Uitermate tevreden!

Bij ons liep het helaas wat anders dan gehoopt. Dit was niet de verantwoordelijkheid van Boonstra maar zij hebben er direct alles aan gedaan om de situatie naar onze tevredenheid op te lossen. Er werd meegedacht en de afspraken werden nagekomen. Wij hebben Boonstra ervaren als een gemoedelijk en vriendelijk bedrijf waar iedereen op de hoogte is van de gang van zaken, met een uitstekende service. En Adrie is een topper! Hij heeft ons terras keurig en vlot gelegd, absoluut een vakman. Team Boonstra en Adrie hartelijk dank!

Zeer vriendelijk en denken graag mee

In onze zoektocht naar de perfecte tegel voor de bestrating van onze tuin kwamen wij bij Boonstra terecht. Bij ons eerste bezoek keken we onze ogen uit! Zo’n groot assortiment en daarbij ook nog eens fijn advies zonder het gevoel te krijgen dat we er meteen iets zouden moeten kopen. Dit zorgde er voor dat wij terug kwamen en uiteindelijk alles voor ons project bij Boonstra bestelden. De levering ging perfect en de chauffeur dacht goed mee over de plaatsing van de bestelde bestrating. Al met al is onze ervaring met Boonstra van begin tot eind perfect geweest en raden we iedereen die op zoek is naar de juiste bestrating of prachtige tuinverlichting aan om naar Boonstra te gaan!

Een prima bedrijf

Alles volgens afspraak gedaan keurig

snelle en correcte behandeling

Telefonisch een bestelling gedaan. Keuring op de afgesproken dag en plaats geleverd.

zeer prettig geholpen .verstand van zaken . toppie

gemoedelijk en aardig .

Uitstekende service. Ze denken goed met je mee, hebben goede connecties en kunnen goed schakelen.

telefonisch goed bereikbaar en meedenkend

vriendelijk, behulpzaam en medenken met de klant

Tevreden

Vriendelijk geholpen en keurig bezorgd. Zou in de toekomst weer naar dit bedrijf gaan.

Klantvriendelijk en ervaring

Werd uitstekend geholpen. Mensen met ervaring kon je merken.

Top service en levering

Eerlijk bedrijf met goede prijzen en snelle levering en erg veel keuze!

Zeer positief , leuke mensen en een positieve sfeer

Wij doen erg graag zaken met Boonstra

Zeer tevreden, prettig om zaken mee te doen.

Atijd correct en oplossingsgericht.

Goede service en fijn contact!

Altijd vriendelijk contact met medewerkers, snelle reactie op mails. Dik tevreden! Heftruckchauffeurs doen graag iets extra's en zijn niet moeilijk.

Vriendelijk, vrolijk en gastvrij!

Dit bedrijf is voor iedereen een aanrader! Je word er altijd vriendelijk ontvangen door vrolijke dames die jou goed kunnen adviseren. Goede service en goede kwaliteit van de materialen. Ook de mannen "achter" zijn toppers! Zowel de dames als de heren weten wat er aan voorraad is en weten ook waar het staat. Als je hier niet slaagt slaag je nergens!

Vriendelijk en behulpzaam.

Professioneel, goede producten, service

Een professioneel team, zowel verkoop als vrachtwagenchauffeur. Uitgebreid assortiment van goede producten, hulpvaardig, vriendelijk.

Topwerk geleverd

Van de door ons bestelde tegels liet de bovenkant los. Klacht gemeld en nu de vervangende tegels geleverd en fantastisch gelegd door Boonstra ingeschakelde straatmakers

Goede prijs, vriendelijk en kundig personeel

Snel en goed geholpen, dit is voor mij het vaste adres voor bestrating en toebehoren.

Goede levering

De prijzen zijn duidelijk en weet gelijk waar je aan toe bent Ook een goed advies word er gegeven

vlotte levering

al jaren tevreden klant bij onze leverancier voor sierbestratingen!

Goede service en je wordt snel geholpen. Ook telefonisch wordt je erg goed geholpen. Zeer fijn om zaken mee te doen.

klantvriendelijk, goed communicerend en vakkundig

Je wordt altijd vriendelijk en snel geholpen, goede communicatie over producten en diensten en goede vakkennis

Goede snelle service en denken met je mee een aanrader voor iedereen en vriendelijke mensen daar