Super tevreden!!

Het begint al bij het bezoek in de showroom waar vriendelijk personeel je netjes te woord staat en je rustig laat kijken onder het genot van een kopje koffie. Vervolgens goede uitleg en (bijna) alles is mogelijk en er wordt duidelijk gemaakt wat het verschil in prijs is. Zelf de datum van montage kunnen kiezen zodat er geen extra dagen vrij genomen hoeft te worden. Dag van montage perfect op tijd aanwezig en er was 2 dagen gepland voor het plaatsen van 5 deuren (waarvan 1 dubbele tuindeur en een voordeur) en ze hebben maar 1 dag nodig gehad. Alles keurig achtergelaten. Zelfs keurig de deurbel op de muur gemonteerd om geen schade aan het (nieuwe) kozijn aan te brengen. Enige puntje is wel dat er vooraf beste veel aanbetaald moet worden.

Mooi resultaat

Mooie kozijnen ! Er is netjes gewerkt door de mannen die de kozijnen geplaatst hebben. Geen beschadigingen aan muren of vloeren. Ik ben erg blij met het resultaat.

Acceptabel

Er wordt uiteindelijk prima werk geleverd. Ik zou het wel heel prettig vinden dat men zich aan de afspraken houdt die zijn besproken. Ze zouden achterom komen, maar dat vonden de uitvoerders te ver. De meneer die is komen meten, zou doorgeven dat er een soort van waterkering aangebracht zou worden. Sorry, ik weet even niet hoe hij dit noemde. Dit vonden de uitvoerders niet nodig. Dorpel was wat beschadigd. Er was niet voldoende materiaal om de binnenkant af te werken. Ik moet, na 3 dagen er zelf achteraan, wanneer het afgewerkt gaat worden. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. Service is prima.

Goede kozijnen, fijne communicatie

Vanaf eerste contact, het inmeten en het daadwerkelijke plaatsen waren de medewerkers vriendelijk. De kozijnen zien er super uit.

New window

Like always the windows made and installed by Horsten Kozijnen are of a great quality! But the employees who did the work, for the first time, were not friendly and made few mistakes like scratches on the new window and the wall! Hopefully it will be changed!

Goede service, mooie kozijnen en al is het geïnstalleerd, dan kun je ze altijd bellen

Heel blij mee, hopelijk snel ons volgende project afronden

Goede service en mooi resultaat

Er werd gewerkt volgens afspraak en in een dag was alles klaar en opgeruimd. De kozijnen zien heel netjes uit. Prima resultaat!

Alles is prima verlopen

Kozijnen zijn netjes geplaatst en afgewerkt

heel goede kwaliteit en tevreden.

heel goede ervaring met Horsten Kozijnen

fantastisch

ze hebben goed werk geleverd netjes afgewerkt ook de gaten goed opgelost niks te klagen

Wij zijn zeer tevreden over t geheel

Fijn geholpen, aan de telefoon en thuis

Harde werkers, snel geplaatst, ondanks de hoogte en ziet er goed uit

Prima kozijnen, prima service

Van begin tot eind prima. Vriendelijk geholpen in de winkel en de kozijnen zijn mooi geplaatst.

Helemaal goed.

Alles was als afgesproken. Leuke mensen en en keurig werk geleverd.

Heel te vreden

Ben zeer tevreden met het werk wat er moest gebeuren

Chapeau voor iedereen!

Beste Directie van Horsten Kozijnen, Met hoeveel sterren zou ik aangeven in hoeverre ik tevreden ben over het hele traject betreffende het leveren en plaatsen van de nieuwe kunststof kozijnen met HR++glas. Jammer dat het maar 5 sterren zijn. Op de eerste plaats alle lof voor uw medewerkers op het Hoofdkantoor, zowel van de afdeling planning alsook de administratie. Chapeau voor hun vriendelijkheid en correcte werkwijze van begin tot het einde van de operatie. Dan bovenal lof voor de zeer vakbekwame monteurs Dennis Gerd en Jan. Deze grote kanjers hebben er samen voor gezorgd dat deze zonovergoten dag, een onvergetelijke dag is geworden, zowel door de prettige sfeer, (humor ontbrak niet) maar vooral door het voortreffelijk eindresultaat. Mannen, nogmaals bedankt voor jullie tomeloze inzet. Manuel

Mooie kozijnen

Inmiddels alle kozijnen van mij huis laten vervangen door Horsten. Kwaliteit is zeer goed en vriendelijk personeel.

Kundig en vriendelijk personeel!

Professioneel bedrijf schuifpui installatie netjes uitgevoerd

Goede uitleg over schuifpui door verkoper in showroom. Na inmeten thuis, installatieafspraak gemaakt. Voor deze tijd een relatief snelle installatie uitgevoerd. De installatie is netjes en professioneel uitgevoerd.

Uitstekend en klant vriendelijk

Goede communicatie, monteur kwam een half uur later als afgesproken maar dit was s'morgens meteen door gegeven en was er ook een half uur later. Alles gemonteerd, oude deur mee genomen en netjes opgeruimd. Kortom zeer tevreden en raad Horsten kozijnen te zeerste aan.

Vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing van de nieuwe deur niets anders dan vriendelijke en deskundige medewerkers. Dit in vergelijking met andere leveranciers waar de nodige steken zijn blijven liggen door vage verhalen en ondeskundigheid van de personen die wij spraken. Horsten kozijnen kwam bij ons over als enthousiast en klantvriendelijk , het contact met de medewerkers is van af de eerste mail tot aan het plaatsen van de deur enorm goed geweest.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Alles is volgens de afspraken afgehandeld. Netjes gewerkt en het ziet er goed uit.

Keurig werk geleverd

Prima tevreden

vanaf bezoek showroom tot plaatsing probleemloos

In de showroom werden we goed te woord gestaan. Het moment van plaatsen is er goede afstemming geweest met de monteurs.

Netjes gewerkt , alles opgeruimd , levering volgens afspraak

Netjes gewerkt , alles opgeruimd , levering volgens afspraak Prijs wat aan de hoge kant

Kronehoefstraat 30 H

5622 AC Eindhoven