Goede prijs kwaliteit voor elke portemonnee

Goede afspraken, ruime keus, service en advies op maat. Levering zoals afgesproken.

Vakkundig en snel geholpen Bijzonder aardige dame

Goed en snel geholpen

Betrouwbaar

Er werd op tijd geleverd

Luisteren goed, denken mee, zijn flexibel, vriendelijk Zeer nette aflevering van de stenen en keurig neergezet.

Snelle reaktie en goede afhandeling, goede begeleiding.

Zeer tevreden. Goed geholpen.

Klantvriendelijk en doen goed hun best om je te helpen. Communicatie ook goed,

Behulpzaam bij de keuze wijzende ook oo de aanbiedingen.

Bij het uitzoeken van mijn bestrating werk ik netjes geholpen en deskundig gewezen op randzaken.levering binnen een paar dagen .heel tevreden!

Mooi groot assortiment, er valt voor een ieder voldoende te kiezen. En wanneer je vragen hebt denken ze goed met je mee. Ook aflevering is top.

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Zeer prettig om zaken mee te doen, geven goede tips.

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Zeer prettig om zaken mee te doen, geven goede tips en denken mee

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle reactie op online vragen per mail, hierdoor een goede kwaliteit stenen uit kunnen zoeken via de website zonder daadwerkelijk naar het bedrijf te komen. De levering was sneller dan verwacht! Wij zijn meer dan tevreden!

Prima service, kennis van zaken en kon goed berekenen wat en hoeveel wij nodig hadden!

Snel, meedenken, uitrekenen wat en hoeveel er nodig is. Kortom zij had verstand van zaken.

Bijzonder vriendelijk en werkelijk razendsnelle levering.

Top !

Wij hebben de bestelling voornamelijk via de mail gedaan. Alles ging zoals afgesproken. We hadden per ongeluk te veel betaald, maar dat werd door hun zelf al opgemerkt en is keurig opgelost. Wij zijn prima tevreden.

Fijn bedrijf

Veel keuze, uitstekend advies en keurig bezorgd. Behulpzaam personeel

Vlotte vriendelijke service, goede kwaliteit.

Goed bedrijf met snelle levering op vele producten, ook het contact via de mail ging vlot en vriendelijk.

Klantvriendelijke benadering

Heel correct geholpen van begin tot het eind

Netjes afgeleverd

Zoals afgesproken op de juiste plek afgeleverd en op de afgesproken tijd. Communicatie was prima en de aangeschafte waar was goed.

Goed geregeld, snelle levering

Alles goed en vlot verlopen, mooie tegels!

Top service en kwaliteit!

Mooie tegels en opsluitbanden. Super goede service!

tevreden

vriendelijk personeel.heb al vaker bestellingen bij jullie gedaan.

Mooi bedrijf

Mooi bedrijf en vooral de hulp van hannie was goed

Super!

Perfecte service