Warm en persoonlijk advies en begeleiding in een rot periode.

Warm en persoonlijk advies en begeleiding in een rot periode.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Alles was perfect geregeld.

Roel heeft de uitvaart van mijn van mijn vader van begin tot het einde begeleid en geregeld. Gerrit Arts heeft dat in 2003 bij mijn moeder gedaan en toen waren we ook al dik tevreden hoe Gerrit ons opving en alles uithanden nam kwa regelen. Dit zijn toppers en hebben verstand van zaken. Roel en Gerrit en het gehele team harstikke bedankt voor de mooie uitvaart van mijn vader.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Persoonlijk, goed luisterend en snel handelen

Heel prettig, ongedwongen en persoonlijke benadering en zo zijn we tot een prachtig afscheid voor mijn vader gekomen, waar wij enorm trots op terugkijken. Super bedankt voor alle betrokkenheid en de begeleiding gedurende de week naar paps afscheid. Toppers zijn jullie voor ons geweest! Lieve groet Loes en Bob

Gewoon grandioos

Ik heb alle en alleen maar lof. Omdat vader Gerrit in quarantaine was, heeft zoon Roel de uitvaart verzorgd. Roel, je was -en dat bevestigden ook mijn kinderen- in alle opzichten ik durf zelfs dit woord te gebruiken GRANDIOOS. Bedankt!!!! Miep Bloemen-Weijmans

een hele mooie dienst

er is heel mooi gesproken bij de dienst van truus de mulder. door de uitvaartverzorger en door harriette en jeroen

netjes verzorgd

alles goed gegaan

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring

Als heel prettig ervaren

Hele rustige benadering. Erg tevreden over hoe alles gegaan is. Ook toen er nog een aanpassing gedaan moest worden met de rouwkaarten. Allemaal goed opgelost. Niets was teveel. Erg fijne mensen. Goede communicatie. Veel aandacht voor de nabestaande. Luisterend oor. Zeker aan te bevelen.

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Zeer goede service in een zeer moeilijke tijd

Zeer professioneel en bekwaam begeleiding en ondersteuning in een mooie tijd. Respectvol, begripvol en probeerde aan alle vragen en wensen tegemoet te komen.

Superfijn

Informeel, een luisterend oor, een rustig advies, maar bovenal een uitstekende gedetailleerde uitvoering van de gemaakte afspraken

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Zeer persoonlijk en erg meelevend

Had al een aantal keer het genoegen om door jullie een uitvaart te laten regelen en ook dit keer was het weer perfect geregeld.

• Anders, namelijk Eerdere ervaringen
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Zeer goede en betrokken begeleiding.

Briensveld heeft ons op een zeer persoonlijke en fijne wijze begeleid om de uitvaart van mijn man, onze vader en onze opa tot een zeer gedenkwaardig moment te maken waar we met een zeer warm en goed gevoel op terug kunnen kijken. Extra dank voor Roel Arts, die dit mogelijk heeft gemaakt!

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Prettige begeleiding bij de uitvaart

Prettige begeleiding Goed overleg, en ook prettig.

Niet in 1 zin te vatten

De begeleiding door Roel was warm, met respect , humor en met heel veel geduld. Hij straalde rust uit, keek altijd naar mogelijkheden, nooit naar onmogelijkheden. Luisterde goed naar ieders mening en maakte tijd om”gewoon” naar mijn schoonvaders verhalen te luisteren ook al dwaalde deze vaak af naar het verleden. Hielp in de dagen richting het definitieve afscheid op alle vlakken maar liet je als familie ook veel zelf doen zodat alles precies “past” bij de overledene maar zeker ook bij de familie die achter blijft! Knap hoe Bep ons tips gaf en een prachtig geheel maakte van onze herinneringen en verhalen. Het afscheid in het dialect maakte het voor ons extra persoonlijk!

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Rustig, goede adviezen, niets opdringen, luisteren naar onze wensen

Zie boven !

• Anders, namelijk We kenden hem al lang
  • Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Zeer tevrede over de persoonlijke begeleiding.

Zeer prettige open begeleiding met in achtneming van alle wensen.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Briensveld Uitvaartverzorging is erg professioneel en betrokken!

Bij Briensveld uitvaartonderneming is veel ruimte voor eigen ideeën en inbreng bij het verzorgen van de uitvaart van een dierbare. De directie en medewerkers zijn erg betrokken en nemen de tijd om op een respectvolle manier het afscheid te organiseren. Onze complimenten daarvoor en wij bevelen Briensveld Uitvaartonderneming bij iedereen aan.

Super!

Persoonlijk, proffesioneel, meedenkend, ontzorgend, Kortom jullie heben er alles aan gedaan om er een onvergetelijk afscheid van te maken! Nogmaals bedankt!

• Anders, namelijk Anita Claessens

• Hoe heb je ons gevonden? Via bekenden / eerdere ervaring, Anders
  • Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Het voelde als een warme deken om onze schouders.

Wij konden afscheid nemen op de manier zoals wij het graag wilden. We zijn zeer goed begeleid door Annelies. Met rust, kalmte en veel respect en vooral heel gewoon.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google)
  • Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Heel fijn bij de hand genomen!

Roel heeft ons rustig, vriendelijk en toch doortastend bij de hand genomen tijdens de voorbereidingen voor het afscheid van onze oom. Wat beloofd werd werd ook gedaan, zodat wij ons geen zorgen hoefden te maken en ons konden richten op het leven en het loslaten van een dierbare.

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring

Fijne en goede begeleiding

Wij willen Briensveld Uitvaartverzorging, en met name Roel heel erg bedanken voor het begeleiden van de uitvaart van mam. Door corona ging dat helaas niet via persoonlijke gesprekken, maar via Zoom. Achter beeldschermen nam Roel alle tijd om met ons de dingen te regelen die nodig waren. Roel heeft ons veel werk uit handen genomen. Elke dag werd er iets geregeld, alles op z’n tijd. Niks was te veel, we konden altijd bellen of mailen. De persoonlijke aandacht voor ons allen, geduld en betrokkenheid was voor ons erg belangrijk. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Ook de livestream was van een hele goede kwaliteit. Het was mooi en subtiel gefilmd. Net alsof je er zelf bij aanwezig was, is wat we veel gehoord hebben. We wilden graag bij de livestream dat er een mogelijkheid was om een berichtje achter te laten. Dit heeft Roel ook voor ons weten te regelen. Op het einde van de crematie zei pap: Dit hadden we niet mooier kunnen doen. En dat klopt. Dankzij Roel en Marion Reefs hebben we mooie herinneringen aan de uitvaart van mam.

• Hoe heb je ons gevonden? Via bekenden / eerdere ervaring
  • Anders, namelijk N.v.t.
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Het was een ingetogen maar waardig afscheid

We hebben alle medewerking gehad die we nodig hadden. Contacten waren erg betrokken en fijn.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk bekent uit het dorp
  • Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Prettige , betrokken begeleiding .

Het was fijn dat je zo gewoon en toch bijzonder dat je het afscheid van ons moe mocht begeleiden . Je deed dat op een proffesionele manier . Alles besproken en overal aan gedacht . Ook het idee om ons moe op een loopkoets naar haar laatste rustplaats te begeleiden was heel persoonlijk ,stijlvol en warm. Dank je wel voor de fijne begeleiding.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Internet (Google), Via bekenden / eerdere ervaring, Anders
  • Anders, namelijk Briensveld

perfect.

foutloos. niets aan te merken.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

het was een mooie dienst en heel goed verzorgd

wij zijn blij dat we er op deze manier bij konden zijn. het was heel mooi gedaan

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk via de familie