Bij een volgend feestje boeken we weer bij jullie.

We wisten al snel welke band we wilde voor ons 150 jarig jubileum dit was dus snel geregeld. Ondanks de lastige locatie (SS Rotterdam) stonden de band en de dj op tijd klaar voor een top avond.

Helemaal top!

Voor een opdrachtgever was ik last minute opzoek naar specifieke entertainment en René heeft mij daar geweldig aan geholpen. Van begin tot eind!

Geweldig!

Er werd snel gereageerd op mijn mails, En de gekozen Italiaanse troubadour Angelo Indaco was fantastisch , hij heeft mijn 60e verjaardag uniek gemaakt , En het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik Angelo nog eens zal zien op een feest, Bedankt!!!

Fijne communicatie

Onze besproken zanger had ze vakantie niet doorgegeven. Dus geannuleerd help was het wat nu . Maar ze hielpen ons goed om wat passende te vinden . Super fijne en snelle afhandeling Super bij met onze artiest met 50 jarig bestaan feest van de instelling

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

De perfecte band voor ons feestje!!

Suitz stond tussen het lijstje van suggesties voor ons huwelijksfeest in festivalsfeer. De mogelijkheid om op you tube een korte impressie van de band te krijgen heeft ons overtuigd. Suitz voelde de sfeer van ons feest haarfijn aan en maakte voor ons de dag compleet. We hebben veel complimenten gehad over de muziek

Mooi feest!

Wij boekten de band Bakeytown met feestDJ René Friso voor onze bruiloft. De communicatie vooraf verliep prettig en wat was het een fantastisch feest! Er is veel gedanst en de sfeer zat er goed in! We hebben heel veel complimenten ontvangen van onze familie en vrienden. Bedankt!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Mooi om te zien dat alle voorbereiding uit kwam zoals we vooraf bedacht hadden. Het ontvangst was warm en het feest was hot :) Hartelijk dank voor de mooie review en graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek.nl

Wat een feest was het!

Het hele optreden van Stageline en dj René klopte van begin tot eind. Wat een energie en wat een geweldig feest hebben we mede daardoor gehad. We zullen dit feest niet snel vergeten!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Hartelijk dank voor dit super mooie 'rapportcijfer'. Het was idd een mooi jubileumfeest. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek.nl

Goede communicatie is een knal feest!!

Communicatie met burolivemuziek.nl verloopt heel soepel en denken ook goed met je mee! Verder de dag zelf nog een berichtje en gebeld of er nog bijzonderheden waren. Waren ruim optijd om op te bouwen om erna een groot feest ervan te maken!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

WOW bedankt voor het mooie 'rapportcijfer' Mark. Graag tot een volgende keer. Rene van Burolivemuziek.nl

Fantastisch! Die band weet gewoon hoe het moet, wat een feest!!

Een heerlijk ontspannen band die het publiek binnen no-time te pakken heeft en er een echt feest van maakt. Alles kan worden gespeeld en aangevraagd, prachtige stemmen, prima geluid en super professioneel.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Een fijne band die een feestje kan verzorgen.

Een fijne band die een feestje kan verzorgen.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Goeie muziek en brachten een fijne stemming op ons feest.

prima.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

leuke mensen en een leuke energieke band!!

deze mensen gaan er een leuk feestje van maken, zijn enthousiast en kwalitatief helemaal ok. dus, waar voor je geld en zeker aan te bevelen.

goed geregeld

goed geregeld

Fantastisch

Fantastisch geregeld en Qincy 10 met een griffel wat een feest niet normaal wat is die man goed iedereen was lyrisch

Fantastic

Clear, Transparent, Accurate,

Was helemaal top!

Het voldeed prima aan de verwachtingen.

Helemaal goed.

We hebben een fantastische bruiloft gehad met band Smûk!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Roos Toos en Coos waren fantastisch !!!

Vanaf de eerste minuut was het feest.

Goede muziek

Goede muziek, leuke en gezellige mannen. Op de site staat een bedrag, inclusief 150 personen, geluid en licht, de mannen hadden geen licht bij zich, iemand van de organisatie heeft de verlichting verzorgd, gesproken hierover met de mannen en dat hadden we moeten aangeven maar er staat toch iets anders op de site.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Corine, Hartelijk dank voor jouw review. Word zeer gewaardeerd evenals jouw opmerking over het licht. Op de pagina staat het inderdaad niet goed beschreven en we hebben het meteen aangepast en duidelijk vermeld dat er géén licht meegenomen word. Op het contract stond overigens wel vermeld dat het gage excl. licht was. Wellicht had je daar overheen gelezen. Gelukkig was het mooi optreden. Hartelijk bedankt voor de boeking en graag tot een volgende keer.

Wij waren op zoek naar een band voor onze bruiloft maar er was zo veel keuze dat we het niet meer wisten. Rene kwam met een lijstje bands die aan onze omschrijving voldeed en we hebben daar een geweldige band uit kunnen kiezen. Wat fijn dat het op deze manier kon! Heel blij met het advies en de band waar onze keuze op is gevallen, wij hebben een top avond gehad!!

Artiesten top

Hellaas wat discussie over een in de offerte genoemde "vrije groep" wat voor de door mij geselecteerde artiesten niet speelde zoals zij aangeven toen ik ze op mijn feest ontving. De artiesten Jip en Daym waren top. Het is een groot feest geworden. Een onvergetelijk herinnering mijn 60 verjaardag. Dank.

TOP

het was helemaal geweldig !

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Bedankt voor je TOP rapportcijfer Johan :) Tot een volgende keer ^Rene van Burolivemuziek.nl

Goede communicatie met band en buro live muziek. Alles goed geregeld, geen aanmerkingen.

Bijzonder toegankelijk

Mijn ervaring met Burolivemuziek is erg goed te noemen. Naast dat hij ons in eerste instantie al van goed advies heeft voorzien in de keuze voor een geschikte band afgestemd op onze wensen, communiceert René duidelijk en gericht. Ook is hij transparant geweest over de verwachtingen vanuit de bands zelf, waardoor wij op onze beurt goed hebben kunnen inspelen op hun wensen. Als laatste verdienen de flexibiliteit en reactiesnelheid van Burolivemuziek het ook absoluut te worden genoemd.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Oh wat een lieve beoordeling Roelien. We doen altijd ons best maar dan is het natuurlijk ook heel prettig om ook eens terug te krijgen dat onze inzet en service gewaardeerd word. Hartelijk dank daarvoor en voor de genomen moeite. En uiteraard graag tot een volgende keer. ^Rene van Burolivemuziek.nl

Voldeed volledig aan de vewachtingen

Prima band

Over Burolivemuziek.nl

Burolivemuziek.nl is hét buro voor voor het vinden van de juiste livemuziek voor jouw feest of evenement. Ruim 25 jaar ervaring zorgt voor een gedegen advies en boeken tegen het gegarandeerd scherpste tarief! Bij ons géén clown, goochelaar of TV kok, maar alleen het grootste diverse aanbod van livemuziek in Nederland. Hulp nodig bij het zoeken naar de juiste muziek voor jouw feest? Wij helpen je graag met vinden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.