Ruime keuze en correcte levering

was goed

De klant vriendelijk was goed . De breng was ook goed.

Prima.

Prima. Goed product en netjes geleverd.

Uitstekende service en vlotte communicatie

Via vrienden zijn we bij Steenhandel Boonstra uitgekomen. Na het uitzoeken van de stenen op locatie is er direct een offerte opgesteld. Er wordt met je meegedacht, om precies die materialen te krijgen die jij nodig hebt voor je klus. Naderhand moesten er nog wat wijzigingen doorgevoerd worden. Dit is per e-mail gedaan. Op alle e-mails was binnen enkele uren een reactie. Ook de levering ging super. We hadden navraag gedaan over het moment van leveren. Ze wisten ons precies te vertellen in welk tijdsblok van de dag onze stenen geleverd zouden worden. Ik kan iedereen aanbevelen om voor je volgende tuinproject eens langs te komen bij Steenhandel Boonstra.

Prima.

Goed materiaal, snelle levering en prima prijs

Veel keus ,klant vriendelijk ,goed advies.

Veel keus in tegels , alle soorten en maten. Personeel is zeer klantvriendelijk. Er wordt met je meegedacht en je wordt voorzien van goed advies. Uitstekende service en afspraken worden goed nagekomen .

Overzichtelijk, ruim assortiment en aantrekkelijke prijzen

Ik had mijn bestelling geplaatst en een datum op afroep afgesproken...tijdens het voorwerk in de tuin bleek dat ik waarschijnlijk niet voldoende grint had besteld...het aanpassen van de order was zo geregeld...levering was keurig op tijd. Ik kan alleen maar tevreden zijn

Was weer een geweldige ervaring om hier te kijken en kopen!

We hebben eerder hier ook zaken gedaan en dit is toen erg goed bevallen. Voor ons de reden om hier ook nu weer te gaan kijken en ook kopen. Het adviesgesprek verliep weer uitermate hartelijk! Boonstra, hartelijk dank, ook voor de nazorg in het traject en tot de volgende keer!

Super!

Blij met onze nieuwe tuintegels en bezorging was top. Zou iedereen jullie aanbevelen.

Vriendelijk en snel geholpen.

Veel keus duidelijke informatie, bezorging zoals afgesproken.

Netjes geholpen.

Vriendelijke ontvangst, goede informatie. Keurig geholpen.

Levering volgens afspraak en denken mee.

prima ontvangen en geholpen

Hebben kunstgras gekocht .we zijn prima geholpen en produkten zijn op tijd bezorgd

Prima geregeld prijs kwaliteit verhouding goed.

Prima bedrijf

Prima geholpen

Advies van Henny was oké (klein foutje in de maatvoering, door fa. Boonstra zelf hersteld) perfecte aflevering

prima tevreden!

denken met je mee, prettig contact, goede prijs, snelle en nette levering!

Goeie services

Volgens verwachting

Op tijd en op verzoek op de juiste plek geplaatst!

Er werd gezegd dat er wel eens een paar willen breken bij de levering van de stenen. Direct extra geleverd en precies genoeg. Gratis trilplaat. Super

Vriendelijke geduldige bediening Ruime keuze Goede advisering

Geweldige service, afspraak is afspraak

Keurig op tijd geleverde tegels. Oude stenen werden later keurig opgehaald. Prima service, dik tevreden.

Prachtige producten en prettige service

Denken goed met je mee en nemen de tijd voor een goed advies.

Denken goed mee. Goed advies en snelle levering.

Wij werden goed geholpen, geadviseerd. Er werd goed naar onze wensen en ideeen geluisterd en meegedacht. En goede prijs.

Zeer vakkundige dames door wie je wordt geholpen

Prima bedrijf, ruime keus en vakkundig personeel!