Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Ik kan net anders zeggen dan dat het afscheid van mijn partner mede dankzij het personeel van Andringastate heel goed is verlopen. Bij contact ( telefonisch) werd snel gereageerd. Bij het persoonlijk contact werd goed meegedacht over het hele verloop van het afscheid en wat er allemaal mogelijk was. Op advies van een medewerker van Andringastate heb ik het afscheid ook laten opnemen wat achteraf een hele goede beslissing was. Hierdoor kon ikzelf dit nogmaals terugkijken én mensen die verhinderd waren op de dag van de crematie konden alsnog ( als daar behoefte voor was) het afscheid bekijken. En dat bleek achteraf heel waardevol te zijn.
Beveelt aan
30 August 2024
Hanneke
Leeuwarden
Alles heel fijn voor elkaar Heel goed geregeld
Beveelt aan
25 July 2024
Marian Post
Leeuwarden
Klaas (onze uitvaartverzorger heeft ons zeer goed geholpen met onze uitvaart van mijn vader/opa, het afscheid was precies zoals we wensten. Gemoedelijk, intieme sfeer, prachtige huiskamer idee in andringastate. Alle tijd wordt er genomen voor de ceremonie. Het wijdse en de rust is daar prachtig. De mensen in andringastate hebben me ook met het as ophalen heel fijn en warm geholpen. Ik heb me gesteund gevoeld in mijn verdriet. Gr
Beveelt aan
8 July 2024
Klaasje Carla
Leeuwarden
Het was een prachtige uitvaart die ons nog lang zal heugen met geweldig personeel die alles in de juiste banen leide.Dank daarvoor.
Beveelt aan
8 July 2024
Gerrit
Leeuwarden
Kort geleden mijn man moeten weg brengen. Betere plek als andringastate kan ik mij niet voor stellen. Prachtige omgeving, veel aandacht. Je word goed begeleid. Een echte aanrader.
Beveelt aan
12 June 2024
Renske de Boer
Ferwert
aandacht voor de mens, ruimte voor afscheid, fijne sfeer. Denken mee in mogelijkheden.
Beveelt aan
11 June 2024
w
Grou
Prachtig mooi uitstekend verzorgd zeker om aan te bevelen
Beveelt aan
10 June 2024
Florence kompagne
Vrouwenparochie
Wij zijn zeer tevreden met de crematie. Goed geregelde, fijne ontvangst en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie locatie. Met het ophalen van de urn hé ik hetzelfde ondervonden. Wijn zijn een tevreden familie en kijken er met goede herinneringen op terug. Bedankt voor de goede zorgen.
Beveelt aan
3 June 2024
H. Mulder
Harlingen
Door de landelijke ligging, uitstraling en inrichting van het pand/state kreeg de crematie plechtigheid een intiem en ontspannen karakter. Overledene lag mooi bij de genodigden die aan tafeltjes met stoeltjes zaten, ipv de gebruikelijke rijen aaneengesloten stoelen. Broodjes, koffie etc. gaven een ongedwongen warme sfeer. Totaal geen haast (omdat de volgende alweer eraan komt zoals bij de meeste moderne crematoria.)
Beveelt aan
31 May 2024
Yvon
Medemblik
onze ervaring is heel goed, zijn heel goed begeleid en alles was heel goed geregeld. dat is heel fijn in de moeilijke tijd. bedankt daar voor.
Beveelt aan
27 May 2024
C Bijl
LEEUWARDEN
Afscheid van een dierbare nemen is nooit fijn! De rust en sereniteit dat Andringastate uitstraalt, de vriendelijkheid en professionaliteit van de medewerkers maakt dit “makkelijker”. Chapeau!
Beveelt aan
26 May 2024
Yvonne
Ameland
Heb goede ervaring hoe alles is verlopen. ook met het ophalen van de Urn werd ik vriendelijk en correct begeleid.
Beveelt aan
22 May 2024
Dirk
Sint Annaparochie
Zie boven
Beveelt aan
21 May 2024
Rene
Franeker
Tijdens de uitvaart waren de medewerkers correct. Echter dit is volledig teniet gedaan door de ontvangst door de eigenaar. Door het verkeer op de A7 en mogelijk oponthoud op de Afsluitdijk waren wij ruim op tijd vertrokken. Hierdoor waren we 45 minuten te vroeg. Ik wilde aanwezig zijn als de kist zou komen om 10.30 uur. Maar die 45 min mochten wij niet binnen afwachten. Er was verder niemand in het complex, geen andere uitvaart. Desondanks werden we naar buiten gestuurd, op de kille regenachtige februaridag. Geen enkele hartelijkheid of begrip. Terwijl je toch gewoon ergens in een hoekje zou kunnen zitten, zonder overlast te geven. Ook bij het ophalen van de as, bleef men bij het standpunt toen ons feedback werd gevraagd. Dat de ruimtes volledig leeg waren 'is geen criterium'. Maar kennelijk is emotie, spanning en 130 km achter de rug van de klant ook geen criterium voor dit crematorium om iemand 45 min binnen een stoel te geven. Beste uitvaartondernemers: waarschuw je klant hiervoor svp.
Beveelt niet aan
6 May 2024
Brenda Smit
Westzaan
Prachtige aula zo ook de zaal voor de condoleance. De koffietafel was zeer goed verzorgd. Bijzonder ook dat er maar twee of max drie uitvaarten per dag zijn. Er is dus alle tijd voor het condoleren en napraten.
Beveelt aan
25 March 2022
Cor
Leeuwarden
Hele mooie locatie, vriendelijk personeel, Koffietafel goed verzorgd, mooie nette zalen,
Beveelt aan
19 March 2022
Fam. Koop
Opende
In één woord “goed”.
Beveelt aan
2 March 2022
J.R. Alkema
Berltsum
Een zeer mooie locatie en ook de ruimtes heel sfeervol ingericht
Beveelt aan
27 February 2022
Douwe
Arum
Prachtige context, uitstekende service.
Beveelt aan
26 February 2022
Hans Kraaijeveld
Doesburg
Ons om feedback gevraagd en ze doen er ook iets mee
Beveelt aan
26 February 2022
Tiny
Vrouwenparochie
Het afscheid is gegaan zoals wij hadden aangegeven en hier is gehoor aangegeven.
Beveelt aan
9 February 2022
Aline
Burgum
De plek is mooi en straalt warmte uit. Andringastate bied voldoende tijd om afscheid te kunnen nemen. Ook de begeleiding vanuit het personeel hebben wij als prettig ervaren. De catering na de de tijd was goed voor elkaar. Jullie heeft ervoor gezorgd dat wij, familie, vrienden en kenissen, liefdevol afscheid hebben kunnen nemen van ons mem!
Beveelt aan
9 February 2022
Hilda
Marrum
Het schriftelijk contact met Andringastate bijvoorbeeld inzake wat te doen met de as heb ik als prettig ervaren. Er is een duidelijk keuze aanbod met een overzichtelijk kostenplaatje.
Beveelt aan
9 February 2022
D.
Amsterdam
Voor zover mogelijk een mooie ervaring
Beveelt aan
9 February 2022
Edgar van Engeland
Leeuwarden
Alles was uitstekend geregeld, ondanks dat we onverwachts een bijeenkomst (voor onze overleden broer) moesten plannen in een drukke tijd, vlak voor kerstmis.
Beveelt aan
9 February 2022
Mark
Oudebildtzijl
It Aldln 4
9034 XB Marsum
Branch
Uitvaart
Specializations
Rouwdienst, Uitvaart
Overige bedrijven