Allebij onze kinderen zijn er super geholpen!

Ze plannen, leggen leerstof uit en helpen met een leerplan. Ze leren te leren.

Professionele begeleiding

Onze zoon heeft een aantal jaren na schooltijd huiswerkbegeleiding van Nhi gekregen. Met vlaggen wimpel geslaagd! Bij thuiskomst, huiswerk klaar, geen stress en veel vrije tijd om te sporten. Professionele begeleiding zowel op gebied van talen maar ook de exacte vakken. Zeer tevreden!

Heel erg tevreden met de geboden begeleiding door Els en Bert

Onze dochter heeft een aantal jaren huiswerkbegeleiding gevolgd in Heerenveen en is afgelopen jaar met een prachtige lijst geslaagd. Thuis ging ze niet aan het werk en de structuur die het NHI haar bood heeft haar hierbij enorm geholpen.

Erg tevreden met hulp van Helena!

Onze zoon Elias is altijd met veel plezier naar de huiswerk begeleiding lessen gegaan. Hij heeft vier jaar gebruik gemaakt van de bijlessen. Het heeft hem enorm geholpen. Heel veel dank aan Helena. Mvg, Jurre

Toen alles net op de rit was kwam corona

Van tevoren werd aangegeven dat het ongeveer zes weken duurt voordat de inzet in cijfers terug te zien zou zijn. Toen we zover waren kwam corona en mijn dochter had niet heel veel baat bij telefonische begeleiding. De inzet over de hele periode is wel top geweest en mijn dochter heeft het als prettig ervaren om bij jullie haar huiswerk te kunnen maken. Bedankt.

Een dochter die de touwtjes weer in handen heeft!

Mijn dochter zag bij al het huiswerk/leerwerk niet zo goed hoe ze dat op een juiste manier en op tijd kon maken/leren. NHI heeft haar hierbij erg geholpen en hebben we weer een blije meid thuis die de touwtjes weer in handen heeft!

Beste Claudia, Wat fijn dat uw dochter positief en met vertrouwen zelfstandig verder kan. Bedankt voor uw mooie review. NHI Studiebegeleiding

betrokkenheid en aandacht

Door Renske zijn we zeer welkom ontvangen. Ze heeft ons als ouders een vertrouwd gevoel gegeven dat er goed naar onze dochter werd omgekeken. tenslotte wonen we in Hindeloopen, niet naast de deur van Sneek, en hebben we niet goed zicht op wat er met Sanne gebeurd. Sanne is altijd trouw naar huiswerkbegeleiding gegaan, heeft veel steun gehad aan vooral Helena. Fijn dat er iemand was waar ze altijd terecht kon. Ook via de ap hadden ze regelmatig contact, was voor Sanne erg prettig en heeft haar vertrouwen gegeven. Er werd door Renske en Helena erg met haar meegeleefd, ook toen ze haar jaar niet haalde, dat hebben we gewaardeerd. De voortgangsrapportage gaf goed weer wat er gebeurde. Ik weet niet in hoeverre er ook gecontroleerd wordt of het huiswerk daadwerkelijk werd gedaan. Sanne heeft vooral profijt gehad van de extra uitleg en de oefentoetsen met uitleg.

Super aanpak, professioneel, vakkundig

Mijn dochter heeft dankzij jullie heel veel achterstanden weggewerkt. Ik ben erg enthousiast over jullie en zou jullie van harte aanbevelen. Ik hoop nog wel terug te komen, ivm veranderde levenssituatie moeten we even met de huiswerkbegeleiding pauzeren.

Robin kon altijd rekenen op goede ondersteuning

Ieder kind heeft natuurlijk na een lange dag school geen zin meer om te leren, maar door de huiswerkbegeleiding is er ook na school structuur en was Robin blij dat ze de huiswerkbegeleiding had.

Zowel onze zoon als onze dochter hebben zeer goede begeleiding gehad de afgelopen jaren. Wij zijn enorm tevreden!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Prima contact altijd positief en betrokken

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Wij hebben veel baat gehad bij de huiswerkbegeleiding. Vooral met de overgang lagere school naar voorgezet onderwijs. Hoe ga je daar mee om hoe moet je nu leren en wat vragen ze van mij. Min puntje is dat het wel duur is en er veel lessen uit vallen door vrij van school of omdat het kind andere verplichtingen heeft.

• Begeleiding
  • Persoonlijk contact N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jelle heeft na tevredenheid een jaar huiswerkbegeleiding gehad bij NHI. Toch is er voor gekozen om naar een ander instituut te gaan vanwege de kleinere groepen en een strenger mobiel telefoonbeleid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Huiswerk wordt goed gecontroleerd. Alleen zou ik willen dat vooral bij wiskunde fout gemaakte opdrachten nog een keer worden uitgelegd. Mvg. Moeder van Hannah van Duren.

• Begeleiding
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

We zijn tevreden over NHI. Onze zoon heeft flinke opstartproblemen gekend (gelukkig weten we sinds een half jaar de oorzaak). Onder andere door de betrokkenheid en deskundigheid van de begeleiders van NHI heeft hij het tot nu toe ieder jaar gered en gaat het steeds beter met hem. Aankomend jaar zal de focus (hopelijk ook bij NHI) komen te liggen op hoe hij meer zelfstandig kan leren werken. Het feit dat de NHI begeleider(s) onze zoon ook in de klas hebben zien wij als een zeer groot pluspunt.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Overwegend goede en betrokken begeleiding. kwam soms wat chaotisch over.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De eerste 2 jaar dat onze zoon op het nhi zat waren fantastisch. De laatste 2 jaar werd hij minder goed begeleid en leek het bij tijd en wijle of ze hem liever kwijt dan rijk waren. Onze zoon heeft een concentratieprobleem en juist daarom zat hij op het nhi. Dit werd metname het laatste jaar nogal eens ‘vergeten’. De betrokkenheid was toen weg.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Van begin tot het eind zeer tevreden!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Mijn beide kinderen hebben (bij elkaar opgeteld) drie jaar huiswerkwerkbegeleiding van NHI gehad. Ze hebben hier erg veel profijt van gehad en mijn zoon merkt dat hij er drie jaar later nog steeds profijt van heeft in zijn huidige studie. Hij heeft geleerd te leren.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Al mijn 4 kinderen hebben in meerdere of mindere mate gebruik gemaakt van de NHI. Er werd altijd rekening gehouden met de behoefte van het kind in de frequentie van de begeleiding. Er wordt goede, deskundige begeleiding gegeven en de kinderen konden altijd terecht met hun vragen. Met name het contact met Renske (met de ouders) en Helena (bijles exacte vakken) was erg plezierig. Chapeau!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding !!!!

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Werd altijd goed op de hoogte gehouden door els. Fijn.

• Ervaring met: Huiswerkbegeleiding

Sterke betrokkenheid bij mijn kinderen. Persoonlijk aanspreekpunt! (Els) Thomas stopt omdat hij LOOT leerling is en te druk voor NHI, hoe jammer ik dat ook vind.