Liefdevolle en professionele begeleiding

Super lieve verloskundigen waar je met al je vragen terecht kunt, begeleiding tijdens de bevalling erg fijn! Ondanks een vrij zware bevalling kijk ik er erg positief op terug dankzij de verloskundigen!

• Persoonlijke begeleiding

Ik zou verloskundige Amsterdam Zuid iedereen aanraden!

Zonder de dames van verloskundigen Amsterdam Zuid geen volgende baby! Dus waar kan ik tekenen dat jullie er bij de volgende baby weer bij zijn? Top begeleiding en super bevalling in een mooie kamer in OLVG West. Geen stress en geen pijn-medicatie nodig gehad omdat ik zoveel vertrouwen kreeg door super verloskundige Suzanne.

• Persoonlijke begeleiding

Wat een ontzettend lief bericht, dankjewel Jade! :) We zien je heel graag weer snel terug!!

Super begeleiding!

Verloskundigen Zuid is echt een top team. Tijdens mijn twee zwangerschappen ben ik superfijn begeleid. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen!

• Persoonlijke begeleiding

Positief, goede begeleiding . Dank. Vooral complimenten aan Ilse, secretariaat. Zij doet het goed, altijd netjes reageren op vragen en schept vertrouwen. De verloskundigen wisselen vaak dus weinig kans om relatie op te bouwen maar ze doen goed werk en zijn professioneel.

• Persoonlijke begeleiding

Super vriendelijk, deskundig en geven de ruimte om je eigen invulling aan de bevalling te geven

Ik en m’n vriend hebben de begeleiding zeer fijn ervaren. Allemaal lieve betrokken meiden waar we goed met vragen terecht konden en die ook de ruimte gaven om de bevalling naar onze wensen te doen. In ons geval thuis in een bevallingsbad.

• Persoonlijke begeleiding

Een hele fijne verloskudigenpraktijk!

Ik vond het een hele fijne praktijk. Alle verloskundigen zijn super aardig. Ik ben heel goed geholpen tijdens mijn bevalling! Midden in de nacht stond de verloskundigen voor mij klaar en kwam kalm en professioneel langs om mij te helpen. Super!

• Persoonlijke begeleiding

Professioneel, ontspannen & energiek!

Ik ben heel goed geholpen, altijd professioneel te woord gestaan en dat allemaal een beetje op een no-nonsense manier. Daar hou ik wel van!

• Persoonlijke begeleiding

Ik was zeer tevreden over alle verloskundigen bij verloskundige zuid!

De meiden zijn ontzettend lief en meedenkend. Ze tonen begrip en stellen je gerust.

Topp!

Super lieve mensen! Vanaf de intake voelde ik me gelijk vertrouwd en heb toen ook voor hun gekozen. Ze hebben mij goed gemotiveerd om te stoppen met roken en ik was echt ontzettend op mijn gemak toen ik ging bevallen !

Fijne begeleiding

Ik ben blij met de begeleiding die ik heb gekregen van alle verloskundigen. Vrouwen met verstand van en passie voor hun vak!

T kan niet beter!!

We zijn super tevreden en het kon niet beter! Aardige lieve mensen die ons hebben gesteund en geholpen en samen hebben we onze mooi meisje in de wereld gebracht. Dank jullie wel, jullie zijn kanjers!!!

fijne en professionele verloskundigen

Vanaf het eerste contact heb ik een fijn gevoel gehad bij de praktijk en dames. Ze leefde altijd met me mee en gaven mij goede adviezen. Ondanks de corona tijd waren ze betrokken en goed bereikbaar

Wederom top ervaring

Hele fijne verloskundigen, professioneel en heel persoonlijk. Ze zijn in totaal met zijn 5en maar het maakt uiteindelijk niet uit wie je helpt bij je bevalling wat heel veel vertrouwen geeft. Ik zou deze praktijk iedereen aanraden.

Persoonlijk, professioneel en vertrouwd

Ik ben heel blij dat ik hier beide zwangerschappen heb doorlopen. De verloskundigen zijn stuk voor stuk professioneel, laten je op je gemak voelen, luisteren en denken met je mee. Zij bieden echt zorg op maat. Ook tijdens de bevalling in zeer goede handen geweest waardoor ik echt niet bang ben om een bevalling te doorstaan. Ook de nazorg is erg goed! Aanrader!

Goede en betrouwbare service

Na mijn eerste goede ervaring met de praktijk heb ik wederom gekozen voor de dames van de Verloskundigen Amsterdam Zuid. Ook de tweede begeleiding heb ik als positief ervaren. Er is sprake van een goede telefonische bereikbaarheid, bruikbare tips en adviezen, vriendelijke dienstverlening en een vertrouwd gevoel. Het enige minpuntje (verbeterpuntje) dat ik heb ervaren is dat ik soms lang op mijn controleafspraak moest wachten i.v.m. uitloop van andere afspraken.

Fijne persoonlijke ervaring

Fijne persoonlijke ervaring waarbij de verloskundige altijd voor je klaar staan

• Persoonlijke begeleiding

Great experience in every aspect

All the midwifes were great, professional and friendly. They were calm, answered any questions that I had and were an overall support both in the good pregnancies and the bad one. I did not ask for this information, but realize now after that it would have been good to be able to discuss pain medication options with them before. Now I only went based on talks with friends.

Heel aangenaam En professioneel

Zeer deskundige dames allemaal. Heel vriendelijk. En stellen je op je gemak. Nemen echt de tijd voor je om naar je te luisteren. Goede begeleiding.

• Persoonlijke begeleiding

I was really happy with them

Super nice midwives, I was feeling myself calm and healthy with them.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Professionality & trust
  • Advice
  • Personal support

Geweldig; echte steun geweest.

Ontzettend leuk team, leuke dames en ook assistente. Goed bereikbaar en bij bezorgdheid altijd direct een plekje om langs te komen. Bedankt dames; jullie hebben bijgedragen aan een fijne zwangerschap en goede nazorg!

• Persoonlijke begeleiding

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zéér tevreden ben!!!

Ik heb mij vanaf de eerste afspraak al op mijn gemak gevoelt bij verloskundige Zuid en dat werd in de loop van mijn zwangerschap alleen maar beter. Ik heb mij echt gesteund gevoelt en kon het over alles hebben. De verloskundigen hebben mij zelfvertrouwen gegeven in mijn zwangerschap tot aan de bevalling! Ook vond ik iedereen even prettig. Er word naar je geluisterd en meegedacht. Ik ben iedereen heel erg dankbaar en met name Tineke die bij de bevalling was zal ik nooit vergeten!!! Jullie zijn toppers!

Fijne en persoonlijke praktijk

De assistenten en verloskundigen zijn erg vriendelijk en betrokken. Daarnaast organiseert de praktijk ook allerlei interessante workshops ter voorbereiding op de zwangerschap en bevalling. Ingrid was mijn verloskundige tijdens de bevalling en met haar rust en kundigheid heeft zij voor een fijne ervaring gezorgd.

• Persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding en perfecte zorg!

Terugkijkend op mijn zwangerschap hebben mijn partner en ik deze mooie praktijk als zeer fijn ervaren. Fijne begeleiding, onwijs lieve en kundige verloskundigen. Een pluspunt was dat er waarde werd gehecht aan een persoonlijke klik en dat er met alle verloskundigen een keer een afspraak werd gemaakt zodat niemand onbekend was. Als er iets aan de hand was of als ik twijfels had omdat ik mijn kindje minder voelde kon ik gelijk langskomen voor een check. De nazorg werd gedaan middels een thuisbezoek en was prettig om zo alle informatie te krijgen. Wat ook erg fijn was is dat de verloskundige die bij mijn thuisbevalling aanwezig was ook nog een keertje langskwam om bij te kletsen. Al met al een mooie praktijk met een topteam, bedankt!

• Persoonlijke begeleiding

Zeer prettige begeleiding in de zwangerschap!

Erg prettig team, stuk voor stuk zijn het zeer toegankelijke, vriendelijke en professionele verloskundigen en assistenten. Zeer laagdrempelig contact mogelijk! Heb de begeleiding als zeer waardevol ervaren!

Hele fijne begeleiding

Tijdens mijn beide zwangerschappen werd ik begeleid door Verloskundigen Oud Zuid. Toen ik erg ziek werd hebben ze zeer adequaat en liefdevol gehandeld. Meedenken, medeleven, extra zorg en aandacht. Altijd even persoonlijk en kundig. Nu ik niet meer zwanger ben, mis ik zelfs de bezoekjes.