Snelle en nette plaatsing

Prima ervaring

Beste E, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven.

Geweldige service en vriendelijk vakkundig personeel, echt een aanrader. Ik ga zeker meer van hun diensten gebruik maken.

Beste George, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Onze heren van de buitendienst doen met plezier het werk. Zeker na een opsteker als deze! We helpen u graag een volgende keer wederom met hetzelfde enthousiasme!

Een uitstekende en prettige /fijne ervaring gehad

Een uitstekende service met een goed advies en een deskundig personeel in dienst. En wat zeer belangrijk is de algemene beglazing de prijzen zijn niet DUUR.

hallo Frank, Bedankt voor je geweldige review, positieve beoordeling en aanbeveling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend aardige klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

Heel tevreden!

De Algemene Beglazing heeft prachtige glas in lood ramen voor ons gemaakt, wij zijn erg tevreden!

Beste F, Het doet ons deugd te vernemen dat u heel erg tevreden bent met de Glas In Lood ramen!! Patrick (GIL-specialist) levert vakwerk, we gaan het compliment graag aan hem doorgeven.

Snel, professioneel, vriendelijk

Een glas-in-lood ruit besteld. Deze was snel klaar en heel mooi. Het plaatsen gebeurde professioneel en snel. De mannen die dat kwamen doen waren heel vriendelijk. Ze klaarden ook nog een klein extra klusje aan een ander raam. Bravo!

Beste Peter, Wat fijn om te lezen dat u zó tevreden bent. Onze heren staan graag voor de klant klaar. We geven de complimenten graag door aan de heren van de buitendienst en de GIL-specialist.

Zeer goed.

Snelle afhandeling en duidelijke afspraken. Vriendelijke mensen.

Geachte heer Peter, Dank u voor deze uitmuntende feedback!! Fijn om terug te krijgen dat ons werk met een 10 beoordeeld wordt.

Bijzonder goede service!!

Beste A.rend, Een mooiere beoordeling is bijna niet mogelijk!! Dank hiervoor, ook namens de heren van de buitendienst :)

harde werkers, die goed werk hebben verricht

zie hier boven

Beste J. Wij zijn heel blij met deze uitmuntende beoordeling.

Prettig contact met vakmensen

HR++ glas laten plaatsen. Goede vakmensen die ook prettig communiceren. Goed en snel. Erg blij mee!

Beste Erik, Wat vinden wij dit fijn om te horen/lezen, bedankt voor deze super beoordeling. Daar nemen we een koud drankje op!

snelle en goede service

vriendelijk en uitermate tevreden over het geleverde werk

Geachte maarten, Met deze mooie review gaan wij heerlijk het weekend in! Dank voor uw tijd en moeite.

Snel en goed

Snel en goed

Geachte H, wij zijn in onze nopjes met deze beoordeling.

vakbekwaam, zorgvuldig en netjes gewerkt.

De drie mannen werkte als goed geolied team samen.

Geachte Wout, bedankt voor deze uitmuntende beoordeling!

Prima communicatie. Netjes gewerkt.

Beste C.D. Dank voor de positieve feedback.

Glas zo netjes mogelijk geplaatst in een huis van bijna honderd jaar oud

Vakmensen. Ruimen alles netjes op ook, hoort er ook bij.

Beste familie de J. wij zijn verheugd te lezen dat u in uw mooie pand blij bent met het werk dat Mike en Ihor hebben geleverd. Zij willen u ook nogmaals van harte bedanken voor het presentje wat zij mochten ontvangen van u na het afronden van al het werk.

Vriendelijk en vakkundig

Vanaf het eerste contact vriendelijk en prettig geholpen. Zijn vakkundig, snel en werken netjes. Hebben in onze kunststofkozijnen op de eerste etage hr++ glas geplaatst. Zat eerst gewoon dubbel glas in. Na de zomer vraag ik hun om ook op de begane grond het dubbele glas te vervangen voor hr++.

Beste Pascal, Wat leuk om te lezen dat alle werkzaamheden van A tot Z naar wens zijn verlopen. We gaan graag na de zomer opnieuw voor u aan de slag!

Uitstekend werk geleverd!

We zijn erg dik tevreden en blij met de nieuwe ruiten van onze shuifpui. Twee aardige vaklieden die weten wat ze doen en mooi werk hebben geleverd. De communicatie met De Algemene Beglazing ging ook goed, reageren snel om de brichten/mails.

Geachte heer Gerrit, Fijn dat u zo tevreden bent over ons werk. Dank u voor uw tijd en deze beoordeling! We wensen u veel woongenot met de nieuwe ruiten in uw schuifpui.

Vakwerk!

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van 2 ramen met dubbelglas. Mike en Igor hebben hebben vakwerk afgeleverd. Het bedrijf is snel, vakkundig en goed bereikbaar via tel en email. Gemaakte afspraken werden strikt nagekomen.

Geachte heer P, Mike en Igor zijn blij met uw reactie, en beoordeling met een 9!! We streven ernaar de klant telefonisch en per email altijd zo snel mogelijk te beantwoorden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.

Goede Service en bekwaam personeel

Ik heb bij Ment den Heijer Al 4 vitrines voor mijn model lokomotieven laten maken. van 5 mm glas. ik breng de onderplaat met bedding, en hun maken de (stolp) keurig op maat Ik raad deze firma ook aan U ten zeerste aan !

Beste heer van D. Dank voor uw mooie beoordeling! Uw model-locomotieven zullen mooi en stofvrij te zien zijn in de vitrine. -> Ook voor het maken van o.a. vitrines kan men dus bij ons terecht <-

Snel en professioneel! Top!

Dank u voor deze reactie!

Plezierig, professioneel en komen afspraken na. Vakwerk ook in glas in lood!

Prima vakwerk en prettige omgang.

Beste Lex, Onze mannen danken u voor deze fijne review! Voor Glas In Lood kan men inderdaad zeker ook bij ons terecht.

Goede service, prima werk en nette afwerking

Goede service en alles op tijd geleverd. De heren hebben alles netjes afgewerkt en achtergelaten. Prima werk!

Beste Jessie, dank voor deze mooie beoordeling!

Heel vakkundig

Keurig op tijd. Netjes alle rommel op geruimd. Prima resultaat.

Beste Wim, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons werk. Dank u voor deze review.

Zeer tevreden!

Nav een mailtje snel reactie en een plan voor de uitvoering. Proactief, vriendelijk en kundig. Goed geregeld. Bedankt!

Beste E, Wij zijn blij te vernemen dat uw opdracht om Glas In Lood opnieuw te laten zetten en patineren naar wens is verlopen! Dank voor uw tijd en mooie beoordeling.

Van offerte tot plaatsing perfecte service. Het resultaat ziet er mooi uit!

Het meedenken om de voorzetramen die vooral dienen om het tocht- probleem aan te pakken ook zo goed mogelijk in te passen in de stijl van de ruimte!

Beste mevrouw Hetty, wij streven er als bedrijf naar, om de klant van passende informatie te voorzien en daar waar gewenst is denken wij graag mee. Fijn dat de voorzetramen in stijl zijn geplaatst. Nu heeft u geen last meer van kou en tocht! Dank voor de opdracht, het vertrouwen en de review.

Goed advies, prettig contact en kundige professionals

Ik heb goed advies gekregen over het vervangen van een ruit. Realistische planning, duidelijke offerte, vriendelijke mensen die goed zijn in het werk dat ze doen. Heel fijn dat ik bij het mailen en bellen steeds dezelfde mensen trof!

Beste mevrouw Tanja, wat fijn om terug te lezen dat u zo tevreden bent. Dank voor uw positieve feedback. Wij streven ernaar om klanten van professioneel en persoonlijk advies te voorzien.