Professionele service, snelle reacties bij vragen en kundig geplaatst.

We zijn positief verrast door korte wachttijden telefoon, afspraken worden nagekomen. Bij vragen snel antwoord. Vriendelijke prijs kwaliteit van zorgvuldig geplaatst.

Prima volgens plan uitgevoerd

Prima volgens plan uitgevoerd

Uitstekend top service 6 sterren !!

Top geregeld en super vriendelijke mannen en complimenten naar Dennis en Jan,echt super mannen. In de volle zon verder werken en niet klagen. En de afwerking en opruimen gewoon fantastisch alle sterren verdiend

Gewenste kwaliteit werk geleverd

medewerker hebben hun best gedaan om kwaliteit werk af te leveren. waren oprijd / alles opgeruimd en klant vriendelijk. opmerking; medewerkers moesten wel wachten op glas en kraan die niet goed was afgestemd. verder is het goed verlopen en tevreden.

Netjes afgewerkt

strakke planning en goede afwerking. Ook na jaren nog steeds probleemloze service!

Goede service en nette en snelle plaatsing

Ik werd netjes voorgelicht over de mogelijkheden van kozijnen. De plaatsing ging snel en zonder problemen. Mannen waren goed op elkaar ingespeeld, en werkte netjes. Als in toekomst andere kozijnen vervangen dienen te worden ga ik zeker weten weer hier heen.

nieuwe voordeur perfect afgeleverd en gemonteerd!!

Na eerdere bestellingen bij Horsten nu een nieuwe voordeur besteld (eind 2022). Deze is inmiddels geleverd en perfect/uiterst vakkundig gemonteerd, waar tevens ook ruim voldoende tijd voor is genomen. Enige opmerking is wel de aanbetalings-regeling (in totaal 80% tot een maand voor levering). Ik begrijp de achterliggende gedachte wel, maar vind die 80% toch ietwat aan de ruime kant.

De werklui waren netjes op tijd en hebben alles netjes afgewerkt en schoon achtergelaten. Ook door de mensen op kantoor goed geholpen.

Uitstekende kwaliteit

Na bestelling en controlle werden de geconstateerde "fouten" gecorigeerd. Tijdens levering alles perfect geinstalleerd. Ook de monteurs dachten mee. Nogmaals bedankt

Mooie dakkapellen, vakkunding in elkaar gezet.

In 4 dagen heeft een vakkundige installatieploeg twee mooie dakkapellen geplaats. Gemaakt precies zoals afgesproken ontwerp, degelijk gebouwd en mooi afgewerkt. Er was goed contact met de ploeg om over details die tijdens de bouw aan de orde kwamen af te stemmen.

Goede kwaliteit kozijnen, prettig contact, zeer tevreden afwerking.

Kozijnen zijn van degelijke kwaliteit. Prettige omgang met verkoper, en zeer tevreden over de monteurs en de wijze waarop zij alles afgewerkt hebben. Kortom: kozijnen met een prima service!

Top bedrijf

Horsten bij ons kunststof kozijnen geplaatst. Top bedrijf , vakkundig , netjes , vaklui en komen afspraken na. Aanrader

Raamvervangen

Super fijn geholpen door Frank. Het kozijn is mooi geplaatst en netjes afgewerkt

3 dagen lang Sjors en Bas over de vloer mogen hebben. Wat een werk hebben ze geleverd! Zo ontzettend blij met het resultaat. Dank jullie wel Mannen!

Goede communicatie voor opdracht, strakke planning en vriendelijke, vakbekwame plaatsers die het keurig hebben achtergelaten.

Betrouwbaar, punctueel!

Op de afgesproken tijd is met het werk aangevangen. Er is zeer netjes gewerkt. We zijn tevreden!

Er is goed, netjes en snel gewerkt

Ondanks dat het werk vertraging had opgelopen, buiten de schuld van de werkers om (o.a. weersomstandigheid) is het daadwerkelijke plaatsen van de kozijnen vlot verlopen, in minder tijd dan ik dacht.

Goed ingemeten ,netjes gemaakt en heel mooi afgewerkt.Prima vakmanschap.

Mooie kozijnen,uitstekende monteurs en prima pre-sale traject

Uitstekend werk,mooie kozijnen en prima voortraject.

Tegenvaller op basis van reviews van vrienden

Wij zijn naar Horsten gegaan wegens positieve reviews van collega's en vrienden. Nu al het werk gedaan is, is helaas de conclusie dat we niet tevreden zijn met het proces. Wij hebben het gehele huis van HR++ laten voorzien inclusief isolerende kozijnen, deuren en panelen. Advies en offerte: als je niet concrete vragen stelt, is het advies zeer beperkt. Ik had dit anders verwacht voor klanten die de eerste keer kozijnen kopen. Achteraf zouden we ook andere keuzes hebben gemaakt. Offerte is duidelijk en snel geleverd. Achteraf moest ik er achteraan om de juiste papieren te krijgen voor subsidie, waar overigens fouten in staan. 2 sterren. Installatie: veel schades, zowel aan ons huis als aan kozijnen, waarvan slechts 1 schade aan het huis aan ons werd gemeld. Aan het einde van de installatie was er geen tijd voor een rondje of instructie, erg slordig. Na eigen controle had ik maar liefst 20 (!!) punten voor de service monteur. Daar zaten echt grote missers bij, zoals grote duidelijk zichtbare problemen en zelfs bepaalde zaken vergeten. Alles is netjes achtergelaten. 1 ster. Service monteur: ik heb 2 verschillende monteurs gehad en ben hier erg tevreden over. Vriendelijk, hulpvaardig om op hun gemak hebben ze netjes gemaakt wat mogelijk was. Moest er wel steeds achteraan bellen. 4 sterren. Kozijnen zelf: ik vind het er maar slordig uitzien (latjes), maar dat is denk ik normaal bij kunststof. Er zijn wat knullige design keuzes gemaakt door Horsten waar ik nu niets meer aan kan doen. Voorbeeld 1, de ventilatieroosters in de kozijnen worden geleverd met een mechanisme (stokje), maar door de vorm van de kozijnen kun je deze niet installeren! Daardoor kunnen we nu niet bij de open/dicht kleppen van de roosters. Vrienden hebben dit ook. Voorbeeld 2, de plissé hordeur in de keuken is zo gemaakt dat als de buitendeur dicht valt deze klem komt te zitten zodat we zowel de hordeur als de deur zelf niet meer kunnen openen. Van een afstand ziet het er goed uit. 2 sterren.

zeer tevreden !

Goed advies, fijn contact met zowel verkoper, inmeter als degenen die de kozijnen kwamen plaatsen. Netjes afgewerkt, alles opgeruimd en nette mensen.

Vakmensen

Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Eventuele probleempjes worden vakkundig opgelost. Geweldige service van vriendelijke en bekwame mensen

Alle afspraken klopten

Alles ging gewoon goed, ook de montage. Ervaren monteurs, prima werkend, met duidelijke uitleg waar ze mee bezig waren.

Het aanbevelen waard

Nette en vriendelijke vakmensen die bij mij nieuwe kunstofkozijnen hebben geplaatst. Een goede afwerking van het geheel en alles netjes schoon achter gelaten. Zeker het aanbevelen waard.

Vakwerk!

Uitstekend geholpen bij het maken van de keuzes mbt nieuwe kozijnen en voordeur. Helder in de planning mbt de plaatsing. En de monteurs hebben daarna echt vakwerk geleverd bij de plaatsing. Het ziet er prachtig uit, we zijn heel blij met het resultaat!