Entertainment Company heeft al diverse keren voor ons bedrijf de audiovisuele middelen geregeld voor presentaties en bijeenkomsten. Steeds was dit zeer professioneel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De contacten verlopen steeds zeer soepel.

• Ervaring met: Audiovisueel

Hallo Gertie, Dank je wel voor deze mooie review! Goed om te lezen dat jullie telkens tevreden zijn over onze audiovisuele ondersteuning. Het genoegen is geheel wederzijds: jullie goede voorbereidingen en het correct aanleveren van de presentaties zijn een belangrijke schakel in het goede verloop van de bijeenkomst. Nogmaals dank voor je feedback en heel graag tot de volgende keer! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Flexibele organisatie met hoge kwaliteit DJ's. Staat garant voor een top sfeer.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Robert, Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over de muzikale invullingen van de feesten die recent bij Thermae hebben plaatsgevonden. Succes met de aankomende grote renovatie(s) en ongetwijfeld tot snel weer! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Voor mijn 30e verjaardag mooie dj booth en dj marvin via entertainment company gehuurd. Geluid had ik zelf;) Kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig feest is geworden. Ik kan iedereen entertainment company aanraden. Was een zeer fijne samenwerking.

• Ervaring met: Feest DJ

Hoi Steve! Dank je wel voor je review! Goed om te lezen dat je een geweldig feest hebt gehad en dat DJ Marvin goed bevallen is. Bedankt voor het gestelde vertrouwen en ongetwijfeld tot ziens! Groetjes, Mathijs Gulpers

Hallo Mathjis, vielen Dank für den tollen Abend! Wir haben uns für die Entertainment Company entschieden, weil Mathijs uns von Anfang an überzeugt hat. Nicht nur mit seiner herzlichen Art, sondern auch mit seinem professionellem Equipment. Alle Absprachen und die Planung der Party am Abend haben problemlos geklappt. Wir konnten alle Fragen stellen und Wünsche äussern und Mathijs hat es versucht möglich zu machen. Es lief alles Bestens. Alles war gut organisiert,so dass wir eine wunderschöne Hochzeitsfeier hatten. Dank Mathijs und seiner lymphatischen Art hat er es geschafft auch den letzten Tanzmuffel auf die Tanzfläche zu bekommen, sogar den Brautpapa :-) Wir empfehlen die Entertainment Company von Herzen gerne weiter hier ist man gut aufgehoben. Liebe Grüße Ivonne&Frank

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Ivonne und Frank, Vielen, vielen Dank für ihres Review! Es freuet mich das sie einen tollen Abend erlebt haben! Sie wahren ein sehr freundliches Brautpaar und ich habe mit viel Spaß auf ihre Hochzeit ausgelegt. Viele liebe und Grüße aus Holland! Mathijs Gulpers

Vielen Dank für die Begleitung unserer Hochzeitsfeier, wir hatten einen tollen Abend.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een perfecte zet om de entertainment company te vragen voor de muziek van onze bruiloft. Naast een gezellige kennismaking, een prettige klik en een voorbereidend gesprek volgde een fantastische avond. De sfeer zat er ontzettend goed in, de muziek paste perfect bij ons en Mathijs als dj maakte het feest compleet. De entertainment company raden wij zeker aan, gegarandeerd dat je een onvergetelijke (feest)avond hebt.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Ralph en Simone, Dank jullie wel voor deze mooie review. Goed om te lezen dat jullie een geweldige trouwdag gehad hebben en mooi dat Entertainment Company daar deel van mocht uitmaken. Net als jullie kijken wij terug op een prettige voorbereiding en een gezellige feestavond. Jullie waren een super bruidspaar met een top publiek. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Feestelijke groetjes, Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraf

Wij en onze gasten hebben een onvergetelijke avond gehad. Mathijs communiceert heel duidelijk en komt zijn afspraken na. Van A tot Z totaal niets op aan te merken! DJ Stefan Collaris heeft goed naar onze wensen geluisterd. Hij draait niet alle verzoekjes, wat vaak heeeel verstandig is ;-) Entertainment Company is een echte aanrader voor een zorgeloos feest!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Eva en Berry, Dank voor jullie beoordeling! Goed om te lezen dat jullie een onvergetelijke avond gehad hebben! Jullie hadden éérst al DJ Stefan Collaris geboekt en zijn via hem vervolgens bij mij terecht gekomen voor de geluid- en lichtinstallatie, fijn om te lezen dat jullie dit als positief ervaren hebben! Dank voor het gestelde vertrouwen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company NL

Van begin tot einde goede service gehad bij Entertainment Company, persoonlijk en vanalles is mogelijk! Mathijs heeft er een geweldig feest van gemaakt op onze bruiloft, iedereen stond op de dansvloer, zelfs oma van 84 jaar! ;) In een woord GEWELDIG! :) De beste keus voor een fantastisch feest op je bruiloft!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Marc en Lichell, Dank voor deze mooie review! Het was inderdaad een geweldige avond, ik heb zelf ook enorm genoten van het feit dat iedereen het zichtbaar naar zijn/haar zin had. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens!

Naar onze mening is er geen betere in de regio! We hadden nog al wat afwijkende wensen, kwa muziek en er kwamen 2 bands optreden. Alles tot in de puntjes en probleemloos verzorgd. Het was een top avond!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Mark! "Geen betere in de regio", wat een mooi compliment, wauw! Dank voor deze geweldige review! Het was inderdaad een bruiloft die afweek van het traditionele, maar mede daarom ook juist extra leuk om te morgen meemaken en te mogen faciliteren. Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company

We hebben voor onze huwelijksfeest op 15 juni 2018 op de locatie kasteelhoeve De Grote Hegge voor ruim 100 gasten een DJ ingehuurd van Entertainment Company. We hebben van tevoren een intakegesprek gehad over onze wensen en een indruk mogen krijgen van de mogelijkheden (verlichting, muziek, confetti-kanon e.d.) en beschikbare apparatuur. Ons huwelijksfeest was fantastisch verlopen met de nodige flexibiliteit voor wensballonnen, een act van de gasten en afsluiting met vuurwerk. Ook de gasten waren erg enthousiast en we hebben zelf erg genoten op zo prachtige sfeervolle zomeravond in Limburg. Alle complimenten voor de DJ Mathijs Gulpers voor zijn fantastische muzikale omlijsting !

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Mark en Brigitte, Dank jullie wel voor deze mooie review! Het was een geweldig feest en iedereen, inclusief ikzelf, heeft zich uitstekend geamuseerd. Hulde ook aan de jongeman die met zijn Nederlandse liedjes het publiek vermaakt heeft, daar gaan we later denk ik nog wel iets van horen op de radio :). Dank voor het gestelde vertrouwen in mij en mijn bedrijf en voor de toekomst heel veel liefde en geluk gewenst! Lieve groetjes, Mathijs Gulpers Landgraaf NL

geweldig feest en ondanks de soms moeilijke verzoekjes ( zelf Slayer is langsgekomen) was geen vraag te moeilijk. DJ is alle afspraken goed nagekomen en voelde snel en goed de wensen van de gasten aan!! De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan en iedereen heeft een geweldige avond gehad.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Jeroen en Tamarah, Dank voor jullie mooie beoordeling! Goed om te lezen dat iedereen een geweldige avond heeft gehad en dat jullie méér dan tevreden zijn over de DJ en het verloop van het feest: missie geslaagd! :) Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company

Super gezellige avond gehad met dansende mensen !!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Roger en Angelique, Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling! Een review die tijdens de huwelijksreis al wordt verstuurd, dat komt niet vaak voor! Dank jullie wel voor het vertrouwen in Entertainment Company: jullie keuze voor de mooie "curved 4" show in combinatie met de Snappshot foto-app op groot 75" beeldscherm pakte goed uit. Er werd lekker gedanst, er zijn vele leuke foto's gemaakt en iedereen -inclusief mijzelf- heeft zich uitstekend vermaakt. Heel veel liefde en geluk samen en ongetwijfeld tot ziens ergens in Landgraaf! Groetjes, Mathijs Gulpers Entertainment Company

Wir hatten dank Mathijs ein super Hochzeitsfest und die Tanzfläche war zu keiner Zeit des Abends leer! Tolle Stimmung dank super DJ! Immer wieder gerne.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Monique und Philipp! Dank für ihre Review. Es war eine super Hochzeitsfest und es freuet mich das sie euch allen amüsiert haben. Viel Glück und liebe zusammen und vielleicht bis über 12,5 Jahre! Freundliche Grüße, Mathijs Gulpers.

Gisteren een fantastisch feest gehad op onze bruiloft met muziek door Mathijs van de Entertainment Company! Super interactie met het publiek, enthousiasme straalde ervan af, een goed gevoel voor de juiste muziek en geweldige ideeën (Snappshot en bellenblaasmachine) om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Wij zouden zeker Mathijs vragen om de muziek te verzorgen bij een volgende gelegenheid!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Niels en Marloes! Dank voor jullie review. Een tien, wauw!! Samen hebben we een geweldig feestje gebouwd. Jullie hadden een gezellig en spontaan publiek, het personeel werkte goed mee en als bruidspaar hebben jullie het goede voorbeeld gegeven door zelf ook volop op de dansvloer te staan. Kortom: de ideale werkomstandigheden voor een enthousiaste bruiloft-DJ :). Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en heel graag tot ziens! Groetjes en heel veel geluk toegewenst! Mathijs Gulpers

Raymond voelde precies aan welke muziek hij moest draaien. Iedereen heeft zich top geamuseerd!! Ook de mensen die niet gedanst hebben.

• Professionaliteit en advies
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Hallo Rosita, Dank voor deze mooie review! Goed om te lezen dat jullie je samen met DJ Raymond goed geamuseerd hebben. Missie geslaagd! Tot ziens op het volgende personeelsfeest! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Fantastische DJ met veel ervaring, die het persoonlijk contact erg belangrijk vindt en die goed inspeelt op je wensen.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Florence en Paul. Dank voor jullie review. Fijn om te lezen dat jullie het persoonlijke contact vooraf erg gewaardeerd hebben, dat is geheel wederzijds. Een schitterende locatie, een gezellig publiek, een stralend bruidspaar en een mooie DJ-show: alle ingrediënten voor een top-feest! Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens op een andere feestelijke gelegenheid! M.vr.gr., Mathijs Gulpers

Dj Bas heeft tijdens onze bruiloft gedraaid en hij heeft er een waar feestje van gemaakt. De dansvloer stond constant vol! Mede dankzij dj Bas was onze dag perfect. Tevens liepen de voorbereidingen heel prettig! Dj Bas is bij ons thuis geweest waarbij onze wensen besproken zijn. Daarna zijn we ook nogmaals door Mathijs uitgenodigd in Landgraaf om de apparatuur te bekijken en nogmaals alles te bespreken. Kortom van begin tot eind zijn zij heel erg betrokken!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Ons feest was top! DJ Sjoerd heeft goed aangevoeld welke muziek er gedraaid moest worden om er een geweldig feest van te maken. Hij heeft ook rekening gehouden met onze muziekwensen (m.u.v. Nederlandstalige muziek, toch stiekem een liedje gedraaid op verzoek van een gast ;-)). De communicatie met Mathijs Gulpers was prettig, hij nam de tijd voor ons en heeft de perfecte DJ voor ons geselecteerd. Na een persoonlijk gesprek met Sjoerd waren wij hier ook van overtuigd. Bedankt!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Bart en Rianne. Dank voor jullie review. Goed om te lezen dat Sjoerd jullie goed bevallen is. Ook fijn dat de communicatie met Entertainment Company als prettig ervaren is geworden, dat vinden we zelf ook heel belangrijk. Al het goeds voor de toekomst en wie weet tot ziens op een ander feest! M.vr.gr., Mathijs Gulpers en DJ Sjoerd, Entertainment Company

Mathijs, ik kan niets anders dan jouw bedrijf volop tienen geven! Entertainment Company heeft gezorgd voor een geweldige, sfeervolle avond op onze bruiloft. Ook grote complimenten aan onze DJ Patrick, die precies aanvoelde welke muziek ons feest nodig had om er een succes van te maken. Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Lindsey. Dank voor deze mooie review. Goed om te lezen dat jullie enthousiast zijn en dat jullie samen met DJ Patrick een geweldige feestavond hebben beleefd. Veel geluk samen en graag tot ziens! M.vr.gr., Mathijs Gulpers Entertainment Company

Wij ondervonden enkel maar positieve ervaringen tijdens onze samenwerking met de Entertainment Company! Goed overleg vooraf via Skype en mail, wat zorgde voor een fantastisch dansfeest op onze bruiloft!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Nele. Dank voor deze kort maar krachtige beoordeling! Het was een leuk feest en iedereen heeft zich goed geamuseerd. Kortom: missie geslaagd! Veel liefde en geluk samen en al het goeds voor de toekomst! Mvrgr., Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Stephanie und Philipp. Vielen dank für ihres review! 9,6, wauw! Alle gutes für euch beiden und liebe grüsse aus Holland! Mathijs Gulpers Entertainment Company

Sowohl vor als auch während unserer Feier hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank für diesen tollen DJ-Service!

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Lukas und Elena, Vielen Dank für ihren Review! Sie waren ein tolles und schönes Brautpaar: es hat uns selber auch alles gut gefällt. Alle gutes für euch beiden und gerne bis ein nächste mahl! Freundliche Grüße, Mathijs Gulpers Entertainment Company

Wij hebben een geweldig feest gehad op onze bruiloft! Alles is perfect verlopen en zag er super professioneel uit! We hebben absoluut niets aan te merken! Bedankt!!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hallo Maurice en Eva, Dank voor jullie beoordeling. Ik begreep dat het een leuk feest is geworden. Maurice heeft zelfs nog even als ware "Rambo" op de dansvloer gestaan? De show die jullie gekozen hebben zag er heel mooi uit en paste perfect bij de zaal. De keuze om de zaal optisch kleiner te maken heeft goed uitgepakt en zorgde voor een sjieke en sfeervolle setting. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Groetjes en veel geluk samen, Mathijs Gulpers

Zaterdag 22/07 hebben wij onze bruiloft gevierd bij Landgoed overste Hof. Mathijs Gulpers was hierbij onze DJ. Wij kunnen alleen maar vol lof spreken over Mathijs.. Bij onze eerste afspraak hadden Pina en ik direct een goed gevoel bij Mathijs. Hij heeft ons duidelijke uitleg gegeven en goed geluisterd naar onze muziek wens. En dat allemaal kwam ook tot zijn recht op de feestavond. Muziek was Top, interactie met onze gasten Top en de verlichting ook Top! Mede dankzij Mathijs hebben wij een super feestavond gehad en bedanken hem hier graag voor. Ook achteraf waren onze gasten zeer te spreken over Mathijs. Wij bevelen Entertainment Company dan ook zeer zeker aan.. Ons volgende feest met een DJ is onze keus als gemaakt. :)

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Kevin en Pina, Dank voor jullie mooie beoordeling! Het was een leuke avond en de klik die jullie beschrijven was er van mijn kant uit ook al direct. Dank voor het (foute)dansen, de gezelligheid en het gestelde vertrouwen. Tot ziens bij het volgende feest! :) Groetjes, Mathijs Gulpers

De verlichting maakte de feestzaal af! Die uplights waren een super goede tip. Fijn, persoonlijk contact voor en na de trouw. Ook tijdens het feest goed rekening gehouden met onze wensen en goed ingespeeld op alle stukjes en verzoekjes tussendoor. Dankjewel voor het spetterende feest!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Hoi Inge en Wouter, Dank voor deze mooie beoordeling! Ik was zelf als DJ op jullie bruiloft aanwezig en heb gemerkt dat iedereen zich goed geamuseerd heeft. Door het mooie weer bleken veel mensen het terras boven de dansvloer te verkiezen, maar desondanks is er toch aardig gedanst geworden. De verzoekjes die er kwamen sloten aan bij jullie eigen wensen en het "rock-uurtje" sloeg eveneens goed aan. Dank voor het gestelde vertrouwen en een mooie huwelijksreis gewenst! M.vr.gr., Mathijs Gulpers