Alle afspraken klopten

Alles ging gewoon goed, ook de montage. Ervaren monteurs, prima werkend, met duidelijke uitleg waar ze mee bezig waren.

Het aanbevelen waard

Nette en vriendelijke vakmensen die bij mij nieuwe kunstofkozijnen hebben geplaatst. Een goede afwerking van het geheel en alles netjes schoon achter gelaten. Zeker het aanbevelen waard.

Vakwerk!

Uitstekend geholpen bij het maken van de keuzes mbt nieuwe kozijnen en voordeur. Helder in de planning mbt de plaatsing. En de monteurs hebben daarna echt vakwerk geleverd bij de plaatsing. Het ziet er prachtig uit, we zijn heel blij met het resultaat!

Vriendelijk, betrouwbaar, vakkundig en een prachtig resultaat

Zeer tevreden, erg vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon, als bij de inmeting, als bij de plaatsing. En het is erg mooi geworden. En zelfs mijn rolluik, een oudje, hebben ze weer netjes gemonteerd, werkend en wel.

Voldoet 100% aan ons verwachtingspatroon

Goede voorlichting, alle afspraken nagekomen, vakkundig personeel, en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Perfect!

Komen alle afspraken na! Wel een lange levertermijn maar voor de prijs en het geleverde deur en maatwerk is het zeker waard!!!

Zeer vakkundig en snel geplaatst

Prima, goed tevreden over de plaatsing van de kozijnen. En een goede service.

Een goed product en nette afwerking van de geplaatste kozijnen. De service is ook prima. Er wordt meteen gereageerd op vragen en kleine punten worden netjes opgelost.

Alles naar wens

Komen hun afspraken na, alles mooi afgewerkt. Rafelen niets af

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen en super goed geïnstalleerd

Vriendelijk, meedenkend bedrijf

Idem

Goede kwaliteit en fijne mensen om mee te werken

In alles is overleg mogelijk .vriendelijke en behulpzame mensen Nette afwerking en kwaliteit kozijnen

Vakwerk

Mooi op tijd, beleefd, vaklieden, netjes werken, goede afwerking. Kortom zeer tevreden.

Prachtige kunststof voordeur

Goed geholpen in de showroom bij het uitkiezen van een nieuwe voordeur. Lange levertijd, in juli 2022 besteld en in maart 2023 geplaatst. Maar dat is normaal tegenwoordig. Nette monteurs die de voordeur keurig gemonteerd hebben. Wij zijn zeer tevreden.

Keurig werk

Monteurs werken netjes

Goed bedrijf

Netjes behandeld Alles keurig op tijd geleverd

Vakwerk en afspraken worden uitstekend nagekomen.

Goed advies bij verkoopafspraken. Bij telefonisch contact wordt er goed geluisterd en meegedacht. Twee prima op elkaar ingespeelde vakmannen hebben de klus uitgevoerd.

Uitstekende voorlichting en uitmuntende plaatsing kozijnen.

Goede info vooraf. Precies volgens afspraak. Professionele plaatsing kunststofkozijnen.

Alles zeer netjes geplaatst.

Kozijn inclusief voordeur netjes geplaatst, En Oude kozijn opgeruimd. Zeer tevreden over de plaatsing monteur.

Super goed werk geleverd.

Heel goed afgewerkt en medewerkers dachten mee. Heel erg tevreden.

Alles perfect gedaan.

Zeer goed.

Ruimte voor verbetering

Vind het vervelend dat er erg lomp en onzorgvuldig met mijn spullen omgegaan word. De stellage van de stijger word vanaf een afstandje op mijn kunstgras geflikkert een plantenhanger kapot glas wat gesneuveld was ( kan gebeuren ) door de hele tuin heen gelopen zit ik dan met 2 honden die niet naar buiten kunnen..iemand die zonder overleg op de badkamer boven naar het toilet gaat ( kunt toch gewoon beneden gaan ) alles onder de rotzooi 10 dakpannen die op de zolderkamer achter gelaten worden kan ik 10 keer op en neer...

Vriendelijke vakmensen alles goed gemaakt en keurig achtergelaten

Positief

Beleefd en een vakman

Fijne vakkundige man die goed communiceert en luisternaar onze wensen

Waar voor je geld

Ze zijn niet de goedkoopste, maar je krijgt wel echt waar je voor betaalt. Degelijke producten is natuurlijk belangrijk, maar ik ben ook erg te spreken over montage. Iedereen vindt het vervelend om werklui over de vloer te hebben, maar de mannen van Horsten zijn erg snel, werken heel erg netjes, opgeruimd en soms wordt er zelfs voor je gezongen. Als ze klaar zijn is alles netjes opgeleverd, erg fijn.

Kronehoefstraat 30 5622 AC Eindhoven