Dhr huijsmans heeft mij uitstekend bij gestaan in de zaak naar Bevelandwonen ivm lekkage vd woning. 20-02-2024

Fabian heeft ons geholpen in een geschil rondom aankoop pand.

Fabian is zeer professioneel en heeft ons door het gehele proces goed begeleidt.

Door dhr. Berkhof geholpen in een onroerend goed geschil. Hij helpt je goed, snel en adequaat. Daar waar ik zelf niet verder kwam, weet meneer het razendsnel te regelen / op te lossen.

Eerste keer en direct goed opgelost

Ervaring was zeer goed en ze hebben mijn geschil zeer goed en professioneel opgelost.

Gewoon heel goed gedaan

Dhr. Berkhof heeft mij in deze zaak (vochtschade met de buren) heel goed bijgestaan. Dhr. held mij goed op de hoogte van alle ontwikkelingen. Uiteindelijk is de zaak positief opgelost.

Klantgericht, menselijk, snel en proactief

Onze kwestie ging om een onroerend goed geschil over de overdracht van onroerend goed. Door tussenkomst van Fabian Berkhof is de transactie tijdig tot een goed einde gebracht.

Goed geholpen door Fabian Berkhof

Fabian Berkhof heeft mij bijgestaan tijdens een arbeidsrechtelijk geschil met mijn werkgever. Fabian is erg begripvol en deskundig. Ik ben blij dat ik dit niet alleen heb hoeven doen en dat Fabian mij geholpen met het maken van lastige keuzes. Het geschil is tot een goed einde gekomen. Nogmaals dank Fabian!

Goed geholpen door Dhr. Berkhof, echter zelf met de zaak gestopt, omdat er geen eer te behalen viel voor mij.

Heel goed geholpen

Na een geschil in het hippisch recht over de koop en levering van een veulen duidelijk en eerlijk andwoord gekregen op mijn vragen. Het contact was goed en snel. Fabian Berkhof heeft me van begin tot eind geholpen en was zelfs aanwezig bij de overdracht.

Zeer professioneel, uitstekend klantcontact en snelle reactie.

Ik heb het contact met Advocatenkantoor Zeeland en dan met name met mr M.C. Geijtenbeek als zeer prettig ervaren. Er was telefonisch contact waarbij ik mij begrepen voelde en er naar de juiste oplossing werd gezocht. De advocaat heeft mij altijd goed bijgestaan en op een prima manier voor de administratieve afhandeling gezorgd. Al met al een top ervaring!

buiten gewoon goed

Het gaat hierom een complexe onroerend goedzaak. Fabian heeft ons goed geholpenen correct met korte lijntjes we hadden zo antwoord terug als we vragen hadden en dat is wel zo fijn Daarmee zijn alle vorderingen van de wederpartij volledig afgewezen door de rechtbank. Wij zijn zeer tevreden over Fabian Berkhof.

Grote deskundigheid met daarbij een persoonlijke benadering.

Ik was verwikkeld in een complexe letselschadezaak, toen ik van een kennis vernam dat zij een advocaat kende die mij wellicht kon helpen. Ondanks dat de kwestie jaren heeft geduurd ben ik zeer tevreden met het bereikte resultaat. Fabian was goed op de hoogte van wat ik kon verwachten, het verliep ook geheel volgens de prognose die hij van tevoren had gegeven. Hierdoor wist ik continu waar ik aan toe was. De bereikbaarheid vond ik ook erg prettig, ik heb nooit lang hoeven te wachten op een reactie van Fabian. Hierdoor voelde ik mij gehoord en serieus genomen.

Super goed geholpen

Van een kennis de contactgegevens gekregen van Fabian Berkhof. Na een afspraak voor een gesprek super snel geholpen waar we zeer tevreden over zijn. Korte lijnen met een goede uitleg. Nogmaals hartelijk dank

Zeer professioneel en behulpzaam

Vanaf het moment van aanstelling tot afronding van de zaak ben ik zeer professioneel en met begrip geholpen met uiteindelijk het gewenste resultaat. Hiervoor ben ik zeer dankbaar.

Wij tegen de grote machten, maar met Advocatenkantoor Zeeland aan onze zijde

Wat denk je te kunnen beginnen tegen grote verzekeringsmaatschappijen?? We werden in de kwade hoek geplaatst met een wolk van schuld en grote boete claims boven ons hooft! Onze volledig overtuiging van onze onschuld bracht geen verandering in deze situatie! Ondersteuning gezocht bij Advocatenkantoor Zeeland. Dit bleek de juiste beslissing te zijn! Door een juiste correcte aanpak van Fabian Berkhof is onze onschuld vertaald en op de juiste manier overgebracht! Wij willen Advocatenkantoor Zeeland en in het bijzonder Fabian Berkhof hartelijk danken voor zijn bewezen dienst!

Oplossing ontvlechten onderneming

Ik liep tegen het probleem aan dat de samenwerking in mijn V.O.F. niet naar behoren functioneerde en het voor de firmanten beter zou zijn de V.O.F. op te heffen. Het probleem was echter dat er met de andere firmant geen gespreek meer mogelijk bleek op dat moment vanuit emotie en frustratie. Zo ben ik met Fabian Berkhof in gesprek gekomen en hij heeft mij de juiste weg gewezen om dit toch via het gesprek op te lossen. Met een goed opgestelde brief/mail is dit gelukt en na een paar goede gespreken zijn we in goed overleg uit elkaar gegaan. Bedankt Fabian! Goed werk geleverd.

Top ervaring

Door een goed advies van Advocatenkantoor Zeeland pakte een vervelend geschil onverwachts positief uit.

Vakkundig

Erg tevreden over de behandeling van mijn zaak. Een zeer bekwame en behulpzame houding en duidelijke informatieverstrekking.

Laagdrempelig, eerlijk en deskundig advies

In een aantal zaken heb ik de ervaring dat de kwestie met zo laag mogelijke kosten wordt opgelost. De aanhouder wint als het aankomt op het innen van facturen.

doen wat ze beloven

Advocaten kantoor zeeland is betrouwbaar en komt zijn afspraken na.

Ik had Fabian als advocaat in een complex huurgeschil. Doortastende advocaat. Sociaal emphatisch, toch ook zakelijk op de juiste momenten. Met name ook de support tijdens de zware momenten vond ik erg fijn. Heb me toch regelmatig gerustgesteld gevoeld. En we hadden het inhoudelijk ook strak en to the point voor elkaar uiteindelijk, wat uiteraard pas achteraf blijkt, maar toch een prettige gewaarwording was. Zou hem zeker aanbevelen in zaken die emotioneel zwaar wegen en juridisch wat ingewikkeld in elkaar steken. Het kantoor zelf was prettig qua communicatie en administratieve afwikkeling. Flexibel en aardige dame aan de telefoon.

• Ervaring met: Huurrecht

Open, eerlijk, direct en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent, wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn en wat de kansen zijn. Ga zo door!!

• Ervaring met: Personen- en familierecht

Mr. F. Berkhof heeft mij in één van de moeilijkste momenten in mijn leven (faillissement) meer dan professioneel, betrokken en deskundig geholpen. Daar waar ik geen te bewandelen weg vond, heeft Fabian Berkhof de weg gewezen en daarin de leiding genomen. SUPER bedankt door jouw deskundigheid en betrokkenheid staat alles weer op de rails om verder te kunnen!!!!

• Ervaring met: Ondernemingsrecht

Prima en snel vakkundig te woord gestaan en geholpen.

• Ervaring met: Contractenrecht

Snel en goed geholpen na ontslag

• Ervaring met: Arbeidsrecht