Klantvriendelijk en meedenkend.

Zeer tevreden over de klantvriendelijke opstelling en mee denken in oplossingen en mogelijkheden voor aanleg van de bestrating. Je merkt dat hier de klant centraal staat en dat het product (van zeer hoge kwaliteit) hierbij ondergeschikt is. Je merkt dat het een familiebedrijf is met jarenlange ervaring.

Zeer kundig bedrijf

Meteen relatie op mail, goede afhandeling en snelle bezorging

prima service, snel en een zeer ruim assortiment

We werden goed geholpen en er was ruime keus. Kortom: zeer tevreden!

Prettig geholpen

Prettig geholpen

Goed advies en duidelijke afspraken die worden nagekomen

Top :)

Duidelijke uitleg en zeer vriendelijke verkoopster

Goede service en prijs

Direct geholpen voor een goede prijs, en het werd ook nog thuisbezorgd.

Zeer klantvriendelijk

Prima geholpen bij de winkel.

De tegels waren van matige kwaliteit. Ze waren naar mijn mening veel te vers. Er braken zomaar stukjes af.

makkelijk en behulpzaam

ruimte en overzichtelijk en goed advies

Goede samenwerking!

zeer goed

zeer goed

Vlotte bediening en snelle afhandeling

Vriendelijke behulpzame bediening op het kantoor. Snelle en correcte uitlevering

Goeie service

Ze weten waar ze over praten

Ze weten waar ze over praten

Goed adfys, goeie produkten en goeie levering

Goeie wyn hoecht gjin krâns

Goede service door vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijke, betrokken en efficiënte personeelsleden. Vlotte levering en alles volgens afspraak. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Super kundige en vriendelijke service.

Wanneer je daar komt, word je vriendelijk en goed geholpen. Kennis, kunde, afspraak = afspraak, met een vleugje humor zijn de kenmerken van dit goede bedrijf.

Prima prijs op tijd en perfect geleverd

Prima prijs op tijd en perfect geleverd

Prima service en goede communicatie

We zijn goed geholpen, bestelling keurig op afspraak geleverd.

Leuke behulpzame medewerkers en goede service.

Prachtige zaak met volledige aandacht voor presentatie en advies. Prijstechnisch prettig. Goed en vriendelijk geholpen van A tot Z.

Geweldig geholpen door de medewerkers.

Je kan rustig omkijken naar wat u wilt en ze komen een lijst met prijzen en omschrijving bij u brengen. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Grote keus,vriendelijk personeel,bij het leggen van de tegels bleken er 2 beschadigd welke ik zonder problemen kon omruilen

Uitstekende service en advisering!!

Ter voorbereiding op de bestrating van onze voortuin regelmatig langs geweest. Telkens zeer goed en vriendelijk geholpen. Er werd tijd voor ons ingeruimd en meegedacht. Zowel voor wat betreft de bestrating als de verlichting werden we deskundig geïnformeerd en was alles voorradig en nader te bekijken zoals de verlichting in werking. Via ons hebben de beide buren ook alles bij Boonstra aangeschaft. Onze dank is groot. Vriendelijke groet Wibo en Paula Hasper.