Precies zoals verwacht.

Alles berekend, geleverd en aangepast naar onze wens.

Bêst genôch!

Ik wurd altyd goed en fluch te wurd stien as ik fragen haw. Korrekte levering ensfh.

Duidelijke uitleg, houden aan afspraak, vriendelijke telefoniste

Al gezegd

Uitstekende

Super goed en snel geholpen. Er wordt met je meegedacht en een snelle levering is mogelijk.

Klantvriendelijk in hart en nieren

Ondanks de drukke periode werd ik ieder bezoek weer snel geholpen en goed geadviseerd.

Prettig en behulpzaam.

Prettig en behulpzaam.

Uitstekende service en advies.

De mensen van Boonstra zijn allemaal vol passie bezig met "hun" bedrijf. Ze nemen alle tijd om je op de mogelijkheden te wijzen en komen met ideeën voor de inrichting van je tuin en het gebruik van de juiste/beste materialen. Er is voor elk budget bij Boonstra wel iets te vinden. Ik kan deze firma dan ook van harte aanbevelen.

Klant vriendelijk, goed advies

Vriendelijk ontvangst, goede service en advies

Topbedrijf

Medewerkers weten waar ze over praten. Kom zeker terug.Een aanrader . .

Vriendelijke ontvangst en goed geholpen. Uiteindelijk tevreden met het eindresultaat. Snelheid van nazorg had adequater gekund en daarmee een verbeterpunt.

zeer goed

je word er zeer goed geholpen en de bezorging ook prima.

Ruime keuze en correcte levering

was goed

De klant vriendelijk was goed . De breng was ook goed.

Prima.

Prima. Goed product en netjes geleverd.

Uitstekende service en vlotte communicatie

Via vrienden zijn we bij Steenhandel Boonstra uitgekomen. Na het uitzoeken van de stenen op locatie is er direct een offerte opgesteld. Er wordt met je meegedacht, om precies die materialen te krijgen die jij nodig hebt voor je klus. Naderhand moesten er nog wat wijzigingen doorgevoerd worden. Dit is per e-mail gedaan. Op alle e-mails was binnen enkele uren een reactie. Ook de levering ging super. We hadden navraag gedaan over het moment van leveren. Ze wisten ons precies te vertellen in welk tijdsblok van de dag onze stenen geleverd zouden worden. Ik kan iedereen aanbevelen om voor je volgende tuinproject eens langs te komen bij Steenhandel Boonstra.

Prima.

Goed materiaal, snelle levering en prima prijs

Veel keus ,klant vriendelijk ,goed advies.

Veel keus in tegels , alle soorten en maten. Personeel is zeer klantvriendelijk. Er wordt met je meegedacht en je wordt voorzien van goed advies. Uitstekende service en afspraken worden goed nagekomen .

Overzichtelijk, ruim assortiment en aantrekkelijke prijzen

Ik had mijn bestelling geplaatst en een datum op afroep afgesproken...tijdens het voorwerk in de tuin bleek dat ik waarschijnlijk niet voldoende grint had besteld...het aanpassen van de order was zo geregeld...levering was keurig op tijd. Ik kan alleen maar tevreden zijn

Was weer een geweldige ervaring om hier te kijken en kopen!

We hebben eerder hier ook zaken gedaan en dit is toen erg goed bevallen. Voor ons de reden om hier ook nu weer te gaan kijken en ook kopen. Het adviesgesprek verliep weer uitermate hartelijk! Boonstra, hartelijk dank, ook voor de nazorg in het traject en tot de volgende keer!

Super!

Blij met onze nieuwe tuintegels en bezorging was top. Zou iedereen jullie aanbevelen.

Vriendelijk en snel geholpen.

Veel keus duidelijke informatie, bezorging zoals afgesproken.

Netjes geholpen.

Vriendelijke ontvangst, goede informatie. Keurig geholpen.

Levering volgens afspraak en denken mee.

prima ontvangen en geholpen

Hebben kunstgras gekocht .we zijn prima geholpen en produkten zijn op tijd bezorgd

Prima geregeld prijs kwaliteit verhouding goed.

Prima bedrijf