Dikke prima

Netjes, snel en correct geholpen. Aardige mensen, compleet assortiment, snelle en prettige levering.

ontzettend leuke hulp bij uitzoeken vd tegels , goede adviezen , en levering zoals afgesproken , top

zeer goed !!

Redelijk

Heb tegels besteld zijn keurig op tijd gekomen maar had 5 stuks te weinig de straatmakers hadden dat doorgebeld ik kwam thuis heb ze gelijk gehaald was regenachtig kwam weer thuis hebben ze die tegels geplaats en gezaagd was de laatste dag dat ze er waren paar dagen later was alles opgedroogd is het een donkere kleur dan wat ik had kan moeilijk de straatmakers terug laten komen om het te veranderen dat vind ik dus heel slecht van boonstra alles was genummerd

Prima contacten

Zeer adequaat en klantgericht

prima,kan niet beter

Keurig op tijd geleverd en een uitstekende kwaliteit.

goed geregeld

na de bestelling te hebben gedaan heeft steenhandel Boonstra het keurig op tijd bezorgd . de vriendelijke chauffeur heeft het materiaal op een goed toegankelijke plek neergezet ,, top

Super goed

Goed geholpen aan de telefoon ook het bezorgen van de stenen helemaal top ben dud zeer tevreden

zeer goed

materiaal besteld en netjes afgeleverd

Goed advies en snelle levering. Erg tevreden

Ruime keuze en een goed advies gehad. Ook binnen het budget hadden we voldoende keuze. Op korte termijn konden de uitgezochte tegels worden geleverd en bezorgd.

Goed advies en korrekte levering.

Goed advies en korrekte levering

Snel geleverd

Snel en netjes afgeleverd

Super bedrijf !

Hele goede service

Klantvriendelijk, veel keuze.

Onze 1e ervaring was erg klantvriendelijk, mooie tegels uitgekozen en alles verliep prima. Helaas waarschijnlijk door het bakproces problemen met de tegels. (Hier natuurlijk geen invloed op vanuit Boonstra) Vanuit hen wel meteen actie ondernomen om te komen kijken. Er is een super oplossing geregeld. 2e ervaring om nieuwe bestrating uit te zoeken, geduld en klantvriendelijk. Door de rust en behulpzaamheid van de verkoopster, zijn wij erg blij met onze nieuwe bestrating. Erg tevreden met het contact en de aanschaf bij Steenhandel Boonstra.

Heel behulpzaam en snelle interactie

De door ons op de site uitgezochte steen was niet meer te leveren , werd gelijk door de klantenservice bij de leverancier van boonstra naar optie voor een soortgelijke steen en nieuwe offerte , echt top die snelle actie !!

Correcte leuke klantvriendelijk behandeling.

Ik ben de laatste tijd verschillende keren bij steenhandel Boonstra geweest. Verschillende keren voor grind en opsluitbanden. Het personeel was zeer hulpvaardig en ook de afhandeling bij de receptie was klantvriendelijk. Door deze werkwijze zal het bedrijf positieve vruchten afwerpen. Door zo door te gaan zal dit gezonde bedrijf alleen maar groeien

prima, kan niet beter

word daar heel goed geholpen.

Klantvriendelijk

Snel geholpen, ook bij op maat zagen materiaal.

prima ,kan niet beter

Altijd goed geholpen met mijn bestellingen. word ook snel geholpen met laden van de aanhangwagen.

Fijne samenwerking

We hebben prettig samengewerkt met Boonstra om een klant van ons te helpen.

De stenen werden snel geleverd. Goede service

Vriendelijk!

Na invullen van het offerteformulier, kreeg ik snel antwoord op mijn vraag! Ik werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan. En ook bij het ophalen kreeg ik hulp van een vriendelijke jongeman op een heftruck. Kortom, prima ervaring, en kom hier graag terug!

Goed en snel geholpen.

Bereid om mee te denken en een passend product te vinden. Vriendelijke medewerkers. Een aanrader!

Poerbêst.

Ok

Snelle reactie en goede kwaliteit

Prima stenen (om te beschilderen gebruiken we ze) en snelle reactie op onze vragen. Prima!

Behulpzaam

Ik had slechts 150 stenen nodig, ondanks deze kleine order dezelfde service als een grote bestelling!