Goeie prijzen en adviezen

Nvt

Top en levert snel

Gewoon goed

Super Service

Klantvriendelijk, snel en goed. Kan er niets anders van maken. Top!!

goede service

afspraken worden nagekomen zoals afgesproken mooie extra service is het opmaat zagen van beton bielzen .

Deskundige advisering over ruim assortiment

Zie boven

Correcte afspraken en levering

Op het bedrijf materialen voor aanleg voor- en achtertuin uitgezocht. Werd hierbij uitstekend geadviseerd en begeleid. Op afgesproken tijd later geleverd, geheel volgens afspraak. Zeer prettige klantvriendelijke benadering. Absoluut aanbevelenswaardig bedrijf.

Tevreden

Heel goed en plezierige medewerking in een vlotte levering

De levering moest plaatsvinden binnen twee dagen tijdens de bouwvakvakantie, met het omzetten van elke ritten werd alles keurig op tij geleverd. Waarvoor hartelijk dank

Goed product

Gewoon goed!

Mooi en ruim opgezet, kundig personeel en gewoon goede service!

Value for Money

Tijdige levering, goed meegedacht in keuze van bestrating.

Heel goed, leuk om daar klant te zijn

Altijd netjes te woord gestaan, prima service

Postieve ervaring, goed geholpen en afspraken uitstekend nagekomen

Zie boven.

Helemaal geweldig

Top bedrijf Zeer vriendelijk, denken mee en zoals ik het beleefd heb is alles mogelijk

Super goed geholpen, verstand van zaken. En vriendelijk. We hebben een prachtig tuin gemaakt.

Super deskundig en hulpzaam

Mooi ruim assortiment volop keus in elke prijsklasse. De medewerkers zijn kundig en zeer behulpzaam. De prijzen zijn ook concurend. Vanaf bestellen tot af leveren alles super geregeld.

Zeer goed geholpen

Vriendelijke medewerkers, denken mee en in oplossingen.

Wat een kennis!

Al voor de tweede keer in korte tijd een goed advies gehad voor onze bestrating en trap. Je kunt merken dat de dames veel ervaring en kennis hebben; ook heel belangrijk: je voelt je meteen op je gemak!

Uitstekend geholpen

Prima geholpen

Goede service!

Je wordt goed geholpen en krijgt goede adviezen. Ideeën en ontwerpen worden goed uitgewerkt. Goede service en klantvriendelijkheid!

Scherpe prijs en vlotte levering.

grote keus, goede service, goede communicatie met klant

We zijn uitstekend geholpen bij het uitzoeken van bestrating voor ons nieuwe huis. Vakbekwame informatie kregen we van Sija terwijl we over het grote terrein alles direct in het echt konden zien, en daarop een keus konden maken. Toen er, door Corona, tegels later geleverd werden, werden we direct op de hoogte gebracht en wisten we waar we aan toe waren. ze helpen meedenken aan een oplossing. Wij zijn dik tevreden bij Boonstra!

Prima kwaliteit en bezorging

Prima kwaliteit grind en bezorging ging vlot

Zeer goed behandeld en goed advies gegeven

Geweldig bedrijf, meedenkende mensen.

Ik voel mij daar altijd welkom. Mensen denken goed mee en zijn oplossingsgericht ingesteld.