Zeggen wat zij doen en doet wat zij zeggen.

Samen met Rick een mooi traject doorlopen waarin hij flink zijn best heeft gedaan om mijn vele vragen en opmerkingen goed te beantwoorden. Het uitzoeken van de auto en het passen en meten van de extra opties heeft hij zeer professioneel opgepakt en als resultaat rijd ik nu in een fantastische wagen. Bedankt!

Persoonlijk, zeer betrokken met kennis van zaken en laagdrempelig.

Buitengewoon tevreden, maatwerk en altijd vriendelijk ook al was er een zoveelste vraag.

Netjes geholpen.

Netjes geholpen door Rick Bonten. Niets op aan te merken.

Snelle en professionele organisatie

Mijn contactmomenten met Fleximo waren plezierig en deskundig. Rick en team bedankt voor het zoeken naar de juiste leaseauto.

Uiterst betrokken partner die uitstekend de weg weet in bedrijfswagenland.

Ik had best een lastige casus; vrij specifieke wensen qua in- en opbouw en dat dan ook nog eens in een nog maar net op de markt uitgerold model elektrische bedrijfsbus. Uiteraard moest ik de bus zsm tot mijn beschikking moest hebben. Dit alles vlak voor de bouwvakvakantie. Ga er maar aanstaan... Het was even spannend maar uiteindelijk is het allemaal naar volle tevredenheid op zijn pootjes terecht gekomen. Zonder de expertise, het optimisme, de begeleiding en de tomeloze inzet van Maurice (zelfs vanaf zijn vakantie-adres, wat een held!) was dit hele project waarschijnlijk op een fiasco uitgelopen. Ik prijs me bijzonder gelukkig dat ik voor Fleximo heb gekozen!

Zeer tevreden!

Op advies van collega-ondernemers contact opgenomen met Irma van Fleximo en we zijn meer dan tevreden over haar advies, het meedenken en de communicatie. Wat een groot pluspunt voor ons is geweest, is dat tijdens de vakantie van Irma haar lopende zaken werden waargenomen door een collega. Waar je bij andere bedrijven te horen krijgt: "Na haar vakantie neemt ze z.sm. contact op" werd er nu direct actie ondernomen en dat waardeer ik enorm! Dus kortweg; TOP!

Correct en komen afspraken na!

Goed begeleid en geholpen en zeker niet opdringerig! Diverse opties mogelijkheden samen bekeken en wij zijn tot een keuze kunnen komen en ook nog eens snel leverbaar met alle wensen.

Vriendelijk en behulpzaam

Tijdens het bestelproces heb ik veel met Fleximo gecommuniceerd omdat er er veel onverwachte dingen gebeurden. Er wordt altijd vriendelijk op gereageerd en vrijwel altijd snel gereageerd. Voor de offertes hoef je het niet persé te doen want de lease maatschappijen geven jou die zelf toch wel maar de service eromheen is erg fijn en Fleximo heeft dat netjes gedaan

Perfecte service en attent!

Perfecte service en attent!

zeer tevreden

Zeer goed advies en ondersteuning, elke keer weer ! ook nu weer met inmiddels mijn 3e auto via Fleximo

Naar mijn gevoel werd ik helemaal ontzorgd.

Ik het de samenwerking als zeer positief mogen ervaren. De organisatie Fleximo werkt zeer professioneel en dus vooral slagvaardig. Daarnaast is men ook zeer persoonlijk in hun contact.

Heel goed geregeld, echt persoonlijk contact en aandacht!

Door de jaren heen heb ik te maken gehad met verschillende leasemaatschappijen. Het grote verschil bij Fleximo is voor mij echt de persoonlijke benadering, het meedenken met de wensen en het zeer snel reageren. Het belletje of ik er tevreden mee ben, na levering van de perfecte auto, is gewoon zeer goede en oprechte persoonlijke service!

Goed behulpzaam

Vakkundig behulpzaam.

Juiste service op momenten dat het nodig is

Fijn contact en weten snel te schakelen om de behoeftes op dat moment te tackelen. Aanrader voor alle toekomstige deals op lease gebied!

Uitstekend dus.....

Deskundige medewerkers. Duidelijk advies en een goede afhandeling bij aanschaf maar ook tijdens de looptijd.

Goede begeleiding aanschaf auto

Met Fleximo kreeg ik een keurige offerte en een check van alle specificaties van mijn auto. Fijn dat iemand met een onafhankelijk meekijkt als je wil leasen.

Zeer behulpzaam en een hele goede service

Goede service en denkt graag mee

Mijn ervaring bij fleximo is zeer positief. Ze denken goed mee over welke auto bij je past en welke voorwaarden hieraan vasthangen. Daarnaast zetten ze zich er goed voor in om de beste deal voor je te krijgen. Het enthousiasme en de expertise van de medewerkers is van zeer hoog niveau

Top service, super communicatie van Irma en haar collega’s

Ik ben super tevreden met de service en communicatie van Irma en haar collega’s! We hebben meerdere keren zaken met elkaar gedaan en altijd naar volle tevredenheid!

Betrouwbare partner met verstand van zaken

Prima partner om mee samen te werken en te laten ontzorgen. Goede communicatie en strakke update's met betrekking tot voortgang in bestelproces. Vaste contactpersoon waardoor steeds opnieuw uitleggen van de wensen en/of situatie waardoor een efficiënte samenwerking is geborgd.

Betrokken, meedenkend, komt alle afspraken na !

Alle vragen die je hebt, van offerte tot uiteindelijke levering worden duidelijk en vooral snel gecommuniceerd. Voor ons een ideale partij m.b.t. het regelen van een nieuwe auto.

Meer dan tevreden

Uitstekende service verleend door Sander en Joost. Heren hielden ons netjes op de hoogte van elke update die ze hadden en stonden ons daarbij zeer netjes te woord. Echte expertise is bij dit bedrijf zeker te vinden dus wij raden dit zeer zeker aan!

Door het meedenken van Sander is er perfecte bedrijfswagen gevonden

Vanaf het begin is er in de breedste zin meegedacht in het vinden van een nieuwe bedrijfswagen. Gaan wij helemaal elektrisch met een auto die juist overal kan komen in de binnenstad. Of toch nog voor een "normale" bedrijfswagen om juist buiten de stad ook mobiel te zijn. Sander heeft hier veel geduld in gehad en daarbij goed meegedacht, tevens in het vinden van de juiste leaseaanbieder.

Mijn contact persoon Joost Derks heeft me bij alle vragen en ook de afhandeling omtrent het lease contract, super geholpen.