Professioneel

Dhr. was op tijd, accuraat en zorgvuldig. Afspraak snel gemaakt en goed op de hoogte gehouden via e-mail.

Snelle en goede afhandeling

Alles werd online geregeld, behalve de keuring. De inspecteur was zeer vakkundig en prettig in de omgang.

Komen afspraken perfect na

Recent twee opdrachten aan dit bedrijf gegeven. Telkens punctueel de gemaakte afspraken nagekomen

• Snelheid

Vlot en netjes uitgevoerd.

Afspraak was snel gemaakt. Meting netjes uitgevoerd en label vrij snel ontvangen.

Vlot en duidelijk

Vlotte service in het licht van de beschikbare capaciteit. Heldere rapportage. Afspraak = afspraak.

uitstekend

bovenstaand al een kwalificatie gegeven

Keurig geholpen

Snelle geregeld.

• Snelheid

prima service en snelle levering!

Er was op heel korte termijn een label nodig en er is zo goed meegedacht zodat ik op de dag van levering een label kon overhandigen.

• Snelheid

Goed proces en helemaal volgens planning!

Na aanvraag offerte, snelle reactie. De gevraagde planning was haalbaar en alles in gang gezet. Ruim op tijd energielabel geleverd.

Waardeloos

Huis is minimaal a of a+. Komen met d Omdat de factuur van de verbouwing ontbreekt wordt de verbouwing niet meegerekend. Nog nooit in mijn leven zo’n klungelige opvatting meegemaakt. Ambtenaren ten top. Als er geen factuur is, bestaat het niet. Meten is weten. Breng meetapparatuur om iets te bepalen of blijf weg en doe een factuuronderzoek.

• Snelheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Wij hebben contact gehad en besproken dat de opname volledig volgens regelgeving is verlopen. In het energielabel mag enkel opgenomen worden wat zichtbaar is of bewezen kan worden en wij kunnen uiteraard geen schade aan uw woning toebrengen om de isolatiedikte op te meten. Wij zijn hierdoor gebonden aan facturatie als bewijsstuk. Als bedrijf zijnde worden wij ook gecontroleerd vanuit het RVO of wij ons hier aan houden, dus helaas mogen wij ook niet meer dan wij gedaan hebben. Desondanks is het natuurlijk erg vervelend als u geen erkenning ontvangt voor alle genomen maatregelen.

Correct en snel uitgevoerd

Correct en snel uitgevoerd. Fijn en snelle communicatie voorafgaand

Snelle service

Toegankelijk

Snelle en toegankelijke service. Soms wel even controleren wat de output is

Ging prima volgens afspraak

Er was haast bij en bij Energielabelvooruwbedrijf was het wel mogelijk om een label te maken voor het passeren van de koopakte

Flexibel en makkelijk contact

Snelle afspraak na plezierig contact met medewerkers planning.

geen juiste berekening

Opvolg snelheid prima, klantvriendelijk echter de persoon die hier is komen meten heeft de verkeerde waardes aangehouden waardoor het label verkeerd werk gesteld. Hier heb ik op gereclameerd en duidelijk gemaakt dat de berekeningen niet kloppen.

snel en goed

snel en goed

Gewoon een goed bedrijf

Het bedrijf is prima bereikbaar, doen wat ze afspreken en kan niet anders dan zeer tevreden zijn.

Alles was prima verlopen

• Snelheid

Er wordt altijd snel gereageerd en de afspraken worden altijd nagekomen.

Ik ben zeer positief over Energielabelvooruwbedrijf.nl. Er is sinds enige jaren een prettige samenwerking. Er wordt altijd zeer snel gereageerd op een offerteaanvraag en de gemaakte afspraken worden altijd nagekomen. Ik beveel Energielabelvooruwbedrijf.nl altijd bij collega's en mijn eigen opdrachtgevers aan. Prima organisatie, ga zo door!

Top. Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Top. Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Het was snel geregeld

• Snelheid

Wat mij betreft het beste bedrijf als het om energielabels gaat.

Topbedrijf! Doe al jaren zaken met ze. Ze zijn snel en ook scherp met de prijs.

Snel en vakkundig!

Snel, vakkundig en komen afspraken na.

• Snelheid

Snelle service, komen afspraken na!

Snel, goed en betrouwbaar. Volgende keer weer