Geweldige ervaring

Prima geholpen snelle service aardige werklui

Dank u wel voor deze super beoordeling en altijd fijn om te horen dat we aardig zijn :)

Goede service en prijs

Goede service en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Dank u wel voor deze fantastische beoordeling!

Zorgvuldig, Netjes, Vakmanschap en top lui.

Zorgvuldig, Netjes, Vakmanschap en top lui.

Woww wat een geweldige beoordeling, hier zijn wij uiteraard ontzettend blij mee. Dank u wel.

klantvriendelijk en vakkundig

Al tientallen jaren doe ik zaken met de mensen van De Algemene Beglazing en altijd tot volle tevredenheid.

Wow wat een geweldige complimenten! Altijd leuk om te horen :)

prima, correct, snel en afspraken goed nagekomen.

y

Bedankt voor uw positieve beoordeling :) Dit horen wij graag terug van onze klanten.

Geweldig om te lezen dat u altijd zo tevreden bent! Bedankt voor deze beoordeling!

Prima personeel

Erg beleefd en vriendelijk. Afspraak nagekomen.

Geachte heer Toet, Wat leuk om te horen dat doet ons altijd goed. Super bedankt voor deze fantastische beoordeling.

top!

Top service, vrolijke mannen!

Fantastisch dank u wel voor deze geweldige beoordeling en leuk om te horen dat onze mannen in de buitendienst vrolijk zijn :)

Beter nooit meegemaakt

Snel.adequaat netjes vriendelijk.. vooral niks veranderen.. ik kom zeker voortaan bij jullie R.l.block

Superleuk en heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor deze top beoordeling.

deskundig

Volgens afspraak zijn de ramen geplaats. Er werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Professioneel en vakkundig is alles gemonteerd en oude spullen agfevoerd. Erg tevreden.

Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent, dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen

Netjes en snel gewerkt en vakkundig gegeven.

Ik heb het ervaren als een prettige samenwerking. De glaszetters waren vriendelijk en niets was hen teveel. Ik kunnen en zullen de Algemene Beglazing aan iedereen aanbevelen.

Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent. Dank u voor deze fantastische beoordeling.

tevreden over glas-in-lood ramen en dubbel glas

Men geeft een goed advies. Het werk wordt vakkundig en netjes uitgevoerd.

Altijd fijn om te horen :) Dank u wel voor de genomen tijd en de positieve beoordeling.

Snelle levering en goede service

Superfijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dank u wel voor uw tijd en uw positieve beoordeling.

Goede service, goede kwaliteit en betrouwbaar.

Reageren snel, houden zich aan afspraken en eindproduct van goede kwaliteit. Erg tevreden.

Wat een fijne terugkoppeling, wij zijn heel blij met uw positieve beoordeling. Dank u wel :)

Cf afspraak gewerkt; wel met beetje improvisatie; kitwerk niet heel goed afgewerkt

De medewerkers kwamen op tijd en hebben goed gewerkt (nieuwe ventilatieroosters en ramen in twee kozijnen). Een kozijn bleek niet helemaal goed te zijn opgemeten. Men moest terug naar het bedrijf om het ventilatierooster op maat te zagen. Kitwerk niet heel netjes afgewerkt.

Wat vervelend om te horen dat alles niet echt op rolletjes liep. U kunt altijd telefonisch contact met ons op nemen als er iets niet goed is want dan zorgen wij ervoor dat alles wel naar uw tevredenheid word uitgevoerd. Echt spijtig om te horen..........onze excuses.

Very efficient and painless

Excellent job, great communication, fast and very clean delivery. It was a pleasure to have the team around. Would highly recommend!

• Would you recommend us? Yes

Thank you so much for this great review! We are very happy and hope to see you again.

Fantastisch

Ik las mijn eigen review terug, positief en een 8, maar bij nader inzien weet ik niet waarom ik geen 10 heb gegeven want we genieten er elke dag van, het zit er fantastisch strak in en de hele kamer heeft een andere mooiere uitstraling gekregen door jullie vakwerk. Moest zeker nog even indalen... Bij deze dus!

Nou dat vinden wij zo ontzettend leuk dat u m gewijzigd heeft, geweldig!! Super bedankt voor deze beoordeling.

Altijd op tijd, altijd de goede advis , eerlijke prijsen

Perfect service

Dank u wel voor deze geweldige beoordeling.

alles klopt, prijs/kwaliteit, klantvriendelijk en goede levering

Prettige vriendelijke uitvoering van het plaatsen van dubbele beglazing. Netjes gewerkt ook.

Wat een fantastische beoordeling, hartelijk dank hier zijn we superblij mee.

Uitstekende reparatie glas-in-lood tochtdeur

Aardige en goede vakmensen. Uitstekende reparatie glas-in-lood tochtdeur

Harstikke bedankt voor deze fantastische beoordeling. Ik zal het doorgeven aan onze glas in lood man Patrick

Vakwerk

Mooie Glas in lood ramen, aardige mannen. Snel geplaatst.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Alles is heel goed en netjes verzorgd.

Alles is heel mooi gedaan. Alle rommel was aangeveegd. Wij zijn blij met de service!

Dank u wel voor deze fantastische beoordeling, dit horen wij graag :)

Goed meegedacht met het glas in lood ontwerp. Prettig contact. Vlotte aflevering . Het resultaat is prachtig .

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw glas in lood, ik zal het doorgeven aan onze ambachtsman. Superbedankt voor deze geweldige beoordeling.

Prima!

Correcte service, heel tevreden.

Heel erg bedankt voor deze fantastische beoordeling :)

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en werken netjes

Eigen ontwerp aangeleverd. Wordt deskundig over meegedacht en geadviseerd. Komen snel maten opnemen. Ramen worden professioneel geplaatst door vriendelijke medewerkers die alles weer netjes achterlaten.

Wat een fantastische beoordeling hier zijn we uiteraard heeeel blij mee, dank u wel!