Top muzikanten, top sfeer.

De heren voelden de (actieve) gasten goed aan en speelden nummers die goed aansloten bij het publiek. Muzikale kwaliteit was zeer goed van zowel zanger-pianist als saxofonist. We zouden het duo zeker aanraden en opnieuw boeken.

Altijd goed geregeld

Al 5 jaar op rij een goede service, positief is dat een dag voor het feest altijd een checkup gedaan word of alles in kan en kruik is. Hierdoor kan er nog tijdig geschakeld worden om de verwachtingen van de band(s) en organisatie naadloos op elkaar af te stemmen. Straatwaarde was een onbekende band in de regio, maar hebben zich meer dan bewezen en weet daarom ook zeker dat we ze hier vaker gaan zien. Altijd Larstig en Rob gas dr op was ook een waardige afsluiter!

Wat een feest!

Van te voren wisten wij niet wat we konden verwachten maar Edwin maakt er echt feest van! Super groot pluspunt van Edwin is het ter plekke kunnen schakelen van de muziek keuze. Mocht het nodig zijn zullen wij Edwin in de toekomst zeker weer boeken.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

wow wat een mooi rapportcijfer. Ja die Edwin kan er wat van :) Het was een heel geregel vooraf maar we hebben het graag voor jullie verzorgd. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Heel erg positief!

Wij zijn heel erg positief over de samenwerking! Na het vinden van de juiste band (Straatwaarde), hebben we nog wat problemen gehad bij de uitvoering van de wensen icm de locatie. Dit is uitvoerig besproken en uiteindelijk helemaal goed gekomen! Op de dag zelf nog even gebeld en toen ook vriendelijk geholpen, dus ik kan alleen maar positief zijn. Daarnaast krijgen we alleen maar positieve reacties gekregen op de band en DJ, ze hebben echt voor een groot feest gezorgd! Dank dank dank!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Lianne, wat zijn wij (de band en burolivemuziek) blij met jullie review. Het was een flinke klus om alles te laten slagen maar dat is ons, samen met jullie gelukt. Een mooie samenwerking voor een super tof feest. Graag gedaan en tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Goede afspraken, duidelijk onderhoud, goede muziek

Zie boven, Zeer geslaagde avond, namens het bestuur van de feestvereniging!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Jaep, Erg blij met jouw feedback. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Top geregeld!

Leuke bands , nette prijs . Goede service erg vriendelijk

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Eelke, We zijn blij met jullie als opdrachtgever en blij dat onze inzet word gewaardeerd. Daar doen we het allemaal voor. Graag tot volgend jaar. René van Burolivemuziek

Alles perfect geregeld!

Na het eerste contact hadden we meteen vertrouwen in dit boekingskantoor. Dit bleek later ook in alles. We werden op de hoogte gehouden en onze wens was alles geheim moest blijven. Die Power Buam heeft een geweldig optreden verzorgt. Wij hebben mede door dit optreden een geweldig feest gehad. Dank hiervoor.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Hartelijk bedankt voor jouw mooie rapportcijfer Luc. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Goed optreden, fijne communicatie, zoals afgesproken

We hebben genoten van het optreden!!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Daar zijn we heel blij mee Deborah. Graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

geweldig heel erg gezellig geweest.

.geweldig ik zou hun weer nemen , als ik weer wat te vieren had....

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Beloofd is beloofd ;-) Graag tot een volgende keer en bedankt voor de boeking. René van Burolivemuziek

Wederom Top!! Juiste band op de juiste plek

René is een topper, reageert lekker snel en levert altijd een top band! Wij hadden deze keer bakeytown, en het dak ging er werkelijk af! Wat een heerlijke energieke band was dit!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Lammert, wat een mooi rapportcijfer geef je ons. Het helpt zeker als de band het ook super naar zn zin heeft. Complimenten van jullie en de band vlogen over en weer. Bedankt weer voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer. René van Burolivemuziek

Fantastische week!

Voor het eerst de muzikale boekingen van onze feestweek door Rene van burolivemuziek laten regelen. Alles is erg soepel verlopen; duidelijke communicatie, meedenkend en altijd en overal bereikbaar. Hartelijk dank voor alles en tot de volgende!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Hoi Arjen, Erg blij met jouw feedback en waardering. Daar doen we het allemaal voor. Het was een flink geregel allemaal maar met maximale uitwerking. Super. Jullie ook heel veel dank voor het vertrouwen in ons en nogmaals complimenten van het geluidsbedrijf voor de goede verzorging. Blijft toch een samenwerking hè. Graag tot volgend jaar. René van Burolivemuziek

Helemaal tevreden

René van Burolivemuziek.nl was erg behulpzaam in het vinden van de juiste livemuziek voor mijn feest. Het gekozen duo, Cris & Hester, deden precies wat ik van hun verwacht.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Super goede band en top communicatie!

De brassband was geweldig, iedereen heeft er zo van genoten! De communicatie met René was heel fijn, reageerde snel en vriendelijk. Al met al een aanrader!

Fijne communicatie en betrouwbaar

Komen de afspraken goed na, en duidelijke communicatie naar de klant

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Heldere communicatie, goede bereikbaarheid en een goed advies met als resultaat een fantastisch fees

René was goed bereikbaar via mail en per telefoon. Hij adviseerde de band Fuze! De drummer vd band belde een aantal dagen van tevoren om de laatste dingen door te nemen. Dit vonden we prettig. Alles is verder volgens plan verlopen. Fuze! speelde leuke nummers, goede kwaliteit en het was een leuke show. De tent ging los en we hebben alleen maar positieve reacties gehad. De zangeres die op de Fuze website staat was er niet, maar Emma was er wel en zij deed het fantastisch. Ze voelde het feest perfect aan en heeft een geweldige stem! De foto op jullie website doet geen recht aan de belevenis die zij brengen. Het bedrijf die de muziek installatie leverde was ook goed en behulpzaam. Echt een aanrader!

Top geregeld

Zingende DJ helemaal TOP

Geweldig!

De band was onwijs goed. Super leuk om mee samen te werken (hele team), ze speelden geweldig en we hebben genoten. Echt niets te klagen. Iedereen van Buro die ik gesproken heb was enthousiast, lief en makkelijk in de omgang. Echt complimenten allemaal!

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Hartelijk dank voor dit mooie compliment Joep. Daar doen we het allemaal voor. Complimenten aan de band zijn overgebracht. Bedankt voor de boeking en graag tot een volgende keer. Groeten van René van Burolivemuziek.nl

De beste Bluesband van Nederland

Een geweldige muziekmiddag met een band die dampende blues speelt

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

De band is nu nog aan het bijkomen van deze enorme veer... :) Bedankt Theo. Groeten van René van Burolivemuziek.nl

Zeer snelle communicatie, top ervaring, alles naar wens verlopen!

De communicatie verliep zeer snel en duidelijk. René is erg vriendelijk en alles verliep perfect!

• Hebben we je goed geholpen met de juiste livemuziek? N.v.t.
  • Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Bedankt voor het mooie compliment Marijke. Graag tot een volgende keer. Groeten van René van Burolivemuziek.nl

top

een hele mooie avond gehad.

Super gezellig en goed

We hadden rene als DJ en een caribische trommel band echt geweldig genoten Was dank zij jullie een top feest

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Goed advies, goed contact, top geregeld!

Leuke tops gekregen van René, waarbij ook snel werd gereageerd. Band was hartstikke leuk!

Fijn en duidelijk contact

Prettig contact. Duidelijk en komt afspraken na

• Hebben we je goed geholpen met de juiste livemuziek? N.v.t.

Goede muziek

Zoals gemeld goede muziek die door onze gasten werd gewaardeerd. In het begin wat te hard maar later, nadat gemeld te hebben, naar een goed volume. Bij het begin waren de tijden dat opgetreden zou worden niet geheel in overeenstemming met wat ik had doorgegeven. daar niets van gezegd en gedacht ik zie het wel. Gevraagd om na mijn speech direct met de muziek te beginnen, lukte blijkbaar niet. Dat was jammer mijn op het geheel niet vervelend. Per saldo dus tevreden.

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Bedankt voor jouw beoordeling en feedback Hans, Word zeer gewaardeerd. Ik zal dit doorgeven aan de band. Blijkbaar had de band net pauze en viel de volgende set, na jouw speech, net in deze pauze. Als bureau kunnen we van alles vooraf afspreken met het item maar dan moet dit ook wel uitgevoerd worden op de dag van het optreden. Gelukkig was je hierin flexibel en dat waardeer ik enorm. En natuurlijk super om te horen dat je overall tevreden bent. Daar doen we het uiteindelijk voor. Nogmaals dank voor de boeking en graag tot een volgende keer. Vriendelijk groetend René van Burolivemuziek.nl

Feest

Een groot feest !! Genieten

• Afspraak = Afspraak. Waren we duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Dag Madelein, Hier worden we nu blij van. We zullen dit doorgeven aan de band. Hartelijk dank voor jouw feedback. Vriendelijke groetend René van Burolivemuziek.nl

Bedrijfsgegevens

Turfsteker 106

8447DC Heerenveen

0513-648059

[email protected]

Over Burolivemuziek.nl

Burolivemuziek.nl is hét buro voor voor het vinden van de juiste livemuziek voor jouw feest of evenement. Ruim 25 jaar ervaring zorgt voor een gedegen advies en boeken tegen het gegarandeerd scherpste tarief! Bij ons géén clown, goochelaar of TV kok, maar alleen het grootste diverse aanbod van livemuziek in Nederland. Hulp nodig bij het zoeken naar de juiste muziek voor jouw feest? Wij helpen je graag met vinden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.