Prima service!

Keurig geholpen bij een afspraak op locatie.

Hoi Edith, Bedankt voor de mooie review. Leuk om te lezen dat we bij jullie als nieuwe klant een goede indruk achter hebben kunnen laten. Alvast veel vaarplezier toegewenst voor komend seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

klantgericht en prettig contact

Na eerste servicebeurt liep Yamaha 6pk minder goed. Na telefoontje kon ik volgende dag meteen terecht. Motor werd direct nagekeken en probleem opgelost.

Beste Maarten, Bedankt voor de positieve feedback. Nogmaals onze excuses dat de motor na de beurt toch wat extra aandacht nodig had maar ik ben blij dat we het zo op hebben kunnen lossen. Mvg, Jan-Cees Korteland

Goed en vakkundig

Voor de allereerste keer mijn buitenboordmotor gebracht voor groot onderhoud. Maar vooraf eerst een prijsopgaaf gevraagd. De eindafrekening was toch duurder dan gedacht.,maar vooraf een prijsopgave geven is soms moeilijk. Maar de monteur heeft wel mij wel netjes gebeld en een nauwkeurige prijsopgaaf gegeven! Desondanks toch goed en vakkundig geholpen.Volgende keer ga ik hier weer langs voor mijn onderhoudsbeurt! Aanrader!

Beste Govert, Bedankt voor de mooie review. We vonden het leuk om u als nieuwe klant te mogen verwelkomen en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Alvast veel vaarplezier toegewenst en tot de volgende beurt! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goed telefonisch gesprek gehad.

Na een telefoontje, alles besproken, vriendelijk bedrijf! We houden contact, om een consoleboot te vinden die bij mij past. Goed dat een bedrijf gelijk inhaakt op een review, met communicatie kom je ver! MvG Waldo Goené

Beste Waldo, Bedankt voor het fijne gesprek dat we samen hadden naar aanleiding van uw eerdere review. Zou leuk zijn als we in de toekomst iets voor elkaar kunnen betekenen. Mvg, Jan-Cees Korteland

Goed advies en uitstekende service.

Bij de aankoop van de sloep heb ik een goed advies gekregen en men neemt de tijd voor je. Ook achteraf als je vragen en advies nodig hebt. Toen ik schroef en staartstuk kapot gevaren had kon ik meteen terecht. Er werd een andere schroef gemonteerd zodat ik verder kon varen. Binnen 14 dagen is het staartstuk gerepareerd. Hij is weer zo goed als nieuw.

Een aanrader !!

Ondanks de drukte werd er echt de tijd genomen, en dat word gewaardeerd.

Hoi Annemieke, Bedankt voor de review. Een gedegen uitleg bij een nieuwe boot vinden we erg belangrijk. We zien de aflevering nooit als een eindpunt van het verkoopproces maar als het beginpunt in de ondersteuning van een hele leuke hobby! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goede service!!

Onze boot eerder dan verwacht en keurig gepoetst in ontvangst mogen nemen!

Beste Perry, Bedankt voor de review en fijn om te horen dat we de verwachtingen zelfs hebben kunnen overtreffen. Veel plezier met de boot! Mvg, Jan-Cees Korteland

Gewoon een toffe club

Lekker

Kort maar krachtig; houden we van. Veel vaarplezier! Mvg, Jan-Cees Korteland

Zeer goede service en garantie op reparatie zonder pardon verholpen

Zeer goede service en bereidheid om te helpen. Ook bij een technische vraag staat men je vriendelijk te woord en biedt je een oplossing. Ik had een reparatie aan de romp uit laten voeren en na het vaarseizoen was er iets mee. Dit is zonder pardon meteen verholpen.

Hoi Danny, Bedankt voor de mooie review. Veel vaarplezier toegewenst komend seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Forse prijs voor een grote beurt

Bedankt voor de reactie. Een grote beurt inclusief het vervangen van de distributieriem en het oplossen van een storing kan uiteindelijk aardig in de papieren lopen. Maar gelukkig is het opgelost en zijn dit geen jaarlijks terugkomende kosten. Veel visplezier toegewenst als straks het seizoen weer opengaat! Mvg, Jan-Cees Korteland

Super klantvriendelijk

Onderhoud op m’n yahama motor, weer prima voor elkaar. Zelfs een vermiste kentekenplaat was binnen een dag geregeld. (Uiteindelijk bleek ik onderweg naar Jan Korteland de plaat verloren te zijn...oeps) maar prima en kostenpost opgelost ... dus perfecte services. Nogmaals dank.

Bedankt Ronald. We wensen jullie veel veilige en plezierige vaaruren toe de komende zomer! Mvg, Jan-Cees Korteland

alles conform verwachtingen

Prettige afstemming, goede afspraken.

Beste Oscar, Bedankt voor de eerlijke review. We doen ons werk met plezier en passie en vinden het leuk om te zien dat klanten hetzelfde ervaren en met evenveel passie en plezier van hun boot gebruik maken. We wensen u veel veilige kilometers op het water toe en zien u volgend jaar graag weer terug voor de volgende beurt! Mvg, Jan-Cees Korteland

Prima!

Je kunt goede afspraken maken die netjes nagekomen worden. Vakkundige mensen die je helpen.

Hoi Albert, Fijn om te horen dat het onderhoud goed bevallen is en we aan uw wens hebben kunnen voldoen. Hier doen we het voor! Geniet van het komende vaarseizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Hoi Henri, Bedankt voor je review en heel veel plezier met je nieuwe buitenboordmotor toegewenst! Mvg, Jan-Cees Korteland

Goede terugkoppeling van vragen en snelle reactie

Ik ben door een ander bedrijf doorgestuurd naar jan korteland. Kon gelukkig snel reageren en de beurt snel inplannen. Top kom zeker volgend jaar terug.

Hoi Menno, Bedankt voor de mooie en eerlijke review. Fijn dat we op deze manier zowel u als onze collega-dealer hebben kunnen helpen. We zien u graag terug voor de volgende beurt. Veel plezier op het water deze zomer! Mvg, Jan-Cees Korteland

Een bedrijf waar de klant nog steeds koning is.

Mensen met ervaring die behulpzaam zijn en weten waar ze mee bezig zijn. Er worden geen onnodige dingen gedaan en alles word netjes bijgehouden. Facturen zijn overzichtelijk en duidelijk.

Hoi Wim, Bedankt voor de mooie review. We zijn blij dat we al heel wat jaren als trouwe klant naar tevredenheid mogen verwelkomen. Geniet van het komende vaarseizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Klant is Koning bij Korteland

Zoals gewoonlijk was ook het laatste bezoek aan Korteland weer naar tevredenheid. Werd echter wel weer duurder dan gedacht. Ligt aan mijzelf hoor. De wielklem was nodig. Alleen had ik niet zo snel ja moeten zeggen tegen de lierkap. Benny ritste hem van een andere boot die een heel andere lier had. Paste ook niet bij mij. Nu ik op de rekening zag dat die € 75 excl BTW kostte, had ik beter voor een passend exemplaar kunnen gaan. Ging allemaal een beetje te snel. Jan Mol

Hoi Jan, Bedankt voor de review en de duidelijke uitleg van de situatie. Jammer dat de uiteindelijke factuur toch een verrassing voor u was en misschien een nare nasmaak over laat aan uw positieve ervaring; u bent immers al heel wat jaren trouwe klant. Is het waard om eens te kijken of we alsnog een passende oplossing kunnen vinden voor de lierkap? Misschien kunnen we daarmee uw aanbeveling veranderen van 'nee' naar 'ja'. :) Mvg, Jan-Cees Korteland

prima , denkt goed mee

kunnen veel repareren

Hoi Maarten, Bedankt voor de mooie review en eveneens bedankt voor de tweede kans die we kregen om de problemen aan uw buitenboordmotor op te lossen. Veel vaarplezier toegewenst het komende seizoen! Mvg, Jan-Cees Korteland

Wordt altijd goed geholpen.

Zijn al zeker 20 jaar klant

Altijd uitstekende service

Erg vriendelijk en een goede deal.

Er werd al snel op mijn bod gereageerd, terwijl ik dit pas later in de avond stuurde. Ik kreeg alle benodigde informatie nodig en kon zelfs mijn garantie aanpassen. De motor was zoals aangegeven op de advertentie. Ik ben zeer tevreden.

Hoi Daan, Bedankt voor je leuke review. We kunnen terugkijken op een leuk en gezellig contact en hoop dat er veel plezier beleefd gaat worden met je prachtige nieuwe buitenboordmotor. Geniet ervan! Mvg, Jan-Cees Korteland

Duidelijke uitleg en volgens afspraak wzh uitgevoerd

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf voor onderhoud aan onze boot. Heldere uitleg en factuur was volgens globale schatting prijsopgaaf.

Vakwerk!

Vakmensen-vakwerk

top

sinds we de boot kochten maart 2018 is er niets dan lof. Precies volgens afspraak geleverd. Dit is de eerste keer in de stalling volgens de rekening is hij al weer klaar voor het volgende seizoen. We gaan het zien.

Goede service en vriendelijke mensen

Wordt er super geholpen.