Klantvriendelijk bedrijf, eerlijk en snelle levering

Medewerkers zijn klantvriendelijk, de voorlichting is uitstekend en de afhandeling van bestellingen ook. Zeer tevreden over het contact

fijn bedrijf voor sierbestrating, dichtbij Leeuwarden

zo'n zaak om de hoek hebben is wel fijn. Contact per mail altijd goed. BIj de laatste aflevering ging er helaas iets mis waardoor 1 vd stoepbandjes brak. Daar word verder geen actie op ondernomen, maar ik moet zeggen, dat had ik zelf ook kunnen doen.

Kortdaat

Zowel bij uitzoeken als later in traject, waarbij extra materiaal moest worden besteld, werd dit alles snel en correct opgepakt.

Leuke samenwerking,

Erg vlot geholpen, top

Correcte afhandeling

Wil wel naar een oplossing zoeken als het in eerste instantie niet lukt

Snelle service en betaalbare producten.

We zijn prima geholpen

We zijn goed geholpen in de winkel. De bezorging was netjes volgens afspraak.

Top bedrijf!

Goede service en advies, aardige medewerkers!

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel en een goede service.

We hebben voor de tweede keer stenen blokken gekocht voor het maken van een grote border. Door het op maat laten zagen van deze blokken was de klus zo geklaard. De stenen werden op het afgesproken tijdstip geleverd en de overgebleven kokers kit konden retour.

Super service

Was een fout gemaakt met een levering van tuintegels. 1 pallet had een afwijkend kleurnummer werdt dezelfde dag opgelost ( op zaterdag! ) Perfect toch

Service, vriendelijkheid en snelheid

Het personeel staat klaar om met actuele en goede kennis je verder te helpen. Meedenken doen ze ook vanzelf. Levering en facturering word ook geheel naar de wens van de klant gedaan. In een woord: top!

Zoals afgesproken, top

Gevraagd of ze even aan wilden bellen, om aan te geven waar het moest staan. Dat hebben ze gedaan, alles in overleg.

super

veel keus en vriendelijk en vakkundig geholpen

Prima steenhandel

Mooie steen handel veel keus vlotte service en geen lange leveringstijd

Goed behandeld, en op tijd geleverd.

Het was prima

100% bedrijf

bestelling op de juiste tijd geleverd voor een scherpe prijs bedankt Boonstra

Goed en netjes bezorgd

Wat een top zaak..goed geleverd en optijd. Goed materiaal en zeer betaalbaar.

Geen ellenlange discussie, maar snel opgelost.

Het betrof garantie.

Wij kwamen op een drukke zaterdagmiddag. Ze namen alle tijd voor je en het was prima geregeld! Een week later konden wij onze spullen ophalen.

Ruime keuze, netjes en vriendelijk geholpen

Ruime keuze en vriendelijk geholpen en komen afspraken na.

Goede ervaringen met dit bedrijf. Bestelling kon ik nog tot op het laatste moment aanpassen.

We werden op een vriendelijke vakkundige manier geholpen, veel keuze.

Grote hoeveelheid in keuze, ju kunt rustig rondlopen en zelf zoeken, ook kun je hulp vragen, wat je dan ook krijgt.

Correcte levering en goede communicatie

Alles is als plan verlopen, grote voorraad waardoor er snel geleverd kon worden. Flexibel bedrijf die met je mee denkt.

Fantastisch

Een bedrijf dat doet wat ie zegt.....zie je niet zoveel meer vandaag de dag

100 % bedrijf

scherpe prijzen voor 100 % kwaliteit zeer klant vriendelijk