Super stomerij en vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke mensen, denken goed mee, uitstekende service! Mijn winterjack is weer heerlijk schoon en waterdicht. Ik raad Stomerij & Wasserij Panda zeker aan.

Top Service.

Breng hier altijd mijn overhemden en kostuums. Fantastisch personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Mijn nieuwe pak zat een vlek in die mijn vorige stomerij er niet uit kreeg, maar Panda wel. Het advies was wel om voortaan meteen te komen omdat hij dan garantie geeft. Prima geholpen door Dennis, top medewerker!

Best dry-cleaner in The Hague

My experience with this dry-cleaner is that they are excellent. They pickup the laundry and bring it back within 2 days, they have 24 hr service also. They have the latest machines in the industry and have clientele like the embassies. Give them a try and you know why they are the best!

De beste en fijnste stomerij

Altijd alles goed gestoomd ook het lakenparket is prima en vooral ZEEEER vriendelijke behandeling jm bosman

Uitstekende service, helaas moeilijk parkeren in de Rijnstraat, maar Voorburg is niet te ver weg!

Wat mij betreft de beste Stomerij in de omgeving: uiterst goed, zelfs mijn suède schoenen werden er weer helemaal schoon. Dus uiterst vakkundig en heel vriendelijk en efficiënt in de omgang. Ik kom er al jaren en rijdt er graag een blokje voor om! Zeer aanbevolen en snelle service, ook al kan in corona-tijd begrijpelijkerwijs de eendagservice niet worden waargemaakt.

Beter kan niet, daarom een tien voor Dennis en zijn team. Super service. Altijd vriendelijk en meedenkend. En, het allerbelangrijkste natuurlijk, alle - maar dan ook echt alle - vlekken krijgt Dennis uit mijn kleding. Mijn held!

Super service. Gordijnen en vitrage als nieuw!!

Ik werd goed ontvangen en voorgelicht over de mogelijke gevolgen van het wassen van mijn gordijnen. "Zou kunnen krimpen". Nu net de gordijnen opgehaald en opgehangen. Geen centimeter gekrompen, dus dat viel reuze mee. Ik ben blij met service en het resultaat. Ook hele goede prijs-kwaliteit verhouding. En echt weer gordijnen als nieuw. Het eerste deel van de overgordijnen is op proef naar jullie toe gegaan. De rest volgt snel :). Tot snel dus maar.

Super goede service & vakmanschap, vriendelijk personeel

Vlekken op mijn nieuwe donzen jack, binnen 1 dag had ik mijn jas weer terug helemaal als nieuw! Heel erg bedankt voor de geweldige snelle service.

Geweldige service meedenkend en zeer oplossingsgericht.

De rits van een leren jasje was gesneuveld maar door wat onderzoek en inventiviteit kon deze direct gerepareerd worden, zonder dat er een nieuwe rits nodig was. Perfecte service on the spot.

prima service, vriendelijk, vakbekwaam personeel

Vreselijk vieze jas gebracht, vlekken van hondenvoer in jas blijven zitten na vorige winter. Resultaat, waterdicht, fris en schoon, super blij!

heerlijk ouderwetse service!

Uit de trein, op weg naar een bijeenkomst blijkt m'n jasje in de kreuk te zitten. Een vriendelijke dame van Panda zet er even een stoomstrijkijzer op en ik ben weer toonbaar! Het kostte niets: veel dank!

Vandaag 15/05/2019, stond er een presentatie op het programma, echter was mijn overhemd niet gestreken. Gelukkig was daar de Panda, die mij de benodigde hulp bood, top! Kostenloos en vakkundig hebben de dames mij geholpen. Nogmaals dank.

Helemaal vanuit Amsterdam mijn witte woolrich jas hier laten stomen wegens goede recensies. Ook ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Goede en snelle service!!! In 1 woord top!!!

• Ervaring met: Gespecialiseerde reiniging

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij het afgeven wordt er een geschatte prijs aangegeven van de reparatie kosten. Natuurlijk verwacht je dat bij het afhalen de prijs wat hoger kan zijn maar niet twee keer zoveel. En als je aangeeft dat je niet bereid bent om het bedrag te betalen dat bijna twee keer zo hoog is dan reageert zo dood serieus dat ze dan een van je jassen achter houdt.

• Ervaring met: Kledingreparatie of- aanpassing

Bevlogen vakman , snelle levertijd

• Ervaring met: Kostuum laten stomen

Had een scheur in een pantalon (Oger), broek was afgeschreven maar panda zag nog een oplossing.. De volgende middag kon ik de pantalon al weer ophalen, met een fantastisch resultaat er was nagenoeg niets meer te zien van de scheur. Super bedankt!

• Ervaring met: Kledingreparatie of- aanpassing

Ruime openings tijden, in tegenstelling tot andere stomerijen. 1 dag service is erg handig

• Ervaring met: Gespecialiseerde reiniging

Prima service en kwaliteit, en dat ook nog op een groene manier! Helemaal van deze tijd

• Vestiging: Stomerij Panda Den Haag Centrum

Ga zo door! Ik ben zeer tevreden!😃

• Ervaring met: Gordijnen en vitrages reinigen

Ik kom nu zeker al 2 jaar regelmatig mijn overhemden brengen. Die worden niet alleen keurg gewassen en gestreken, maar bij voorkomende hardnekkige vlekken wordt er extra inspanning geleverd om die er alsnog uit te halen. Supervriendelijke dames ook altijd in de winkel. En met de Piggy card kan ik af en toe een gratis pak laten stomen!

• Ervaring met: Overhemden strijkservice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Bruidskleding laten stomen

Erg handig de 1 dag service, en dicht bij mijn werk bij centraal station.

• Vestiging: Stomerij Panda Den Haag Centrum

Gebruik gemaakt van de strijkservice voor overhemden, erg handig en vooral snel!

• Ervaring met: Overhemden strijkservice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het Kostuum dat ik heb laten stomen is gewoon verpest. Heel lelijk geworden. Ik vond het gewoon ongelooflijk!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.