Uistekend

Mijn ervaring was super goed de verloskundige heeft het weer uitstekend gedaan voor de tweede keer ik was zeer tevreden

• Professionaliteit en vertrouwen
  • Persoonlijke begeleiding N.v.t.

Lieve en betrokken verloskundigen

Uiteindelijk ben ik middels een geplande keizersnede bevallen, maar de afspraken voorafgaand aan de overdracht naar het ziekenhuis heb ik als heel prettig ervaren. Ook toen ik al was overgedragen bleef de praktijk inchecken bij me hoe het met me ging.

I love u guy’s

Wonderful

• Persoonlijke begeleiding

Fijne, lieve en kundige verloskundigen

Ik ben tijdens mijn 3 zwangerschappen en bevallingen begeleid door verloskundigen van deze praktijk. En alle 3 de keren is het heel goed bevallen. De verloskundigen en ondersteund personeel staan altijd voor je klaar

• Persoonlijke begeleiding

De verloskundigen van Verloskundigen Amsterdam Zuid zijn stuk voor stuk super lieve en warme vrouwen die altijd voor je klaarstaan. Ze hanteren een persoonlijke aanpak waarbij veel aandacht is voor eigen wensen. Wij vonden de extra cursussen en informatie avonden ook erg fijn!

• Persoonlijke begeleiding

Persoonlijke en professionele begeleiding.

Fijne begeleiding en laagdrempelig contact.

Kundig en betrokken

Zeer goede ervaring tijdens de zwangerschap; er werd altijd de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Ook op mijn bevalling kijk ik positief terug. Het was totaal anders gelopen en van een thuis bevalling werd het in de laatste fase alsnog een ziekenhuis bevalling, maar de verloskundige week niet van mijn zijde en zorgde ervoor dat mijn wensen die in het bevalplan stonden werden nagestreefd. Iets waar het ziekenhuis helemaal geen aandacht aan had besteed. Blij met zowel hun professionaliteit als menselijkheid en inlevingsvermogen.

Caring midwives

So happy to have worked with these lovely ladies!

• Persoonlijke begeleiding

Hele fijne, professionele, kundige en lieve verloskundigen!

De verloskundigen van deze praktijk zijn stuk voor stuk hele lieve, kundige dames. Je wordt gedurende de zwangerschap en daarna goed begeleid. Ze zorgen er voor dat je alle gezichten meerdere keren hebt gezien tijdens controles wat heel fijn is. Tijdens de bevalling ben ik heel goed gecoacht, de verloskundigen luisterden goed naar mijn wensen en wisten op de juiste momenten de juiste woorden te zeggen om me hier doorheen te slepen! Heel erg bedankt voor alle goede zorgen. Zou jullie zeker aanraden bij alle mommy to be’s!

• Persoonlijke begeleiding

Ik voelde mij op mijn gemak en erg veilig

Alle verloskundige en stagiaires zijn super aardig en ervaren. Op het moment dat je je niet goed voelt ondernemen zij direct actie. Hierdoor voelde ik mij altijd veilig en begrepen door de verloskundige. Ze nemen altijd initiatief om contact met je op te nemen op het moment dat ze je een tijdje hebben gesproken om te vragen hoe het gaat. Kortom een top ervaring!

Hele fijne praktijk!

Wij kijken terug op een hele fijne tijd bij Verloskundigen Amsterdam Zuid. Heel fijn en kundig team, met veel persoonlijke aandacht. Fijn dat je in de verschillende afspraken alle verloskundigen leert kennen, zodat je weet wie er aan je ‘bed’ staat tijdens de bevalling.

Vriendelijk en warm

Ik heb fijne herinneringen aan Verloskundigen Amsterdam Zuid. Ze denken met je mee, geven je niet het gevoel dat je ‘weer’ aan de lijn hangt en je mag altijd ook even langskomen. Dit geldt zowel voor de dames aan de telefoon, de verloskundigen en de stagiares. Ik had het niet anders gewild of gezien! Deze dames verdienen een dikke 10!

Warm & betrokken

8 maanden geleden ben ik bevallen van mijn zoontje. Ik heb verloskundige Amsterdam Zuid als een hele prettige praktijk ervaren. Tijdens mijn zwangerschap wilde ik ervoor zorgen dat ik alle verloskundigen een keer had gezien zodat ik een bekend gezicht zou zien bij mijn bevalling. Ik beviel een weekje eerder en de verloskundige die ik nog niet had gezien had dienst. Maar ik had het niet beter kunnen treffen. Ingrid en de verloskundige Dunya in opleiding waren heel fijn om bij mijn bevalling te hebben en gaven mij alle kracht en het vertrouwen in mijn eigen lichaam. Ik kijk met een heel goed gevoel op mijn zwangerschap en de bevalling.

• Persoonlijke begeleiding

Persoonlijke, lieve groep dames die altijd voor je klaarstaan

Zou zeker Verloskundigen Amsterdam Zuid aanraden aan vriendinnen/vrienden. Na een eerdere ervaring bij een andere praktijk was het een verademing om bij de hartelijke dames van zuid terecht te komen. Niets was teveel, er werd altijd nagebeld als er 'iets' was, en ondanks dat er - natuurlijk - roulatie is tussen de dames voelde de benadering steeds heel persoonlijk.

Professioneel

Vriendelijke en professionele verloskundigen. Groot en goed aanbod van cursussen.

• Persoonlijke begeleiding

Allerbeste begeleiding naar een droombevalling!

De ondersteuning tijdens de zwangerschap en de begeleiding van de bevalling was fijn, kundig en vol vertrouwen zodat ik volledig kon volgen en in het moment kon opgaan. Super goede bevalling van 2 zonen ondersteund door een droomteam!

• Persoonlijke begeleiding

Fantastische begeleiding, persoonlijk, meedenkend, en liefdevol!

Ik heb een super fijne begeleiding gehad van jullie. Ook voor vragen na de bevalling kon ik makkelijk terecht. Wat ik erg op prijs stelde want ik wist niet dat dat kon. Gelukkig was mijn zwangerschap zonder bijzonderheden, waardoor ik jullie eigenlijk weinig sprak. Ondanks dat mijn bevalling uiteindelijk door het ziekenhuis werd begeleid vond ik de begeleiding van jullie de dag zelf en erna mij heel veel rust geven! Dank!

• Persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding en zorg.

• Persoonlijke begeleiding

Niks op aan te merken, super fijne verloskundigen!

Betrokken en professioneel

Erg fijne praktijk met goede mensen boordevol kennis. Warm, duidelijk, maar ook transparant en direct. Persoonlijk betrokken.

• Persoonlijke begeleiding

Really grateful to the team at Verloskundigen Amsterdam Zuid.

I had a really great experience with the entire team. Right from the first intake to regular check ups and finally the delivery the team ensured that everything is super smooth. Can't thank the team enough for helping us in bringing our baby home!! Highly recommended!

Very kind and professional

All the midwives were very supportive and kind during my pregnancy. Although I delivered my baby at a hospital due to complications, I can say for sure that the support I received from the team was tremendous! Thank you so much for everything ❤️

• Personal support

Always felt like I am in good hands

All the midwifes I met were caring and took everything I said seriously. When the pregnancy became complicated they always made sure to check up on me, I never felt alone or that I am missing information. Amazing people.

Aanrader!

Fijne Verloskundigenpraktijk, met kundige en lieve verloskundigen.

• Persoonlijke begeleiding

Ze hebben me heel goed geholpen en ik had een super fijne bevalling