Super goede organisatie, goed geregeld tot in de puntjes

prachtige avond gehad.

Goede band met vriendelijke medewerker. Band speelde goed, en speelde goed in op de wensen van het publiek.

Uitstekende communicatie

Uitstekende communicatie en betrokkenheid

Goed geregeld leuke band

Boeken ging makkelijk we kenden de band al. Wisten al wat we wouden.

Het optreden van Soulm3n was fantastisch en onvergetelijk

Soulm3n bracht gelijk de goede sfeer in de zaal. Met hun zang en dans werd iedereen gelijk betoverd en teruggebracht naar de soultijd en R&B. We stonden eerst ademloos te kijken en te luisteren maar algauw werden we opgezweept en dansten we alle nummers mee. Het was een geweldige ervaring.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Burolivemuziek heft mij snel en deskundig geholpen. Hun communicatie is ruim voldoende.

Fijn samen gewerkt met Burolivemuziek. Ze geven snel reactie en het is duidelijk wat j kan verwachten. De communicatie is zorgvuldig.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Ik kon er zelf helaas niet bij zijn omdat ik ziek was, maar kreeg regelmatig een filmpje gedurende het optreden. Iedereen was erg tevreden over de band. Ik ben zeer tevreden hoe jullie alles geregeld hebben. Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden in de tijd vooraf.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Alles was prima geregeld.

Goed geïnformeerd. We wisten wat we konden verwachten. De dag voor het optreden werd ook nog even alles gecheckt. Dikke prima.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

We wilden graag een artiest deze was al geboekt:( echter kwam René met een andere artiest (Menzo) die er een super feest van maakte kortom een woord GEWELDIG!!

Topband

De band was top

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Een prachtig feest gehad, vooral door de muziek van Arnold Postma.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Leuk Jan, Ja Arnold kan er wat van :). Graag tot een volgende keer. Rene van Burolivemuziek.nl

Goede service en klantgericht

De communicatie tussen ons en bureaulivemuziek was uitstekend. Op alle vragen die wij hadden kregen wij een duidelijk antwoord. Wij hebben de artiest die wij wensten voor onze bruiloft dankzij de zorg van Rene de Boer weten te boeken. Het was een top avond!

• Hebben we je goed geholpen met de juiste livemuziek? N.v.t.
  • Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Ciska en Arjan, Het went nooit als je zo'n mooie review krijgt. Heel graag gedaan en tot een volgende keer. Rene van Burolivemuziek.nl

Kevin en André: in alle opzichten uitstekend!!

Zie mijn mail dd 17.06.2024 Dank en tot ziens. Hartelijke groet, Walt en Stijntje nav Feestje dd 15.06.2024 in Restaurant 't Kraantje in Zwartsluis

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Walt, ja van de mail werden we al helemaal blij en kon de dag niet meer stuk. Heel graag gedaan (ook het mooie verzoeknummer wat in de smaak viel) en graag tot een volgende keer. Rene van Burolivemuziek.nl

Zeer tevreden met het contact en coverband Run4Cover

Voor een feest op de lokale voetbalvereniging was ik op zoek naar de juiste invulling van het avondprogramma. Na contact met Jouke van Burolivemuziek werd Run4Cover als beste optie voorgesteld. Ik ben zeer tevreden over het contact met Jouke en de afstemming met de band. Wij hebben genoten van een super optreden en raden zowel Burolivemuziek als Run4Cover aan!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Heel veel dank voor deze mooie beoordeling Ronald. Een flinke schouderklop voor collega Jouke die nog niet heel lang bij ons werkt maar al wel hele goede adviezen kan geven. Doen we graag. Graag tot een volgende keer Rene van Burolivemuziek.nl

Een muzikaal duo die een feestje maakt van je party.

Een prettig koppel die veel muziekstijlen kan spelen. Staan open voor vragen en zijn fijne mensen in omgang. Een aanrader voor iedere party.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Bas, Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. We geven het compliment door. graag tot een volgende keer. Rene van Burolivemuziek.nl

Top muzikanten, top sfeer.

De heren voelden de (actieve) gasten goed aan en speelden nummers die goed aansloten bij het publiek. Muzikale kwaliteit was zeer goed van zowel zanger-pianist als saxofonist. We zouden het duo zeker aanraden en opnieuw boeken.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Goedhart, Hartelijk dank voor het mooie 'rapportcijfer'. Kreeg 's avonds gelijk al een appje van Arjen en Stanley dat ze het fantastisch bij jullie gehad hebben. Ook de verzorging van jullie kant. TOP en bedankt. Rene van Burolivemuziek.nl

Altijd goed geregeld

Al 5 jaar op rij een goede service, positief is dat een dag voor het feest altijd een checkup gedaan word of alles in kan en kruik is. Hierdoor kan er nog tijdig geschakeld worden om de verwachtingen van de band(s) en organisatie naadloos op elkaar af te stemmen. Straatwaarde was een onbekende band in de regio, maar hebben zich meer dan bewezen en weet daarom ook zeker dat we ze hier vaker gaan zien. Altijd Larstig en Rob gas dr op was ook een waardige afsluiter!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

WOW weer een mooie beoordeling Marco. We blijven ons inzetten voor jullie mooie schuurfeest. Ieder jaar een beetje groter en mooier, was je wens en daar gaan we altijd voor 100% ons best voor doen. Wederom hartelijk dank voor het gunnen van deze mooie opdrachten en graag weer tot een volgend jaar. We hadden al wat ideetjes gedeeld. Gaat vast weer mooi worden. grt Rene van Burolivemuziek.nl

Wat een feest!

Van te voren wisten wij niet wat we konden verwachten maar Edwin maakt er echt feest van! Super groot pluspunt van Edwin is het ter plekke kunnen schakelen van de muziek keuze. Mocht het nodig zijn zullen wij Edwin in de toekomst zeker weer boeken.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

wow wat een mooi rapportcijfer. Ja die Edwin kan er wat van :) Het was een heel geregel vooraf maar we hebben het graag voor jullie verzorgd. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Heel erg positief!

Wij zijn heel erg positief over de samenwerking! Na het vinden van de juiste band (Straatwaarde), hebben we nog wat problemen gehad bij de uitvoering van de wensen icm de locatie. Dit is uitvoerig besproken en uiteindelijk helemaal goed gekomen! Op de dag zelf nog even gebeld en toen ook vriendelijk geholpen, dus ik kan alleen maar positief zijn. Daarnaast krijgen we alleen maar positieve reacties gekregen op de band en DJ, ze hebben echt voor een groot feest gezorgd! Dank dank dank!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Lianne, wat zijn wij (de band en burolivemuziek) blij met jullie review. Het was een flinke klus om alles te laten slagen maar dat is ons, samen met jullie gelukt. Een mooie samenwerking voor een super tof feest. Graag gedaan en tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Goede afspraken, duidelijk onderhoud, goede muziek

Zie boven, Zeer geslaagde avond, namens het bestuur van de feestvereniging!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Jaep, Erg blij met jouw feedback. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Top geregeld!

Leuke bands , nette prijs . Goede service erg vriendelijk

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Eelke, We zijn blij met jullie als opdrachtgever en blij dat onze inzet word gewaardeerd. Daar doen we het allemaal voor. Graag tot volgend jaar. René van Burolivemuziek

Alles perfect geregeld!

Na het eerste contact hadden we meteen vertrouwen in dit boekingskantoor. Dit bleek later ook in alles. We werden op de hoogte gehouden en onze wens was alles geheim moest blijven. Die Power Buam heeft een geweldig optreden verzorgt. Wij hebben mede door dit optreden een geweldig feest gehad. Dank hiervoor.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Hartelijk bedankt voor jouw mooie rapportcijfer Luc. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Goed optreden, fijne communicatie, zoals afgesproken

We hebben genoten van het optreden!!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Daar zijn we heel blij mee Deborah. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

geweldig heel erg gezellig geweest.

.geweldig ik zou hun weer nemen , als ik weer wat te vieren had....

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Beloofd is beloofd ;-) Graag tot een volgende keer en bedankt voor de boeking. René van Burolivemuziek

Wederom Top!! Juiste band op de juiste plek

René is een topper, reageert lekker snel en levert altijd een top band! Wij hadden deze keer bakeytown, en het dak ging er werkelijk af! Wat een heerlijke energieke band was dit!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Lammert, wat een mooi rapportcijfer geef je ons. Het helpt zeker als de band het ook super naar zn zin heeft. Complimenten van jullie en de band vlogen over en weer. Bedankt weer voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Turfsteker 106

8447DC Heerenveen

Over Burolivemuziek.nl

Burolivemuziek.nl is hét buro voor voor het vinden van de juiste livemuziek voor jouw feest of evenement. Ruim 25 jaar ervaring zorgt voor een gedegen advies en boeken tegen het gegarandeerd scherpste tarief! Bij ons géén clown, goochelaar of TV kok, maar alleen het grootste diverse aanbod van livemuziek in Nederland. Hulp nodig bij het zoeken naar de juiste muziek voor jouw feest? Wij helpen je graag met vinden!