Prachtig, snel en professioneel!

Karin heeft binnen een week een prachtig design voor een grote schaduwborder ontworpen, die we nu gaan planten. het was makkelijk communiceren via de app met Karin! De border is precies zo gemaakt naar wat ik mooi vind, lekker natuurlijk, bos gevoel, wit en paars en vooral veel groene soorten blad. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

Creatief voor een kleine tuin

Karin heeft van onze kleine tuin een ruimtelijk ontwerp gemaakt met een speels effect

Verrassend ontwerp!

Wij wilden de basis van onze tuin intact houden en een oplossing voor pijnpunten waar we zelf niet uitkwamen. Karin heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en ze heeft ons verrast met haar creativiteit! Ze kwam met oplossingen die wij zelf nooit hadden kunnen bedenken. We zijn erg blij met het ontwerp en kunnen niet wachten om het uit te voeren!

Super gedaan

Mooi ontwerp geworden, erg blij mee

Fantastisch ontwerp!

Omdat ons huis letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje werd gestoken, kon onze tuin niet achterblijven. Ik had zelf genoeg ideeën, maar wilde er toch een professional naar laten kijken. Omdat ik in een ver verleden een ontzettend leuk ontwerp van Karin had gezien, heb ik contact met haar opgenomen. En dat is geen verkeerde beslissing geweest! Er is een verrassend ontwerp uitgekomen, waarbij ze goed rekening hield met voor mij belangrijke dingen. Enorm blij en tevreden dus!

Na 15 jaar voor de tweede keer mijn tuin door Karin laten ontwerpen

Deze keer een online ontwerp laten maken. Werd super snel opgepakt, incl. beplantingsplan e.d. plus bemiddeling m.b.t. welke hovenier het ontwerp zou kunnen gaan uitvoeren. Een aanrader!

Verrassend plan aansluitend bij onze wensen

Karin heeft onze wensen voor de tuin heel goed en compleet verwerkt in een tuinplan. De meerwaarde van haar ontwerp is absoluut dat er verrassende en originele elementen in staan, die wij dus zelf niet zouden hebben verzonnen en die dus ook niet standaard in andere tuinen terug komen.

Fijne ervaring en mooie uitwerking van de tuin.

Prettige ervaring, goede uitwerking van wat we wilden met frisse ideeen!

Verrassend ontwerp

Ze heeft onze wensen goed begrepen en dit vertaald in een mooi, verrassend en goed doordacht ontwerp. Ze heeft ons in contact gebracht met een hovenier die het ontwerp vervolgens goed heeft gerealiseerd.

Een geweldig en passend ontwerp!

Karin heeft voor ons, na een duidelijk inleidend gesprek en een paar tussentijdse contacten, een prachtig ontwerp gemaakt voor onze tuin. De vertaling van onze wensen is verrassend en onverwacht, maar precies wat we bedoelden zonder dat we dat zelf wisten. Erg tevreden! Nu nog de tuin aanleggen!

Prima met aanbevelingen

Karin gaat vlot en met focus te werk en inventariseerde efficient wat zij van ons nodig had om tot een ontwerp te komen. Dat ging in ons geval telefonisch. Karin heeft visie en brengt haar ontwerp met overtuiging. Wij waren enigszins teleurgesteld door het moodboard, wat weinig laat zien van hoe wij het visueel voorstellen. Jammer dat dat niet aangepast is na de laatste uitwisselingen. Het 3D ontwerp en de plattegronden doen dat wel.

Top ontwerp

Karin kan wensen uitstekend omzetten in een ontwerp. Dit ontwerp is verrassend en creatief. Gun iedereen een ontwerp van Karin!

WOW ( werkelijk onwijs waanzinnig:)

Echt “buiten” -gewoon , precies mijn sfeer weten te pakken Van een kaal ongezellig buiten plaatsje omgetoverd tot een heel sfeervol tuintje waar ik het gevoel heb echt buiten te zijn. Dat is genieten geblazen !

Uniek en goed doordacht ontwerp

Karin sluit bij het ontwerp goed aan op de wensen die ik had aangegeven. De tuin lijkt veel lichter door het kleurgebruik van tegels en schutting (licht grijs). Modern ontwerp, dat toch heel goed past bij jaren dertig woning. Ontzettend blij mee.

Mooi en zeer compleet tuinontwerp

Karin heeft een mooi plan ontworpen voor onze, qua vorm, lastige tuin. De uitwerking was zeer compleet met 3d afbeelding, gedetailleerde tekeningen en een beplantingsplan. We kregen dit allemaal keurig gelamineerd aangeleverd zodat de tuinmannen er ook makkelijk mee aan de slag konden.

Hele fijne samenwerking en een heel leuk ontwerp!

Na een eerste kennismaking en het bespreken van mijn tuinwensen is Karin aan het ontwerpen geslagen. Daarbij heeft zij al mijn wensen in een heel leuk ontwerp gegoten. Na de eerste tekeningen zijn er nog wat kleine aanpassingen gedaan. En met het eindresultaat ben ik erg blij. De samenwerking met Karin is zeer ontspannen en joviaal. Een aanrader!

Prachtig ontwerp voor tuin bij nieuwbouwhuis

Vanwege een verhuizing naar een nieuwbouwwoning staan wij voor de opgave om van een kale vlakte een tuin te maken. Onze wensen waren duidelijk, maar onmogelijk om zelf op papier te krijgen. We zijn bij Karin terecht gekomen voor een tuinontwerp. Ze heeft goed naar onze wensen geluisterd en is met een zeer verrassend ontwerp gekomen. Ook besteedt ze veel aandacht aan de beplanting, bloeiperiodes en kleurgebruik. Elke vierkante meter krijgt aandacht. Na een eerste ontwerp krijg je de ruimte om aanpassingen door te geven, ook hierin adviseert Karin en denkt ze met je mee. Het contact met Karin was prettig, ze is goed te bereiken en reageert snel. Als je op zoek bent naar een uniek, eigen tuinontwerp, dan ben je bij Karin op de goede plek!

Klantgericht, meedenkend en verrassend

Wij hebben Karin als een bijzonder prettige vrouw ervaren. Kundig in haar vak, verrassend met haar ideeën en het resultaat was tijdig, verzorgd en van goede kwaliteit.

alles netjes volgens afspraak en een mooie tuin naar onze wensen

alles netjes volgens afspraak en verzorgd. onze wensen mooi vertaald in een tekening en een beplatingsplan, mooier dan we hadden verwacht.

Snel en vakkundig

In onze situatie ging het om een online ontwerp. Er was een uitvoerige inventarisatie van onze wensen. Na de ontvangst van het ontwerp met een duidelijke mondelinge toelichting van Karin is er ruimte voor eventuele aanpassingen. Het ontwerp is op maat gemaakt, passend bij de grootte van onze tuin en sluit aan bij onze wensen en mogelijkheden,

We zijn heel tevreden over de werkwijze en het resultaat van Karin.

Karin is deskundig, heeft kennis van zaken en is ervaren . Ze is in staat een mooi plan te maken in wisselwerking (!) met de klant . Ze heeft gevoel voor verhoudingen en is creatief. Ze luistert goed en heeft een prettige manier van communiceren. Ze is accuraat en betrokken . Wij zouden haar zeker aanbevelen .

Fantastisch plan voor onze tuin renovatie

Na afronding van de renovatie van ons jaren 30 huis was het tijd om te tuin aan te pakken. Zelf wisten we niet waar we moesten beginnen om er een mooi geheel van te maken. Na wat zoeken zijn we bij Karin uitgekomen. Karin is bij ons langs gekomen om de situatie te bekijken en onze wensen te bespreken. Toen zijn ons haar plannen presenteerde bleek hoe goed zij naar onze wensen wist te vertalen in een compleet tuinplan. De plattegrond, 3d weergaven en het plantenboekje geven een fantastisch beeld van hoe het moet gaan worden. We kijken er erg naar uit om van het voorjaar van onze nieuwe tuin te kunnen genieten!

Prettige persoonlijke en professionele aanpak

Wij hebben, na een persoonlijk gesprek bij ons thuis en nog wat contact per mail en telefoon een prachtig ontwerp voor ons terras met zwembad gekregen van Karin. Onze wensen waren uitermate goed vertaald in een ontwerp waar wij heel blij van worden en dat ook nog eens zeer fraai gepresenteerd werd in diverse gedrukte 3D platen met uitgebreid beplantingsplan. Karins benadering is persoonlijk en zij luistert vooral en heel goed naar de wensen van de klant die zij vervolgens omzet in een heel passend ontwerp. Wij zijn uiterst tevreden en kijken uit naar de uitvoering en het uiteindelijke resultaat!

Tuinontwerpen is een vak en Karin verstaat dit als geen ander

Op basis van onze ideeën over het gebruik van de tuin en de stijl die bij ons past, heeft Karin een tuinontwerp gemaakt waarover we gelijk enthousiast waren. In overleg hebben we het nog wat zaken aangepast, zodat het geheel nog beter aansluit bij onze wensen. Karin is deskundig, creatief, luistert goed en reageert snel. Het is dat we maar één tuin hebben, anders vroegen we haar volgende keer weer!

We hebben nu een prachtige tuin

Voor onze nieuwe tuin wilden we een ontwerp laten maken met een goede structuur en een mooi bepantingsplan omdat we er zelf niet goed uitkwamen. Wij hebben onze ideeën en wensen aan Karin voorgelegd waarna zij een mooi ontwerp heeft gemaakt. De ruimte rondom het huis is strak van vormgeving, wat goed bij het huis past en achterin heeft zij organische vormen gebruikt zodat het geheel mooi aansluit bij de natuurlijke omgeving. De overgang tussen deze twee stijlen is ook knap gedaan. De beplanting is door Modeste gedaan, ook hier zijn we zeer tevreden met de combinaties en de op de standplaats afgestemde planten die een mooi geheel vormen. De samenwerking met beiden was erg prettig, mede door hun coöperatie insteek. Elke dag weer genieten we van onze prachtige tuin.