Ruimte voor verbetering

Vind het vervelend dat er erg lomp en onzorgvuldig met mijn spullen omgegaan word. De stellage van de stijger word vanaf een afstandje op mijn kunstgras geflikkert een plantenhanger kapot glas wat gesneuveld was ( kan gebeuren ) door de hele tuin heen gelopen zit ik dan met 2 honden die niet naar buiten kunnen..iemand die zonder overleg op de badkamer boven naar het toilet gaat ( kunt toch gewoon beneden gaan ) alles onder de rotzooi 10 dakpannen die op de zolderkamer achter gelaten worden kan ik 10 keer op en neer...

Vriendelijke vakmensen alles goed gemaakt en keurig achtergelaten

Positief

Beleefd en een vakman

Fijne vakkundige man die goed communiceert en luisternaar onze wensen

Waar voor je geld

Ze zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt wel echt waar je voor betaalt. Degelijke producten is natuurlijk belangrijk, maar ik ben ook erg te spreken over montage. Iedereen vindt het vervelend om werklui over de vloer te hebben, maar de mannen van Horsten zijn erg snel, werken heel erg netjes, opgeruimd en soms wordt er zelfs voor je gezongen. Als ze klaar zijn is alles netjes opgeleverd, erg fijn.

Erg tevreden

Goeie service en snelle probleemoplossing

Goed op een paar kleine foutjes na,maar wordt direct opgelost

Communicatie tussen voorbereider en plaatser wat onduidelijk , maar staat buiten mij als klant. Uiteindelijk alles opgelost.

Top geregeld en keurig afgewerkt.

Goede service, denken mee en hebben 't vandaag heel netjes opgeleverd. Schoon, afval weer mee etc.. En degelijk materiaal die kozijnen. Heel blij mee.

Top geregeld!

Goed voorgelicht en uiteindelijk vakkundig gemonteerd!

Amazing service and friendliness

Friendly service. Nice workers. Very helpful. We exchanged most of our windows in the house with Horsten now and we are very happy with the quality of the work and the good service.

super

ze hebben uitstekend gewerkt en netjes afgewerkt

Superrrrrr

Zeer goede monteurs Werken echt hard door Erg beleefd Wij zijn zeeeer tevreden !!! Heel mooi resultaat !

Top ervaring!

Komen afspraken na, zijn op de afgesproken tijd aanwezig. Werken heel netjes, precies, er wordt netjes afgeplakt, ruimen alle rotzooi meteen op. Ook de afwerking is prima en de kwaliteit is goed.

Prachtig aanbrengen met kwaliteit materialen en vakmanschap

Binnen twee dagen hebben ze onze voordeur en een paar kozijnen verwijderen. De vakmanschap was heel goed. Alleen een klein probleempje met een raam waar nog lucht door een kant van het kozijn stroomt, maar niks dat ik zelf kan niet gemakkelijk oplossen. Uiteindelijk, hele goede en schoon werk binnen een korte periode. Trouwens duurde het ongeveer 6 maanden voordat we de kozijnen kregen, dus verwacht een wachttijd als deze.

Ervaren personeel, netjes en secuur gemonteerd

Door het ervaren en prettige personeel zijn de kozijnen bij mijn carport vlot gemonteerd. Ook de afwerking netjes gedaan en de oude kozijnen en rommel opgeruimd.

Super service!

We zijn erg tevreden over het bestelproces, de montage en de service die Horsten geboden heeft. Voorafgaand fijn contact gehad, en ook tussendoor konden we altijd terecht met onze vragen. Helaas moesten de werkzaamheden na 1 dag onderbroken worden (vanwege asbest/bouwstop), maar Horsten Kozijnen heeft dit erg goed opgepakt, meegedacht (meegeholpen met contacten) en zich heel flexibel opgesteld met het plannen van de nieuwe montagedagen. Kortom, wij zijn erg tevreden!

zeer klantvriendelijk en deskundig

Tussen het plaatsen van de order en de uitvoering zat helaas een zeer lange tijd, te wijten aan de grote drukte, maar ik ervaar Horsten als een zeer klantvriendelijk bedrijf, dat zijn afspraken nakomt en vakwerk levert. Gert en Stefan zijn prettige mensen om in huis te hebben, ze zijn rustig en werken hard door. Ze verdienen een pluim met hun vakkundigheid en service. Firma Horsten Kozijnen is een aanrader. Ik heb de juiste keuze gemaakt.

De manier van werken en het resultaat zijn uitstekend!

De werknemers zijn beleefd en vriendelijk en zij werken efficiënt. Het resultaat is uitstekend.

Vriendelijke medewerkers en uitmuntend vakwerk

Ik de showroom netjes en vakkundig te woord gestaan. Eerlijk verhaal gehoord over kosten, mogelijkheden en planning. Het resultaat, geplaatst door vriendelijke medewerkers, ziet er tip top uit.

Goede service en persoonlijk contact

Vanaf het moment dat we binnenstapten bij Horsten werden we heel fijn geholpen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en Horsten kwam met een passend aanbod. Ze dachten goed met ons mee, waren altijd goed bereikbaar en voor alles was een snelle en goede oplossing. De monteurs deden goed werk. We zijn tevreden met het resultaat en bevelen Horsten aan.

Heel goed.

De pui en deur super kwaliteit. Fijne mannen die alles hebben geplaatst.

Kundig, zorgvuldig en kwalitatief goed.

Het offertetraject, de inmeting en de plaatsing verliepen allemaal zorgvuldig en volgens afspraak en kwalitatief goed.

Mooie kozijnen, prima service en goeie montageploeg

alles netjes en snel afgewerkt, aardige vakkundige mensen.

alles netjes en snel afgewerkt, aardige vakkundige mensen.

Ontevreden

Wij hebben in july 2022 een nieuwe kunststof kozijnen laten plaatsen met de afspraak witte toetjes in het dubbelglas. Nadat de heren kwamen werd er medegedeeld dat deze nog niet geleverd was, dus eerst er maar enkel glas in geplaatst, waar door de pui niet zoals was, maar goed, er wordt ons medegedeeld dat het goed kwam, niet dus, wel werdt er dubbelglas ramen geleverd en er werdt ons wederom medegedeeld dat deze verkeerd gevers was en dat het voor de vakantie geregeld werdt. Nu 16 januari 2023 nog steeds niks mogen vernemen.

Kronehoefstraat 30 H

5622 AC Eindhoven