Klantgericht, vriendelijk, competent, gewoon een goed adres met redelijke prijzen!

Topbedrijf waar de vakmensen met je mee denken.

super

Goede service goed geholpen!!

Goede service en klantvriendelijk

Door een ongelukje is glazen wandmeubeldeur gesneuveld. Deze kon gemaakt worden en dat is binnen de beloofde termijn ook gebeurd.

Goed geholpen en bereid tot advies.

Vriendelijk en direct werkend en denkend in oplossingen.

Vriendelijkheid is het belangrijkste van mijn ervaring. daarnaast deskundig en veel ervaring het geen resulteert in snel en goed werk. Advies was ook goed hetgeen resulteerde in goed werk met een tevreden resultaat.

Altijd fijn om te horen natuurlijk! Wij zijn superblij met deze beoordeling :)

voortreffelijke vakmensen, die zeer zorgvuldig werken.

Er moesten bij ons vier 30 jaar oude ramen worden vervangen. Na het geven van deskundig advies heeft 'de algemene beglazing' dit werk zeer professioneel en zorgvuldig uitgevoerd. Van harte aanbevolen.

Zo dan :) dat horen wij graag! Wat een fantastisch goede beoordeling hebben wij van u gekregen. Fijn dat alles naar tevredenheid is geleverd en geplaatst!

Prima service, snel geleverd.

De bestelling voor een spiegel op maat simpel via mail doorgegeven. Binnen 2 dagen een telefoontje dat het klaar was. Prima service en kwaliteit.

Dank u wel voor deze super beoordeling, dit vinden wij geweldig om te horen :)

Prima vakmensen

Alles volgens afspraak gerealiseerd. Prima bedrijf, kan hen aanbevelen

Fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent met ons. Dank u wel voor uw geweldige beoordeling!

Ruit is op afspraak netjes verwisseld

Onze dank is groot :)

Vakmensen

Bedankt voor deze geweldige beoordeling, daar doen we het voor :)

Klantgericht en praktisch.

In de winkel wordt duidelijk en gericht de bestelling verwerkt. Samenwerking ivm aanwezige steiger en daardoor kostenverlaging mogelijk. Problemen worden netjes en vlot opgelost. Werkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd. Helaas kleine beschadiging aan kozijn, maar zelfstandig kunnen repareren.

Dank u voor uw fantastische beoordeling :)

Goede uitleg over de offerte, bereid om mee te denken aan goedkopere oplossingen, goede service.

Goede ervaring, goede service, snelle levering

Altijd fijn om te horen :)

Prima werk geleverd!

Goede service. Ook bij tegenslag.

Super bedankt voor deze fantastische beoordeling :)

Erg tevreden

Deskundig, vriendelijk en op tijd aanwezig om aan de klus te beginnen

Mijn ervaring is positief

Superbedankt voor deze beoordeling.

Goed!

Gewoon goed.

Bedankt voor uw goede beoordeling.

Het telefonisch bestelde en per email bevestigde artikel stond op de aangegeven tijd klaar. In de winkel was ik snel geholpen.

Leuk om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft.

Vriendelijk, snel en goed

Vriendelijk, snel en goed

Bedankt voor uw tijd en beoordeling.

Super!

Goed en gezellig kontakt met professionele uitstraling. Snelle en correcte levering en uitvoering.

Bedankt voor deze waanzinnig goede beoordeling:)

Mijn ervaring was goed!

De jongens hebben de werkzaamheden vlot en netjes uitgevoerd. Daarbij waren ze ook nog een klantvriendelijk! Mocht er bij mij nogeens glas vervangen moeten worden dan weet ik jullie te vinden.

Altijd goed om te horen natuurlijk, dank u wel voor deze fantastische beoordeling.

Gisteren 27/8 werden er door 2 aardige monteurs 2 prachtige ruiten geplaatst

Wel was er een misverstand over een niet meegeleverd ventilatierooster.. ik zou daarom zelfs geld terugkrijgen Ik kwam er echter achter, dat op papier nergens dat rooster vermeld stond. Dus.. we laten het mooi zo. Verder dik tevreden! M. vr. gr., Marijke Dorst

Toch bedankt voor deze goede beoordeling ! en ja klopt het rooster was ook niet opgenomen in de orderbevestiging maar iig. fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen :)

In 1 woord geweldige service!

De mannen troffen wat rotte silicone voegen aan in andere ramen dan waarvoor zij kwamen, maar deze werden gewoon kosteloos en alsof het de normaalste zaak was, vervangen.

Wat een fantastische beoordeling hebben we van u ontvangen. Dank u wel :) Altijd leuk om te horen

Snelle service vriendelijke vakmensen

Jammer dat er een meetfoutje was ingeslopen.

Ach ja dat is balen natuurlijk voor ons allebei ;) Wel heel fijn dat u ons ondanks de meetfout toch nog een geweldige beoordeling geeft, dank u wel.

Plaatsing prima, telefonische voorlichting kan beter

De plaatsing ging rap en kundig; aardige medewerkers. Wel bleek dat ik voor het HR raam er niets vlak voor mocht zetten, dan wel de vitrage gedeeltelijk neer te laten ivm plaatselijke hitte waardoor scheuren kunnen ontstaan. Dat had ik wel graag willen horen toen mij telefonisch de opties werden verteld, dan had ik misschien een ander type glas genomen.

Geachte mevrouw Groot, Ik heb even in uw gegevens gekeken maar u heeft standaard isolatieglas en geen HR! Hierdoor heeft u iig de minste kans op thermische breuk. Thermische breuken kunnen helaas ten allen tijden voorkomen bij zowel HR als standaard isolatieglas, alleen doordat HR beter isoleert kan er door warmte (bijv. doordat een gordijn dicht is en de zon erop schijnt een breuk ontstaan door de hitte. Bij standaard isolatieglas is deze kans minder groot, maar zolang dat er al isolatieglas (dubbelglas) bestaat, is er altijd kans op thermische breuk daar doen wij helaas niets aan! In principe is dit ook algemeen bekend! Uiteraard vinden wij het heel spijtig dat u het gevoel heeft niet goed geïnformeerd te zijn geweest. Wij zullen ons uiterste best doen om hier verandering in te brengen. In ieder geval heel erg bedankt voor uw toch positieve beoordeling!

Alles perfect

Mijn glas-in-lood raam werd precies zo uitgevoerd als verwacht, de prijs was niet laag, maar ook niet te hoog, hun vakmanschap uitstekend. Ben heel tevreden.

Dank u wel voor deze super beoordeling!