Bijzonder tevreden

Wij zijn in de winkel snel en heel goed geholpen. Daarnaast goede adviezen gekregen.Het karpet is vandaag bezorgd. Past goed bij het bankstel.

Zeer snelle afspraaj

Zat met een hordeur die ivm renovatie huis er tijdelijk uit moet. Afspraak was we komen in de middag en na een uurtje werd.ik al gebeld is het goed dat we nu komen? PRIMA .

Erg tevreden over onze nieuwe vloer

In ons appartement heeft bedrijf van Kooten een nieuwe pvc vloer gelegd. Wij zijn daar zeer tevreden over. Perfect gelegd en de contacten met alle medewerkers waren zeer prettig.

Vriendelijk personeel en goede service

Op 8 februari 2024 werd onze nieuwe PVC vloer gelegd. De personen, die de vloer hebben gelegd, zijn bijzonder vriendelijk en vakbekwaam. De vloer ligt er strak in. We zijn zeer tevreden.

Vakkundig geholpen en geplaatst

Wij komen graag bij van Kooten en doen dit al vele jaren .Goede service

en ........ze bestaan al 50Jaar. Dan mag je toch heel erg trots zijn als bedrijf. Een heel goed en fijn teken dat de klanten graag terug komen. Veel plezier met het 50 jarig bestaan van dit mooie bedrijf.

Wij zijn al jaren zeer tevreden klant van Woninginrichting Van Kooten. Ze verkopen mooie en goede kwaliteit, heel vriendelijk en meedenkend personeel en hebben goede (persoonlijke) service zowel in de winkel als bij het plaatsen. Kortom wat ons betreft een aanrader!

Geweldige service

Van begin tot eind ben ik heel vriendelijk en deskundig geholpen. Bij het uitzoeken van de vloer en de gordijnen werd er goed meegedacht. Alle afspraken werden stipt nagekomen en ik ben vooral heel tevreden over de montage. Het ziet er mooi uit en de medewerker heeft me zelfs geholpen de zwaardere meubels terug te zetten. Ik kom een volgende keer zeker terug.

Smaakvolle adviezen en attent meedenken over de realisatie.

Wij zijn zeer tevreden over de bereidheid van Sonja om met smaakvolle adviezen onze woning te helpen inrichten. Maar ook Rob neemt serieus tijd om bij de voorbereiding in overleg met ons de realisatie perfect te laten verlopen. Top! Zeer bedankt.

Werken heel netjes en zijn super vriendelijk

Ik dacht dat ze om 13 uur kwamen voor egaliseren maar ze stonden 8.30 uur al voor de deur. Ze gaven me de gelegenheid om even snel te douchen. Dat is pas meedenken. Er wordt heel netjes gewerkt en overleggen regelmatig met de klant

SUPER

Ze zijn bij me moeder geweest om in de keuken een stukje novylon te leggen wat ze heel mooi en strak gelegd hebben.Maar wij kwamen bij me moeder om haar zware hoge koelkast en buffetkast terug te zetten want die stonden tijdelijk in de huiskamer maar tot onze verbazing hadden ze dat voor me moeder al terug gezet dat vond ik echt super tof van ze .

Geweldig van winkel tot montage

Wij hadden keuze stress rondom ons nieuwbouwhuis. Wij zijn super geholpen in de winkel om mooie kleurencombinaties te maken en ook de montage is super! Vriendelijk personeel en goede service

Vakwerk geleverd!

Heel tevreden met de nieuwe PVC vloer en nieuwe raambekleding. Klantvriendelijk en net werk.

Vakkundig en net werk geleverd

Met volledig vertrouwen in Van Kooten is het werk uitgevoerd. Trap bekleed, overloop en slaapkamer van novilon voorzien. Netheid van werken, kwaliteit van materialen en vooral de passie waarmee gewerkt wordt, maken dat Van Kooten uitstijgt boven de gemiddelde ondernemer. Dank hiervoor.

Prettig geholpen in de winkel en vakkundig afgeleverd/geplaatst

Prettig geholpen in de winkel en vakkundig afgeleverd/geplaatst

Vakkundig en vriendelijk

Zowel in de winkel als bij het leggen vd vloer een bijzonder professionele en vriendelijke insteek van het personeel. En, waar het om gaat, een mooi eind resultaat.

Wij zijn erg tevreden!

Goed advies, vriendelijke ontvangst. Levering en montage keurig. Mooi eindresultaat

Persoonlijk contact en netjes opgeleverd. Echte vakkundigheid!

Van het begin tot het einde werd er netjes gecommuniceerd en het eindresultaat mag er zijn. Een aanrader!

Goed afgewerkt, plinten minder.

Een baan ligt verkeerd om.

Super Goed

Klantvriendelijk in de winkel en bij opmeten en bij montage. Goede kennis van zaken. Een ondernemer die met je mee denkt in alle opzichten !

Levering en montage precies op de afgesproken tijd door kundige en zeer vriendelijke monteur.

Monteur kwam exact binnen het afgesproken tijdsvak. Alle benodigde materialen waren aanwezig en monteur had goed oog voor eventueel overlast: het benodigde afzagen van een geleider werd niet in huis of op ons balkon gedaan, maar buiten om geen ijzervijzel in huis te krijgen. Al met al een prima uitgevoerde klus!

Hartelijke ontvangst en alle tijd voor de klant!

Bij binnenkomst van winkel al leuke spontane ontvangst. Miranda geeft je de volle aandacht en denkt goed met jou als klant mee. Alles wordt goed uitgelegd en je krijgt goeie adviezen en ruim de tijd om erover na te denken. Geeft vertrouwen! Fijn om zaken mee te doen.

Zijn zeer tevreden, zowel de pvc vloer in de woonkamer / gang en het tapijt op de trappen en slaapkamers vakkundig gelegd, prachtig geheel geworden.

Prettige bediening gezellig naar de winkel te gaan

Tot nu toe vlotte bediening en levering van de artikelen en netjes en correct geplaatst

Prima werk geleverd.

Wij zijn zeer tevreden over de Fa. v. Kooten. De medewerkers zijn attent en werken hard en nauwkeurig. Ook laten ze geen afval achter. Jammer dat door een medewerker, uiteraard per abuis, een plafonnière van 30,-- euro kapot werd gestoten. Vergoeding lijkt ons wel op zijn plaats.