Snelheid, deskundigheid, creativiteit!

Sven helpt ons met het maken van de juiste keuzes. Onze ervaring met Activ (Sven) is dat hij snel handelt als dat nodig is, deskundig advies geeft en creatief op zoek gaat op basis van onze wensen.

• Afspraken nakomen

Snel, helder en perfect bereikbaar voor alle vragen.

Hele proces van advies t/m levering en gebruik van de auto heb ik als heel prettig ervaren. Vaste contactpersoon (Ernst-Jan) is heel goed bereikbaar en een ster in opvolgen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review Maud!

Uitstekend, persoonlijk en professioneel

Ik ben zeer positief over de professionele aanpak van Patrick. Uiteindelijk zijn we niet tot zaken gekomen omdat mijn huidige leasemaatschappij voor de afloop van het contract met een voorstel kwam wat ik niet kon weigeren, maar anders was ik waarschijnlijk overgestapt. Patrick was enthousiast, persoonlijk en eerlijk. En hij reageerde continu heel snel zonder opdringerig te zijn. Elke afspraak die hij maakte kwam hij na. Dat geeft heel veel vertrouwen. Aan het eind van mijn huidige leasecontract neem ik zeker weer contact op. Ik beveel Patrick van harte aan.

• Afspraken nakomen

Beste Jan, bedankt dat je de tijd neemt om zo’n positieve review voor ons te schrijven ondanks dat je geen leaseauto via ons gaat rijden. Uiteraard staan we weer voor je klaar zodra je leasecontract is afgelopen!

Top service en altijd snel reactie!

Vanaf eerste contact is mijn ervaring met ActivLease heel positief. Deskundig advies over proces en bestellen van nieuwe leaseauto. ActivLease kon de Polestar 2 wel nog in 2020 leveren (8%!). De benodigde documenten waren snel geregeld en ook de levering ging volgens afspraak. Ook na de levering van de auto is ActivLease altijd goed bereikbaar en worden zaken top geregeld.

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Niels, geniet van je nieuwe Polestar met lage bijtelling. En natuurlijk bedankt voor het mooie rapportcijfer :)

Super snel geholpen!

Binnen 24uur kon ik mijn auto ophalen! Ik werd geholpen door Emile, zeer vriendelijk en behulpzaam!! Bedankt!!

• Afspraken nakomen

Bedankt Aida voor het mooie cijfer. We wensen je veel rijplezier!

Super tevreden

Ernst-Jan is super prof en super vriendelijk . Hij snapt meteen wat ik wou. ActivLease in een word - aanrader

• Afspraken nakomen

Fijn te horen dat je tevreden bent, bedankt voor de aanbeveling!

Goede geholpen aan de juiste wagen!

We werden bij ActivLease goed begeleid om tot de juiste keuze te komen voor de lease auto. Ook al was het Corona tijd, we kregen duidelijke uitleg rekening houdend met de maatregelen en afstemmingen verliepen na de bezichtiging snel en duidelijk.

• Afspraken nakomen

Mooi om te horen Mark, bedankt voor het topcijfer!

Zeer vriendelijk en klantgericht

Ondanks dat ik uiteindelijk ergens anders een scherpere deal heb kunnen sluiten, ben ik uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid. Ik heb meerdere offertes gekregen en Ernst-Jan heeft steeds al mijn vragen beantwoord en bleef geduldig en zeer behulpzaam! Ik zou jullie ten zeerste aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de aanbeveling en de complimenten Wieteke, ook namens Ernst-Jan!

Top! Van offerte tot Levering and beyond!

Mijn wens om elektrisch te gaan rijden gaf aanleiding om een offerte op te vragen bij ActivLease. Snel daarna werd ik gebeld door Patrick die mij, na het stellen van een aantal relevante vragen, uitnodigde om de elektrische modellen die zij hebben staan te komen bekijken. Dit resulteerde in het bestellen van de VW ID4 (nog met 8% bijtelling!). De service en oprechte betrokkenheid van ActivLease is een frisse wind in de lease wereld. Keep up the good work!

• Afspraken nakomen

Beste Desmond, bedankt voor de review en de complimenten. Leuk dat je bij ons de elektrische overstap maakt! Een mooie keuze ook met de VW ID.4. Schroom je niet om te bellen als je nog vragen hebt.

In Verkoop traject actief. Na opdracht laat alle communicatie te wensen over.

December 2019 heb ik op laatste moment nog een Tesla kunnen leasen. Dit is ondanks de drukte goed opgepakt. Vervolgens is ondanks diverse eerdere toezeggingen de auto pas in begin maart geleverd. Dit met een sneetje in stuur, andere velgen als oorspronkelijk aangegeven en een niet werkende App. Maar dit zou mogelijk maar paar dagen duren. We zijn nu bijna 1 jaar verder en is probleem nog steeds niet opgelost. Nu kun je de auto prima rijden zonder App en ben ik verder tevreden over de rijprestaties van de auto. Echter deze week bij vorst werd overduidelijk waarom het toch heel handig is dat deze app werkt. Hiermee kan de auto vooraf worden verwarmd. Nu kon ik de auto niet in, en na een tijdje nadat slot ontdooid was de deur van de auto open kunnen doen. Om er vervolgens achter te komen dat ik de deur door een vastgevroren raam niet meer kon dicht doen en niet meer kon rijden. Voor de zoveelste keer contact opgenomen met activlease, waarbij ik geholpen werd door een nieuwe medewerker die mij vriendelijk te woord stond en mij zou gaan helpen en mogelijk die middag maar uiterlijk woensdag het probleem voor mij zou hebben opgelost. Helaas donderdag!! gebeld omdat ik nog geen reactie had gehad. Waarbij ik een excuus kreeg dat het allemaal aan Tesla zou liggen. Technisch kan ik hier dan nog wel in mee gaan, wat ik ook niet fijn vindt. Maar dat ik niet wordt teruggebeld en de afhandeling van mijn klacht niet juist wordt opgevold door Activ lease neem ik toch niemand anders kwalijk dan Activlease

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Beste Nico Guijt, Bedankt voor de eerlijke review. Zo'n cijfer zijn we niet gewend en we zijn ook flink geschrokken van uw verhaal. We waren ons niet voldoende bewust van het feit dat deze klachten nog steeds speelden. Daarvoor onze excuses! Voor u is dit een domper, voor ons weer een belangrijk leermoment. We hebben het probleem met de Tesla app gelukkig alsnog direct kunnen verhelpen en hebben samen met u de werking daarvan afgestemd. Voor de beschadiging van het stuurwiel zullen wij zoals telefonisch afgesproken een afspraak voor herstel inplannen. Uiteraard doen we ons uiterste best om dit soort misstanden voortaan te voorkomen. Mocht u nog klachten hebben dan kunt u deze ook aan ons melden via het klachtenformulier: https://www.activlease.nl/contact/klachten/. Dan kunnen we deze stap voor stap verwerken en zijn we ervan overtuigd dat we het op een elegante manier kunnen oplossen.

Prima service van aanvraag tot levering.

In oktober `20 online offerte aangevraagd. Al snel van Patrick mooie aanbieding met een prima prijs gekregen. Door corona langere levertijd, maar nu weer een fantastische auto voor de deur.

• Afspraken nakomen

Hoi Guido, super! Veel plezier met je nieuwe auto en volgende keer gaan we natuurlijk voor een 10 :)

Positief bedrijf, snelle reactie en correcte afwikkeling

Zeer snelle reactie op onze vragen. Correcte afwikkeling van offerte tot leveren auto.

• Afspraken nakomen

Wauw een 10, daar zijn we heel erg blij mee. Bedankt Berta!

Top service!

Het begon met een simpele mail begin dec. of er nog een Peugeot e-208 op voorraad was want wilde graag nog een 8% auto rijden. In no time belde Patrick met een tal aan vragen. En enkele uren later kwam er al een belletje dat hij een auto in reservering had staan en de prijs.. Wilde ik eerst nog even een proefrit maken? Geen probleem! Ik regel wel dat we de auto iets langer kan vasthouden... En dat tegen alles met een scherpe leasedeal. Patrick (en zijn collega's) hebben alles tot in de puntjes voor me geregeld. En ondertussen rijd ik blij rond in mijn nieuwe auto met lage bijtelling. Top service, dat willen we toch allemaal!

• Afspraken nakomen

Hoi Marieke, bedankt voor je mooie verhaal en de beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en je nieuwe leaseauto. We geven de complimenten door aan Patrick!

Deskundig en snel!

Bijzonder vriendelijke en snelle service ontvangen van Patrick van Heijningen. Mooie voordelige aanbieding ook nog. Al met al dus zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Hoi Erik, jij tevreden, dan wij ook tevreden. Bedankt voor de positieve review, we geven het door aan Patrick!

Uitstekend.

Een aantal maanden terug via de website een offerte aangevraagd voor een andere auto. De leaseprijs was echter helaas net verhoogd waardoor deze buiten mijn leasebudget viel. Er werd wel meteen goed meegedacht en gekeken naar een alternatief. Uiteindelijk op een auto uitgekomen waarvan ik dacht dat deze niet haalbaar was met mijn budget. Activelease heeft echter toch een offerte kunnen uitbrengen die wel passend was waar andere leasemaatschappijen er ver boven zaten. Contact is altijd goed geweest, helaas is de levering door corona iets later geworden dan in eerste instantie gepland,

• Afspraken nakomen

Dag Sander, bedankt voor het mooie rapportcijfer! We proberen ons altijd zo flexibel mogelijk op te stellen en een geschikt alternatief te bieden als dat nodig is. Super dat je het jaar alsnog kan beginnen in een nieuwe leaseauto die naar wens is!

Super service

Super bedrijf. Zijn er niet veel meer tegenwoordig die zo’n goede service leveren. Mijn complimenten voor Elmar en Kenneth die voor mij alle zaken goed hebben geregeld. Rij nu in een droomauto. Erg blij

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie complimenten Terry! Fijn om te horen dat je zo blij bent. We wensen je veel plezier in je nieuwe droomauto!

Maken hun naam "Activ" waar!

Zeer goede en deskundige begeleiding, zoeken actief naar de beste oplossing. Handelen snel en zijn zeer behulpzaam. Zeer positieve ervaring.

• Afspraken nakomen

Een 10, daar zijn we uiteraard superblij mee :) Bedankt Michel!

Gewoon helemaal niets op aan te merken.

Vanaf het eerste contact totdat ik mijn nieuwe ID.4 Max afgeleverd kreeg ben ik gewoon enorm tevreden. Goede communicatie, soepele digitale processen en waar nodig ook gewoon praktisch. Ik kan Activ Lease aan iedereen aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Hi Walter, bedankt voor de mooie woorden over onze service. We wensen je heel veel veilige en plezierige kilometers met je nieuwe ID.4!

Uitstekende service

Van besluitvorming tot aflevering helder en consequent goed en accuraat geholpen. Heel fijn dat ik steeds met dezelfde persoon kon schakelen!

• Afspraken nakomen

Hoi Hester, helemaal top, hartelijk dank voor deze beoordeling!

Goed en zijn afspraken nagekomen

Het is ActiveLease gelukt om mij een VW ID4 te leveren in 2020. Communicatie hierover met Patrick en collega's was goed en ik ben verder ook goed geholpen.

• Afspraken nakomen

Hoi Tijs, bedankt voor de 10 en heel veel plezier met je ID.4!

Perfect!

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze nemen snel contact met je op, je krijgt één aanspreekpunt en ze schakelen snel. Binnen 2 weken was voor mij een perfecte auto gevonden en was deze afgeleverd. Net voor 2021 kon ik nog met 8% bijtelling elektrisch rijden.

• Afspraken nakomen

Hoi Yvonne, bedankt voor de 10! Fijn ook om te horen dat alles snel en naar wens is geregeld. We wensen je veel rijplezier.

Active Lease is zeer betrokken

Active Lease is een zeer betrokken onderneming tov van zijn klanten. Het contact tussen mij en met name Emile Jansen is zeer prettig verlopen en ze zijn zelfs buiten kantooruren ( noodgevalletje) bereikbaar. Active Lease wil ik dan ook zeer aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Een mooi compliment. Bedankt voor de aanbeveling en de topscore Silvie!

Prima service en goad advies!

Na een korte zoektocht snel en vakkundig geholpen door Activ Lease. Zij konden mijn nieuwe Polestar2 snel offreren en nog voor einde jaar in orde maken. Prima service!

• Afspraken nakomen

Nieuw jaar, nieuwe leaseauto. Fijn dat je tevreden bent Thomas. Bedankt voor de positieve review!

Vriendelijk, vlot en concurrerend

Zeer tevreden over de geboden service!

• Afspraken nakomen

Hoi Chris, hartelijk dank voor de review en de mooie score. Volgende keer gaan we voor de 10!

Zeer vriendelijk en Klantgericht

Via google bij Activlease terecht gekomen voor het leasen van meerdere auto's. Er wordt snel en vriendelijk gereageerd op alle vragen. Patrick heeft naar onze wensen geluisterd en een goed totaalplaatje gemaakt. Ook snelle levering was goed geregeld. Uiteindelijk heeft ook Kenneth zeer goed gehandeld om één en ander voor elkaar te krijgen. Al met al goed geholpen en ze hebben klantgericht gehandeld. Een aanrader voor een zorgeloze bemiddeling en afsluiten van contracten!

• Afspraken nakomen

Hoi Nick, bedankt voor je uitleg en de prachtige score. Dat alles naar wens is verlopen stemt ons ook tevreden!

Over ActivLease

Leasen tegen de beste voorwaarden. Dat kan via ActivLease. Goed en goedkoop autoleasen. Voor de beste deal. Bent u ZZP'er of een MKB ondernemer? Wij gaan met veel plezier voor u aan de slag. Onze afspraken met de grote leasemaatschappijen en dealerholdings vertalen wij in een aantoonbaar voordeel voor u. Wij maken het verschil door gerichte vragen te stellen en snel te communiceren.