Lou

We hadden overlast van bedwantsen. Na zoektocht op internet bij ABB-Rodentia gekomen en we zijn heel vriendelijk te woord gestaan. Na een bezoek is een plan in werking gezet wat gepaard ging met een uitgebreid rapport. Inmiddels zijn we bedwantsen vrij. Wij raden dit bedrijf erg aan!

Uitstekende service en professioneel opgelost!

Eerst goed te woord gestaan door een vriendelijke dame. Hier werd gevraagd naar specifieke eigenschappen van het diersoort zodat de bestrijders later direct aan de slag konden. Wij hebben geen enkele bedwantsen meer na 1 behandeling. Dit schijnt nogal uniek te zijn dus wij raden een ieder aan om AAB-Rodentia in te schakelen bij overlast van plaagdieren

Nuchter & professioneel

Precies wat je zoekt als je last hebt van plaagdieren. Ik ben heel goed geholpen.

Een zeer vakkundig bedrijf, personeel Goede service ,vriendelijk, resultaat Zeer tevreden Zeker aan te raden !!

• Ongedierte: Ander ongedierte

Wij komen na vakantie terug met een enorme last van bedwantsen dankzij de mensen welke ons huis hadden gehuurd. AAB-Rodentia heeft korte metten gemaakt met de overlast. Nu ruim 2 weken geen beestje meer gezien. Eeuwig dankbaar, het was zó vies!

• Ongedierte: Insecten

Last van bedbugs. Deze meneer kwam met materiaal en zette de beestjes in de geschiedenis. Terminator 2.0 Masha Danki

• Ongedierte: Ander ongedierte

Ik ben zeer tevreden over de vakkundigheid van AAB Rodentia, de snelle service en advies op maat.

• Ongedierte: Knaagdier

Geen overlast meer, superdank!

• Ongedierte: Ander ongedierte

Snelle service maar bovenal erg vakkundig. De overlast van muizen was binnen de kortste keren verholpen en dat alles voor een zacht prijsje. Kortom, professioneel bedrijf en vriendelijke mensen!