Heel vriendelijk te woord gestaan en zeer snelle service

Na een telefoontje ivm een vraag voor het leveren van een aantal nieuwe sleuteltjes. Kreeg ik na een paar minuten al bericht dat deze sleuteltjes geleverd zouden worden zelfs als extra service. vandaar mijn positieve oordeel.

Snel schakelen en denken in mogelijkheden & oplossingen!

Dank voor het steeds snel schakelen en oplossen. Geruststellend idee een dergelijke fijne print-partner (dichtbij) achter je te hebben staan.

Erg goed, accuraat en snel geholpen met het actualiseren van mijn OKI printerdriver. Dank.
  • Snelheid en levertijd

Wij hebben contact gehad met Johannes en hij heeft ons deskundig en erg prettig geholpen. Wij hebben nu onze 40 Akoestische schermen binnen in KPN groen en we zijn hier erg blij mee. De levering duurde tijdens de feestdagen iets langer maar de bezorging was ook weer heel erg netjes verzorgd.
  • Snelheid en levertijd

super goede en snelle service! we bestellen hier zeker nog terug. Ik beveel het alvast zeker aan.
  • Snelheid en levertijd

Zeer blij ben ik met de manier waarop Pro Office als organisatie en Johannes van der Schaar als medewerker zijn klanten benadert, oplossingsgericht communiceert bij problemen en daarbij scherp de vinger aan de pols houdt. Grote dank voor jullie toegevoegde waarde!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik wacht al enorm lang op een antwoord aangaande een geleverd artikel. Ik ontvang GEEN ENKELE reactie! Ik ga er eigenlijk van uit dat dit ook niet bij de "klanten vertellen" zal verschijnen. Ik betreur het dat uw firma dit niet professioneel kan oplossen.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Snelheid en levertijd

Beste Heidi, Je hebt gelijk dat je al een reactie had moeten hebben. Van te voren wist je dat je geen keuze had in de kleur kiezen. Dat er een roze is geleverd die niet in de omschrijving stond, hadden wij ook niet verwacht. Wij hebben deze klacht bij onze leverancier neergelegd en wachten op een reactie. Het spijt ons dat dit ook bij ons uit het vizier is geraakt. Wij gaan hier nogmaals achteraan om de roze om te kunnen ruilen. Groeten, Johannes van der Schaar

• Snelheid en levertijd

Dozen besteld maar door productiefoutje waren ze niet goed, perfect opgelost gelijk nieuwe gekregen top service bedankt Johannes !!
  • Snelheid en levertijd

Frysk dus dat zegt genoeg

• Snelheid en levertijd

Ik doe al jaren zaken met Pro Office. Ik wordt altijd goed en deskundig geholpen.
  • Snelheid en levertijd

• Ervaring op de website N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ladeblok via web shop gekocht, prijs-kwaliteit goed, communicatie en leverdatum zeer slecht zonder bericht stond deze vandaag bij de buren op de stoep,,, rrrr, , probeer hier in een volgende keer even over de berichten dat deze uitgeleverd wordt
  • Snelheid en levertijd

Geachte heer Linders, Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie en leverdatum. Wij hebben het ladeblok verstuurd na uw opmerking dat het ladeblok onder de carport voor de auto of bij de buren gezet kon worden indien niemand aanwezig zou zijn. Wat betreft de communicatie, wij zullen voor volgende orders bericht geven wanneer er geleverd gaat worden. Vriendelijke groet Pro Office.

We zijn prima geholpen door de helpdesk en hebben hierdoor een aanmerkelijk goedkopere en goede deal kunnen sluiten. We zijn heel tevreden. Dank!
  • Snelheid en levertijd

Ik bestel al jaren mijn kantoorartikelen bij Pro Office, eerst via de winkel in Heerenveen en nu via Meppel. Als ik wat nodig heb, ontvang ik de bestelde goederen meestal dezelfde dag! Indien ik iets nodig heb wat niet in de webshop staat, wordt het uitgezocht en ook dan is het te bestellen. Goede service!!

• Snelheid en levertijd

Ik bestel al jaren kantoorartikelen bij Pro Office en dat bevalt mij super goed. Het personeel is spontaan/ klantvriendelijk en staat altijd voor je klaar. Als er wat fout is gegaan lossen ze dit snel weer op. Als ik bepaalde kantoorartikelen niet in de webshop kan vinden bel ik met ze en kunnen ze het vaak nog wel bestellen er is bijna geen nee te koop. kortom super tevreden.
  • Snelheid en levertijd

Klantvriendelijk geholpen, snelle levering, goede prijs kwaliteitverhouding en eenvoudig werkende webshop.

Altijd bereid om mee te denken. Afspraak = afspraak

supersnelle levering