Super goed geregeld

Super avond gehad De band die we hadden geboekt summerland heb heel de avond de zaal plat gespeeld Abnormaal super goed alle gasten waren zeer te Vreden over de band

geweldig

gelijk een grote feeststemming

Prettig, meedenken advies en vak kennis geïnteresseerd

Persoonlijk contact waarbij naast inhoudelijke en zakelijke inhoud ook persoonlijke aspecten ruimte hebben. Afspraak is afspraak.

Prima samenwerking.

Helemaal TOP !!

Fijne en duidelijke communicatie!

Heb alleen maar positieve reacties gehad

Wij zijn zeer tevreden

Super tevreden

Alles was super

Gewoon in 1 woord geweldig !!!

WOW wat een service!

Alles zeer goed en persoonlijk geregeld, Slamm is een top band, zij hebben onze bruiloft gemaakt!

Goed geregeld

Artiest was op tijd, alles netjes geregeld qua administratieve afhandeling. Bedrijf waar je op kan vertrouwen.

Prima geregeld, duidelijke afspraken

Voor het Historisch Festival in Vreeland hebben wij Mooi Wark geboekt. Communicatie verliep uitstekend, de afspraken waren duidelijk en werden nagekomen, en het optreden zelf was één groot feest. De volgende editie van ons festival mag wat ons betreft weer door Mooi Wark worden opgeleukt, en we zullen Lukassen Producties tegen die tijd weer contacten.

Netjes

Alles is netjes verlopen. Enige jammere is dat het contract werd ondertekend in 2018, met het afgesproken bedrag er in vernoemd. Dat moest 2019 voldaan worden, maar toen kwam er achteraf nog extra aan kosten bij ivm verhoging in Januari. Wat ik niet vind kunnen eigenlijk, aangezien er een contract was ondertekend met een bedrag dat was afgesproken. Verder geen klachten.

Hallo Marloes, Bedankt voor de beoordeling. Helaas heeft de overheid besloten vanaf 1 januari 2019 de BTW van 6% naar 9% te verhogen. Dit een wettelijke bepaling waar wij helaas geen invloed op hebben. Het afgesproken bedrag exclusief BTW is ook gelijk gebleven. Ook wij waren zeker niet blij met deze BTW verhoging. Met vriendelijke groet, Team Lukassen Produkties

Geweldig!!!!!!

ik had Ancora geboekt voor het 50 jaar jubileum van mijn ouders iedereen vond het geweldig!!! ze waren ruim op tijd aanwezig en erg sociaal, maar goed dat het toppers zijn dat wisten we al. we hebben een top avond gehad en zeer genoten van hun optreden!!! voor iedereen aan te bevelen

Transparant

Gedreven om de juiste line-up samen te stellen. Experts in hun vak.

Super geregeld

Netjes geregeld

Heel goed

Prettige samenwerking

Het was allemaal super voor elkaar wij hebben er een goede ervaring mee gehad

Wij hebben een super goed verzorgde avond met Ancora gehad, Afspraak was/ is afspraak.Daar houden we wel van. Altijd bereikbaar tijdens kantoor uren. En netjes en duidelijk antwoord op de vragen.

Gezellig Feestje

Weet waar hij mee bezig is. Voelt de sfeer aan.

alles gewoon goed geregeld

onze band was Summerland en die waren super goed

Goed en vertrouwd geregeld!

Wij boekten Mart Hoogkamer via Lukassen. Van begin tot het eind zijn we goed geïnformeerd door de medewerkers. Ook onze informatie en wensen zijn goed gedeeld met de artiest.

Avond uitstekend aangevuld

19 Juli mijn bruiloft feest gehouden met dj Verriet aan het roer. Onvergetelijk!

Prima geholpen

Prima geholpen

Zeer fijn bedrijf om mee te werken

Zeer betrokken en korte lijnen.