Correct, deskundig, vriendelijk en scherp van prijs

Ik kreeg een offerte met relevant voorstel, kreeg snelle reactie op een vraag. Tip van mijn kant: laat de medewerker bedrijfskleding dragen. Dat geeft herkenbaarheid en vertrouwen.

• Snelheid

prima voor elkaar, werd snel gehandeld

werd helder en duidelijk verwoord ter plekke

Was super geregeld

Goed advies

Duidelijk

Geweldig bedrijf

De snelheid hoe een verzoek / aanvraag wordt verwerkt is buitengewoon snel. Ook na een telefonische vraag werd ik uitstekend geholpen. De inspecteur die kwam gaf goede tips en informatie. Zeker aan te bevelen bij andere.

• Snelheid

Snelle service. In verhouding tot bestede tijd, duur.

Afspraak was snel gemaakt. Op locatie ook snel en effectief gewerkt. In totaal nog geen 30 minuten op locatie geweest. In relatie tot deze tijd is het prijskaartje hoog.

• Snelheid

Prima Limburgse meneer die kwam beoordelen, op die manier communiceer je iets gemakkelijker .niks ten nadele de mensen boven de rivieren!!!!

Klantvriendelijk en professioneel

Positief

Snel en goed geregeld

Ik ben snel en kundig geholpen. De inspecteur had verstand van zaken.

• Snelheid

Heel vriendelijk en snel gegaan

Geldklopperij

Voor wat ze doen veel te duur voor een woonhuis betaal je 5 -10 euro en voor een klein cafe 375 euro

• Snelheid

Dag Robert, Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Het klopt inderdaad dat een energielabel voor een woonhuis goedkoper is dan dat van een utiliteitslabel. Dit komt omdat een woninglabel van afstand opgesteld kan worden. Voor het opstellen van een utiliteitslabel zijn we verplicht om ter plaatse het pand op te komen nemen. Na de opname dient het energielabel ook nog uitgewerkt en geregistreerd te worden. Uiteraard zijn we blij dat u de snelheid, communicatie en klantvriendelijkheid met een ruim voldoende heeft beoordeeld. Het is daarom ook jammer dat u ons een 1 geeft alleen op basis van de prijs. Dit terwijl u toch € 165,- korting ontvangen heeft voor beide energielabels. Hopelijk veranderd deze toelichting iets aan uw visie. Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding hiervan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Energielabel voor uw Bedrijf

Snelle respons

Duidelijke communicatie

Goede ervaringen

Fijne ervaring

Is goed gegaan

goed gegaan

Snel en meedenkend

De inspecties worden altijd op korte termijn ingepland en daarnaast altijd zeer snelle respons op bijkomende vragen en voorlegstukken.

geweldige ervaring

Er wordt erg klantvriendelijk meegedacht. Dank u wel voor de goede service.

• Snelheid

Keurig afspraken nagekomen en snelle levering Label

Snelle en correcte handelswijze

In ons geval was er haast bij het verkrijgen van het energielabel i.v.m. een onverwachte verkoop van vastgoed. In overleg is alles prima, versneld en tijdig afgehandeld.

de beste prijs/kwaliteit

zeer snelle oplevering van rapport/label

Eerlijke beoordeling, snel geregeld

Goede communicatie en prima opname

Snelle levering

Goede afhandeling

Snel en goede service

Erg tevreden. Altijd snelle reactie, opname van bedrijfspand keurig op tijd. Fijne samenwerking met Marloes en Karin. Energielabel binnen enkele dagen ontvangen.

• Snelheid

Zeer snelle en duidelijke levering van het energielabel

We hadden op zeer korte termijn een label nodig vanwege verkoop bedrijfspand. Binnen enkele dagen was dit geregeld. Prettig contact via de email, snelle reactie op vragen en het label was ruim binnen een week ontvangen.

Erg attent

Erg behulpzaam, vriendelijk en klantvriendelijk

• Snelheid

Korrekt qua afspraak en uitvoering.

Prima en vriendelijke communicatie vanaf afspraak tot uitvoering. Vragen worden met aandacht en kennis behandeld. De oplossing voor uw aanvraag van een energielabel.