Fantastisch werk geleverd!!!!!

De mannen die hier gewerkt hebben waren vriendelijk, behulpzaam, en werkten netjes!

Geweldige werkers

Zeer netjes.keurige medewerkers . Niks om op te merken blijf zo doorgaan .bedankt voor alles. Gr sjaak en Francien mourits

Top bedrijf!

Sochtends gebeld, smiddags loodgieter gekomen (terwijl zijn weekend al was begonnen) wist gelijk de verstopping te verhelpen en goed advies gegeven. Je kan je niet voorstellen hoe blij wij waren dat het zo snel verholpen was!

Ben zeer tevreden met hoe de firma Honcoop de problemen met mijn riolering heeft helpen oplossen.

Met een extra dank aan Frank die binnen 15 minuten op zeer kundige wijze het probleem doorzag en oploste. Vriendelijk en klantgericht

WAARDELOOS

De klacht is: lekkage schuurdak met grote plassen op de schuurvloer. Binnen 5 minuten is de conclusie: condens! ZONDER inspectie van het dak??? En nog wat andere onzin verhalen! 1 Week later, nieuwe inspectie door andere aannemer: Scheuren in het dak. Conclusie: nieuw dak! Dank Honcoop. Waardeloze prutsers.

Verstopping opgelost top bedrijf !!!

Wij hadden een verstopping aan de gootsteen . Na een slechte ervaring met A.J Riooltechniek die belachelijk dure factuur in rekening bracht en het niet opgelost heeft !! Gebeld met Honcoop de loodgieter was snel ter plekken en heeft het in een half uur opgelost . Echt een aanrader als je een goede en betrouwbare loodgieter zoekt !!!

prima service , net werk

Snelle service , goed degelijk werk afgeleverd (wasmachine afvoer aangelegd , oude vervangen) . Heel netjes achtergelaten (Frank)

Toppers

De heren hebben in mijn voortuin 10 meter gresbuis vervangen door PVC. Ze zijn zeer professioneel en gaan netjes te werk. Tijdens de werkzaamheden nog de gasleiding geraakt, en dit is dezelfde dag weer gerepareerd. Bestrating netjes weer terug op de oude plek. Alle aarde en restanten oud riool netjes afgevoerd. Tevreden klant!!

Zeer tevreden met zowel werkzaamheden als resultaat

Heel blij met mijn nieuwe badkamer! Strakke planning, duidelijke communicatie en komen afspraken na. Werken vakkundig, netjes, denken mee en zijn vriendelijk!

Testing

Testing

• Would you recommend us? Yes

een mooi stukje werk afgeleverd onze nieuwe badkamer

Sloopwerk: alles netjes afgeplakt - snel gestript weggehaald en aan geveegd. Loodgieterswerk: super advies. Stucwerk: alles netjes gedaan. geen rommel Tegelwerk: Teamwerk vader en zoon uit Utrecht mooi resultaat. Monteren sanitair en schakelmateriaal Monteren radiator: Heel fijn in overleg met ons uitgevoerd super! Tegelwerk afkitten: ziet er allemaal goed uit En op het laatst nog vrijdag middag nog even de niet standaard douche gekoppeld door Frank! Onze complimenten Dank!

keurig werkman alles netjes en schoon

Snelle service, smorgens gebeld met verstopping en smiddags zijn we al geholpen Keurige monteur wist wat hij deed en netjes gewerkt liet alles schoon achter

TOP

de vakmensen Frank en Rick kwamen omdat onze riolering overliep. Hun eerste idee was om de put buiten te inspecteren. Met wat geluk hadden ze het meteen juist , de leidingen doorgespoten en controle bij de wasbakken / toilet , etc. Daarna perfect straatwerk van Rick en wij waren blij en tevreden. Alles binnen 1 uur geregeld. Zeker een aanrader voor mijn vrienden in de buurt.

Als gevolg van afgescheurde en door zand verstopte riolering buiten huis liep wc over.

Vlak voor Kerst stroomde wc over als gevolg van verstopte rioolbuis. De extreme regen verergerde de situatie. Door verstopping richting straat kwam regenwater via wc het huis in. Binnen paar uur was het leed geleden. Riool binnen opengemaakt en doorgespoten. Blokkade buiten opgelost door riool op te graven en door te spuiten. Noodreparatie aangelegd en geadviseerd hoe te handelen in geval van overlast. Begin van het jaar definitieve reparatie. Inmiddels hebben we van buurtgenoten begrepen dat het een bekend probleem is in deze buurt.

Snel en deskundig

Gisteren gebeld voor ontstopping, vandaag opgelost. Super snel, deskundig en vriendelijk.

grote afzetters

op zondag gebeld, moest ik twee uur wachten, kan druk zijn dacht ik, bij aankomst gevraagd waarom het zo lang duurde, neen hoor ik was de enige....bij ontvangst van factuur 1,5 uur in rekening gebracht, terwijl het 20 min werk was....gebeld, neen daar doen we niks aan, u moet rekening houden met reistijd....

Zeer snelle en uitstekende service. We hadden een lastig project op vrijdagavond laat. Lekke waterleiding en het leek niet zo een twee drie op te lossen. De medewerker heeft alles uit de kast gehaald om het toch opgelost te krijgen en met succes. Ik kan niet anders zeggen dat de service en kwaliteit uitstekend zijn!

Snel aktie, vriendelijk en deskundig personeel

Gisteren gebeld, vandaag al geholpen met verstopte hemelwaterafvoer die waterlekkage in huis veroorzaakte. Vriendelijk personeel met kennis van zaken en zeer goed uitgerust met de modernste middelen!

Klantvriendelijk, snelle service en deskundigheid

Breuk in de afvoer ontdekt, gelijk Honcoop gebeld, werd gelijk ingepland en details afgesproken. In zeer korte tijd is alles gerepareerd en professioneel afgehandeld, Een dikke 10 voor dit bedrijf voor service en klantvriendelijkheid.

Een dakraam geplaatst, een dakraam vervangen, de boeidelen vervangen en een regenpijp gemonteerd. Prima service via de mail en de telefoon, offertes snel ontvangen en de afspraak in overleg ook snel kunnen maken . Medewerkers gaan vakkundig en netjes te werk. Alles ziet er weer mooi uit.

Geweldig uitgevoerd project

De reparaties aan huis en blokhut zijn keurig uitgevoerd. Van de blokhut waren o.a. de onderste houten delen aangetast. Hiervoor is de blokhut opgekrikt en zijn de aangetaste delen vervangen. Prima uitgevoerd. Aan het huis zijn reparaties uitgevoerd aan het woonkamer kozijn, voordeur, dakgoten en loodstroken. Dit alles naar volle tevredenheid. De factuur komt overeen met de offerte, dus absoluut geen klachten.

Goede service en goede kwaliteit

Voor de renovatie van mijn dakkapel had ik vakmensen in huis! Zeer vakkundig is mijn dakkapel geïnspecteerd en gerenoveerd. Er werd goed rekening gehouden met mijn wensen en ook dat extra stapje (schoonmaak buitenkant en versteviging aan de dakzijde) werd gezet.

Fijne en deskundige partij

Na de opname van het werk, wel even moeten wachten op de offerte. Na opdracht snel een uitvoeringsdatum kunnen afspreken. De heren hebben het werk netjes en vakkundig uitgevoerd. Opruimen na afloop verliep ook prima.

Keurig achtergelaten na reparatie

Nadat het euvel van de gescheurde aansluiting van hemelwaterafvoer op het riool was verholpen, is ook het straatwerk keurig afgewerkt achtergelaten.

Honcoop heeft aan de verwachtingen voldaan.

Werk is volgens afspraak uitgevoerd, serieuze vakmensen met veel ervaring en goede materialen. Er is netjes gewerkt. Goed rekening gehouden met specifieke wensen van de klant. Wij zijn heel tevreden.