Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van de nieuwe deur niets anders dan vriendelijke en deskundige medewerkers. Dit in vergelijking met andere leveranciers waar de nodige steken zijn blijven liggen door vage verhalen en ondeskundigheid van de personen die wij spraken. Horsten kozijnen kwam bij ons over als enthousiast en klantvriendelijk , het contact met de medewerkers is van af de eerste mail tot aan het plaatsen van de deur enorm goed geweest.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alles is volgens de afspraken afgehandeld. Netjes gewerkt en het ziet er goed uit.

Keurig werk geleverd

Prima tevreden

vanaf bezoek showroom tot plaatsing probleemloos

In de showroom werden we goed te woord gestaan. Het moment van plaatsen is er goede afstemming geweest met de monteurs.

Netjes gewerkt , alles opgeruimd , levering volgens afspraak

Netjes gewerkt , alles opgeruimd , levering volgens afspraak Prijs wat aan de hoge kant

Alles is goed geregeld!

Vanaf eerste contactmoment om een afspraak te maken voor een offerte tot aan de laatste puntjes op de i is alles super professioneel en vlot verlopen. Vriendelijke en eerlijke mensen. Ook een compliment aan de monteur die alles in zijn eentje heeft gedaan omdat zijn collega ziek werd. Hij heeft hard en netjes doorgewerkt.

Goede kozijnen en komen afspraken goed na.

Goed personeel hebben de kozijnen netjes geplaaatst.

Hele fijne samenwerking ervaren met dit bedrijf. Alle afspraken nagekomen, mooi en net werk afgeleverd. Zeker een aanrader

Uitstekend!

Mooi geplaatst voor de goede prijs. Kerels waren goed aan het werk! Uitstekende service en prettige kontakten! Absoluut aan te bevelen!

Vakmensen

In 2 dagen alle kozijnen vervangen. Top gedaan. Zeer tevreden. Bedankt Boyd,Bas en Sjors.

Super bedrijf

Wij zijn super blij met onze kozijnen en voordeur hebben hier netjes gewerkt en echt top gewerkt

Goede communicatie, afspraken worden nagekomen

Keurig gewerkt, goede kwaliteit materialen. Top!!

Goed geplaatst

Netjes geplaatst volgens afspaak

Geweldig bedrijf en keurige medewerkers, vakkundige monteurs!

De gemaakte afspraken zijn 100% nagekomen en het advies in de showroom was zeer duidelijk! Plaatsing is perfect verven keurig afgewerkt!

Eindresultaat zoals gehoopt

Opdracht traject soepel en snel verlopen. Installatie op de geplande dagen uitgevoerd naar volle tevredenheid. Dit was onze 2e klus die we via van Horsten hebben laten uitvoeren en ook die is net als de eerste wederom goed opgeleverd.

Prima service en montage

Prima service, goede communicatie voor wat betreft montage/inmeet data!

2 woorden: Perfect gedaan.

Goede ervaring met verkoper van Horsten, aannemer en de 2 monteurs. De kozijnen zijn goed gemonteerd en netjes afgewerkt. De boel opgeruimd voor aflevering. Chapeau.

Wij zijn echt heel blij met onze nieuwe kozijnen. Het monteren ging echt heel efficiënt en heel professioneel. Echt perfect maatwerk. Wij zijn nu al aan het bekijken welke kozijnen we nog meer willen vervangen en dan komen we zeker te weten weer terug bij Horsten Kozijnen!

Mooi resultaat en netjes gewerkt

Nette en harde werkers Mooi resultaat Paar kleine puntjes maar die worden opgelost

Keurige levering volgens afspraak.

Werd keurig en deskundig geadviseerd.

Helemaal top

Leuke ploeg en hebben hun werk perfect gedaan heb veel respect voor de jongens gehad want het was erg koud Alles was goed geregeld Van offerte tot het eind Is aanrader als je over wilt gaan naar kunststof kozijnen

Goed werk word er geleverd

Alles word netjes geleverd

Vakmensen

Snel en vakkundig achterpui vervangen.

Vakmanschap

Sjors en Bas hebben de kozijnrenovatie en de plaatsing van screens zeer vakkundig en netjes uitgevoerd. Daarbij kregen we ook advies over de afwerking van het aansluitende stucwerk en ruimden ze alles netjes op.

Gewoon goed

Goede prijs kwaliteit. Heb al meerdere kozijnen door hun laten plaatsen.