Snel en professioneel

Na een paar Dakkkapel bedrijven te hebben ge-contact was de klik er meteen met Pronk. Door op de website te kunnen inschatten wat de prijs wordt en wat de mogelijkheden zijn vond ik erg prettig. Ze hebben echt meegedacht met opties in kleur en hun technische kennis goed kunnen uitleggen. Ik heb de hele ervaring als zeer prettig ervaren. Dankjewel!

Komt afspraken na en leveren een mooi product op

Pronk dakkapellen is een goede aannemer voor een nokverhoging. - Ze zijn klantgericht - ze stellen een overzichtelijke offerte op - ze zijn telefonisch voor vragen goed bereikbaar. - ze maken duidelijk wat je ter voorbereiding moet doen aan de hand van een montagebrief. - nokverhoging is binnen 1,5 dag mooi geplaatst. - ik krijg bij de oplevering tips mee over hoe ik de nokverhoging kan aftimmeren

Zeer tevreden!

Begin februari 2023 is onze dakkapel geplaatst. Van begin tot eind is alles goed gegaan. Deskundig advies gekregen. Ook als we tussendoor vragen hadden, kregen we snel antwoord terug. Dakkapel staat als een huis en is ook al goed getest dit jaar met al die regen. Geen druppel binnengekomen.

Service en vakmanschap!

De dakkapel bestelt bij Pronk Dakkapellen. Deze wordt dan door een timmerbedrijf gefabriceerd en uiteindelijk ook geplaatst. Hierover is Pronk heel transparant. Het timmerbedrijf G de Jong uit Opmeer heeft de kapel gebouwd en geplaatst. De monteurs waren lekker vroeg en gingen snel aan de gang. Ze werken netjes zijn duidelijk en vakkundig. Het is wel handig om in de buurt te blijven. Als er vragen zijn kan je als klant dan gelijk inspringen.

Ongecompliceerd door vakkennis

Heldere uitleg,prettige samenwerking.je merkt meteen dat pronk een bedrijf is met veel ervaring. Het is een hele operatie het dak van je huis maar wij werden echt op ons gemak gesteld en hadden vertrouwen door de ontspannen manier van werken met duidelijke afspraken die precies werden nagekomen. Ook na het plaatsen van verhoogde nok en dakkappel was er nog nazorg ,gertjan kwam nog even doorspreken hoe alles gegaan was en dat vastleggen.morgen is het windkracht 12 dus we zullen het zien!=). We hebben een erg prettig gevoel overgehouden aan het hele proces en geen inhoudelijke verbeterpunten te benoemen.

Keurig vakwerk

Ik heb samen met mijn buurman twee gemeenschappelijke dakkapellen laten plaatsen, (voor en achter) in een woning van bijna 100 jaar. Zowel het voortraject (eerste kennismaking, offertebesprekingen, en communicatie tijdens het bouwproject in de fabriek) als de uiteindelijke plaatsing (in 2 dagen) beoordeel ik als prima vakwerk. Twee details steken er boven uit: 1. Tijdens de plaatsing van de dakkapel aan de voorzijde werd door de heer de Jong een kleine modificatie in de dakconstructie voorgesteld, waardoor er aan binnenzijde meer stahoogte ontstaat. Keurig meedenken met de klant. 2. Tijdens het nauwkeurige opmeten, maakten we de mondelinge afspraak om de dimensionering van de ramen te laten aansluiten op een bestaand wandje (kamertje op zolder). Dit is uitstekend gelukt, voor mij een bewijs dat er prima vakmensen aan het werk zijn.

Top geregeld allemaal

Snelle sevice en gezellig team Mannen bedankt mvg van texel duykerdam 27

Prima prijs en kwaliteit

Snel en meedenkend

Goede communicatie en prettige ervaring

Er werd altijd snel geschakeld als je vragen had. De communicatie was transparant en helder

zeer tevreden met product, adviezen en service.

Korte tijd tussen opdracht en plaatsing. Extra product werd vlot ingepast. Een vlekje ts afdichtrubber en glas werd de volgende dag weggewerkt. Op advies laminaat, kasten met osbplaten en zeil afgeschermd. Maar goed ook want t was behoorlijk nat die dag. Zeer tevreden met resultaat (casco) en adviezen hoe alles op juiste manier af te timmeren.

Zeer goede begeleiding van het gehele proces, van aanbesteding tot uitvoering

Tijdens het gehele traject goed en vakkundig begeleidt door Pronk, met de juiste vakmensen aangesloten op het juiste tijdstip.

"Excelente trabajo y atencion"

Altamente recomendables, muy eficientes y atentos en todos momento. Una excelente experiencia.

Goede expertise

Vanaf de eerste afspraak tot realisatie was er duidelijkheid en is er netjes gewerkt met de plaatsing van onze nokverhoging. Vriendelijke mee denkende medewerkers.

Snel en netjes gewerkt.

Het contact was vanaf het begin goed. Voor vragen waren ze per mail en telefonisch goed bereikbaar en anders werd ik heel snel teruggebeld. Het plaatsen van de dakkapel zelf ging ook snel. Ze waren er al vroeg en met een paar uur was het al tijd om de dakkapel op z'n plek te zetten. De afwerking was netjes, evenals de communicatie met het team. Al met al ben ik zeer tevreden met het resultaat en de weg ernaartoe.

Prettig en snel

De communicatie verliep snel en prettig. De heren die de dakkapel hebben geplaatst waren snel en vriendelijk!

Wij zijn vanaf de intake tot het plaatsen meer dan tevreden , het eind resultaat is gewoon top

Zie boven

Super kwaliteit dakkapel

De lokale schouwing om van klantwens naar opdracht te vertalen is zeer goed uitgevoerd. Uitstekend advies in mogelijkheden en oplossing gericht meedenken, backoffice (vergunning) traject, tot professioneel benodigde technische tekening maakt dat een meerwaarde om met dit bedrijf Pronk Dakkapellen in zee te gaan. De installateurs van het dakkapel waren vriendelijke monteurs en overleggen goed met de klant om de laatste eventuele issues op te lossen en de juiste positie van dakkapel te bepalen. Kortom een zeer mooi degelijk dakkapel die een stuk meer loopruimte en woongenot oplevert.

mooie dakkapel

De dakkapel ziet er netjes uit en was snel geplaatst. Toch nog wel een opmerking, de montage ploeg liet wel een ongelofelijke bende achter, tevens zaten alle plastic bescherming nog op alle kozijnen. Voor de rest wel tevreden.

Persoonlijke benadering. Vakmensen. Goede service!

In alle opzichten zeer goed

Op 11 mei 2023 werd bij ons een dakkapel geplaatst door firma Pronk Dakkapellen b.v. Om te beginnen waren zij telefonisch goed bereikbaar. Zij namen voldoende tijd voor uitleg en antwoorden op onze vragen. Tijdens een gesprek bij ons thuis konden wij onze wensen aangeven, niets was te veel gevraagd. Er werd ook een bedrijfsbezoek aangeboden, wat we ook gedaan hebben. Kennis gemaakt met de rest van het personeel ter plaatse. Uitleg gehad over de samenstelling en de opbouw van de dakkapel. Het was een prettige ervaring. Met goed gevoel hebben wij hun offerte geaccepteerd. Zeer concurrerend met de concurrenten. Hun offerte, welke volledig aan onze wensen voldeed, kwam als de beste uit de bus. De dakkapel kon op een redelijke termijn geplaatst worden, en keurig gecommuniceerd over de procedure en voorbereidingen ervan. Keurig op afgesproken datum en tijd waren met z’n vieren aanwezig. De plaatsing ging super snel dank zij een hard werkend team. Top. Wij zijn buiten gewoon tevreden. Zeer aan te bevelen. Fam. Marouan, Waddinxveen

Ze doen wat er gezegd word.

Mooi dakkapel die door goede monteurs in elkaar en op het dak is gezet. Tot op dit moment een zeer tevreden klant

Alles naar tevredenheid!

Contact is prima verlopen. Alles zoals afgesproken. De jongens waren vrolijk en hebben hard gewerkt. Om 8:30u waren ze er, en om 11:00u zat de dakkapel erop. Toppie! Zeer aan te bevelen

Top geregeld

Zeer netjes en goede kwaliteit dakkapel.

Persoonlijke en betrokken dienstverlening

Direct bij 1e telefoongesprek een klik. Oplossingsgericht werken, het glad is half vol. Waar alle dakkapellen leveranciers nee zeiden bij de complexe hijssituatie, zei Pronk ja. Nu een half jaar verder staat de dakkapel naar onze volle tevredenheid op zijn plek. En alles ook nog eens voor een scherpe prijs. En nu genieten geblazen van de luxe toevoeging aan ons huis. Dank allemaal en in het bijzonder Cor.

Goede communicatie en vakmensen

Er is goed nagedacht met ons bij het meten van het dakkapel. Duidelijk en correct. Plaatsen is heel snel gegaan en afgetimmerd door vakmensen. Zijn heel tevreden. Helaas zat er in één van de kozijnen een scheurtje maar dat werd vóór de plaatsing al doorgegeven aan ons en er is gelijk een nieuw kozijn besteld. Top service! Plaatsen gebeurd door fijne en hardwerkende vakmensen.

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.