m. gemeentelijke ontheffingen. Een fijne ervaring en met een Pronkstuk op ons huis als eindresultaat. Montage team ook fijne mensen en harde werkers.

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.