Service, vriendelijkheid en snelheid

Mooi overzichtelijk terrein met de verschillende tegels en vlotte afhandeling van de bestelling.

Super vriendelijk

Heel behulpzaam met helpen uitzoeken mooie terras tegels ook meedenken over bezorging

Betrouwbaar en goede service

Prima bedrijf! Snelle levering en komen afspraken na.

Duidelijk, snel en goed

Prima bedrijf, vriendelijke mensen, groot assortiment, nette vriendelijke chauffeur, alles snel geregeld

Fijn geholpen. Deskundig en alles geleverd op afgesproken datum

Goede begeleiding en leeft met de klant mee

Komt afspraken na ,klantvriendelijk personeel

Goed geholpen aan de telefoon. Binnen een week de tegels binnen. Wel een tegel kapot door een uitsteeksel op een tegel. Maar daar heb ik nog geen contact over opgenomen.

goed bedrijf met ruim assortiment

vijvermateriaal besteld waar de mevrouw in kwestie van het bedrijf prettig over meedacht over wat nodig was. Er zou materiaal op maat moeten worden gezaagd. Dit laatste is echter niet gebeurd. Overigens hiervoor zelf een oplossing gevonden.

Vriendelijk en overzichtelijk

Goed nadenkend personeel vriendelijk zeer ruim assortiment.

Wij hebben betontegels gekocht voor ons terras. Geweldige service, ze denken mee, goed advies, gratis materiaal te leen om te gebruiken bij het leggen van de tegels.

Poer bêst

Alles goed geregeld

Vriendelijke service en vlotte bezorging

Ze hebben een groot assortiment en een duidelijke website. Ze waren heel vriendelijk over de telefoon. Het werd bezorgd volgens afspraak wat ook nog heel snel kon. Al met al een zeer tevreden klant!

Super netjes en volgen afspraak geleverd

Wij zijn eerst langs geweest om de stenen te komen bekijken. Een grote buitenruimte met allemaal verschillende stenen, genoeg keuze dus. Lastig in deze tijd is de leveringen, maar we hebben mazzel gehad dat onze stenen net weer beschikbaar waren. De levering was precies zoals aangegeven op de juiste dag. Ook onze waaltjes wilden ze achter houden na ons eerste bezoek. Kan niet anders zeggen dan dat dit een goed bedrijf is.

Bella heeft ons zeer goed geholpen en advies gegeven. Wij waren heel blij hoe zij ons heeft geholpen met vergelijking van prijzen en tegels! nogmaals dank daarvoor!

Goede service en komen afspraken na

De tegels die we hadden besteld waren niet op voorraad bij de leverancier en Boonstra kwam met een vergelijkbaar alternatief die wel snel leverbaas was. In plaats van nog 7 weken wachten op een ‘mogelijke’ leverdatum hadden we na 1,5 week de tegela al bij huis liggen.

Top plus extra inzet van de chauffeur!!

De meeste chauffeurs zouden aan de weg gelost hebben, want ik woon 30 meter vanaf de straat. De chauffeur van Boonstra zette de auto in de achteruit het plantsoen op (want het plansoen was droog genoeg) De 3 bigbags grind werd netjes in de tuin verspreid,.. weinig werk van gehad..TOP!

Klantvriendelijk bedrijf, eerlijk en snelle levering

Medewerkers zijn klantvriendelijk, de voorlichting is uitstekend en de afhandeling van bestellingen ook. Zeer tevreden over het contact

fijn bedrijf voor sierbestrating, dichtbij Leeuwarden

zo'n zaak om de hoek hebben is wel fijn. Contact per mail altijd goed. BIj de laatste aflevering ging er helaas iets mis waardoor 1 vd stoepbandjes brak. Daar word verder geen actie op ondernomen, maar ik moet zeggen, dat had ik zelf ook kunnen doen.

Kortdaat

Zowel bij uitzoeken als later in traject, waarbij extra materiaal moest worden besteld, werd dit alles snel en correct opgepakt.

Leuke samenwerking,

Erg vlot geholpen, top

Correcte afhandeling

Wil wel naar een oplossing zoeken als het in eerste instantie niet lukt

Snelle service en betaalbare producten.

We zijn prima geholpen

We zijn goed geholpen in de winkel. De bezorging was netjes volgens afspraak.

Top bedrijf!

Goede service en advies, aardige medewerkers!

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel en een goede service.

We hebben voor de tweede keer stenen blokken gekocht voor het maken van een grote border. Door het op maat laten zagen van deze blokken was de klus zo geklaard. De stenen werden op het afgesproken tijdstip geleverd en de overgebleven kokers kit konden retour.