Prettig contact en zeer klantgericht.

Mijn eerste ervaring met een leasemaatschappij is gelijk een prima ervaring geworden. 'Mijn mannetje bij de leasemaatschappij' was Emile Jansen, die altijd bereikbaar was en zich super ingespannen heeft om de zaakjes goed voor me te regelen. Met een engelengeduld legde hij dingen aan me uit en hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu met een gerust gevoel mijn eerste auto als ondernemer lease. Daarbij waren de telefonische contacten ook nog eens gewoon leuk en sympathiek. Kortom, ik ben super tevreden over Active Lease en over Emile Jansen in het bijzonder. Als je dan toch geld moet lenen voor een investering, doe het dan hier.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, snel en erg oplossingsgericht!

Vanaf het eerste contact met ActivLease een positieve indruk. Mijn contactpersoon Leonie Kok was zeer vriendelijke en dacht erg goed mee en in oplossingen. Na een bedenk periode weer contact opgenomen met Leonie en uiteindelijk op zeer korte termijn was alles geregeld en reed ik mijn nieuwe leaseauto.

• Afspraken nakomen

Er wordt echt met je meegedacht om te kunnen voldoen aan je vraag

Zeer prettig gesprek steeds gehad met mijn contactpersoon (Maarten Oortman). Bij Active Lease merk je dat je als klant er toe doet. Wie je ook aan de telefoon krijgt je komt bij de juister persoon uit en je wordt teruggebeld wanneer dat toegezegd wordt. Wat ik prettig vond is ook dat er met mij mee werd gedacht vanuit mijn behoefte een bedrijfsauto te kiezen die het beste past bij mijn werk en wensen.

• Afspraken nakomen

Goede informatie, hulp en afhandeling.

Ik ben geholpen door Leonie Kok. Zij belde mij naar aanleiding van een aantal auto’s die ik had geselecteerd op de website. “Het zijn 15 wagens Jeffrey, waar ven je naar opzoek”? 😂 Na een fijn gesprek zijn wij gaan zoeken naar een wagen die mij past ook qua budget. Wij zijn uitgekomen op een schitterende Mercedes-Benz CLA. Alle afspraken nagekomen en auto was sneller te leveren na verwachting. Prima, fantastisch en dolgelukkig! Bedankt Leonie!

Top Top Top

Superbedrijf, medewerker Elmar Slokker is echt een supervent. Echt een aanrader als je een betrouwbare leasemaatschappij zoekt.

• Afspraken nakomen

Top bedrijf!!woorden en daden!

Perfect geholpen door Maarten met de aanschaf van mijn tesla model 3!!

• Afspraken nakomen

Perfecte en Proffesionele Service!

Professioneel, met een glimlach en goede Prijzen.

• Afspraken nakomen

dank zij ActivLease kwam mijn droom onverwacht toch nog uit :-)

In december heb ik voor het eerst kennins gemaakt met ActivLease. Ik was al jaren van plan om een elektrische auto te gaan rijden, maar deze waren wat mij betreft nog niet leverbaar conform mijn wensen. Maar dank zij mijn reservering was het nu mogelijk om een Kia e-Niro te gaan rijden. Niet mijn droom, maar wel de beste optie wat mij betreft medio december 2018. In april 2019 ontdekte ik vlak voor de aflevering van de Kia dat Tesla op dagmoment wel een model 3 kon leveren, terwijl dat in december onhaalbaar leek. Dankzij ActivLease en in het bijzonder Emile Jansen, kon ik de Kia overdragen en mijn droom "de Tesla model 3" laten bestellen. Het werd nog beter toen een week later bleek dat de Tesla ook leverbaar was geworden met een trekhaak. Hierdoor zouden al mijn wensen worden gerealiseerd, dus maar weer gebeld met Emile en ja hoor, dat was best te regelen. Dit was mijn ultiem droom en sinds 21 juni rijdt ik nu rond in een Tesla en de grijns op mijn gezicht gaat er niet meer af. Ik wil ActivLease hartelijk danken voor de inzet om mijn droom uit te laten komen en Emile Jansen en zijn collega's het allerbeste te wensen. Ik hoop dat jullie nog veel meer mensen zo blij maken als jullie met mij hebben gedaan. Vriendelijke groet, Ernst Schhurman

• Afspraken nakomen

Voortvarend, klantgericht en vriendelijk.

Ik was aangenaam verrast door de snelle en klantgerichte werkwijze. De vriendelijke medewerkers waren zeer informatief en konden mijn vragen goed beantwoorden. De doorlooptijd van het offerteproces was heel netjes en de contract-procedure was duidelijk en rap.

Keurig@

Keurige opvolging, geen push sales, netjes in de opvolging. Wij treffen elkaar weer over 3 jaar, hopelijk zit je dan op een hogere positieve waarin ik meer korting kan afdingen :) Succes Maarten, ik kan je zeker aanbevelen!

Top bedrijf

Hele snelle vlotte service. Alle vragen worden direct en duidelijk beantwoord. Binnen no time heb je een antwoord terug op de email. Zaken worden correct en zeer vlot afgehandeld. De goedkeuring voor het lease contract was er ook binnen een dag. Emile Janssen, bedankt voor de prettige samenwerking

Super.

Top! Goede klantgerichte service erg vriendelijk ook. Bedankt voor alles Maarten Oortman.

• Afspraken nakomen

Prettig contact. Korte lijnen, heldere communicatie

Je krijgt direct iemand aan de lijn, vast contactpersoon, je wordt uitgebreid geïnformeerd, aangepaste offertes worden ook snel geregeld, zodat je goed diverse opties kan vergelijken. Je bent hier geen nummer, maar een klant waar ze hun best voor doen. Contract net rond, dus met verdere verloop nog geen ervaring.

• Afspraken nakomen

Uitstekend contact, snel, doeltreffend en meedenkend

Ik ben uitstekend geholpen, elk klantcontact was persoonlijk en er werd goed meegedacht. Dingen die niet duidelijk waren werden helder uitgelegd en ActivLease heeft goed geholpen te schakelen met de dealer toen dat even nodig was.

Snel leveren en duidelijke communicatie door Leonie Kok

Bij andere bedrijven al 2,5 weken met spoed op zoek naar een auto, maar voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Geholpen door Leonie Kok. Zij heeft binnen 1 dag alles geregeld. Geen ingewikkelde papier winkel, maar duidelijke communicatie. Dacht mee in zeer klantoplossingen. Top!

• Afspraken nakomen

Altijd beschikbaar voor vragen / deskundig advies in return

Mijn adviseur was Emile Jansen. Heeft mij prima begeleidt met het opzetten van een financial lease met Tesla. Ging ook wat stapjes verder, o.a. met adviseren van een goede verzekeringspartij.

Echt heel fijn geholpen

Ondanks diverse wijzigingen van mijn kant zeer klantgerichte houding.

Positief verrast!

Na internet aanvraag m.b.t. auto's waarin ik geïnteresseerd was. kreeg ik een belletje van Elmar. De afgelopen 3 maanden hebben we elkaar regelmatig gesproken. Meestal op zijn initiatief. Vanuit Activlease zoeken ze zeer actief het contact met je. Ik heb dit als prettig ervaren. Altijd vriendelijk, onderzoekend in mijn vraag/behoefte en snel leverend. Als er even geen nieuws was ook goed. Uiteindelijk heeft aanbod en dienstverlening geresulteerd tot contract. En nu snel ermee gaan rijden!

Prima service, prettige vlotte duidelijke communicatie

Zoekende naar nieuwe auto in contact gekomen met Patrick van Heijningen van Activlease, hij heeft mij prima geholpen, vlotte communicatie. Geen vraag is te veel. Prima!

Hoi Erwin, Bedankt voor je reactie! Erg fijn dat ik je naar tevredenheid heb geholpen. Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je mij te vinden. Met vriendelijke groet, Patrick.

Geweldige service!

Wij hebben het genoegen gehad om door Lars geholpen te worden. Wij hebben van hem zeer snelle reacties ontvangen op onze vragen en hij heeft ook voor een snelle afhandeling gezorgd met de desbetreffende leasemaatschappij waardoor wij snel konden rijden in onze nieuwe auto. Kortom een geweldige intermediair!

Te maken gehad met Emile Jansen. Zijn vrolijkheid en leuke gesprekken hebben ons doen besluiten de auto bij activlease te kopen.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Eerste contact met ActivLease. Patrick van Heiningen heeft mij ondersteund bij het uitzoeken van de auto. Vakkundig en behulpzaam. Alles binnen een aantal dagen geregeld. Een aanrader!

Heel goed op mijn wensen gereageerd, besproken en advies gekregen.
  • Ervaring met: Operational lease

Hoi Kerstin, Fijn dat ik je heb kunnen helpen! Ik hoop dat de auto bevalt. En als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Patrick.

prima ervaring met activ lease
  • Ervaring met: Operational lease

Proffesioneel, vriendelijk, bekwaam, snelle levering Gewoon topppp!!!