Wij hebben een zeer positieve ervaring met Entertainment Company voor onze bruiloft. Mathijs Gulpers was onze DJ voor het bruidsfeest. We hebben hem leren kennen op een bruidsbeurs en we voelden al meteen een klik. Mathijs heeft van tevoren met ons een kennismakingsgesprek gehad waarbij we onze wensen hebben besproken. Mathijs hield hier goed rekening mee tijdens het feest. Mathijs wist goed op het publiek in te spelen. De voetjes gingen non-stop van de vloer! Hij draaide niet alleen nummers, maar had hij ook interactie met het publiek op een leuke manier. Zo kondigde hij niet simpelweg de openingsdans aan, maar maakte hier een bijzonder spektakel van. Heel leuk gedaan! Tevens zijn er veel opties mogelijk. Speciale lampen, confettikanon, rookkanon, noem het maar op. Mathijs was ook heel behulpzaam en flexibel en heeft ons geholpen om een geluidsinstallatie te verzorgen voor de kerkmis. Ik heb tijdens en na het feest van vele gasten nog gehoord dat ze het een te gek feest vonden met goede muziek. Ik kijk terug op een geweldige feestavond en raad iedereen Entertainment Company aan!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Prima apparatuur, goede vriendelijke service, komt de afspraken netjes na

• Ervaring met: Audiovisueel

Entertainment Company heeft al diverse keren voor ons bedrijf de audiovisuele middelen geregeld voor presentaties en bijeenkomsten. Steeds was dit zeer professioneel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De contacten verlopen steeds zeer soepel.

• Ervaring met: Audiovisueel

Flexibele organisatie met hoge kwaliteit DJ's. Staat garant voor een top sfeer.

• Ervaring met: Feest DJ

Voor mijn 30e verjaardag mooie dj booth en dj marvin via entertainment company gehuurd. Geluid had ik zelf;) Kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig feest is geworden. Ik kan iedereen entertainment company aanraden. Was een zeer fijne samenwerking.

• Ervaring met: Feest DJ

Hallo Mathjis, vielen Dank für den tollen Abend! Wir haben uns für die Entertainment Company entschieden, weil Mathijs uns von Anfang an überzeugt hat. Nicht nur mit seiner herzlichen Art, sondern auch mit seinem professionellem Equipment. Alle Absprachen und die Planung der Party am Abend haben problemlos geklappt. Wir konnten alle Fragen stellen und Wünsche äussern und Mathijs hat es versucht möglich zu machen. Es lief alles Bestens. Alles war gut organisiert,so dass wir eine wunderschöne Hochzeitsfeier hatten. Dank Mathijs und seiner lymphatischen Art hat er es geschafft auch den letzten Tanzmuffel auf die Tanzfläche zu bekommen, sogar den Brautpapa :-) Wir empfehlen die Entertainment Company von Herzen gerne weiter hier ist man gut aufgehoben. Liebe Grüße Ivonne&Frank

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Vielen Dank für die Begleitung unserer Hochzeitsfeier, wir hatten einen tollen Abend.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een perfecte zet om de entertainment company te vragen voor de muziek van onze bruiloft. Naast een gezellige kennismaking, een prettige klik en een voorbereidend gesprek volgde een fantastische avond. De sfeer zat er ontzettend goed in, de muziek paste perfect bij ons en Mathijs als dj maakte het feest compleet. De entertainment company raden wij zeker aan, gegarandeerd dat je een onvergetelijke (feest)avond hebt.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij en onze gasten hebben een onvergetelijke avond gehad. Mathijs communiceert heel duidelijk en komt zijn afspraken na. Van A tot Z totaal niets op aan te merken! DJ Stefan Collaris heeft goed naar onze wensen geluisterd. Hij draait niet alle verzoekjes, wat vaak heeeel verstandig is ;-) Entertainment Company is een echte aanrader voor een zorgeloos feest!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Van begin tot einde goede service gehad bij Entertainment Company, persoonlijk en vanalles is mogelijk! Mathijs heeft er een geweldig feest van gemaakt op onze bruiloft, iedereen stond op de dansvloer, zelfs oma van 84 jaar! ;) In een woord GEWELDIG! :) De beste keus voor een fantastisch feest op je bruiloft!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Naar onze mening is er geen betere in de regio! We hadden nog al wat afwijkende wensen, kwa muziek en er kwamen 2 bands optreden. Alles tot in de puntjes en probleemloos verzorgd. Het was een top avond!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben voor onze huwelijksfeest op 15 juni 2018 op de locatie kasteelhoeve De Grote Hegge voor ruim 100 gasten een DJ ingehuurd van Entertainment Company. We hebben van tevoren een intakegesprek gehad over onze wensen en een indruk mogen krijgen van de mogelijkheden (verlichting, muziek, confetti-kanon e.d.) en beschikbare apparatuur. Ons huwelijksfeest was fantastisch verlopen met de nodige flexibiliteit voor wensballonnen, een act van de gasten en afsluiting met vuurwerk. Ook de gasten waren erg enthousiast en we hebben zelf erg genoten op zo prachtige sfeervolle zomeravond in Limburg. Alle complimenten voor de DJ Mathijs Gulpers voor zijn fantastische muzikale omlijsting !

• Ervaring met: Bruiloft DJ

geweldig feest en ondanks de soms moeilijke verzoekjes ( zelf Slayer is langsgekomen) was geen vraag te moeilijk. DJ is alle afspraken goed nagekomen en voelde snel en goed de wensen van de gasten aan!! De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan en iedereen heeft een geweldige avond gehad.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Super gezellige avond gehad met dansende mensen !!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Wir hatten dank Mathijs ein super Hochzeitsfest und die Tanzfläche war zu keiner Zeit des Abends leer! Tolle Stimmung dank super DJ! Immer wieder gerne.

• Ervaring met: Feest DJ

Gisteren een fantastisch feest gehad op onze bruiloft met muziek door Mathijs van de Entertainment Company! Super interactie met het publiek, enthousiasme straalde ervan af, een goed gevoel voor de juiste muziek en geweldige ideeën (Snappshot en bellenblaasmachine) om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Wij zouden zeker Mathijs vragen om de muziek te verzorgen bij een volgende gelegenheid!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Raymond voelde precies aan welke muziek hij moest draaien. Iedereen heeft zich top geamuseerd!! Ook de mensen die niet gedanst hebben.

• Professionaliteit en advies
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Fantastische DJ met veel ervaring, die het persoonlijk contact erg belangrijk vindt en die goed inspeelt op je wensen.

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Dj Bas heeft tijdens onze bruiloft gedraaid en hij heeft er een waar feestje van gemaakt. De dansvloer stond constant vol! Mede dankzij dj Bas was onze dag perfect. Tevens liepen de voorbereidingen heel prettig! Dj Bas is bij ons thuis geweest waarbij onze wensen besproken zijn. Daarna zijn we ook nogmaals door Mathijs uitgenodigd in Landgraaf om de apparatuur te bekijken en nogmaals alles te bespreken. Kortom van begin tot eind zijn zij heel erg betrokken!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Ons feest was top! DJ Sjoerd heeft goed aangevoeld welke muziek er gedraaid moest worden om er een geweldig feest van te maken. Hij heeft ook rekening gehouden met onze muziekwensen (m.u.v. Nederlandstalige muziek, toch stiekem een liedje gedraaid op verzoek van een gast ;-)). De communicatie met Mathijs Gulpers was prettig, hij nam de tijd voor ons en heeft de perfecte DJ voor ons geselecteerd. Na een persoonlijk gesprek met Sjoerd waren wij hier ook van overtuigd. Bedankt!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs, ik kan niets anders dan jouw bedrijf volop tienen geven! Entertainment Company heeft gezorgd voor een geweldige, sfeervolle avond op onze bruiloft. Ook grote complimenten aan onze DJ Patrick, die precies aanvoelde welke muziek ons feest nodig had om er een succes van te maken. Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij ondervonden enkel maar positieve ervaringen tijdens onze samenwerking met de Entertainment Company! Goed overleg vooraf via Skype en mail, wat zorgde voor een fantastisch dansfeest op onze bruiloft!

• Ervaring met: Bruiloft DJ

Sowohl vor als auch während unserer Feier hat alles wunderbar geklappt. Vielen Dank für diesen tollen DJ-Service!

• Ervaring met: Feest DJ

Wij hebben een geweldig feest gehad op onze bruiloft! Alles is perfect verlopen en zag er super professioneel uit! We hebben absoluut niets aan te merken! Bedankt!!

Over Entertainment Company

Filter op Taal