Prettig en goede service

Bij de aankoop van ons bed goed geholpen rustig de tijd nemend en gevend. Bij oplevering bleek er iets niet goed en stonden ze meteen dezelfde avond op de stoep om het te bekijken. Probleem is perfect opgelost met een nieuwe. We hebben er inmiddels drie keer een bed gekocht en Nelle keer m tevreden.

Friendly service professional advice

simply amazing shopping experience, we spent two days in the shop just to be certain on the choice and basically tried and tested all the theories in length under the advice of the sales manager. Look no further if you are looking for a bed!

Twee keer raak

Voor de tweede keer in 20 jaar tijd heeft Janus ons een perfect bed geleverd. We kwamen binnen met een vaag verhaal over ons oude matras, de verkoper wist meteen waar we het over hadden, en wees ons direct naar de juiste nieuwe matras met bijbehorend bed. En inderdaad, het ligt onverantwoord ouderwets lekker!

• Klant kent ons van: Anders

Beste Annie, Hartelijk dank voor de mooie review en veel plezier nog met het nieuwe bed ! Met vriendelijke groeten, René

Prima advies en service! Zeer tevreden met mijn nieuwe bed.

Matras, ledikant en kussen gekocht bij Janus. Ik werd goed geadviseerd bij mijn keuze, de communicatie en bezorging was zorgvuldig, ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe bed.

• Klant kent ons van: Anders

Beste Ime, Hartelijk dank voor deze mooie review. Veel plezier nog met het nieuwe bed ! Met vriendelijke groeten, René

Prachtig bed om te zien en in te liggen

Ik was direct verliefd op het stijlvolle bed van Tjornbø, wit eiken, laden eronder (heb weinig kastruimte) en moest natuurlijk elektrisch. Schrik wel een beetje van de prijs. Elk onderdeel wordt apart gerekend. Maar dan heb je ook wat. Ik hoop dat het een leven lang meegaat. Ik kon afspreken op welke dag men kwam om in elkaar te zetten. Aardige mannen en was in 2 uurtjes gepiept. NB. Een punt van kritiek, de snoeren van de bediening van de motor komen maar net langs de rand van het bed dus moet me in bochten wringen om er bij te kunnen.

• Klant kent ons van: Vrienden/kennissen

Beste Hiske, Hartelijk dank voor uw mooie review,we nemen even contact op om het probleem met de afstandsbedieningen op te lossen. Inmiddels bij u langs geweest en de oplossing was heel simpel,veel plezier nog met uw mooie bed. met vriendelijke groeten, René

Letterlijk en figuurlijk een 'topper'

Zeer tevreden met deze aankoop, goed en geduldig geadviseerd in de winkel door vriendelijke mensen. Bezorgtijd is wat lang maar je kunt tenslotte ook niet alles op voorraad hebben, dus begrijpelijk en acceptabel.

• Ervaring met: Dekbedden & kussens
  • Klant kent ons van: Anders

Compleet, goed en eerlijk advies

Prettige verkopers die ruim de tijd nemen om je van goed en eerlijk advies te voorzien toen ons volledige bed (ledikant, bedbodems, matrassen, kussens en dekbed) aan vervanging toe was. Direct na installatie, door professionele en vriendelijke installateurs, al ervaren hoeveel beter we slapen en uitgerust zijn.

• Klant kent ons van: Internet

Hartelijk dank voor u review !

everything smooth and professional

This is the second time we use the services of Janus, and as expected everything was great, very happy with the service and final end product!

• Would you recommend us? Yes

Thank you for your nice review ! Kind regards, René

Geen gebruiksaanwijzing, geen lussen

Of ik mijn matras goed heb neergelegd weet ik niet, noch hoe vaak ik het moet luchten, noch waar welke zone zit. De hardste zone zit onder mijn heupen als ik op mijn zij lig. Dan lig ik overigens goed. Op mijn rug liggen kan niet, dan zakt mijn rug door een zacht deel weg. Ik heb geen gebruiksaanwijzing gekregen. Nog erger: de matras is een paar centimeter korter dan besteld, zodat ik geen laken kan instoppen. Dat blijft niet zitten. En: er zitten geen lussen aan de zijkant. Daardoor kan ik de matras vrijwel niet optillen. Ik kan nu in mijn eentje de matras niet meer opmaken en slaap dus al bijna drie weken tussen dezelfde lakens. Een zeer betreurenswaardige fout van de ontwerper.

• Klant kent ons van: Anders

Beste Francine, Vervelend dat het matras niet helemaal naar wens is . De matras kan niet gekeerd worden vandaar dat er geen lussen aan zitten. Om hem te tillen zitten er wel grepen onder het matras. De maat heeft een tolerantie van plus of min 1 a 2 cm . We zullen een afspraak met u maken om te kijken of u de matras goed heeft gelegd en hem even opmeten. Met vriendelijke groeten, René Inmiddels met u gesproken en klopt de maat,maar valt u het gewicht wat tegen u heeft wel hulp om op te maken ,het matras mag maar hoeft niet gekeerd te worden. Het blijkt dat u met een klein kussen wat teveel omhoog ligt in zijn geheel op het matras. Advies is om een rolkussen achter uw slaapkussen te leggen zodat u beter gesteund ligt.

Zeer goed (slaap)advies en slapen heerlijk!

Onlangs hebben wij onze nieuwe ledikant en matras ontvangen en onze (slaap) ervaringen waren meteen heel goed. Het uitgebreide slaapadvies bleek goed op ons afgestemd te zijn. Het grappige was dat we een aantal dagen later een korte vakantie hadden en de hotelbedden erg matig (te hard) vonden. We waren zo blij om bij terugkomst weer in ons eigen nieuwe bed te slapen :-).

• Klant kent ons van: Internet

Goed advies.

Ze nemen uitgebreid de tijd en geven goed en persoonlijk advies.

• Klant kent ons van: Anders

Hartelijk dank voor uw mooie review.

• Ervaring met: Overige
  • Klant kent ons van: Anders

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Deskundig en plezierig geholpenD

Ik kwam om een matras te kopen. De verkoper nam ruim de tijd om mij deskundig te adviseren en om mij te laten "proefliggen" op diverse matrassen.

• Ervaring met: N.v.t.

Vakkundig

Ik werd voorzien van goed advies. Na mijn aankoop is de levering ook heel goed gegaan.

• Klant kent ons van: Anders

Hartelijk dank voor u mooie review

Prima geholpen

We zijn heel tevreden met het geleverde matras.

• Klant kent ons van: Anders

Goede adviezen, lekker bed, aardige lui

• Klant kent ons van: Anders

Zowel in de winkel als de bezorging alles prima geregeld !

• Klant kent ons van: Anders

Deskundig en rekening houdend met de klant

Fijn dat bed en matras eerder dan verwacht konden worden geleverd

• Ervaring met: N.v.t.

Zeer goed geholpen

Erg goed geholpen in de winkel en levering ook sneller dan verwacht!

• Klant kent ons van: Vrienden/kennissen

Hartelijk dank voor uw mooie review

Goede aandacht en service

zeer tevreden

• Klant kent ons van: Anders

Goede ervaring met de service in de winkel. De matras uitgeprobeerd in de winkel en na proef liggen thuis kon ik de matras van Auping zonder probleem omruilen.

• Klant kent ons van: Anders

Prices are above-average but worth every penny

Even though the prices might be little too high, there is a reasoable range for everyone, plus; from the beginnging till the end, in the store, while selecting and buying, the waiting and the scheduling, the delivery and the assembly; the whole buying process is flawless and top notch. The bed itself is amazing, as well as the mattress.

• Klant kent ons van: Anders

Thank you for your review,have a nice sleep on your new bed .

Geweldige winkel, mooie collectie en uitstekende service

Zeer mooie slaapbank van hoogwaardige kwaliteit.

• Ervaring met: Slaapbank

Deskundig

Personeel/eigenaren komen deskundig over

• Ervaring met: Kids
  • Klant kent ons van: Anders

We kregen een duidelijke uitleg van verschillende soorten matrassen en bedden en konden ook kiezen.

Ik heb zeer tevreden met het nieuwe bed. Tot voor kort sliep ik gemiddeld tussen de 5 en 7 uur per nacht. Met het nieuwe bed slaap ik gemiddeld tussen de 9 en 11 uur per nacht. Het bed werd 37 dagen na de bestelling bij mij thuis geleverd. Jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar het was binnen de tijd die ons voorspeld werd. Het bed werd naar de slaapkamer gedragen, in elkaar gezet en alle rommel werd meegenomen. Grappige bijkomstigheid: toen ik de slaapkamer opruimde, vond ik het bonnetje van mijn vorige bed: besteld bij Janus in januari 1985. Samengevat, ik ben zeer tevreden.

• Klant kent ons van: Anders

Beste heer Newmark, Wat goed om te horen dat u beter en langer slaapt en wat leuk dat u de oude bon nog had. hartelijk dank voor uw mooie review en veel plezier nog met het nieuwe bed . Met vriendelijke groeten, René

Over Janus Lekker Slapen

Janus lekker slapen biedt 450 vierkante meter slaapoplossingen en is sinds 1967 gevestigd op de huidige locatie Overtoom 76-78/1e C.Huygensstraat 71-73 in Amsterdam.Waar in het begin de nadruk vooral lag op ledikanten, staat tegenwoordig het slaapcomfort centraal.Zo kijken we nu als eerste naar het ligcomfort en een goede lighouding en ondersteuning.We heten u van harte welkom in onze showroom .