Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

niks aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Slaapbank
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel blij met onze nieuwe boxspring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn goed en professioneel geholpen, de bezorging was foutloos en het matras ligt geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer perrtig en goed bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Ledikanten|Matrassen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leveringskosten (verhuislift) absurd duur (twee keer zo hoog als zelf regelen). Je zou verwachten dat een klantvriendelijk bedrijf de kosten draagt voor een verhuislift wanneer een klant 3500 euro uitgeeft...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Ledikanten|Matrassen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Good experience overall, we had to call the shop twice to asses when the item was supposed to be delivered. It took almost a month to get our mattresses delivered.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Great!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Matrassen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super goed geholpen zonder opdringerigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Ledikanten|Matrassen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische service van Janus. De motoriek van mijn boxspring begaf het na enige tijd. De fabrikant stelde zich op het standpunt dat het door het “gebruik” zou komen. Dat was niet het geval en Janus volgde mij in dat standpunt. Wij kregen een nieuwe boxspring en in de tussentijd een “leen bed”👍👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed advies, goede communicatie en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Matrassen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super geholpen, goede service en een heerlijk bed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Dekbedden & kussens|Bedtextiel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en toegankelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Matrassen|Bedtextiel|Overige
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Great customer service experience in the store. I don't speak Dutch and that was not a problem. So patient, helpful, and knowledgable. Very helpful about getting me the options I wanted. Delivery was quick and very professional. My son is so happy with his bed! I will be back to make another purchase soon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen|Kids
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik liep toevallig langs Uw winkel die er zeer betrouwbaar uitzag. Werd prima ontvangen en kreeg uitleg van René van Engelen. Ben nogmaals teruggegaan en bestelde mijn Auping bed. Slaap daar sinds bijna drie weken op en het is een waar genot. Prima service en levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel belangrijk (vooral in deze tijd) vind ik de aandacht en persoonlijk advies die je als klant krijgt in de winkel. De bezorging is op tijd en plezierig en zit je met een vraag Dan Kun je altijd bellen Mijn man en ik hebben Janus weer herontdekt! Wat een verademing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Matrassen|Dekbedden & kussens|Bedtextiel|Overige
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Great service ordering the mattress, but we had organised delivery quite a while in advance in order to have it for the first night sleeping in our new home, however upon delivery mattress was frozen solid (spent all day in removal truck and possibly cold factory storage on 2 degree day?) and could not bend to take indoors to our apartment. So some uncomfortable nights were spent on air mattress until it was room temperature). However this seemed a problem with delivery guys, asking me if I knew anywhere to put it until it was warm and safe enough to bend.. umm this was not my problem. I called Janus store who saved the day and they kindly took it in their store to 'warm up' for a few days- thats how cold it was upon delivery. The delivery company promptly arranged a new time and date and then delivered 4 days later. I would have expected between the delivery company and Janus to think this problem through before attempting to deliver (180x200 foam mattress, not many doorways/windows would fit this without bending ), my advice is to think of this for future customers. As on the day of delivery it seemed as though this was the first time it had ever happened.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Matrassen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Janus Bedden is een begrip van vele jaren in Amsterdam , vandaar mijn keuze voor deze beddenspecialist : het is een fantastische keuze geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Ledikanten|Matrassen|Dekbedden & kussens
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettig en provisioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Vaste klant
  • Ervaring met: Boxsprings
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben tevreden over de combi. van stalen bed en de matras. die laatst was een winkelmodel dat ik voor 50% prijs kreeg. Wel jammer dat het matras niet aan twee zijden bruikbaar is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service N.v.t.
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Ledikanten|Matrassen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aan alle kanten professioneel, dank, hoop dat de service nadien ook zo positief zal zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings|Matrassen|Dekbedden & kussens|Bedtextiel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed en duidelijk advies, prima service na aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ik ben: Eerste keer klant
  • Ervaring met: Boxsprings
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super, alleen ontbraken er veel onderdelen van het bed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Persoonlijk advies
  • Communicatie
  • Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Bezorging
  • Ervaring met: Kids

Bedrijfsgegevens

Overtoom 76 78

1054 BT Amsterdam

020-6180120

[email protected]

Over Janus Lekker Slapen

Janus lekker slapen biedt 450 vierkante meter slaapoplossingen en is sinds 1967 gevestigd op de huidige locatie Overtoom 76-78/1e C.Huygensstraat 71-73 in Amsterdam.Waar in het begin de nadruk vooral lag op ledikanten, staat tegenwoordig het slaapcomfort centraal.Zo kijken we nu als eerste naar het ligcomfort en een goede lighouding en ondersteuning.We heten u van harte welkom in onze showroom .

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.