Zeer positief over ActiveLease!

Online uitgekomen bij ActiveLease, na verschillende websites te hebben bekeken. Gebruiksvriendelijke site en ze namen snel contact op. Ik realiseer me dat ik niet de makkelijkste klant was, want had nogal wat wensen, maar door het proactief meedenken van Nieck is het allemaal gelukt om de gewenste auto met de gewenste opties binnen budget te laten passen! dikke klasse hoe hij dit opgepakt heeft. Ook Nico van aftersales is top! ik heb veelvuldig telefonisch contact met beide heren gehad en ook via e-mail, altijd snel een reactie terug en het belangrijkste.... ze komen hun gemaakte afspraken na. Ik ben zeer tevreden over hoe alles verlopen is, ik kom zeker bij ActiveLease terug.

• Afspraken nakomen

Snelle, deskundige en klantvriendelijke behandeling van onze lease-aanvraag!

Ferdy van der Craats heeft zich enorm ingespannen om het voor ons zo gemakkelijk mogelijk te maken, door een Opel Vivaro die in Apeldoorn te koop stond in de lease te krijgen waarbij hij de proefrit en het afleveren voor de deur van ons bedrijf mogelijk maakte. Het hele traject is snel en vakkundig afgehandeld tot grote tevredenheid van ons. Bedankt nogmaals!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Freek, fijn dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review en de topscore!

Bij ActivLease is klant nog steeds koning!!!

Geweldig geholpen door Patrick van Heijningen van Activlease. Vanaf dag 1 is hij heel transparant met mij geweest en heeft hij mij super geholpen. Geen moeite was hem te veel om uiteindelijk tot een passende oplossing te komen.Ben door hem stap voor stap begeleid door het proces. Altijd vriendelijk en opgetogen, meedenkend en effectief. Ik kon hem altijd bellen. Ben nog nooit zo vriendelijk en snel geholpen als door Activlease!! Een bedrijf dat altijd voor je klaar staat ook al voor de kleinste dingen rondom je leaseauto! Ga zo door! Dank je wel Patrick en collega’s.

• Afspraken nakomen

Bedankt Rachid voor dit super mooie compliment naar ActivLease en Patrick! Wij zijn blij dat u zo goed bent geholpen. Tot de volgende!

Iedereen aan te raden!

Als startende ondernemer was ik opzoek naar een leuke leaseauto. Door de uitstekende hulp van Ferdy is dit helemaal goed gekomen en mag ik nu tevreden rondrijden in een leuke Tesla! Mocht je dus opzoek zijn naar een leaseauto dan is Ferdy de man!

• Afspraken nakomen

Een 10, helemaal super! Namens het hele team bedankt voor het vertrouwen en de mooie review Robbin!

Meedenkend en klantvriendelijk

Een passende auto vinden als auto-nitwit en rolstoelgebruiker was een hele tour, maar Ernst-Jan heeft voortreffelijk geholpen. Ook zeer goede service van ActivLease. Erg tevreden met mijn auto en de ondersteuning.

• Afspraken nakomen

Wauw! Wat een mooi compliment Maranke. Bedankt voor de 10 & het compliment!

Prima service !!

Wederom zeer goed ondersteund bij zowel het selecteren van de auto als het selecteren van de uiteindelijke leasemaatschappij.

• Afspraken nakomen

Hi Almer, dat is erg fijn om te horen. Bedankt voor het vertrouwen in ActivLease!

Eerste klas service!

Geweldige service, zo veel met je meedenken is ongekend. Patrick is een topper met verstand van zaken en volledige toewijding aan zijn werk! Hier kan je van op aan zijn advies!

• Afspraken nakomen

Fijn dat u zo goed bent geholpen door onze lease adviseur Patrick! Bedankt voor uw review en hopelijk tot de volgende auto.

Meer dan alleen een nieuwe auto leasen!

Bij toeval kwam ik in contact met Patrick van Heijningen van ActivLease. Op zoek gaan naar een nieuwe auto is leuk, maar het betekent ook een tsunami aan mogelijkheden. Door goed door te vragen en te luisteren naar mijn wensen ontstond er al snel een beeld en werd de keuze makkelijker. Naast het feit dat Patrick een superdeal heeft geregeld, waardeer ik vooral het persoonlijke contact en de bereikbaarheid. Ook toen ik een tijdelijke leaseauto nodig had als overbrugging heb ik een beroep op Patrick en zijn collega's kunnen doen. Ik ben blij met mijn ervaringen met ActivLease, Patrick en zijn collega's van de backoffice. Hartelijk dank!

• Afspraken nakomen

Goedemiddag Germaine, bedankt voor uw top review! Het doet ons goed om te horen dat Patrick en de collega's van sales support u zo goed hebben kunnen helpen!

Doen wat ze beloven!

De voorbije periode heb ik meermaals contact gehad met Patrick van Heijningen. Niet alleen voor at betreft mijn zoektocht naar een nieuwe auto, maar ook voor wat betreft advisering bij de voortijdige inleveren van mijn vorige wagen en voor wat betreft het vinden van een passende tijdelijke oplossing. Steeds deed Patrick wat hij beloofde, steeds was hij bereikbaar en 'onderweg' was het wachten op mijn nieuwe auto zodoende geen enkel probleem. Ik heb Activlease ervaren als een prettige partij om zaken mee te doen, voorzien van een gedegen netwerk van contactpersonen en mogelijkheden, die me gewoonweg op geen enkele wijze teleur heeft gesteld. Activlease en Patrick kan ik eenieder dan ook van harte aanbevelen als gedegen partner in de leasebranche.

• Afspraken nakomen

Wauw wat een mooie woorden Jules! Hartelijk dank voor de review en de topscore. We geven de complimenten door aan Patrick.

Super fijne samenwerking gehad met Activlease. Mijn dank aan Ferdy van der Craats. Heel erg bedankt voor al je hulp Ferdy. Een zeer klantgerichte en professionele verkoopadviseur, zowel in het nakomen van afspraken als de snelheid waarmee hij vragen beantwoord. Altijd snelle communicatie gehad en hij nam alle tijd om met mij mee te denken en mee te zoeken naar een geschikte auto. Super bedankt!. Zeer prettige ervaring met de organisatie en collega's die binnen de organisatie werken. Al met al, een geweldige service!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Hasina, en bedankt voor de mooie review!

Netjes geholpen en uitstekende service

Naar het aanvragen van offerte wat ik binnen een dag had was alles snel en uitstekend geregeld de auto wat zelfs nog sneller geleverd als beloofd was top en de medewerker die ons hielp Sven kroon. Is heel vriendelijk en heeft samen met ons alle mogelijk bekeken verder kan alleen maar zeggen vakwerk

• Afspraken nakomen

Bedankt Peter voor de mooie complimenten en natuurlijk dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten. We wensen je veel veilige kilometers!

Uitstekende deskundigheid en klantvriendelijkheid

Na verschillende aanbieders met elkaar te hebben vergeleken uiteindelijk terecht gekomen bij Activlease. De werknemers van Activlease hebben mij iedere keer op een fijne manier te woord gestaan en uitstekend geholpen. Nadat mijn auto een maand eerder bij de dealer stond dan gepland heeft Activlease voor mij direct snel geschakeld om de auto zo snel mogelijk bij mij afgeleverd te kunnen krijgen. De bereid om te schakelen tussen mij en de dealer heeft mij ten tijde van de tenaamstelling een fijn gevoel gegeven dat alles goed zou komen. Een aanrader als u op zoek bent naar u leasemaatschappij die scherpe tarieven aanbiedt en uitstekende klantenservice daarbij heeft.

• Afspraken nakomen

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Patrick, daar doen we het voor. Bedankt voor het mooie verhaal vol complimenten en natuurlijk de topscore!

Top service

Mijn auto is binnen, super bedankt voor je service Sven! Je bent altijd bereikbaar, dat gaf ons voldoening. Nogmaals bedankt voor al je uitleg betreft mijn elektrische auto!

• Afspraken nakomen

Dank voor de mooie woorden Zehra, ook namens Sven!

Top ervaring!

We hebben een fantastische samenwerking met Activelease. De organisatie is betrouwbaar, vriendelijk en gedreven. Met name Patrick heeft ons de laatste jaren enorm geholpen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de complimenten en de mooie beoordeling Raoul!

Topper: Sven

Sinds kort lease ik een auto via ActivLease en heb contact met Sven Sallé gehad. Ben zeer goed geholpen door Sven en eindelijk is de auto ook binnen!! Nogmaals dank voor alles. Zeer prettig ervaren. Je ziet me zeker weer terug :)

• Afspraken nakomen

Bedankt dat u de tijd neemt een review achter te laten. En nog een topcijfer ook! We wensen u heel veel rijplezier :)

Klasse en uitstekend geregeld van begin tot eind!

Ferdy van der Craats.. Chapeu. Super vriendelijk en enthousiast geholpen. Snelle communicatie via de mail en of met een belletje Alles zeer snel uitgezocht en geregeld. geregeld. Fredy nam de tijd en zocht mee, naar de geschikte oplossing. Een zeer klantgerichte en professionele instelling, verstand van zaken en weet wat de klant wil. Fredy bedankt voor alles. Rij nu een mooie nette mercedes sprinter v6 319, waar ik voor de zaak mee voor de dag kan komen. Ga zo door.. Fredy & Activ lease bedankt.

• Afspraken nakomen

Wauw wat een mooie review Michael, ook namens Ferdy heel erg bedankt! We gaan natuurlijk zeker zo door en dit soort complimenten motiveert ons nog meer. We wensen je veel plezier & succes met de Mercedes Sprinter!

Super service!

Ze denken met je mee op moment dat je auto wilt bestellen. Ze behouden contact met de klant en ze zijn super snel met reageren en regelen! Top service!!!!!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw top review Chrisoula!

Goed geregeld van begin tot eind!

Patrick heeft mij prima geholpen met de keuze van de auto. Alles ging vlot en vanzelf.

• Afspraken nakomen

Beste Moreno, fijn om te horen & bedankt voor uw review

Professioneel en proactief

Sinds kort lease ik een auto via ActivLease en heb contact met Sven Sallé. Een zeer klantgerichte en professionele verkoopadviseur, zowel in het nakomen van de afspraken als de snelheid waarmee hij vragen beantwoord. Zeer prettige ervaring en positieve beeldvorming over de organisatie en mensen die er werken.

• Afspraken nakomen

Wat een mooie review, super fijn dat Sven u zo goed geholpen heeft.

Betrokken, meedenken en enthousiast

Hartstikke blij met ActivLease. Super vriendelijk en enthousiast geholpen door Patrick en mijn hele vragenreeks werd rustig en uitgebreid beantwoord. Snelle communicatie via de mail en zeer snel geregeld. Paarr weken later en ik rijd in een prachtige auto, alles van offerte tot levering ging perfect en nog eens nagebeld of alles naar wens is gegaan. Zeker aan te raden!

• Afspraken nakomen

Bedankt Anna voor je review. Wat fijn dat alles zo fijn is gelopen, wij wensen u veel rijplezier!

Snel, adequaat en helder zijn de leenwoorden die bij me opkomen

Snel, adequaat en helder zijn de leenwoorden die bij me opkomen

• Afspraken nakomen

Leuk om te horen, dank u wel voor de review Jeroen

Top contact!

Wij zijn zeer goed geholpen door ActiveLease. Met name door Sven Sallé! We hebben wat tegenslagen gehad maar zeer goed geholpen om te kijken naar andere mogelijkheden! En nu rijden we in onze prachtige auto!

• Afspraken nakomen

Vervelend dat er wat tegenslagen geweest zijn, gelukkig is het verder goed gekomen! Bedankt en wellicht tot de volgende auto.

Alles supergoed geregeld

Van Benzine naar Elektrisch. Dankzij Ferdy nu een superauto met nog een lage bijtelling. Ik wilde wat anders, maar dankzij de tip van Ferdy een Ford Mustang Mach E. Dit is niet de eerste keer dat ik een auto regel met Ferdy.. Echt een aanwinst voor ActivLease. Verstand van zaken en weet wat de klant wil

• Afspraken nakomen

Wat een mooi compliment! Bedankt Rene en wellicht tot snel voor de volgende lease auto.

Zeer goede ervaring.

Prettige persoonlijke benadering, waardoor hele proces van offerte afhandeling tm het leveren van de auto soepeltjes verliep.

• Afspraken nakomen

Dank u wel voor de review Martijn!

Fijne partij, uitstekende communicatie en opvolging

Helaas niet tot een deal gekomen, maar het voortraject als zeer prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Jammer Jeroen, wellicht tot in de toekomst. Bedankt voor de review!

Over ActivLease

Leasen tegen de beste voorwaarden. Dat kan via ActivLease. Goed en goedkoop autoleasen. Voor de beste deal. Bent u ZZP'er of een MKB ondernemer? Wij gaan met veel plezier voor u aan de slag. Onze afspraken met de grote leasemaatschappijen en dealerholdings vertalen wij in een aantoonbaar voordeel voor u. Wij maken het verschil door gerichte vragen te stellen en snel te communiceren.