Kundig en betrokken

Aardige en betrokken dames, zwangerschap en bevalling zijn - mede dankzij de verloskundigen - goed verlopen

Super!

Een geweldig team verloskundigen met ontzettend veel passie voor wat ze doen.

Aanrader!!

Een goed, vertrouwde praktijk. Ik raad het elke zwangere vrouw aan om voor dit praktijk te kiezen. Goede begeleiding, goede communicatie en leuke lieve mensen werken er.

• Persoonlijke begeleiding

Mede door de fantastische, deskundige verloskundigen heb ik een positieve bevalervarinig

Vanaf het eerste moment voelde de praktijk 'verloskundigen Amsterdam Zuid' vertrouwd en boven ze de juiste service. Afspraken waren kort maar krachtig en werd ik tegen zeker tegen het einde van mijn zwangerschap goed begeleid. Als ik vragen had, kreeg ik naar tevredenheid antwoord. De onzekerheid die ik af en toe had konden ze goed wegnemen. Tijdens mij bevalling waren ze erg hands-off. Dit heb ik als zeer prettig ervaren en voelde het alsof ik het volledig samen met mijn partner heb gedaan. Op het moment van persen was ik juist volledig gesteld op de verloskundige om mij er door heen te begeleiden en ook hier voelde ze precies aan wat ik nodig had en kon mij dit op een fijne manier bieden.

Perfect!

Deze lieve dames stond altijd voor mij klaar!!! Helaas bij mijn eerste bevalling waren ze niet bij, maar toch belde ze mij en kwamen daarna op bezoek. Bij mijn tweede bevalling ging alles prima - ik ben heel blij en dankbaar voor alles.

• Persoonlijke begeleiding

Geweldig bij eerste kind, voldoende bij tweede kind

Super goed bij begeleiding van mijn eerste kind, ik miste wel wat aandacht bij mijn tweede zwangerschap. Desalniettemin zeker aan te raden!

• Persoonlijke begeleiding

Een zeer professioneel en bevlogen team verloskundigen

Mijn ervaring met de praktijk was prima. Ik weet dat dat niet echt best klinkt, maar dat heeft niks met de verloskundigen of de praktijk te maken maar met mijn voorkeur voor meer persoonlijke begeleiding.

Heel fijn!

Hoewel ik de hele zwangerschap onder controle van het ziekenhuis stond, was het contact erg fijn. Prettig idee om te weten dat ze altijd voor me klaar stonden voor het geval dat.. En super dat Ingrid en Tineke na de bevalling de controles deden (ook al waren we verhuisd). Kortom: ben overal heel tevreden en positief over!

A warm and caring team

As an expat, it was a bit scary having a baby away from my family so it was nice to feel so well looked after and cared for by the team. I felt well informed, that I could ask anything, and that I was the main decision-maker. 'Bedside manner' for physical exams was very reassuring, and I felt well-advised about options when my due date came and went. Although I ended up under hospital care for the main event, I really appreciated having met everyone on the midwife team over the course of the pregnancy. I would definitely recommend Verloskundingen Amsterdam Zuid.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Professionality & trust
  • Advice
  • Personal support

Heel fijn

Hele lieve verloskundigen en fijne praktijk. Ik vond het zelfs een beetje jammer dat ik er na de bevalling niet meer heen hoefde haha! Na heel veel uur weeën uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, maar alle tijd thuis goed en fijn begeleid. Ze kijken echt naar de vrouw en hoe zij het wil doen en geloven in de kracht van het vrouwelijk lichaam. Bij een volgende zwangerschap kom ik zeker terug.

Gewoon heel goed.

Heel persoonlijk, toegankelijk, vertrouwd en altijd bereikbaar voor al je vragen tijdens je zwangerschap en daarna.

• Persoonlijke begeleiding

Heel fijne verloskundige praktijk, Juiste begeleiding en advies . Je kunt altijd met alles terecht en ze luisteren ook echt naar je

• Persoonlijke begeleiding

Hele professionele en persoonlijke zorg!

Via via werd deze praktijk me aangeraden en ik heb geen moment spijt gehad dat ik voor Verloskundigen Amsterdam Zuid heb gekozen. De praktijkassistentes en verloskundigen zijn stuk voor stuk super professioneel maar ook ontzettend sympathiek. Geen vraag is te veel. Wanneer ik ergens over twijfelde was het altijd mogelijk om even te bellen of langs te komen en toen ik me richting het einde van mijn zwangerschap ergens zorgen om maakte, stond er binnen no-time iemand op de stoep om het te checken. Ik weet niet hoeveel verloskundigen een praktijk gemiddeld heeft, maar 5 is wat mij betreft perfect. Ik heb alle verloskundigen meermaals gezien tijdens controles, waardoor ik ook zeker wist dat er geen vreemde bij mijn bevalling zou zijn. Ik zou iedereen deze praktijk aanraden!

• Persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding en fijne dames

Duidelijke communicatie en prettig in de omgang. Goed begeleid tot de overdracht met het ziekenhuis.

• Persoonlijke begeleiding

Mijn ervaring is in Verloskundigen Amsterdam heel goed.

• Persoonlijke begeleiding

Geweldige zorg tijdens en na je zwangerschap.

Tijdens mijn eerste zwangerschap erg fijne begeleiding en zorg ervaren bij Verloskundigen Amsterdam Zuid. Ze staan op ieder moment van de dag voor je klaar! Met zorgen en vragen kan je altijd bij ze terecht. Ook na de bevalling erg betrokken gebleven en alert op de mentale en fysieke gezondheid van de moeder. Bedankt voor jullie steun en hulp :-)

Hele lieve betrokken vrouwen

Helaas is mijn bevalling anders gelopen dan verwacht. Ik heb erg lang geperst waardoor de baby nog dieper is komen te liggen. Uiteindelijk is mijn blaas gescheurd bij de keizersnede. Suzan gaf aan al te weten dat de baby diep lag, misschien de volgende keer meteen over gaan op keizersnede. En niet te lang laten persen! Ik moet nog een keer geopereerd worden en loop hier nog maanden mee. (Ook door COVID)Ik kan niet ver van huis en ben enorm beperkt. Toch ben ik blij met hoe jullie te werk zijn gegaan, tijdens de bevalling is Suzan heel lief en fijn geweest. Ook de andere vrouwen heel fijn! Ik zal jullie aan al mijn vriendinnen aanraden

Liefdevolle en professionele begeleiding

Super lieve verloskundigen waar je met al je vragen terecht kunt, begeleiding tijdens de bevalling erg fijn! Ondanks een vrij zware bevalling kijk ik er erg positief op terug dankzij de verloskundigen!

• Persoonlijke begeleiding

Ik zou verloskundige Amsterdam Zuid iedereen aanraden!

Zonder de dames van verloskundigen Amsterdam Zuid geen volgende baby! Dus waar kan ik tekenen dat jullie er bij de volgende baby weer bij zijn? Top begeleiding en super bevalling in een mooie kamer in OLVG West. Geen stress en geen pijn-medicatie nodig gehad omdat ik zoveel vertrouwen kreeg door super verloskundige Suzanne.

• Persoonlijke begeleiding

Wat een ontzettend lief bericht, dankjewel Jade! :) We zien je heel graag weer snel terug!!

Super begeleiding!

Verloskundigen Zuid is echt een top team. Tijdens mijn twee zwangerschappen ben ik superfijn begeleid. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen!

• Persoonlijke begeleiding

Positief, goede begeleiding . Dank. Vooral complimenten aan Ilse, secretariaat. Zij doet het goed, altijd netjes reageren op vragen en schept vertrouwen. De verloskundigen wisselen vaak dus weinig kans om relatie op te bouwen maar ze doen goed werk en zijn professioneel.

• Persoonlijke begeleiding

Super vriendelijk, deskundig en geven de ruimte om je eigen invulling aan de bevalling te geven

Ik en m’n vriend hebben de begeleiding zeer fijn ervaren. Allemaal lieve betrokken meiden waar we goed met vragen terecht konden en die ook de ruimte gaven om de bevalling naar onze wensen te doen. In ons geval thuis in een bevallingsbad.

• Persoonlijke begeleiding

Een hele fijne verloskudigenpraktijk!

Ik vond het een hele fijne praktijk. Alle verloskundigen zijn super aardig. Ik ben heel goed geholpen tijdens mijn bevalling! Midden in de nacht stond de verloskundigen voor mij klaar en kwam kalm en professioneel langs om mij te helpen. Super!

• Persoonlijke begeleiding

Professioneel, ontspannen & energiek!

Ik ben heel goed geholpen, altijd professioneel te woord gestaan en dat allemaal een beetje op een no-nonsense manier. Daar hou ik wel van!

• Persoonlijke begeleiding

Ik was zeer tevreden over alle verloskundigen bij verloskundige zuid!

De meiden zijn ontzettend lief en meedenkend. Ze tonen begrip en stellen je gerust.