Ge wel dig

Ik heb nu 1.5 jaar contact met Elmar en moet zeggen ben best wel een Pietje precies maar voor elmar was dit absoluut geen probleem heeft me bijgestaan bij alles. Ben nu weer op zoek naar auto en zou geen andere lease maatschappij willen. Ze helpen je bij alles van begon tot eind!

• Afspraken nakomen

Beste Yakout, bedankt voor de mooie feedback! Wat leuk dat je al zo lang contact met ons hebt en dat alles naar wens verloopt. Uiteindelijk is dat het allerbelangrijkste. Aan je volgende leaseauto helpen we je natuurlijk ook graag!

Uiterst prettige transitie naar nieuwe leasemaatschappij na slechte ervaring

Vanuit slechte ervaringen met Leaseplan zijn wij op zoek gegaan naar een prettigere samenwerking omtrent het invullen van ons wagenpark. Hierbij vonden wij in ActivLease snel de juiste partner. Positieve punten: bereikbaarheid per mail en telefoon, flexibiliteit, meedenken, service en de snelheid omtrent afhandeling van zowel het contract als levering van een auto. Dikke aanrader dus!

• Afspraken nakomen

Dag Ewout, fijn dat je de samenwerking met ons als prettig hebt ervaren. Bedankt voor het mooie compliment en de aanbeveling!

Meer dan lease alleen!

Op zoek naar een 4% auto al ver in 2020. Mission impossible? Nee, want gevonden bij ActivLease, waar Patrick van Heijningen uitstekend heeft meegedacht. Actief, niet opgeven en met oog voor mijn (klant)belang. Resultaat: bemiddeld bij verkoop van mijn eigen auto en een goede lease-deal. Prima! Aanrader!

• Afspraken nakomen

Mission accomplished! Fijn dat het gelukt is. Bedankt René voor het mooie cijfer en de review!

Heel fijn geholpen

Patrick heeft mij erg prettig geholpen. Zijn klantvriendelijkheid, kennis en snelle service heb ik als erg fijn ervaren

• Afspraken nakomen

Beste Judith, bedankt voor de mooie beoordeling!

De volgende auto lease ik weer via Activelease

Vanaf het 1e contact positief en behulpzaam, geen vraag is teveel. Afwikkeling en betrokkenheid super, Patrick van Heijningen bedankt voor je adviezen.

• Afspraken nakomen

Hoi Dominique, hartelijk dank voor deze positieve review en het mooie cijfer!

Active Lease doet zijn naam eer aan

Via Active Lease heeft Bright al meerdere mooie auto's rondrijden. Onze contactpersoon Patrick denkt heel goed mee en houdt ons goed op de hoogte. De auto's die we in de toekomst nodig hebben zullen zeker worden geleverd door Active Lease. Aanrader.

• Afspraken nakomen

Beste Ben, bedankt voor deze topscore en aanbeveling! We waarderen het vertrouwen en natuurlijk staan we ook bij de volgende leaseauto weer voor jullie klaar. Veel rijplezier gewenst!

Een geoliede machine!

Heel positieve ervaring!! Alles ging snel, deskundig en accuraat. Patrick geeft je het gevoel dat je elkaar al jaren kent zonder dat het té wordt. Auto voldoet volledig aan onze verwachtingen, want daar gaat het uiteindelijk om. Contact via mail en telefonisch verloopt zeer soepel en ik kan niet anders zeggen dan dat we met een geoliede machine te maken hadden. Nu zo houden team ActivLease

• Snelheid van handelen
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Een geoliede machine, wat een mooie compliment! We willen al onze klanten een positieve ervaring geven en zo'n positieve review motiveert ons nog meer. Namens Patrick en ook de rest van het team hartelijk bedankt!

Geweldige service en pro-actief

Via activlease had ik mij ingeschreven voor een VW ID3, vrij snel werd ik telefonisch benadert en kreeg uitleg over de mogelijkheden voor deze inschrijving. Aangezien ik ook interesse had voor een ander merk elektrische auto is er voor mij gezocht naar deze auto welke in 2019 op kenteken is gezet. Zeer welkom ivm de bijtelling. Niets is teveel voor deze organisatie om het je naar de zin te maken. Al met al een aanrader!

• Afspraken nakomen

Dag Sonja, heel erg bedankt voor deze 10. Een prachtig cijfer! Door snel te handelen konden we nog een auto voor je reserveren met lage bijtelling. We zijn blij dat het gelukt is en hopelijk geniet je ervan!

Super goed geholpen, denken mee en komen afspraken na.

Ik kwam ActveLease toevallig tegen omdat we op zoek waren naar een Tesla3 uit 2019. Leonie heeft echt heel goed geholpen: alle opties uitgelegd, verschil tussen operational en financial lease toegelicht. Zowel offertes van leasemaatschappijen naast elkaar gelegd, maar uiteindelijk met een voorstel gekomen voor een auto die zij zelf nog hadden staan. Auto voldoet helemaal aan de verwachtingen, echt top. Door het hele traject was Leonie snel, precies en heel vriendelijk in de communicatie. Echt betrokken! Ik heb het samenwerken als zeer plezierig ervaren. Top club! Kan ze enorm aanraden.

• Afspraken nakomen

Bedankt Daniel voor het schrijven van deze positieve reactie en beoordeling! We besteden veel aandacht aan onze service en klantvriendelijkheid dus het is altijd fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd. Ook namens Leonie dank voor het vertrouwen en heel veel plezier gewenst met de Tesla!

Ronduit perfecte service!

Op basis van de auto's die mijn voorkeur hadden, zijn zij gaan onderhandelen met diverse leasemaatschappijen en dealers tot ze voor mij de beste aanbieding hadden. Helder advies, vriendelijk en proactief. Alles tot in de puntjes geregeld. En nu een droomauto voor een betaalbare prijs. Ik kan ActivLease echt aan iedereen aanraden. Daniël en Patrick, bedankt voor alles!

• Afspraken nakomen

Wauw, bedankt voor deze mooie review Alexander! We doen er alles aan om onze klanten niet alleen betaalbaar maar ook tevreden de weg op te sturen. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel rijplezier gewenst!

Goede en snelle service

Al diverse auto's via ActivLease geleased. Duidelijke correspondentie, korte lijnen, nette prijsstelling en een goed advies waren voor ons doorslaggevende factoren om met ActivLease in zee te gaan.

• Afspraken nakomen

Beste Jeroen, fijn dat u weer bij ons terecht bent gekomen voor een nieuwe auto. Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot ziens!

Prima, zowel digitaal als in het directe contact duidelijk, vriendelijk en snel.

Dank aan Sandra en Patrick

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie beoordeling George!

Op laatste moment nog een Tesla M3 LR kunnen leasen met kenteken 2019. Ondanks alle drukte rondom de stressla's gisteren mijn auto naar tevredenheid op de valreep van het jaar opgehaald. Het is net een ipad op wielen😂 Zeer tevreden en bij deze dank aan alle betrokkenen🙏

• Afspraken nakomen

Hoi Frenk, dat is 2020 nog eens lekker beginnen. Geniet van de auto en de lage bijtelling!

Vriendelijk en deskundig advies

Omdat ik gen ervaring heb met zowel leasen als ook elektrisch rijden, had ik advies nodig. Op beide vlakken ben ik naar volle tevredenheid geholpen.

• Afspraken nakomen

Beste Dirk, hartelijk dank voor de review en het vertrouwen in ActivLease. Fijn dat je met ons de elektrische overstap wil maken. We wensen je natuurlijk alvast heel veel rijplezier!

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Bij mijn zoektocht voor een auto kwam ik op het internet toevallig activlease tegen. Na het aanvragen van de offerte nam Patrick van Activlease netjes contact op, zonder enige dwang, wat bij veel aanbieders heel anders is. Vanzelfsprekend kijk je in eerste instantie met name naar de prijs. Tientallen offertes aangevraagd bij verschillende aanbieders. Patrick denkt echt met je mee en luistert naar je wensen. Een mooie scherpe aanbieding gedaan en met een goed gevoel, dan ook voor activlease gekozen. Patrick je bent een topper. Bedankt voor de goede hulp.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling Henk. Alvast heel veel plezier gewenst met je leaseauto!

Goed met een luiserend oor voor de klant

Gebruik van mijn Tesla Referral code werd door Athlon niet opgepakt. Maarten Oortman heeft na mijn klacht het wel direct opgepakt en er voor gezorgd dat mijn referral code wel is gebruikt. Met Maarten was het prettig communiceren.

• Afspraken nakomen

Beste Rob, fijn dat alles is goedgekomen. Bedankt voor de review en heel veel rijplezier gewenst met de Tesla!

Uitstekend geholpen

• Afspraken nakomen

Bedankt, fijn om te horen!

Drama

Beste Nu voor derde keer golf e besteld bij hun en keer op keer te laat afleveren plus laadpas vergeten of te laat. Nu laatst kreeg ik in eerste instantie te horen dat de pas opgestuurd word wanneer kenteken en bestelling rond is. Vervolgens werd me verteld dat de pas niet eerder verstuurd word dan wanneer de auto afgeleverd is en op t laatst werd me verteld dat de pas opgestuurd was een dag voor aflevering. Affijn ik ben nu een 3 dagen verder en heb nog niks. Ongelooflijk wat slecht, nooit meer via hun

• Afspraken nakomen

Beste heer Wassink, Wat spijtig dat u bij deze en eerdere bestellingen bij ActivLease tegen een teleurstelling aanloopt met de laadpassen. Helaas versturen wij ze niet zelf, maar wordt dit door onze partner verzorgd. Deze verstuurt de laadpas wanneer de auto is aangemeld voor aflevering en kan niet vooruit worden gestuurd. Natuurlijk is dit ook onze verantwoordelijkheid en bieden we hierbij onze excuses aan. We doen er alles aan om teleurstellingen te voorkomen en onze klanten zo goed mogelijk van te dienst zijn. Daarom gaan we zelf tijdelijke laadpassen regelen, zodat u direct zorgeloos kunt rijden. We houden hoop dat u voor uw volgende leaseauto ook weer bij ActivLease aanklopt! We hebben inmiddels een nieuwe pas voor u aangevraagd en we verwachten dat deze voor dit weekend geleverd wordt. Ter overbrugging brengen we u een laadpas van onszelf langs. Team en medewerkers ActivLease

Zeer fijn geholpen

Patrick is een fijn contactpersoon, regelt zijn zaken goed en is actief betrokken.

• Afspraken nakomen

Wat een mooi cijfer, bedankt en veel rijplezier gewenst Jochem!

Top bedrijf!

Fantastisch geholpen door Patrick van Heijningen en zijn collega's, duidelijk, vriendelijk, top geregeld allemaal. Super bedrijf een echte aanrader!

• Afspraken nakomen

Geachte heer Valk, Bedankt voor de mooie woorden. We wensen u heel veel rijplezier in de nieuwe Opel! Team en medewerkers ActivLease

moeten er achteraan blijven lopen....!!

Auto in Okt 2018 besteld levering Maart April 19. In December krijg je te horen dat de formulieren niet compleet zijn... Auto wordt laatste dag Augustus (!) 2019 geleverd.... 4-5 maanden later ... zonder laadpas(electriciteit)....auto staat al 7 weken op de oprit maar na 4 berichten telefoontjes nog steeds geen laadpas ....als je mailt krijg je geen antwoord (of erg laat ) als je belt en vraagt teruggebeld te worden gebeurd t niet..... t lijkt erop of ze t allemaal niet onder controle hebben .... volgende lease wagen is dan ook ergens anders besteld ....Ik lees veel goede berichten maar waar zijn die mensen dan die hen helpen ??

• Afspraken nakomen

Beste Willem-Jan, Bedankt voor het schrijven van uw review. Helaas geen flatteus rapportcijfer… We begrijpen dat er verwarring is ontstaan over de laadpas die u hebt ontvangen vóór het plaatsen van de review. U dacht een laaddruppel te krijgen i.p.v. een laadpas en hebt vervolgens de laadpas doorgeknipt. Hierna hebben wij een nieuwe pas voor u aangevraagd. Toch komt het voor dat deze niet altijd op het gewenste tijdstip en/of adres aankomt. We zijn afhankelijk van een externe partij die de passen aanmaakt en verstuurt. Dit is ook onze eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk hadden we u graag eerder een passende oplossing aangeboden, maar gelukkig heeft u de afgelopen weken gebruik kunnen maken van uw langverwachte Kona. We trekken hier lering uit en doen ons best om deze situatie in de toekomst te voorkomen. Daarom kijken we nu naar de mogelijkheid om zelf laadpassen voor algemeen gebruik te kunnen versturen. Team en medewerkers ActivLease

Super snelle en heldere service van Leonie & Emile!

• Afspraken nakomen

Beste Sander, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Leonie & Emile at your service! Team en medewerkers ActivLease

Dik tevreden

Goed contact, alles snel en duidelijk geregeld.

• Afspraken nakomen

Alles was helder en duidelijk uitgelegd

Vanaf de eerste moment dat ik Maarten Oortman had gesproken over te telefoon was ik tevreden. Altijd telefonisch bereikbaar, vond ik zelf heel fijn. Snel shortlease auto voor mij geregeld met de voorwaarden wat ik in gedachten had.

Fantastisch

Mijn contact met Active Lease was met Patrick van Heijningen. Vanaf het eerste telefoongesprek ging dit zeer goed. Deskundig, vriendelijk en vooral meedenkend ben ik door hem geholpen. Een perfect voorbeeld voor anderen. Zo wil je als klant geholpen worden.

Over ActivLease

Leasen tegen de beste voorwaarden. Dat kan via ActivLease. Goed en goedkoop autoleasen. Voor de beste deal. Bent u ZZP'er of een MKB ondernemer? Wij gaan met veel plezier voor u aan de slag. Onze afspraken met de grote leasemaatschappijen en dealerholdings vertalen wij in een aantoonbaar voordeel voor u. Wij maken het verschil door gerichte vragen te stellen en snel te communiceren.