Super!

Service

Mooi familie bedrijf

Stipt.

Klantvriendelijkheid

Saya heeft ons geweldig, correct en duidelijk geholpen. Nu is onze binnenplaats voorzien van prachtige bestrating. Wij zijn super blij ook met de tip van de strater. Kortom klasse. Bedankt Ali en Jan

Goede service en erg behulpzaam!

Erg behulpzaam bij het kiezen van de juiste bestrating voor oprit, terras en tuininrichting, waarbij ook nagedacht wordt over de mogelijkheden en wat niet te doen.

Leuk geholpen en snelle levering

Vrij snelle levering van zand.

Helaas moest ik twee dagen wachten op het wit zand. En er nog een administratief foutje er in was geslopen. Maar die is na een belletje snel opgelost.

Zeer goede behandeling.

Levering en betaling en creditfact. vlot en zakelijk .

Fantastisch

Vlot geregeld, alles was mogelijk Snelle service, binnen een week stond de bestrating voor ons klaar!

Uitstekend.

Goed en duidelijk advies gehad keuze was snel gemaakt. En super snel geleverd volgens afspraak. Top bedrijf !!

Zeer vlotte en vriendelijke service

Ik kreeg goede adviezen en ze waren heel vlot met de bezorging. Zeer tevreden over de vlotte afhandeling.

bijzonder goed

Tijdens het kiezen een goed advies uit de ruime keuze. Bezorgen was ook goed in overleg en een nabestelling was ook geen probleem voor degene die bezig was met leggen

zeer prettig om zaken mee te doen

Nadat ik een offerte had aangevraagd, welk snel in mijn mail stond. per mail de offerte bevestigd als opdracht. Hierover werd ik gebeld m.b.t betaling en levering. Goede en duidelijk afspraken gemaakt met een zeer correcte en vriendelijk medewerkster van de verkoopafdeling.

Wij zijn uitermate tevreden.

Zeer klantvriendelijk, luisterend oor, denkt mee en heeft alle tijd voor de klant, geeft goed advies, behulpzaam en levert prima kwaliteit.

Snel geleverd!

We hadden goede contact met de planning en snelle levering!

perfect

Goede service tot aan de deur!

Goede uitleg over verwerking stenen!

Snel geleverd,dus kon gelijk aan de slag .

Zeer vriendelijk en behulpzaam 'personeel' Wij zijn heel tevreden, ook over de bezorging. Hebben de firma al aanbevolen bij aspirant kopers.

Beste steenhandel Boonstra jullie service is perfect chauffeur heeft de stenen perfect weggezet.

Goede service , alles correct en snel geregeld dank je wel steenhandel Boonstra.

Keurig geregeld volgens afspraak

Heerlijk bedrijf om zaken mee te doen. Nemen gratis oude bestrating mee. Leveren op tijd een echte aanrader.

Erg prettig gehad

Goede hulp en advies mogen ontvangen

Erg tevreden, fijne service

Mooie klinkers gekocht, en erg fijn dat de klinkers en zand die over waren in een retourvracht mee terug mochten!

Snelle en goede service

Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie, prijs kwaliteit verhouding prima. Wel een paar kapotte tegels ertussen. Maar we hadden gelukkig genoeg besteld. Netjes afgeleverd voor de deur.