Top service!

Onze ketel ging stuk en moesten een nieuwe hebben. Verschillende bedrijven geprobeerd. Echter kwam dat heel langzaam op gang terwijl wij zonder verwarming en warm water zaten. Uiteindelijk kwamen bij Hesi terecht en na de belletje, hadden we binnen een paar uur een vertegenwoordiger op de stoep en en 2 dagen later werd de nieuwe ketel geplaatst! Gewoon top en snel geregeld!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Dennis, Bedankt voor de zeer goede en uitgebreide beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Fijne service en goed advies

Zowel de adviseur als de monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het afgeleverde werk was netjes goed en professioneel.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Marcel, Bedankt voor de zeer positieve review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zeer tevreden klant

Vriendelijk montageteam, heel goed gewerkt en daarna alles netjes opgeruimd.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Jo, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Gewoon voortreffelijk

Week voor de geplande vervangingsdatum begaf de oude CV het opeens. De eerstvolgende werkdag werd de nieuwe plaatsing versneld uitgevoerd.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Marc, Bedankt voor de zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

zeer tevredenstellend

Ik ben zeer tevreden met de klantenservice van hesi en als ik vragen heb worden ze heel correct beantwoord, hesi houd zich aan de gemaakte afspraken, ik ben al 20 jaar klant van hesi en ben zeer tevreden.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste heer/mevrouw Rabeling, Bedankt voor de zeer goede beoordeling en het jarenlange vertrouwen in onze firma. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goede service, netjes gewerkt, afwerking een beetje slordig.

Afspraak is om ook het paneel van de oude zonneboiler te verwijderen, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Wij wachten nog op verdere actie van Hesi. Een week na plaatsing van de verwarmingsketel bleken een aantal koppelingen te lekken, waardoor de waterdruk was weggevallen. Vrij snel hersteld door Hesi.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Jef, Bedankt voor de beoordeling. Onze planning is op de hoogte van het verwijderen van de zonneboiler. Zodra we bij u in de buurt zijn met de hoogwerker zullen we contact met u opnemen voor het maken van de afspraak. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed en snel geholpen

In de winter een kapotte cv ketel hebben is niet prettig. Op zaterdag hielt hij er mee op maar dinsdag ochtend stonden jullie al met een nieuwe ketel aan de deur. Super goed en snel geholpen.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Daniel, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

prima na 1 dag al monteur aanwezig , thermotaat vervangen binnen 5 min klaarn geregeld

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Math, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Uitstekende service en advies

Ik kan alleen maar positief zijn over de plaatsing en nazorg

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Ed, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zeer tevreden bij de bouw van de warmtepomp.

We hebben een warmtepomp en CV ketel laten installeren en alles is zeer goed verlopen.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Warmtepomp

Beste Enak, Bedankt voor de zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Alles top...

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Adalbert, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Snelle service en vriendelijke monteurs

Mijn cv was kapot, en hesi gaf duidelijke info en zeer snelle levering en aansluiting van nieuwe cv ketel De monteurs waren correct vriendelijk en snel.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Loes, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

oke

hebben zich goed aan afspraak gehouden

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Gerard, Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed werk geleverd, maar toch teleurgesteld!

Offerte ontvangen en akkoord gegeven, om de panelen te laten plaatsen. Gezegd dat er eerst nog 2 dakramen verwijderd moesten worden en 1 nieuw geplaatst alvorens het definitieve legplan gemaakt zou worden. Toen dit gebeurd was, werd er meteen gezegd dat de rekening eer dan 1000 euro duurder was. Wat bleek, pas bij het definitieve plan gold de prijs van dat moment, en niet van het akkoord van de offerte!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Zonnepanelen

Beste mevrouw Lamers-Goessen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven. Deze informatie is zeer waardevol voor ons. We kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent over de prijsstijging. Wij willen dit graag verduidelijken. De eerste offerte voor zonnepanelen maken wij altijd op afstand m.b.v. satellietbeelden. Dit om een eerste prijsindicatie te verstrekken. Indien deze indicatie aansluit bij uw wensen zal onze adviseur op locatie komen kijken om de definitieve prijs te bepalen. In uw geval zat er ook nog, i.v.m. werkzaamheden aan uw dak die u zelf liet uitvoeren, 4 maanden tussen akkoord offerte en het bezoek van de adviseur. In deze tussentijd zijn prijzen explosief gestegen door de onrust in de wereld sinds de oorlog in de Oekraïne. Deze hogere prijzen, incl. meerwerk, hebben wij helaas (gedeeltelijk) door moeten berekenen. Wij zijn er desondanks van overtuigd dat wij een mooie installatie hebben geplaatst die u de komende jaren veel voordeel gaat opleveren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Prima werk geleverd

Er is prima werk geleverd

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Davy, Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Montage/oplevering kon beter

Montage was goed maar oplevering en instructie onvoldoende (uitleg werking cv ketel en ontluchten radiatoren niet gedaan waardoor later problemen) Ook tweede bezoek monteur voor controle radiator (bleef koud) was onvoldoende

• Hoe beoordeelt u het adviesgesprek? N.v.t.
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Val, Bedankt voor de beoordeling. We zullen de oplevering en instructie met de desbetreffende monteurs bespreken. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

T

Afspraken worden altijd nagekomen. Monteurs hebben zeer goede kennis.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Roger, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Uitstekende service

Uitstekende service, snel geholpen, meedenkend

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Andy, Bedankt voor de zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

goed gewerkt

Prettige installatie van een nieuwe thermostaat. Alleen voor enkele technische instellingen hadden de twee monteurs de hulp nodig van het hoofdkantoor.

• Hoe beoordeelt u het adviesgesprek? N.v.t.
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Thermostaat

Beste Paul, Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Super service

We hebben een huurketel waarvan het contract na 15 jaar afliep! Nu weer voor huurketel gekozen met nieuwe wifi thermostaat Altijd zeer goed advies van jullie, erg behulpzaam super service Echt super tevreden!!! Veel kenissen/familie dit doorgegeven!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Snel goed en duidelijke uitleg hoe alles werkt.gingen pas weg naar alles getest te hebben en nogmaals gevraagd of alles duidelijk was.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Thermostaat, E-boiler

Professioneel, klantgericht, klantvriendelijk bedrijf

In een noodsituatie verkerend door lekkage aan ketel contact met jullie opgenomen. Meteen door jullie gehandeld en afspraak gemaakt met adviseur. Dag na zijn bezoek ketel meteen geïnstalleerd met alle nodige uitleg aangaande het gebruik van de ketel door de monteurs. Tevens de boel netjes opgeruimd.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste John, Bedankt voor de zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed.

Monteurs hadden werk goed uitgevoerd, jammer dat er achteraf 2 kleine lekkages waren. Monteur Hesi opnieuw geweest, daarna waren de problemen opgelost.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Bert, Bedankt voor de goede beoordeling. En goed te horen dat de lekkages verholpen zijn. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zeer snel geholpen

Toen onze cv-ketel het begaf in de week voor kerst kwam Hesi dezelfde dag nog langs voor een offerte en 2 dagen later werd de ketel geïnstalleerd. Ze hebben dus echt hun uiterste best gedaan om ons snel weer te voorzien van verwarming en warm water. Wij zaten er dus gelukkig tijdens de kerst met onze baby weer warmpjes bij. De monteurs waren vriendelijk en hebben heel netjes hun werk gedaan en achtergelaten. Alleen maar lof!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Jennifer, Bedankt voor de zeer goede en uitgebreide review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Highly professional, fast and efficient.

Great team, fast help.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Hello Martin, Thank you very much for your very good review! Kind Regards, The Hesi-team

Over Hesi

U wilt zorgeloze verwarming, comfort en energiebesparing… Voor een lage prijs en met zekerheid. Of het nu gaat om uw cv ketel,warmtepomp, zonnepanelen, zonneboiler, thermostaat of ventilatie. Het zijn de producten en de service van uw Limburgse installateur Hesi die uw wonen aangenaam en zo betaalbaar maken. -------------------------------- Sie möchten nicht länger unnötig Geld ausgeben, die Umwelt nicht unnötig belasten? Dann haben wir für Sie eine clevere Lösung: Vergessen Sie den hohen Kaufpreis für eine neue, sparsame Heizung und mieten Sie sich eine Buderus-Markenheizung und unser Alles-drin-Paket mit Planung, Montage, Reparaturen, Ersatzteilen und Wartung.