Top bedrijf

Hele snelle vlotte service. Alle vragen worden direct en duidelijk beantwoord. Binnen no time heb je een antwoord terug op de email. Zaken worden correct en zeer vlot afgehandeld. De goedkeuring voor het lease contract was er ook binnen een dag. Emile Janssen, bedankt voor de prettige samenwerking

Super.

Top! Goede klantgerichte service erg vriendelijk ook. Bedankt voor alles Maarten Oortman.

• Afspraken nakomen

Prettig contact. Korte lijnen, heldere communicatie

Je krijgt direct iemand aan de lijn, vast contactpersoon, je wordt uitgebreid geïnformeerd, aangepaste offertes worden ook snel geregeld, zodat je goed diverse opties kan vergelijken. Je bent hier geen nummer, maar een klant waar ze hun best voor doen. Contract net rond, dus met verdere verloop nog geen ervaring.

• Afspraken nakomen

Uitstekend contact, snel, doeltreffend en meedenkend

Ik ben uitstekend geholpen, elk klantcontact was persoonlijk en er werd goed meegedacht. Dingen die niet duidelijk waren werden helder uitgelegd en ActivLease heeft goed geholpen te schakelen met de dealer toen dat even nodig was.

Snel leveren en duidelijke communicatie door Leonie Kok

Bij andere bedrijven al 2,5 weken met spoed op zoek naar een auto, maar voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Geholpen door Leonie Kok. Zij heeft binnen 1 dag alles geregeld. Geen ingewikkelde papier winkel, maar duidelijke communicatie. Dacht mee in zeer klantoplossingen. Top!

• Afspraken nakomen

Altijd beschikbaar voor vragen / deskundig advies in return

Mijn adviseur was Emile Jansen. Heeft mij prima begeleidt met het opzetten van een financial lease met Tesla. Ging ook wat stapjes verder, o.a. met adviseren van een goede verzekeringspartij.

Echt heel fijn geholpen

Ondanks diverse wijzigingen van mijn kant zeer klantgerichte houding.

Positief verrast!

Na internet aanvraag m.b.t. auto's waarin ik geïnteresseerd was. kreeg ik een belletje van Elmar. De afgelopen 3 maanden hebben we elkaar regelmatig gesproken. Meestal op zijn initiatief. Vanuit Activlease zoeken ze zeer actief het contact met je. Ik heb dit als prettig ervaren. Altijd vriendelijk, onderzoekend in mijn vraag/behoefte en snel leverend. Als er even geen nieuws was ook goed. Uiteindelijk heeft aanbod en dienstverlening geresulteerd tot contract. En nu snel ermee gaan rijden!

Prima service, prettige vlotte duidelijke communicatie

Zoekende naar nieuwe auto in contact gekomen met Patrick van Heijningen van Activlease, hij heeft mij prima geholpen, vlotte communicatie. Geen vraag is te veel. Prima!

Hoi Erwin, Bedankt voor je reactie! Erg fijn dat ik je naar tevredenheid heb geholpen. Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden. Met vriendelijke groet, Patrick.

Geweldige service!

Wij hebben het genoegen gehad om door Lars geholpen te worden. Wij hebben van hem zeer snelle reacties ontvangen op onze vragen en hij heeft ook voor een snelle afhandeling gezorgd met de desbetreffende leasemaatschappij waardoor wij snel konden rijden in onze nieuwe auto. Kortom een geweldige intermediair!

Te maken gehad met Emile Jansen. Zijn vrolijkheid en leuke gesprekken hebben ons doen besluiten de auto bij activlease te kopen.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Eerste contact met ActivLease. Patrick van Heiningen heeft mij ondersteund bij het uitzoeken van de auto. Vakkundig en behulpzaam. Alles binnen een aantal dagen geregeld. Een aanrader!

Heel goed op mijn wensen gereageerd, besproken en advies gekregen.
  • Ervaring met: Operational lease

Hoi Kerstin, Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Ik hoop dat de auto bevalt. En als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Patrick.

prima ervaring met activ lease
  • Ervaring met: Operational lease

Proffesioneel, vriendelijk, bekwaam, snelle levering Gewoon topppp!!!
  • Ervaring met: Operational lease

Een zeer prettige leasemaatschappij waar je nog "mens en klant " mag zijn. Een leasemaatschappij waar je nog een echte adviseur zoals Maarten Oortman aan de lijn krijgt en niet een computerbandje krijgt te horen met t bericht "the computer says "No"". Een lease maatschappij waar ze graag nog naar je willen luisteren, adviseren en je nog eens bellen of alles nog naar wens is. Een bedrijf wat opvalt om haar pragmatisme en eenvoud. Dus gewoon ( zoals het hoort) hun klant met plezier bedienen. Maw een prettige organisatie die haar vak kent.
  • Ervaring met: Operational lease

Prettige samenwerking en vlotte actie. Deskundig advies. We hebben een Tesla model 3 via Activelease en dat ging soms niet helemaal soepel (bij Tesla). Active lease kwam in actie als dit nodig was. Hierbij dank aan Joost Klaver voor zijn deskundig en soms snelle handelen.
  • Ervaring met: Operational lease

Al enige tijd op zoek naar een BMW 5-serie die past in het eisenpakket. Nikki Boussie heeft mij gedurende dit traject uitstekend en met veel enthousiasme geholpen. Zij is vakkundig, komt afspraken na en weet verwachtingen te managen. Resultaat: ik rijd nu elke dag met een smile op mijn gezicht in de BMW. Hartelijk dank, Nikki.
  • Afspraken nakomen

Uitstekende dienstverlening, ook buiten de kantooruren om. Heel plezierig en precies.
  • Afspraken nakomen

Al vanaf het begin gesprek bij Active lease met Maarten Oortman al een fantastische begeleiding! Daarna door Niels Dekker van Svala perfect doorgezet dankzij hun enthousiasme en zeer service gerichte inzet!
  • Ervaring met: Operational lease

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend. Gewoon hele goede ervaring.
  • Ervaring met: Financial lease

Dienstverlening is goed en vriendelijk
  • Ervaring met: Financial lease

Activlease had een mooie actie voor de Ioniq via Alphabet, zodat ik voordelig elektrisch kan rijden. Emile heeft het traject prima begeleid!
  • Ervaring met: Operational lease

Emile nam binnen 24 uur (in het weekend) contact met mij op over mijn specifieke aanvraag. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik een contract kreeg die geheel aan mijn voorwaarden voldoet. Hij onderhield bijna dagelijks persoonlijk contact met mij en de autodealer om ervoor te zorgen dat alles op tijd geregeld was. Hierin was hij voor mij een bemiddelaar die mij geheel heeft ontlast van alle rompslomp. Ik raad activlease dan ook bij iedereen aan en specifiek Emile!!
  • Ervaring met: Financial lease

Zonder veel ervaring in de autobranche ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe leaseauto en heb ik diverse offertes opgevraagd. Activlease is een bedrijf dat mensen kan ondersteunen in de zoektocht en gericht offertes opvraagt bij diverse partijen. Door hun directe en snelle aanpak, in dit geval geholpen door Patrick van Heijningen, ben ik in redelijk kort tijdsbestek op een zeer interessante aanbieding uitgekomen en rijd ik in maximaal drie weken na afsluiten van het contract in een nieuwe auto. Direct de juiste persoon aan de lijn en bij vragen telefonisch reactie binnen enkele minuten, ofwel: een absolute aanrader!

Over ActivLease

Filter op Taal