Degelijke. professionele dienstverlening

Bij het eerste contact kregen we meteen een goed gevoel bij het bedrijf. Een professionele benadering. De dienstverlening is snel, afstemming verliep vlot en de levering naar tevredenheid. Een positieve ervaring!

Fijn bedrijf met goed personeel

Betreft: spouwmuurisolatie John en Leo zijn 2 vakmensen die weten wat ze doen. Werken correct en laten alles weer netje achter.

Zeer tevreden met mijn keuze voor dit bedrijf.

Het isoleren van de spouwmuur was een hele klus die door prettige vaklui is geklaard. Harde werkers die ondanks de hitte stug doorgingen. Alles netjes hersteld en opgeruimd. Laat de winter maar komen. Kan de firma Gerressen zeer aanbevelen.

Zakelijk, vriendelijk en een prima uitvoering

Eerste contact en offerte verliepen soepel. Goede en duidelijke communicatie. Het isoleren van de spouw verliep naar wens. Ook het repareren van de knipvoeg is daarna snel gebeurd. Alles opgeruimd en schoongespoten. Er is zelfs met het plaatsen van de ladders en opstapplaatsen rekening gehouden met de beplanting. Ben zeer tevreden.

Prima werk geleverd volgens afspraak

Zeer tevreden met het resultaat. De mannen hebben netjes gewerkt. We zitten er warmpjes bij laat de winter maar komen. Gr Stefan Bouwman,

uitvoer en afwerking prettig

en goed

top bedrijf

Zeer net bedrijf komt zijn afspraken na.monteurs werken zeer netjes.alles word perfect afgeleverd.zou dit bedrijf iedereen aanraden.

Top bedrijf !!

Super werk afgeleverd hier, mannen die weten wat ze doen,en geen gezeur. Alles super achter gelaten Laat een ander maar gaan shoppen, ik weet wel, goedkoop is duurkoop. Gr. Van een tevreden klant

Kwaliteit, betrouwbaar, klantvriendelijk en netjes.

Wij zijn zeer tevreden en blij met de gevelrenovatie en spouwmuurisolatie. Je merkt het verschil meteen, het huis voelt een stuk aangenamer. Wij zijn goed en eerlijk geadviseerd. De werkzaamheden zijn professioneel en netjes uitgevoerd door hele vriendelijke vakmensen. Rob en Linda waren goed bereikbaar, zeer klantvriendelijk en flexibel. Heel hartelijk dank jullie allemaal!!

Zeer accuraat en vakkundig!

Komen de afspraken uitstekend na. Werken vakkundig en snel kan iedereen aanbevelen.

Een klantvriendelijk, professioneel en betrouwbaar bedrijf.

We waren erg blij met Rob en Linda vanwege de snelle en adequate afhandeling. Ook de uitvoering door Leo verliep op een zeer prettige manier en heel netjes (geen rommel achtergelaten, netjes gevoegd etc.).

Top bedrijf

Wij hebben de spouwmuur en kruipruimte laten isoleren door Gerressen Groep. Er is zeer netjes gewerkt en netjes schoon achtergelaten. Alle afspraken van offerte tot uitvoering zijn goed nagekomen. Kortom een topbedrijf in de isolatiebranche.

SUPER UITSTEKEND

Bedankt Gerressen Groep, voor de super uitstekende, en vakkundige isolatie van ons huis! Wat werken jullie netjes. Alles werd keurig achtergelaten. Wij zijn superblij en zullen jullie zéker aanraden bij anderen! Dank jullie wel!!!

Snel, vakkundig, vriendelijk en netjes

Gister spouwmuur isolatie laten aanbrengen. Effecten nog niet duidelijk vanzelfsprekend, maar erg tevreden over service, snelheid en prijs combinatie, en de mannen hebben ook alles netjes achtergelaten. Well done

geweldig snel, netjes en meedenkend

Familie Gerressen heeft de voegen vervangen, het huis voorzien van spouwmuur isolatie en de voegen prachtig afgewerkt. Er is geweldig hard en netjes gewerkt. Zelfs kapotte stenen werden vervangen en de zonnepanelen van de buren werden schoongemaakt. Ook met mijn persoonlijke planning werd rekening gehouden. De stoep, de oprit, ramen, kozijnen alles is erg netjes achtergelaten. De mannen hadden er lol in en dat is leuk om te zien! Dit zijn echte vakmensen!

Voor een schappelijke prijs hebben we de spouwmuur laten isoleren door Gerressen Groep. De medewerkers waren vriendelijk en lieten alles na afloop netjes achter. Zeker een aanrader.

Goed werk geleverd !

Ben zeer tevreden over de 2 heren die mijn spouwmuur vakkundig met Neopixels Parels hebben geisoleerd. Wat een verschil t.o.v. de oude situatie. Het huis koelt niet zo snel meer af en is een stuk comfortabeler geworden. Rob en Linda bedankt voor jullie advies en service ! Zelfs de subsideaanvraag hebben jullie netje verzorgd. Mooi bedrijf !!

goed geregeld

netjes werk geleverd....!!!

Getipt door mijn buurman voor spouwmuurisolatie en daar heb ik geen spijt van.

Gerressen is een familiebedrijf die bij mij de afspraken is nagekomen en alles netjes achterliet. Ze vulden zelfs de gaatjes en de scheurtjes in de voegen die er al inzaten. Van de meerdere offertes die ik heb aangevraagd zijn ze wel de duurste. Er zijn volgens mij ook veel "Cowboys" in isolatieland die snel geld willen verdienen en met alternatieve materialen isoleren. Voor het hogere bedrag leveren zij de parels met de hoogste isolatie waarde en zorgen dat het vocht goed weg kan.

Isolatie is goed uitgevoerd maar afspraken voor extra werk niet nagekomen.

Bij de bespreking van de mogelijkheden van het bedrijf is naar mijn mening duidelijk naar voren gekomen dat ook bestaande gaten meegenomen zouden worden en ze dit ook zouden doen. Toen dit niet bij schriftelijke opdrachtaanvaarding was vermeld heb ik telefonisch contact opgenomen en gezegd dat als er extra tijd nodig was ik bereid was daarvoor extra te betalen. Toen ik zag dat de uitvoerders dit niet meenamen zeiden zij dat hun dit niet niet meegedeeld was en zij niet van plan waren om de volgende ochtend terug te komen. Dit was voor tweeën in de middag toen zij klaar waren met de isolatie. Zij hebben wel iets extra gedaan maar veel minder dan ik had verwacht. De spouwmuurisolatie is goed uitgevoerd daarom nog wel een zesje.

Geachte heer Jan, Excuus voor onze late reactie, i.v.m. vakantie. Wij begrijpen uw teleurstelling ten dele, wij hebben inderdaad u toezegging gedaan om onder coulance een aantal ontbrekende voegen te herstellen. Onze medewerkers hebben ter plaatse de isolatie aanbracht en wat voegherstel uitgevoerd. Onze medewerkers hebben de juiste keuze gemaakt om de werkzaamheden niet verder uit te voeren op urenbasis door u aangegeven, omdat dit een onbegonnen zaak is gebleken. De enige optie is is om het zeer slechte voegwerk in totaal te vervangen, het heeft geen zin op basis van uurtarief reparatie uit te voeren. Wij informeren u, indien u dit wenselijk vindt, omtrent de kosten voor totale voegwerk te vervangen. Zodat u de komende 30 jaar geen problemen zult ervaren. Met vriendelijk groet, Rob Gerressen

Deskundige en profesionele partij voor spouwmuurisolatie

Duidelijke afspraken in offertetraject. Deskundig in het voorbereiden van de gevel voorafgaand aan spouwmuurisolatie. Vakmannen met oog voor persoonlijke ruimte van de klant en duidelijke afspraken mee te maken. Kwaliteitgericht. Prijs en geleverde kwaliteit staan goed in verhouding.

Goede communicatie, vakbekwaam

Verstand van zaken, komen afspraken na, fijne communicatie, werken netjes, resultaat van werkzaamheden gaan we hopelijk positief ervaren!

Deskundig en prettig

Kwamen afspraken punctueel na. Werkten hard door en zorgden ervoor dat het netjes achtergelaten werd. Prettige mannen die hard doorwerken.

Aanleg(dag) was geweldig prettig!

Alles van aankomst tot vertrek geheel volgens afspraak verlopen,met keurige en deskundige medewerkers,die alles netjes achterlieten,TOP!

Doen wat er gevraagd is, echt de klant is koning

Een correcte afhandeling van de spouwmuur en bodemisolatie. Ook een prima afstemming voor en achteraf gehad met Linda Geressen.