Geweldige avond gehad!

Bedrijfsuitje met diner en feestavond bij chateau Neercanne! Mathijs heeft ons wederom een topavond bezorgd!

Hallo Pauline, Dank je wel voor deze kort-maar-krachtige review. Leuk dat je na jullie bruiloft ons ook hebben ingeschakeld voor de muzikale omlijsting van jullie bedrijfsuitje. Groetjes aan al je collega's en heel graag tot ziens op het volgende feest! Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf "want Stijlvolle locaties verdienen ook een Stijlvolle DJ Show"!

Hat alles perfekt geklappt - mega Stimmung!

Wir haben Mathijs auf einer Hochzeitsmesse kennengelernt und kurz danach per Mail einen Termin vereinbart. Bei diesem Termin hat er sich sehr genau notiert, wie die Demografie der Gäste ist, welche Musikwünsche wir haben und welche Musik nicht gespielt werden soll. Außerdem hat er sich genau erkundigt, was der DJ machen soll und was nicht (Gäste anheizen, eher ruhig etc.). Außerdem konnten wir uns das Equipment einmal angucken und uns aussuchen, was wir gerne hätten. Hier hatten wir nie das Gefühl, dass er uns etwas aufquatschen wollte - das war sehr angenehm. Vor der Hochzeit haben wir im noch eine Beispiels-Playlist gegeben und schonmal vorab die Musik für den Hochzeitstanz geklärt. Am Tag selber hat der Aufbau reibungslos geklappt und der DJ ist pünktlich erschienen. Während der Party hat er sehr gut auf die Stimmung der Gäste reagiert und die Tanzfläche war die ganze Zeit gut besucht. Mathijs war uns super sympathisch und hat auf all unsere Anfragen immer sofort reagiert. Wir würden ihn auf jeden Fall weiterempfehlen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Isabelle & Oliver, Viele, viele dank für ihres Bewertung. Es freuet mich sehr das sie so Zufrieden und Begeistert sind über Entertainment Company und uns gerne weiterempfehlen! Ich bin stolz! Liebe grüsse aus Landgraaf-Holland und vielleicht bis ein nächste mahl! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stilvolle Hochzeit DJ Shows in die Niederlande und Deutschland.

Heel fijn bedrijf!

We hebben Entertainment company ingehuurd voor ons huwelijk voor het geluid en de DJ. Het was heel erg fijn samenwerken met Mathijs, de kwaliteit van het geluid + entertainment was uitstekend en de DJ zorgde voor een fantastisch feest, helemaal op basis van onze wensen! Zou ze aan iedereen aanbevelen

Hallo Rogier en Monique, Hartelijk dank voor jullie mooie review. Eindcijfer 10, nice! Goed om te lezen dat jullie een fantastisch feest gehad hebben en tevreden zijn over de geleverde services! Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! Hartelijke groeten, Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows voor bruiloften en Dorporate Events

Helemaal top!

Mathijs is een zeer betrouwbare en professionele DJ. Makkelijk in het contact en zeer toegankelijk. Heeft oog en oor voor de klant en is zeker bereidt om mee te denken en doen. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en zouden het iedereen aanraden om met The Entertainment Company zaken te doen. Methijs bedankt het was een top feest!

Hallo Stephan, Hartelijk dank voor je korte maar krachtige review! We kunnen samen terug kijken op een prachtig trouwfeest, zeker dankzij de prachtige lichtletters van Little Fox Wood. Chapeau! Sjun! Sjiek! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Entertainment Company Mathijs Gulpers Stijlvolle Bruiloft DJ Shows, óók in grote tenten en paviljoenen in tuinen en weilanden :)

Fantastische avond met een super DJ

Alles was goed geregeld tot in de puntjes. De juiste DJ gezocht voor ons feest. Supermooie DJ booth met aparte verlichting. Gewoon geweldige avond gehad. Zeker een aanrader.

Hallo Zsuzsa, Hartelijk dank voor jullie review. Een 10, wauw! Jullie kunnen terugkijken op een geweldige avond, op een prachtige locatie, met (inderdaad) de juiste DJ. TOP! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Veel liefde en geluk samen! Mathijs Gulpers Entertainment Company Landgraaf Stijlvolle DJ Shows voor bruiloften en events in Nederland, België en Duitsland.

Wij hebben Entertainment Company voor onze bruiloft ingehuurd. Voorafgaand de bruiloft al prettig contact gehad en gelijk een goed gevoel gekregen. Op de bruiloft zelf waren wij ook zeer tevreden met de mooie materialen en de verschillende lichteffecten. Ook de dj was top en voelde precies aan wat er gedraaid moest worden. Ook na de bruiloft werd er nogmaals contact met ons opgenomen om te kijken of alles naar wens was. Bedankt voor de goede service en het mooie feest!

Hallo Chayenne en Timo, Hartelijk dank voor jullie mooie review! Het doet me goed om te lezen dat jullie erg blij en tevreden zijn over de geleverde diensten en service van Entertainment Company en kunnen terugkijken op een geweldig mooi feest. Daar doen we het voor! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel veel liefde en geluk samen! Hartelijke groeten, Entertainment Company Mathijs Gulpers Stijlvollle Bruiloft DJ Shows bij Kasteel Erenstein in Kerkrade

Wij hadden de entertainment company gekozen om de muziek te verzorgen voor de feestavond van onze bruiloft. Tijdens het kennismakingsgesprek kregen we een goede indruk van het bedrijf en werden onze persoonlijke wensen heel fijn besproken. Matthijs dacht mee met bijvoorbeeld ons idee om iets met foto's te doen, dus wij hebben ook gebruik gemaakt van de Snappshot app gedurende de dag. Alles was heel netjes verzorgd en geregeld. Goede muziek, mooie show verlichting en top communicatie. Geen negatieve punten te bedenken!

Hallo Valerie, Dank je wel voor deze uitgebreide beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is en jullie genoten hebben! Het kennismakingsgesprek is voor ons altijd erg belangrijk om een goed beeld te vormen van jullie wensen en ideeën, en jullie input heeft er mede voor gezorgd dat het feest vervolgens perfect verlopen is. Gezellige mensen, goede sfeer, leuk bruidspaar: top! Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! Mathijs Gulpers Entertainment Company stijlvolle bruiloft - wedding DJ Shows ** óók bij Fletcher Hotel Kasteel Erenstein in Kerkrade **

Mathijs is bij ons op de bruiloft geweest. Na een heel gezellig kennismakingsgesprek hebben we een geweldig feest gehad waar aan al wensen van was voldaan. Een super stemming echt top. Danke mathijs ik heb je nummer opgeslagen

Hallo Manon, Dank je wel voor deze mooie review! Hartelijke, muzikale groeten, Mathijs Gulpers Entertainment Company

super entertainer

Mathijs voelt de sfeer in de zaal goed aan en anticipeert hier heel goed op. De stemming zat vanaf het eerste moment tot het slotacoord er goed in. Zijn lichtshow paste hoed bij de sfeer. Mathijs nogmaals hartelijk dank voor de geweldige invulling van de avond. Groetjes Frank en Daniëlle Maassen

Hallo Frank en Daniëlle, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het was inderdaad een geweldig feest! Fijn dat jullie genoten hebben van de show én mij als DJ. Het genoegen is geheel wederzijds: jullie hadden een prima publiek en vormen samen een geweldig leuk stel! Dank voor het gestelde vertrouwen en tot ziens! Mathijs Gulpers Entertainment Company (voor stijlvolle bruiloft diskjockeys in Limburg)

Prima sfeermaker

Top middag gehad, Mathijs voelt de sfeer prima aan…

Hallo Jos, Hartelijk dank voor deze review! "Vasteloavend op Ghen Hei, beij d'r Bok en bij d'r Bolle, laege glaaze weere volle".... briljant! Die zit nog steeds in mijn kop! Vasteloavend op Groeët Ghen Hei, ut waor geweldig! Dank je wel dat je mij als DJ benaderd hebt en heel graag tot volgend jaar, ik verheug me er al op! Groetjes, Mathijs Gulpers

Geweldige avond gehad!

Mathijs was als dj aanwezig op onze bruiloft. Hij heeft de hele avond lang de sfeer perfect aangevoeld en meegeholpen om een topfeest te maken. Zeker een aanrader!

Hallo Joey, Dank je wel voor deze review! Het was inderdaad een topfeest, mede dankzij jullie én het gezellige publiek. Heel veel liefde en geluk toegewenst en wellicht tot ziens! DJ Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows bij Chateau Neercanne in Maastricht, Zuid Limburg

Super feestje als afsluiter van onze mooiste dag!

Hele prettige samenwerking en vooral ook een goede en duidelijke communicatie. Komt zijn afspraken na en heeft gezorgd voor een geweldig feest als afsluiting van onze bruiloft. Voor ons een dag om nooit meer te vergeten!

Hallo Fabienne, Dank je wel voor deze review! Super leuk dat wij jullie mooiste dag feestelijk hebben mogelijk afsluiten. Het was inderdaad een geweldig feest en iedereen heeft genoten, inclusief ikzelf als DJ. Heel veel liefde en geluk samen en heel graag tot ziens op een ander feest! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows bij Buitenplaats Kasteel Vaeshartelt in Meersen

Luisterd goed naar je wensen

Zijn afspraken goed nagekomen en waren netjes optijd met opbouwen. Blijven langer, zonder gezeur.

Hallo Jessie, Dank je wel voor je review. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de manier waarop wij communiceren en hoe wij omgaan met het verlengen van de feestavond! Heel veel liefde en geluk samen en wellicht tot ziens op een ander feest! Mathijs Gulpers Entertainment Company Diskjockeys voor bedrijfsfeesten en bruiloften

goed geregeld, en ze maken er een feest van

DJ is meedenkend en past zich goed aan op het bubliek iedereen zou nog heel wat uurtjes door willen gaan

Hallo Mat, Dank voor deze leuke review! Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn en de DJ in de smaak is gevallen! Graag tot ziens op een ander feest! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle Bruiloft DJ Shows

Perfect!

The whole experience was perfect. The customer service was impeccable. And the party? Beyond my expectations. It was like the DJ knew me personally and played all my favorite songs. Definitely recommend for a wedding!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hello Sophie, Thank you very much for your review! "A perfect experience", wow! We wish you lot's of love and happiness, maybe we'll meet again on another party! Kind regards, Mathijs Gulpers Entertainment Company Wedding DJ Shows in Holland

Sehr kompetenter DJ für die richtige Stimmung bei unserer Hochzeit

Wir wurden sehr gut und freundlich beraten und es wurde auf unsere Wünsche eingegangen. Das Equipment (Ton und Licht) kann je nach Größe der Veranstaltung ausgewählt werden und war gut und passend. Die Stimmung war super und die Tanzfläche voll! Gerne wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Anne, Vielen dank für ihres bewertung! Gerne wieder, das sage ich auch. GERNE WIEDER! :) Viele liebe und grüsse aus Holland! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stilvolle Hochzeit DJ Shows

Nadat we een heel fijn voor gesprek hebben gehad met Mathijs van Entertainment Company waarin hij onze wensen inventariseerde, koppelde hij ons aan DJ Jeroen. Een gouden greep; we hebben gedanst tot onze voeten pijn deden. Na de avond hebben we nog veel complimenten gehad over de feestavond. De DJ-booth die we bij Entertainment Company hebben gehuurd en de muziek keuzes van Jeroen hebben gezorgd voor een onvergetelijke avond voor ons en onze gasten.

Hallo Linda, Dank je wel voor deze mooie review. Tof om te lezen dat jullie een onvergetelijke feestavond gehad hebben en naderhand nog veel complimenten gehad hebben over de DJ en de DJ show. Heel veel liefde en geluk samen en heel graag tot ziens! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle Bruiloft DJ Shows

Super Service!

Mathijs en zijn team bieden een geweldige service. Voorafgaand vond een zeer persoonlijk gesprek plaats. Hij gaat uitgebreid in op de wensen en voorkeuren en wil de bruid en bruidegom leren kennen. De communicatie verliep zonder problemen via telefoon en e-mail. Mathijs stuurde snel een zeer goed en eerlijk aanbod. Er zijn geen verborgen kosten en alles wordt vanaf het begin duidelijk gecommuniceerd. Wij danken hem hartelijk en bevelen hem graag aan.

Hallo Jun, Dank voor deze mooie en uitgebreide review! Fijn dat jullie zowel over het feest als ook van het gehele voortraject tevreden zijn. Een persoonlijke kennismaking vinden wij altijd heel erg belangrijk, en duidelijke communicatie hoort daar uiteraard ook bij. Heel veel dank voor het gestelde vertrouwen en misschien tot ziens! Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows in Zuid-Limburg

Fantastsich

Samen met de Dj regelmatig contact gehad over hoe en wat voor het feest. Door het persoonlijke contact werd de muziek ook persoonlijker tijdens het feest. Hierdoor hebben we uiteindelijk een super feest gehad op onze bruiloft. Zeker een aanrader.

Hallo Bjorn, Dank voor deze mooie beoordeling. Tof om te lezen dat jullie een super feest gehad hebben en ons aanraden én dat jullie met name onze persoonlijke werkwijze waarderen, dat doet me deugd! Heel veel liefde en geluk samen en heel graag tot ziens! Mathijs Gulpers Stijlvolle DJ Shows

Geweldige avond gemaakt door een geweldige DJ

Mathijs is erg service gericht. Dit werd al direct duidelijk bij de eerste kennismaking. Hierin werd naast onze wensen ook interesse getoond in wie wij zijn om zodoende een perfect feest te kunnen maken. Ook in aanloop naar ons huwelijk konden wij hem altijd bellen of mailen en kregen wij erg snel een goed antwoord. Tijdens het feest voelde hij het publiek ook erg goed aan en heeft hierin gezorgd voor een perfecte avond. Mathijs enorm bedankt! Koen en Ilse

Hallo Koen en Ilse, Dank voor jullie review. “De perfecte avond”, dat klinkt niet alleen goed, maar wás ook goed. Jullie feestpaviljoen zag er mede dankzij onze waterdichte verlichting geweldig uit en jullie publiek had overduidelijk zin in een feest! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel veel liefde en geluk samen! Mathijs Gulpers Eentertainment Company (Bruiloft DJ Shows voor huwelijken in Noord-, Midden- en Zuid-Limburg)

Feest!!

Mathijs maakt er een echt feest van! Zijn materiaal en opbouw van zaalaankleding zijn super! Het zag er allemaal prachtig en ook professioneel uit, hij maakt gebruik van mooi materiaal zeg! Maar het belangrijkste.... hij maakt er ook echt een feest van! Mathijs voelt de groep perfect aan en past zijn muziekgenre daarop aan. Voor een volgend partijtje zullen wij Mathijs zeker weer inschakelen!

Hallo Michelle, Dank je wel voor deze mooie review en de complimenten! Het feest werd vooral ook door jou en je collega's gemaakt! Zingen, dansen, gek doen: alle ingrediënten voor een écht feest waren aanwezig. Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Mathijs Gulpers EntertainmentCompany.nl Bedrijfsfeest DJ Shows in Limburg

Een superavond in het vooruitzicht!

Ons allereerste gesprek met Mathijs was in januari 2020. We werden vriendelijke en hartelijk ontvangen. Het was een zeer ontspannen gesprek en hij probeerde echt te achterhalen waar we van houden, en wat we minder leuk vinden. Alles om er een spetterende avond van te maken. Tevens liet hij ons alle mogelijke opstellingen, zodat we een goed beeld hebben van de mogelijkheden. Vanwege corona hebben we ons huwelijk al 2 keer uitgesteld. Voor ons erg jammer, maar voor Mathijs misschien nog wel pittiger. Elke keer dacht hij mee en stelde zich flexibel op! Laten we hopen dat we in september 2022 een super feest kunnen geven zoals we graag willen met een spetterende dansvloer verzorgd door de Entertainment Company!

Hallo Jessie, Dank voor deze uitgebreide review. Het is enerzijds spijtig dat jullie de trouwdatum al twee keer hebben moeten verplaatsen, maar anderzijds betekent dit ook dat jullie grote dag uiteindelijk nóg specialer en nóg feestelijker zal gaan worden! Aan ons zal het niet liggen ;) Bedankt voor jullie enthousiasme en het gestelde vertrouwen en op naar een geweldige feestavond in september 2022! Groetjes uit Landgraaf, Mathijs Gulpers / Entertainment Company

De perfecte dj voor de perfecte avond

Wij hebben ons contact met Mathijs altijd als zeer prettig ervaren. Mathijs heeft ervoor gezorgd dat onze bruiloft eindigde met een knalfeest. Hij zorgde ervoor dat iedereen de dansvloer op kwam, men eigen nummers kon aanvragen en ook speelde hij goed in op het publiek. Ook van onze gasten hebben wij veel complimentjes over de door ons gekozen dj gekregen. We hebben een geweldige avond gehad dankzij Mathijs. Wat zijn wij blij dat we jou als dj hadden!

Hallo Roxane, Dank je wel voor deze leuke en enthousiaste review. Tof om te lezen dat jullie terugkijken op een geweldige feestavond. Het genoegen was geheel wederzijds, ook ik vond het een super trouwfeest! Heel veel liefde en geluk samen en graag tot ziens! PS: dank je wel voor de zoete verrassing die mij via DHL bereikt heeft. Erg attent én smaakvol! Groetjes, Mathijs Gulpers EntertainmentCompany.nl (Bruiloft DJ bij de Stadbroekermolen in Sittard)

Enthousiast en flexibel

Wij hebben een heel fijn eerste gesprek gehad met Mathijs waarbij veel aandacht was voor onze wensen. Daarnaast nam Mathijs alle tijd om opties door te spreken, waardoor wij direct alle vertrouwen hadden dat Mathijs van ons bruiloftsfeest een geweldige avond zou maken die helemaal aansluit bij onze wensen. Helaas werd vanwege covid onze bruiloft verplaatst. Voor ons een teleurstelling, maar evengoed voor Mathijs. Daar merkten we echter niets van. Hij stelde zich direct flexibel en professioneel op. We hopen komende zomer een geweldig feest te hebben met Mathijs als DJ op onze bruiloft!

Hallo Kim, Dank je wel voor deze mooie en uitgebreide review. Inderdaad teleurstellen dat jullie bruiloft verplaatst moest worden, maar gelukkig komt er in jullie geval van uitstel geen afstel. In 2022 maken we er samen bij De Grote Hegge alsnog een geweldig feest van. Ik kijk er naar uit! Mvrgr, Mathijs Gulpers Stijlvolle DJ shows voor bruiloften in Limburg

Onvergetelijke avond!

Mathijs heeft op onze bruiloft voor een geweldige avond gezorgd! Hij voelde de dansvloer goed aan en wist onze muzikale wensen en verzoekjes super te combineren. De lichtshow maakte het geheel af! Alleen maar lovende reacties gehad van onze gasten dat het zo'n topfeest was! Verder ook in de afspraken vooraf professioneel ontvangen en te woord gestaan. Kortom aanrader wat ons betreft! Mathijs bedankt! Thomas en Lizanne

Hallo Thomas en Lizanne, Dank voor jullie mooie review! Het was inderdaad een geweldig feest. Iedereen heeft genoten, inclusief ikzelf als DJ. En niet in de laatste plaats kwam dit door jullie als bruidspaar. Spontaan, vrolijk, enthousiast en ruimdenkend over de te draaien muziek. Heel veel liefde en geluk samen en nogmaals dank voor jullie gestelde vertrouwen in Entertainment Company! Mathijs Gulpers