Reageert meteen, komt zsm en levert vakwerk af
roldeur liep stuk. Jongens van Louwers kwamen met zijn 2en en het was in een uur weer gerepareerd voor n nette prijs. Blij mee.
Fijn en ongecompliceerd
Zoals besproken
Wederom was mijn ervaring beangstigend goed. Alleen jammer dat we het gebak dat door hun Bas meegebracht niet op hebben kunnen eten in verband met de corona maatregelen.
Ik ben snel en goed geholpen maar de prijs voor de geleverde goederen zijn zeker 100% te duur. Elders koop ik dezelfde spullen voor minder als de helft van de prijs die ik bij jullie betaal.
Goed contact met verkoper, planning en montage. een bedrijf om aan te bevelen.
Altijd tevreden over de samenwerking, communicatie en het eindproduct. Ik zal ze daarom altijd van harte aanbevelen.
“GOED”
Kapotte Roldeur. Buiten werktijden oplossingen nodig; men stond klaar voor noodoplossing en meedenken. Inmiddels nieuwe deur geplaatst. Samengevat: Goed Snel Concurrerend Lopen net iets harder/ doen meer hun best
fijn bedrijf ,telefonisch probleem besproken en zoals afgesproken door hun opgelost ,geheel naar wens .
Snelle afhandeling na telefonisch contact
Bij Louwers deur technieken draait alles om passie. Goede service en kwalitatief hoogstaand materiaal.
net werk ,afspraken nakomen ,service
Goed vriendelijk
Na initiële reparatie kwam defect terug, echter hierop is snel en correct gereageerd en probleem opgelost
snelle service, echter defect wel erg snel opgetreden
jullie durven voor poorten die er nie er nog maar inhangen van 2018 ook nog eens transportvergoeding bijtellen. dit zou bij degelijk materiaal nog niet mogen gebeuren mvg
Wederom een snelle service en goede montage ! En dikke 10 en wel verdiend.
goed
Wij zijn zeer tevreden. Onze klanten worden goed en snel geholpen bij storing.
vakkundige en vriendelijke monteurs
Niet aan te merken op monteurs in de buitendienst. Binnendienst is zeer laag van niveau. Meerdere mails gehad van de medewerker die niet nodig waren geweest wanneer ze d’r werk goed zou doen.
Geachte heer, Bedankt voor uw review. Bij deze lage waardering van onze "back office" wil Louwers Deurtechnieken toch graag een toelichting geven. De irritatie is ontstaan toen wij u herinnerden aan een openstaande factuur. U heeft deze factuur keurig en per ommegaande betaald. Echter, ons volledige betaal systeem is geautomatiseerd en betaalde facturen worden automatisch afgeboekt. Bij uw betaling is daar iets niet helemaal goed gegaan. Onze medewerker heeft u daarop een (onterechte) betalingsherinnering gestuurd. Er is enkele malen gebeld met onze administratie en met u. Toen duidelijk is geworden dat er de fout in ons systeem zat, is er direct excuses aangeboden. Louwers Deurtechnieken begrijpt dat het vervelend is voor u, nogmaals excuses. Echter, het is ons in ziens niet correct om te stellen dat onze back office van zeer laag niveau is. Dat blijkt ook uit de vele positieve reviews in deze rubriek. Louwers Deurtechnieken ziet dit dan ook als een misverstand en geen structurele fout bij onze administratie. Wij danken u nogmaals voor de review, het zorgt ervoor dat wij klantvriendelijk, scherp en accuraat blijven. In de toekomst staat Louwers Deurtechnieken graag weer voor u klaar.
Goede service en snelle reactie.
top service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.