Het was één groot feest!

Wat hebben we een geweldige dag gehad en een top feest op 21 juni jl!! Zonder Mathijs van de Entertainment Company was dit nooit gelukt. Hij heeft van tevoren uitgebreid de tijd genomen om onze wensen te bespreken. Zowel qua licht als muziek was niets onmogelijk. De muziek was perfect afgestemd op onze smaak en de lichten maakten het tot één super mooi geheel in de Schinvelderhoeve! De sfeer was de hele avond non-stop fantastisch en we hebben alleen maar complimenten ontvangen van onze gasten; super bedankt Mathijs!!

Hallo Frances, Dank je wel voor deze mooie reactie! Goed om te lezen dat jullie kunnen terugkijken op een geweldige dag en een top feest! Mede doordat we de DJ-show op een tactische plek geplaatst hebben was de zaal perfect verdeeld en zat de sfeer er al snel goed in. Heel veel liefde en geluk samen en heel graag tot ziens! Muzikale groetjes, Mathijs Gulpers Entertainment Company Stijlvolle DJ Shows Landgraaf

Fijne communicatie en betrouwbaar

Mathijs heeft ons super goed geholpen. Dj sloot heel goed aan bij het publiek en bij onszelf als bruidspaar. Communicatie super prettig, zou het zeker aanbevelen!

Hallo Lotte, Dank voor je review! Goed om te lezen dat jullie erg tevreden zijn over de DJ en de communicatie vooraf. Jullie hadden de ideale combinatie van 1) een heel leuk bruidspaar, 2) een sjieke zaal bij de Oolderhof in Herten, 3) een heel goed uitgekozen en zorgvuldig samengestelde stijlvolle DJ show en 4) een enthousiaste DJ. Resultaat: een geweldig feest! Dank voor het gestelde vertrouwen en heel graag tot ziens! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company in Landgraaf

Bij muziek draait het om gevoel, dit heeft de Entertainment Company zeker!

Voor onze bruiloft in Limburg zochten wij een betrouwbare en ervaren DJ in de regio. Deze hebben wij gevonden! De persoonlijke aandacht van eigenaar en DJ Mathijs Gulpers springt er gelijk bovenuit. Naast verstand van muziek en techniek heeft hij veel kennis in de omgang met mensen, dit maakt dat zijn dienstverlening compleet. Wij hadden een aantal wensen voor de avond, hierin heeft de Entertainment Company in meegedacht, geadviseerd en voldaan. Wij kregen vele complimenten van jong en oud over de avond en de muziek. Al zouden wij morgen weer een feestje mogen geven dan zouden wij ‘blind’ de Entertaiment Company opnieuw boeken.

Hallo Jordie en Anémone, Dank jullie wel voor deze mooie review! Het was geweldig om te zien hoe jullie van jullie trouwdag hebben genoten. Niet alleen hadden jullie Kasteel Daelenbroeck als dé perfecte locatie uitgezocht, maar ook hadden jullie een leuke thema en geweldige aankleding bedacht. Vooral de krant vond ik een heel leuk idee! Alle ingrediënten voor een super trouwfeest waren aanwezig en ik voel me dan ook vereerd om daar als Bruiloft DJ in Limburg deel van te hebben mogen uitmaken. Heel veel liefde en geluk samen en wellicht tot ziens op een ander feest! Groetjes, Mathijs Gulpers

gewoon TOP

De communicatie vooraf was duidelijk en op tijd. Heldere offerte ontvangen en ook dat verliep vlot. De dag van het feest stond alles ruim op tijd klaar en de uitstekende DJ maakte er een TOP avond van.

Hallo John, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Van te voren (communicatie en opbouw) heb ik het feest voorbereid, op de avond zelf heeft de DJ zijn taak goed volbracht en de jubilaris en alle genodigden een mooi jubilaris-feest bezorgd. Dank voor het gestelde vertrouwen in Entertainment Company en heel graag tot de volgende keer! Met muzikale groet, Mathijs Gulpers Entertainment Company in Landgraaf

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Entertainment Company voor onze bruiloft. Mathijs Gulpers was onze DJ voor het bruidsfeest. We hebben hem leren kennen op een bruidsbeurs en we voelden al meteen een klik. Mathijs heeft van tevoren met ons een kennismakingsgesprek gehad waarbij we onze wensen hebben besproken. Mathijs hield hier goed rekening mee tijdens het feest. Mathijs wist goed op het publiek in te spelen. De voetjes gingen non-stop van de vloer! Hij draaide niet alleen nummers, maar had hij ook interactie met het publiek op een leuke manier. Zo kondigde hij niet simpelweg de openingsdans aan, maar maakte hier een bijzonder spektakel van. Heel leuk gedaan! Tevens zijn er veel opties mogelijk. Speciale lampen, confettikanon, rookkanon, noem het maar op. Mathijs was ook heel behulpzaam en flexibel en heeft ons geholpen om een geluidsinstallatie te verzorgen voor de kerkmis. Ik heb tijdens en na het feest van vele gasten nog gehoord dat ze het een te gek feest vonden met goede muziek. Ik kijk terug op een geweldige feestavond en raad iedereen Entertainment Company aan!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Prima apparatuur, goede vriendelijke service, komt de afspraken netjes na
  • Ervaring met: Audiovisueel

Entertainment Company heeft al diverse keren voor ons bedrijf de audiovisuele middelen geregeld voor presentaties en bijeenkomsten. Steeds was dit zeer professioneel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De contacten verlopen steeds zeer soepel.
  • Ervaring met: Audiovisueel

Flexibele organisatie met hoge kwaliteit DJ's. Staat garant voor een top sfeer.
  • Ervaring met: Feest DJ

Voor mijn 30e verjaardag mooie dj booth en dj marvin via entertainment company gehuurd. Geluid had ik zelf;) Kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig feest is geworden. Ik kan iedereen entertainment company aanraden. Was een zeer fijne samenwerking.
  • Ervaring met: Feest DJ

Hallo Mathjis, vielen Dank für den tollen Abend! Wir haben uns für die Entertainment Company entschieden, weil Mathijs uns von Anfang an überzeugt hat. Nicht nur mit seiner herzlichen Art, sondern auch mit seinem professionellem Equipment. Alle Absprachen und die Planung der Party am Abend haben problemlos geklappt. Wir konnten alle Fragen stellen und Wünsche äussern und Mathijs hat es versucht möglich zu machen. Es lief alles Bestens. Alles war gut organisiert,so dass wir eine wunderschöne Hochzeitsfeier hatten. Dank Mathijs und seiner lymphatischen Art hat er es geschafft auch den letzten Tanzmuffel auf die Tanzfläche zu bekommen, sogar den Brautpapa :-) Wir empfehlen die Entertainment Company von Herzen gerne weiter hier ist man gut aufgehoben. Liebe Grüße Ivonne&Frank
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Vielen Dank für die Begleitung unserer Hochzeitsfeier, wir hatten einen tollen Abend.
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Het was een perfecte zet om de entertainment company te vragen voor de muziek van onze bruiloft. Naast een gezellige kennismaking, een prettige klik en een voorbereidend gesprek volgde een fantastische avond. De sfeer zat er ontzettend goed in, de muziek paste perfect bij ons en Mathijs als dj maakte het feest compleet. De entertainment company raden wij zeker aan, gegarandeerd dat je een onvergetelijke (feest)avond hebt.
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Wij en onze gasten hebben een onvergetelijke avond gehad. Mathijs communiceert heel duidelijk en komt zijn afspraken na. Van A tot Z totaal niets op aan te merken! DJ Stefan Collaris heeft goed naar onze wensen geluisterd. Hij draait niet alle verzoekjes, wat vaak heeeel verstandig is ;-) Entertainment Company is een echte aanrader voor een zorgeloos feest!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Van begin tot einde goede service gehad bij Entertainment Company, persoonlijk en vanalles is mogelijk! Mathijs heeft er een geweldig feest van gemaakt op onze bruiloft, iedereen stond op de dansvloer, zelfs oma van 84 jaar! ;) In een woord GEWELDIG! :) De beste keus voor een fantastisch feest op je bruiloft!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Naar onze mening is er geen betere in de regio! We hadden nog al wat afwijkende wensen, kwa muziek en er kwamen 2 bands optreden. Alles tot in de puntjes en probleemloos verzorgd. Het was een top avond!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

We hebben voor onze huwelijksfeest op 15 juni 2018 op de locatie kasteelhoeve De Grote Hegge voor ruim 100 gasten een DJ ingehuurd van Entertainment Company. We hebben van tevoren een intakegesprek gehad over onze wensen en een indruk mogen krijgen van de mogelijkheden (verlichting, muziek, confetti-kanon e.d.) en beschikbare apparatuur. Ons huwelijksfeest was fantastisch verlopen met de nodige flexibiliteit voor wensballonnen, een act van de gasten en afsluiting met vuurwerk. Ook de gasten waren erg enthousiast en we hebben zelf erg genoten op zo prachtige sfeervolle zomeravond in Limburg. Alle complimenten voor de DJ Mathijs Gulpers voor zijn fantastische muzikale omlijsting !
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

geweldig feest en ondanks de soms moeilijke verzoekjes ( zelf Slayer is langsgekomen) was geen vraag te moeilijk. DJ is alle afspraken goed nagekomen en voelde snel en goed de wensen van de gasten aan!! De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan en iedereen heeft een geweldige avond gehad.
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Super gezellige avond gehad met dansende mensen !!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Wir hatten dank Mathijs ein super Hochzeitsfest und die Tanzfläche war zu keiner Zeit des Abends leer! Tolle Stimmung dank super DJ! Immer wieder gerne.
  • Ervaring met: Feest DJ

Gisteren een fantastisch feest gehad op onze bruiloft met muziek door Mathijs van de Entertainment Company! Super interactie met het publiek, enthousiasme straalde ervan af, een goed gevoel voor de juiste muziek en geweldige ideeën (Snappshot en bellenblaasmachine) om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Wij zouden zeker Mathijs vragen om de muziek te verzorgen bij een volgende gelegenheid!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Raymond voelde precies aan welke muziek hij moest draaien. Iedereen heeft zich top geamuseerd!! Ook de mensen die niet gedanst hebben.
  • Professionaliteit en advies
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest DJ

Fantastische DJ met veel ervaring, die het persoonlijk contact erg belangrijk vindt en die goed inspeelt op je wensen.
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Dj Bas heeft tijdens onze bruiloft gedraaid en hij heeft er een waar feestje van gemaakt. De dansvloer stond constant vol! Mede dankzij dj Bas was onze dag perfect. Tevens liepen de voorbereidingen heel prettig! Dj Bas is bij ons thuis geweest waarbij onze wensen besproken zijn. Daarna zijn we ook nogmaals door Mathijs uitgenodigd in Landgraaf om de apparatuur te bekijken en nogmaals alles te bespreken. Kortom van begin tot eind zijn zij heel erg betrokken!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Ons feest was top! DJ Sjoerd heeft goed aangevoeld welke muziek er gedraaid moest worden om er een geweldig feest van te maken. Hij heeft ook rekening gehouden met onze muziekwensen (m.u.v. Nederlandstalige muziek, toch stiekem een liedje gedraaid op verzoek van een gast ;-)). De communicatie met Mathijs Gulpers was prettig, hij nam de tijd voor ons en heeft de perfecte DJ voor ons geselecteerd. Na een persoonlijk gesprek met Sjoerd waren wij hier ook van overtuigd. Bedankt!
  • Ervaring met: Bruiloft DJ

Mathijs, ik kan niets anders dan jouw bedrijf volop tienen geven! Entertainment Company heeft gezorgd voor een geweldige, sfeervolle avond op onze bruiloft. Ook grote complimenten aan onze DJ Patrick, die precies aanvoelde welke muziek ons feest nodig had om er een succes van te maken. Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

Over Entertainment Company

Filter op Taal