Vakkundig

Komen afspraken na, werken netjes, vriendelijk personeel.

Vakkundig en duidelijk

Het goede advies en daarna de vakkundige secure werkwijze gaven mij een goed vertrouwen. De vriendelijkheid van de monteurs niet te vergeten.

Nieuwe ketel: zo geregeld

Door een lekkage bij de aan-/afvoer van de oude ketel was het verstandig om onze ketel van 17 jaar oud te laten vervangen door een nieuwe ketel. De offerte was snel gemaakt en daarna was de afspraak voor het plaatsen van de nieuwe ketel snel gemaakt. De monteurs waren er op de afgesproken tijd en hebben de nieuwe ketel snel en zorgvuldig geplaatst.

alles zeer goed geregeld

zeer goede serves , komen afspraken na en worden ook meteen opgelost, jongens van montage weten waar ze over spreken en leveren alles netjes af. In een woord gewoon GOED

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Zonnepanelen

Gedurfd werk. Communicatie kan beter. Op werkplaats blijven tijdens pauze. Wi-Fi Direct goed regelen

Communicatie van installateurs en vriendelijkere houding aanbevolen. Niet elders gaan eten bij pauze. Respect voor gedurfd werken bij leggen zonnepanelen. Direct zorgen voor goede wifi verbinding.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) Zonnepanelen

Super service!

Vanaf het moment dat er iemand kwam kijken tot aan de plaatsing kan ik niet anders zeggen dan dat ik echt super tevreden ben. Zowel de adviseur als de monteurs waren erg kundig en werkten keurig. Toen de volgende dag bleek dat er 1 leiding nog wat lekte werd dat ook diezelfde dag snel en kundig opgelost. Zijn erg tevreden tot nu toe over de service van de firma Hesi!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Uitstekende service. Van begin tot eind.

Uitstekende service. Van begin tot eind.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Thermostaat, Warmtepomp

Altijd vriendelijk, en behulpzaam, komen afspraken na

Wij hadden problemen met de ketel ,dat is prima opgelost met een nieuwe ketel.klasse.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Hesi komt met duidelijke uitleg over cv ketel. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Vriendelijke vertegenwoordiger (met tips voor besparingen in ons huis) en vriendelijke monteurs. Uitgebreide uitleg over de nieuwe cv ketel en thermostaat bij installatie. Na plaatsing alles netjes opgeruimd. Hesi zou ik zeker aanbevelen!

Alles perfect geregeld.

Vakwerkgeleverd, alles netjes uitgelegd. Zeer tevreden!

Zeer tevrede

Een firma die door gaat tot er een oplossing is gevonden. Super

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Wilma, Bedankt voor deze goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Super ervaring

Sinds het begin super ervaring helaas niet de zonnepanelen bij jullie wegens een stop deze had ik ook graag bij jullie gehad .

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Saskia, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling. En jammer dat u de zonnepanelen niet bij ons heeft kunnen aanschaffen. Vanwege de gigantische hoeveelheid aanvragen konden we destijds helaas geen nieuwe opdrachten meer aannemen. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed en snel

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Adviesgesprek heeft plaats gevonden met mijn partner. Desbetreffende gaf aan dat we in ons geval beter konden huren, voor ons helemaal prima. Vervolgens bleek dat ik ipv mijn partner het huurformulier diende te tekenen (aangezien ik de eigenaar van het pand ben) het kan gebeuren echter is het vervelend. Bij levering en montage kwamen we er pas achter dat huren rond de €8200 zou zijn en kopen nabij de €4000 zou zijn excl maandelijke servicekosten. Een verschil van €4000 vind ik een fors verschil in bedrag wat gegeven word als advies. Bij montage team aan gegeven dat we dan de cv-ketel liever willen kopen, geen probleem voor hun en werd het voor ons aangepast. Als we dit bedrijf zouden aanbevelen dan is dit berust op het montage team en de werkzaamheden en absoluut niet op de adviseur en het adviesgesprek. De adviseur zouden wij zelf niet aanraden wegens foutieve informatie kosten op langere termijn mbt huren. Het montage team heeft goed werk geleverd en uiterst vriendelijk.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Kelly, Bedankt voor de review en de lovende woorden voor onze monteurs! Bij het maken van een afspraak vragen onze medewerkers altijd of de pandeigenaar aanwezig kan zijn, zodat deze een eventueel contract kan ondertekenen. Op de één of andere manier is hier dus een misverstand ontstaan, onze excuses hiervoor. De adviseur geeft altijd een eerlijk advies gebaseerd op uw persoonlijke situatie en wensen. En wanneer de optie huur wordt aangeboden heeft dat in de meeste gevallen ermee te maken dat mensen volledig ontzorgd willen worden. Onderhoud, storingen, reparaties en onderdelen zijn dan volledig inbegrepen. Uiteraard is deze service opgenomen in de huurprijs, zodat huren altijd duurder is dan kopen zonder servicecontract. Uw rekenvoorbeeld geeft echter geen eerlijk beeld. Wanneer u een correcte vergelijking wilt maken tussen een huurtoestel en een kooptoestel incl. servicecontract, dan is het verschil geen € 4.000,- maar nog geen € 1.000,-. Ondanks deze misverstanden zijn wij ervan overtuigd dat u op de toekomstige service van Hesi kunt vertrouwen. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Positief ,klantvriendelijk,correct en netjes

Ik zou deze firma beslist aanbevelen

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Rita, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Snel en deskundig

Vakmanschap

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Ruud, Bedankt voor de uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Duidelijk in afspraken.

Goede afspraken ,en bereikbaarheid .

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Zonnepanelen, Meterkast

Beste Math, Bedankt voor de goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Professioneel

Goed advies en professionele aanpak.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Zoals mij verteld werd.

Prettige en goede kennismaking met het bedrijf. Eerlijke voorlichting,

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Wiel, Bedankt voor deze zeer goede review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Ook al ging er iets mis in de ochtend, het werd gelijk diezelfde dag in de middag weer opgelost.

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Rebecca, Bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Hele fijne en duidelijke communicatie. Plaatsing was top, alles netjes geïnstalleerd en afgewerkt.

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?

Beste Mellanie, Bedankt voor deze top review! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Mijn ervaring met Hesi is altijd positief

Wij worden altijd goed geholpen ivm storingen en dergelijke. In dit geval nieuwe ketel geplaatst. Telefonisch als ook monteurs altijd vriendelijk en behulpzaam. Bedankt!

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Wilbert, Bedankt voor de zeer goede beoordeling en het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Goed bedrijf, nette en correcte werknemers

• Hoe evalueert u de professionaliteit van het montageteam?
  • Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel, Ventilatiesysteem

Beste John, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Netjes

Correcte monteurs en alles netjes schoon en opgeruimd

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Arie, Bedankt voor deze zeer goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Super goed werk verricht

We zijn heel erg tevreden Was na montage iets met meter maar heel snel verholpen

• Welk product betreft het? (meerdere antwoorden mogelijk) CV-ketel

Beste Maria & Frans, Bedankt voor de super beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Hesi-team

Over Hesi

U wilt zorgeloze verwarming, comfort en energiebesparing… Voor een lage prijs en met zekerheid. Of het nu gaat om uw cv ketel,warmtepomp, zonnepanelen, zonneboiler, thermostaat of ventilatie. Het zijn de producten en de service van uw Limburgse installateur Hesi die uw wonen aangenaam en zo betaalbaar maken. -------------------------------- Sie möchten nicht länger unnötig Geld ausgeben, die Umwelt nicht unnötig belasten? Dann haben wir für Sie eine clevere Lösung: Vergessen Sie den hohen Kaufpreis für eine neue, sparsame Heizung und mieten Sie sich eine Buderus-Markenheizung und unser Alles-drin-Paket mit Planung, Montage, Reparaturen, Ersatzteilen und Wartung.