Prettig contact, snelle dienstverlening

Ik kreeg snel een goede offerte en hoefde dus niet zelf de diverse leasemaatschappijen te vergelijken. Dat scheelt veel werk en gedoe. Netjes afgehandeld, vriendelijke contactpersoon.

Zeer Proactief

Active lease heeft ons erg goed geholpen bij het vinden van een voorraad auto waardoor we de auto nu al hebben. Anders was het november of december geworden. Alles is perfect geregeld door activ lease

• Afspraken nakomen

Super, fijn om te horen. Bedankt voor de 10!

Behulpzaam en vriendelijk

Als je niet veel verstand hebt van auto's en je in de wondere wereld van lease auto's een keuze mag maken, dan ben je bij ActivLease aan het goede adres. Geen vraag was te veel en ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de complimenten Tia, en graag gedaan!

Goede service en ondersteuning

Sven Sallé heeft mij gedurende het bestellen tot het afleveren van de nieuwe lease-auto goed geholpen en ondersteund. Altijd bereikbaar. Activlease tijdens 2 lease-contracten als een zeer betrouwbare organisatie ervaren.

Top ervaring!

Ik ben zeer tevreden over de service die je krijgt bij ActivLease! Ze zijn zeer goed bereikbaar en gaan werkelijk meteen voor je aan de slag. Ik ben zeer goed geholpen door Fabian en Ellen. Ze zijn beide van een andere afdeling maar de communicatie is werkelijk geweldig! Ellen heeft mijn voorstel zeer snel doorgestuurd naar de maatschappij voor een wijziging! Aan de lijn met Ellen is ze zeer aandachtig met je vraag bezig en denkt ze ook mee met oplossingen! Ze is echt geïnteresseerd in jou ervaring met de nieuwe auto, super fijn! Ik wil Ellen en Fabian super erg bedanken voor de snelle top service!

• Afspraken nakomen

Hoi Younis, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review achter te laten, daar zijn we erg blij mee! We hebben de complimenten doorgegeven aan Fabian en Ellen en we wensen je nog heel veel rijplezier!

Fantastisch geholpen door Ferdy. Snelle reactie. Scherp lease contract. Kortom goede service.

• Afspraken nakomen

Fijn om te horen, bedankt voor de review!

Professioneel en erg behulpzaam!

Sven Sallé heeft mij altijd perfect geholpen! Altijd bereikbaar voor vragen, top service!

Dankjewel Marijn!

Professionele aanpak, snel antwoord op elke vraag! Ik raad iedereen aan.

• Afspraken nakomen

Hoi Bart, bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Vriendelijk duidelijk en vooral behulpzaam

Vriendelijk duidelijk en vooral behulpzaam

Bedankt voor de 8 Jarno!

Uitmuntend!

ActivLease en vooral Patrick waren mijn grote redders in nood. Met overal zoveel lange wachttijden op een nieuwe Kia Niro EV kreeg hij het voor elkaar om er snel, heel snel één te leveren; en nog precies de uitvoering die ik graag wilde. Voor, tijdens én na levering perfect geholpen. Zo’n goede service kom je weinig meer tegen. Een absolute aanrader dus!

• Afspraken nakomen

Bedankt Carin voor je prachtige review. Wij zijn enorm blij om te zien dat u zo top bent geholpen door onder andere onze lease adviseur Patrick! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe auto en hopelijk tot ziens!

Top Expertise

Reeds ruim 5 jaren is ActiveLease ons partner voor het inzetten van Full operational lease wagens, op het begin altijd contact gehad met Nicky, nu sinds 2 jaren contact met Ferdy. Ik ben zeer tevreden met hun dienstverlening, het moment van aanvraag tot het leveren van de auto wordt ik keurig geholpen. Telefonisch of per mail staat Ellen ook altijd behulpzaam klaar als je met vragen zit.

• Afspraken nakomen

Wat super Vinay dat u al een tijdje zo fijn word geholpen door de medewerkers van ActivLease! Wij streven er natuurlijk naar om dit nog vele jaren zo te doen. Bedankt voor uw review en veel rijplezier.

fantastisch

Dank je wel SVEN Goed bereikbaar voor al je vragen. Prima geholpen met de aanschaf van de Nissan Ariya Vriendelijk Mijn collega's lease contract loopt dit jaar af. Dus komen we graag weer terug bij jou.

• Afspraken nakomen

Ha Jan! Bedankt voor uw 9. Fijn dat Sven u zo goed heeft geholpen, op naar het volgende lease contract!

Zeker een aanrader

Super fijn geholpen door Ferdy! Korte lijntjes, snel contact en een scherp leasecontract ontvangen vergeleken andere aanbieders. Kortom erg tevreden!!

• Afspraken nakomen

Deze 9 kan Ferdy weer in zijn zak steken! Bedankt Nicky voor je review en hopelijk tot de volgende!

Snelle, deskundige en zeer klantvriendelijke service.

Ik had op zeer korte termijn een lease auto nodig. Zo kwam ik in contact met ActivLease. Sven Sallé en zijn collega's hebben dit perfect opgepakt met als resultaat, een prachtige auto die aan alle gestelde eisen voldoet, binnen 2,5 week na het eerste contact met Sven thuis afgeleverd. Dat heeft alle verwachtingen overtroffen!

• Afspraken nakomen

Wow bedankt voor deze dikke vette 10 Mark! Wij zijn enorm blij te horen dat Sven S u zo goed heeft geholpen door dit traject. Wij wensen u hele fijne km's met de nieuwe auto.

Goed geholpen en een scherpe aanbieding ontvangen

Ze hadden veel geduld en hebben meerdere aanbiedingen uitgewerkt. Hierin heeft Patrick goed geholpen en onderhandeld om een scherpe aanbieding bij mij neer te leggen. In de laatste fase, tussen het akkoord op het leasecontract en het afwachten van het in bestellen / in ontvangst nemen van de auto was iets meer informatie fijn geweest. Maar wellicht ben ik hierin ook iets te enthousiast geweest.

• Afspraken nakomen

Hi Thijs, Bedankt voor je review en de feedback. Dit nemen wij uiteraard mee voor de volgende keer.

Geweldige communicatie, afhandeling

Geweldige professionals in alle opzichten en handelen alles snel, goed en pro-actief af. Twee keer goede ervaring reeds en ik blijf klant.

• Afspraken nakomen

Bedankt Wim voor de 10! Fijn dat u klant wil blijven bij ActivLease dit waarderen wij enorm.

Vanaf het begin van mijn leaseauto een goed contact gehad met Ferdy vd Craats naar de mogelijkheden. De keuze van de auto was in 1e instantie van mijn kant de juiste en werd daarin prima begeleid. Door wat rugklachten werd ik gedwongen om enigszins naar een hogere klasse auto te gaan om het comfort en daarmee de klachten weg te kunnen nemen. In samenspraak met Ferdy de stappen doornomen om tot een afkoopsom van het huidige contract te komen en zsm een nieuw leasecontract op te stellen. Tevens is men in de versnelling gegaan om de nieuwe auto zsm geleverd te krijgen. Dit alles is grandioos verzorgd door Ferdy en Activlease/Athlon.

• Afspraken nakomen

Bedankt John voor je fijne review! Wij zijn blij te horen dat de hulp van Ferdy u verder heeft geholpen en dat allemaal spoedig en goed is verzorgd. Hopelijk tot de volgende auto!

Needless to say but compliment

I am very happy with ActivLease. They do what they promise and are open to communicaye on the process.. Finally got bery dreamed nice Tiguan with perfect condition amazingly quickly.. Thanks a million Sven.

• Would you recommend us? Yes
  • Customer service
  • Speed of service
  • Expertise
  • Honoring commitments

Thanks for the review Jaesung, we appreciate it. Enjoy the car!

Erg goed geholpen met nieuwe auto en met verkopen eigen auto

Omdat ik (als ZZP-er) op zoek was naar een nieuwe leaseauto en mijn eigen auto wilde verkopen, kwam ik bij Patrick van Heijningen van ActiveLease terecht. Patrick en zijn collega's hebben mij zo goed geholpen, dat ik dat graag deel met deze testimonial. Bij het afwegen en kiezen van de specificaties (waarover ik nogal van gedachten wisselde) hebben ze me uitstekend begeleid en ze hebben een verkoopprijs voor mijn eigen auto gerealiseerd die 44% hoger was dan het hoogste bod dat ik elders had ontvangen. Dus ActivLease heeft er een bijzonder tevreden nieuwe klant bij.

• Afspraken nakomen

Dat stemt ons heel erg blij, Herman! Bedankt voor het vertrouwen en natuurlijk de mooie 10.

Compleet verzorgd

Ik ben zeer blij met ActivLease. Ze doen wat ze beloven en staan open voor commentaar en/of opmerkingen. Ze luisteren naar je wensen en geven goed advies. Niet een kastje naar de muur mentaliteit. Ze helpen je graag. Goede voorwaarden en veel mogelijkheden. Je kunt het zo mooi mogelijk voor jezelf maken. Het duurde even voordat het definitief rond was, er moest natuurlijk veel geregeld worden, maar liever dat dan achteraf spijt. Van elke stap hielden ze je op de hoogte. Kortom een fijn bedrijf die ik zeker voor leaserijders een aanrader vind.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de review & complimenten Jeroen!

Ik had een auto gezien en had direct reageert en kreeg binnen 24 uur een antwoord waarvan ik binnen in 2 weken mijn droom auto heb gekregen. Dankzij aan dhr Jefferey Gorré met zijn geduld. Ik ben echt dankbaar!

• Afspraken nakomen

Een tevreden klant én een dikke 10, dus wij zijn ook dankbaar!

Goede service en snelle levering

Kreeg overal snel reactie op. Na het bestellen van de auto is deze ook nog eens snel geleverd.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de review Sjoerd!

Super service

Ze hebben mij zo goed geholpen en adviezen gegeven, super tevreden!!!! Dank jullie wel!!!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Yous, bedankt voor het topcijfer!

Fantastische service en zeer klantvriendelijk

Super goed geholpen door Patrick van ActivLease, en dit allemaal dankzij de fantastische hulp van Patrick! Patrick en het team van Activlease zijn heel transparant. Ze zorgden ervoor dat ik elke stap van het proces begreep en beantwoordden geduldig al mijn vragen. Dat gaf me het vertrouwen dat ik nodig had bij het maken van mijn keuze. De klantvriendelijkheid van Patrick is ongeëvenaard. Hij heeft de kunst van klantenservice echt begrepen. Hij was altijd vriendelijk, geduldig en bereid om te helpen, zelfs als dat betekende dat hij dezelfde vraag meerdere keren moest beantwoorden. Wat me het meest verbaasde, was hoe snel ze konden schakelen. Inmiddels heb ik mijn Ford Focus Station voor de deur staan en kan ik eindelijk makkelijk alle spullen meenemen die nodig zijn voor een baby. ;) De betrokkenheid en het enthousiasme van Patrick waren aanstekelijk. Hij leek net zo enthousiast te zijn over mijn nieuwe auto als ikzelf. Dat maakte het hele proces nog leuker. Kortom, als je op zoek bent naar een geweldige lease-ervaring met een transparant, klantvriendelijk, snel schakelend, betrokken, enthousiast, altijd klaar staand en proactief team, dan is Activlease absoluut de juiste keuze. Bedankt voor alles, Activlease en Patrick!

• Afspraken nakomen

Beste Kim, Wat een fantastische review om te lezen! We zijn heel blij te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad en willen je namens Patrick en de rest van het team bedanken voor de complimenten en de aanbeveling. Het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat zal de auto ongetwijfeld ook doen. Hij staat er in ieder geval mooi bij op de foto :) Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We wensen je veel rijplezier en mocht je nog vragen hebben, we staan altijd voor je klaar!

Goed, behulpzaam en ze schromen niet om alle opties door te nemen

Lekkere snelle service, ze nemen de tijd om alle opties door te lichten. Fijne samenwerking gehad met diverse lease contracten, zeker voor herhaling vatbaar

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de complimenten, volgende keer helpen we je natuurlijk graag weer :)

Over ActivLease

Voordelig autorijden in een gloednieuwe leaseauto? Dat kan bij ActivLease! Het uitzoeken van een nieuwe leaseauto moet een feestje zijn. Het liefst snel én voordelig. Daarom neemt ActivLease als intermediair al het werk voor u uit handen dat bij een zakelijke lease komt kijken. We maken als tussenpersoon het verschil met de scherpste prijzen, de beste voorwaarden en snelle communicatie. We zijn merkonafhankelijk en werken transparant met soepele acceptatievoorwaarden. En natuurlijk geven we het beste advies bij elektrisch rijden. ActivLease is er voor u! Meer weten? Bel ons op 085 90 229 29 of neem een kijkje op onze website: