uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Bij mijn zoektocht voor een auto kwam ik op het internet toevallig activlease tegen. Na het aanvragen van de offerte nam Patrick van Activlease netjes contact op, zonder enige dwang, wat bij veel aanbieders heel anders is. Vanzelfsprekend kijk je in eerste instantie met name naar de prijs. Tientallen offertes aangevraagd bij verschillende aanbieders. Patrick denkt echt met je mee en luistert naar je wensen. Een mooie scherpe aanbieding gedaan en met een goed gevoel, dan ook voor activlease gekozen. Patrick je bent een topper. Bedankt voor de goede hulp.

• Afspraken nakomen

Goed met een luiserend oor voor de klant

Gebruik van mijn Tesla Referral code werd door Athlon niet opgepakt. Maarten Oortman heeft na mijn klacht het wel direct opgepakt en er voor gezorgd dat mijn referral code wel is gebruikt. Met Maarten was het prettig communiceren.

• Afspraken nakomen

Beste Rob, fijn dat alles is goedgekomen. Bedankt voor de review en heel veel rijplezier gewenst met de Tesla!

Uitstekend geholpen

• Afspraken nakomen

Bedankt, fijn om te horen!

Drama

Beste Nu voor derde keer golf e besteld bij hun en keer op keer te laat afleveren plus laadpas vergeten of te laat. Nu laatst kreeg ik in eerste instantie te horen dat de pas opgestuurd word wanneer kenteken en bestelling rond is. Vervolgens werd me verteld dat de pas niet eerder verstuurd word dan wanneer de auto afgeleverd is en op t laatst werd me verteld dat de pas opgestuurd was een dag voor aflevering. Affijn ik ben nu een 3 dagen verder en heb nog niks. Ongelooflijk wat slecht, nooit meer via hun

• Afspraken nakomen

Beste heer Wassink, Wat spijtig dat u bij deze en eerdere bestellingen bij ActivLease tegen een teleurstelling aanloopt met de laadpassen. Helaas versturen wij ze niet zelf, maar wordt dit door onze partner verzorgd. Deze verstuurt de laadpas wanneer de auto is aangemeld voor aflevering en kan niet vooruit worden gestuurd. Natuurlijk is dit ook onze verantwoordelijkheid en bieden we hierbij onze excuses aan. We doen er alles aan om teleurstellingen te voorkomen en onze klanten zo goed mogelijk van te dienst zijn. Daarom gaan we zelf tijdelijke laadpassen regelen, zodat u direct zorgeloos kunt rijden. We houden hoop dat u voor uw volgende leaseauto ook weer bij ActivLease aanklopt! We hebben inmiddels een nieuwe pas voor u aangevraagd en we verwachten dat deze voor dit weekend geleverd wordt. Ter overbrugging brengen we u een laadpas van onszelf langs. Team en medewerkers ActivLease

Zeer fijn geholpen

Patrick is een fijn contactpersoon, regelt zijn zaken goed en is actief betrokken.

• Afspraken nakomen

Wat een mooi cijfer, bedankt en veel rijplezier gewenst Jochem!

Top bedrijf!

Fantastisch geholpen door Patrick van Heijningen en zijn collega's, duidelijk, vriendelijk, top geregeld allemaal. Super bedrijf een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

Geachte heer Valk, Bedankt voor de mooie woorden. We wensen u heel veel rijplezier in de nieuwe Opel! Team en medewerkers ActivLease

moeten er achteraan blijven lopen....!!

Auto in Okt 2018 besteld levering Maart April 19. In December krijg je te horen dat de formulieren niet compleet zijn... Auto wordt laatste dag Augustus (!) 2019 geleverd.... 4-5 maanden later ... zonder laadpas(electriciteit)....auto staat al 7 weken op de oprit maar na 4 berichten telefoontjes nog steeds geen laadpas ....als je mailt krijg je geen antwoord (of erg laat ) als je belt en vraagt teruggebeld te worden gebeurd t niet..... t lijkt erop of ze t allemaal niet onder controle hebben .... volgende lease wagen is dan ook ergens anders besteld ....Ik lees veel goede berichten maar waar zijn die mensen dan die hen helpen ??

• Afspraken nakomen

Beste Willem-Jan, Bedankt voor het schrijven van uw review. Helaas geen flatteus rapportcijfer… We begrijpen dat er verwarring is ontstaan over de laadpas die u hebt ontvangen vóór het plaatsen van de review. U dacht een laaddruppel te krijgen i.p.v. een laadpas en hebt vervolgens de laadpas doorgeknipt. Hierna hebben wij een nieuwe pas voor u aangevraagd. Toch komt het voor dat deze niet altijd op het gewenste tijdstip en/of adres aankomt. We zijn afhankelijk van een externe partij die de passen aanmaakt en verstuurt. Dit is ook onze eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk hadden we u graag eerder een passende oplossing aangeboden, maar gelukkig heeft u de afgelopen weken gebruik kunnen maken van uw langverwachte Kona. We trekken hier lering uit en doen ons best om deze situatie in de toekomst te voorkomen. Daarom kijken we nu naar de mogelijkheid om zelf laadpassen voor algemeen gebruik te kunnen versturen. Team en medewerkers ActivLease

Lokkertje?

Ik heb een offerte aangevraagd voor een mooie aanbieding op de site van een fiat 500C: vanaf €285. Ik krijg een offerte van een ander model voor €450! Dat is nogal een verschil. Gevraagd per mail om aanpassing. Geen reactie. Gebeld met de vraag of mijn mail is ontvangen. Ja die is ontvangen, 'ik kijk er vandaag naar'. Nu een werkweek verder en 0 reactie. Het betreft hier een medewerker waarvan hier goede recensies staan. Helaas heb ik dit niet ondervonden en begin ik te denken dat die aanbieding een lokkertje is. Betere ervaringen heb ik met DutchLease en MKB Lease, die wel met een scherpe offerte komen (in de buurt van €285, dus het kan wel) en snel reageren reageren.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Beste Heidi, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een review voor ActivLease achter te laten. Een 1/10 is niet fraai en het spijt ons dat u een offerte hebt ontvangen voor een andere Fiat 500 dan gewenst. Toch schrikken we een beetje van de term ‘lokkertje’. We hebben ons best gedaan om u een zo goed mogelijk alternatief aan te bieden voor een vergelijkbaar leasetarief. Het leasetarief op de offerte was dan ook een stuk scherper dan de door u genoemde € 450,-. Dat bedrag is namelijk de meerprijs voor de metallic lak. Wellicht hebben we dit onvoldoende verduidelijkt, sorry daarvoor! We hebben inmiddels contact met u gehad om de offerte verder toe te lichten. Team en medewerkers ActivLease

Super snelle en heldere service van Leonie & Emile!

• Afspraken nakomen

Beste Sander, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Leonie & Emile at your service! Team en medewerkers ActivLease

Dik tevreden

Goed contact, alles snel en duidelijk geregeld.

• Afspraken nakomen

Alles was helder en duidelijk uitgelegd

Vanaf de eerste moment dat ik Maarten Oortman had gesproken over te telefoon was ik tevreden. Altijd telefonisch bereikbaar, vond ik zelf heel fijn. Snel shortlease auto voor mij geregeld met de voorwaarden wat ik in gedachten had.

Fantastisch

Mijn contact met Active Lease was met Patrick van Heijningen. Vanaf het eerste telefoongesprek ging dit zeer goed. Deskundig, vriendelijk en vooral meedenkend ben ik door hem geholpen. Een perfect voorbeeld voor anderen. Zo wil je als klant geholpen worden.

• Afspraken nakomen

Een hele fijne ervaring met gerichte service

Dit is voor mij de eerste keer dat ik een lease afsluit. Dat is toch even een geregel, maar Emile heeft ervoor gezorgd dat het hele process erg soepel verliep en dat het allemaal niet zo 'moeilijk' was als ik had gedacht. Zeer veel enthousiasme en meedenken over de situatie en wat wij het beste kunnen doen mbt de lease. Over het algeheel super service!

• Afspraken nakomen

Prettig contact en zeer klantgericht.

Mijn eerste ervaring met een leasemaatschappij is gelijk een prima ervaring geworden. 'Mijn mannetje bij de leasemaatschappij' was Emile Jansen, die altijd bereikbaar was en zich super ingespannen heeft om de zaakjes goed voor me te regelen. Met een engelengeduld legde hij dingen aan me uit en hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu met een gerust gevoel mijn eerste auto als ondernemer lease. Daarbij waren de telefonische contacten ook nog eens gewoon leuk en sympathiek. Kortom, ik ben super tevreden over Active Lease en over Emile Jansen in het bijzonder. Als je dan toch geld moet lenen voor een investering, doe het dan hier.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, snel en erg oplossingsgericht!

Vanaf het eerste contact met ActivLease een positieve indruk. Mijn contactpersoon Leonie Kok was zeer vriendelijke en dacht erg goed mee en in oplossingen. Na een bedenk periode weer contact opgenomen met Leonie en uiteindelijk op zeer korte termijn was alles geregeld en reed ik mijn nieuwe leaseauto.

• Afspraken nakomen

Er wordt echt met je meegedacht om te kunnen voldoen aan je vraag

Zeer prettig gesprek steeds gehad met mijn contactpersoon (Maarten Oortman). Bij Active Lease merk je dat je als klant er toe doet. Wie je ook aan de telefoon krijgt je komt bij de juister persoon uit en je wordt teruggebeld wanneer dat toegezegd wordt. Wat ik prettig vond is ook dat er met mij mee werd gedacht vanuit mijn behoefte een bedrijfsauto te kiezen die het beste past bij mijn werk en wensen.

• Afspraken nakomen

Goede informatie, hulp en afhandeling.

Ik ben geholpen door Leonie Kok. Zij belde mij naar aanleiding van een aantal auto’s die ik had geselecteerd op de website. “Het zijn 15 wagens Jeffrey, waar ven je naar opzoek”? 😂 Na een fijn gesprek zijn wij gaan zoeken naar een wagen die mij past ook qua budget. Wij zijn uitgekomen op een schitterende Mercedes-Benz CLA. Alle afspraken nagekomen en auto was sneller te leveren na verwachting. Prima, fantastisch en dolgelukkig! Bedankt Leonie!

Top Top Top

Superbedrijf, medewerker Elmar Slokker is echt een supervent. Echt een aanrader als je een betrouwbare leasemaatschappij zoekt.

• Afspraken nakomen

Top bedrijf!!woorden en daden!

Perfect geholpen door Maarten met de aanschaf van mijn tesla model 3!!

• Afspraken nakomen

Perfecte en Proffesionele Service!

Professioneel, met een glimlach en goede Prijzen.

• Afspraken nakomen

dank zij ActivLease kwam mijn droom onverwacht toch nog uit :-)

In december heb ik voor het eerst kennins gemaakt met ActivLease. Ik was al jaren van plan om een elektrische auto te gaan rijden, maar deze waren wat mij betreft nog niet leverbaar conform mijn wensen. Maar dank zij mijn reservering was het nu mogelijk om een Kia e-Niro te gaan rijden. Niet mijn droom, maar wel de beste optie wat mij betreft medio december 2018. In april 2019 ontdekte ik vlak voor de aflevering van de Kia dat Tesla op dagmoment wel een model 3 kon leveren, terwijl dat in december onhaalbaar leek. Dankzij ActivLease en in het bijzonder Emile Jansen, kon ik de Kia overdragen en mijn droom "de Tesla model 3" laten bestellen. Het werd nog beter toen een week later bleek dat de Tesla ook leverbaar was geworden met een trekhaak. Hierdoor zouden al mijn wensen worden gerealiseerd, dus maar weer gebeld met Emile en ja hoor, dat was best te regelen. Dit was mijn ultiem droom en sinds 21 juni rijdt ik nu rond in een Tesla en de grijns op mijn gezicht gaat er niet meer af. Ik wil ActivLease hartelijk danken voor de inzet om mijn droom uit te laten komen en Emile Jansen en zijn collega's het allerbeste te wensen. Ik hoop dat jullie nog veel meer mensen zo blij maken als jullie met mij hebben gedaan. Vriendelijke groet, Ernst Schhurman

• Afspraken nakomen

Voortvarend, klantgericht en vriendelijk.

Ik was aangenaam verrast door de snelle en klantgerichte werkwijze. De vriendelijke medewerkers waren zeer informatief en konden mijn vragen goed beantwoorden. De doorlooptijd van het offerteproces was heel netjes en de contract-procedure was duidelijk en rap.

Keurig@

Keurige opvolging, geen push sales, netjes in de opvolging. Wij treffen elkaar weer over 3 jaar, hopelijk zit je dan op een hogere positieve waarin ik meer korting kan afdingen :) Succes Maarten, ik kan je zeker aanbevelen!

Top bedrijf

Hele snelle vlotte service. Alle vragen worden direct en duidelijk beantwoord. Binnen no time heb je een antwoord terug op de email. Zaken worden correct en zeer vlot afgehandeld. De goedkeuring voor het lease contract was er ook binnen een dag. Emile Janssen, bedankt voor de prettige samenwerking

Super.

Top! Goede klantgerichte service erg vriendelijk ook. Bedankt voor alles Maarten Oortman.

Over ActivLease

Leasen tegen de beste voorwaarden. Dat kan via ActivLease. Goed en goedkoop autoleasen. Voor de beste deal. Bent u ZZP'er of een MKB ondernemer? Wij gaan met veel plezier voor u aan de slag. Onze afspraken met de grote leasemaatschappijen en dealerholdings vertalen wij in een aantoonbaar voordeel voor u. Wij maken het verschil door gerichte vragen te stellen en snel te communiceren.