dik te vreden over service

alles netjes afgeleverd en gemonteerd

Al jaren klant. Betrouwbaar en flexibel en veel keus Denken mee naar mogelijkheden en hebben de tijd en de aandacht voor de klanten.

Super!!

Ontzettend snelle en uitstekende service. Onverwacht moest er snel een vloer geplaatst worden. De snelle plaatsing was boven verwachting!

Een geweldige zaak.

super advies, prima levering en zeer goed afhandeling

Goede service, mooie kwaliteit gordijnen

Bij woninginrichting van Kooten kreeg ik goede service.. Wij hadden gordijnen nodig. We hebben prachtige gordijnen uitgezocht in goede kwalieit.

Topkwaliteit!

Wij hebben al jaren goede ervaring met van Kooten Woninginrichting. Van een eenvoudige mat tot een compleet appartement het wordt perfect verzorgd. Van Kooten heeft ons appartement van 103 m2 voorzien van klick PVC met ondervloer. Het is perfect gelegd met een schitterende afwerking. Zeer kundig en vooral vriendelijk personeel. De vakmensen van van Kooten hebben juist ook oog voor details en denken praktisch mee in de indeling van het appartement. Zelfs in kasten hebben ze PVC gelegd. We zijn uiterst tevreden en gelukkig met het resultaat. Bovendien als de vakmensen vertrekken laten geen spoor na, geen vuil, geen karton, geen plastic, vloeren gezogen, ongekend! Prijs en kwaliteit zijn in volstrekte harmonie.

Keurig en netjes, zijn er blij mee

prima geholpen in de winkel bij uitzoeken, ook het ophangen van de vitrage en vouwgordijnen. Wordt keurig gewerkt door stofferder en correct en beleefd. In een antwoord TOP

Uitstekend werk geleverd

Prima onze trap bekleed , uitstekend gedaan.

Prima.

Afspraken goed na gekomen en netjes werk afgeleverd.

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk

Ervaring tijdens het offerte stadium van de opdracht

Uitgebreide en volledige rapportage. Waardering 9.

Alles prima gedaan

Gordijnen prima opgehangen.

Wilde een 10 geven, maar de laatste ster, wordt maar half weergegeven.

Uitstekend advies, prima service en super klantvriendelijk. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Vriendelijk personeel en vakkundig

Vriendelijk personeel en vakkundig

Uitstekende service en dienstverlening

Eerste bezoek aan winkel kregen we meteen al een hele goede indruk, hierin zijn wij ook in het vervolgtraject zeker niet teleurgesteld. Van het begin tot het eind een geweldige service, vriendelijke mensen met kennis van zaken. Bedankt allemaal

Kwaliteit zoals we gewend zijn bij van Kooten

Van Kooten is een klantvriendelijk, professioneel en vakkundig bedrijf. We doen al jaren zaken met van Kooten en dat is altijd zeer naar tevredenheid.

Afspraak goed nagekomen

Goed geholpen, goede keuze kunnen doen, uitleg goed. Keurige en vriendelijke behandeling en werk bij de uitvoer hier thuis.

uitstekende service

Wooninrichting van Kooten biedt een uitstekende service, werken netjes en correct en komen hun afspraken na.

na probleem na leggen vloerbedeking prima opgelost

In de keuken moest nieuw vloerbedekking komen, In de winkel gevraagd en geen probleem, uitgezocht en er kwam een medewerker kijken en meten. Vloer moest geëgaliseerd worden en dan 2 dagen later zou Novilon gelegd worden. Na leggen bleek dat de plinten niet meer pasten en er provisorisch onder, maar toen kon de kastdeur waar de pannen stonden niet meer open. Bellen en in eerste instantie werd er niet thuis gegeven, maar er kwam wel iemand om te zorgen dat het kastdeurtje open kon ik toch kon koken. Andere dag is er iemand met een schaaf gekomen en werd probleem in paar minuten opgelost, maar mest ik wel betalen. was het er niet mee eens en ben in eigen kring verder gaan vragen waarom dit niet fatsoenlijk opgelost kon worden en antwoord daarin was, dit moet gewoon opgelost worden, hoort bij het werk. Degene die ik vroeg is nl stoffeerder. Maar ondertussen belde Rob v Kooten of probleem naar behoren was opgelost en na werd ook aangeboden de door mij extra gemaakte kosten van de factuur af te halen. Uiteindelijk dus ligt mijn vloerbedekking en heb ik de keuken zoals afgesproken was en is alles rustig uitgesproken. Voorheen nooit problemen met hen gehad en als ik weer iets nodig heb, ga ik er met een gerust hart weer heen.

Het laminaat is netjes gelegd

Het personeel was ook goed en klantvriendelijk.

Alles perfect

Alles hangt perfect. Mooie kwaliteit. En een nette gezellige medewerker

Correcte en vriendelijke, levering en montage

De monteur voor de te leveren raam decoraties kwam vroeger dan verwacht na een telefonisch overleg. Zeer correct en vakkundige montage wederom in overleg. Werkplek geheel schoon achtergelaten. Bij het geleverde pakket ontbraken de beugels voor de lamellen. Gelukkig bleek er in de bus na enig zoeken nog voldoende beugels aanwezig.

Op alle punten positief !!!

Op alle punten positief !!!

Perfect geregeld en gezellige service

Goede service, goed geholpen en gezellig tijdens de montage door Teunis

Goede service en vriendelijk personeel

Inderdaad heel prettig en beleefd personeel. Zij waren bereid om te helpen met meubels terug zetten, wat wij niet meer kunnen, gezien onze leeftijd. De service was ook prettig, want zij namen alle tijd voor ons i.v.m. de keuze van de vloerbedekking