Prima, veel aandacht

Fijne therapeute..goed luisteren en behandelingen..

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Was 1e keer

Dank je wel, Lia!

Erg tevreden

Wij konden snel terecht en zijn deskundig geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Gehoord van anderen.

Top! Heel fijn om te horen, we vinden dat ook heel belangrijk.

Super goed

Miranda is een fijne therapeut die goed naar je klachten luistert en meedenkt. Ook als ze denkt dat er geen winst meer te behalen is is ze daar oprecht in en klopt niet meer geld uit je zak dan nodig. Ze heeft mij goed geholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mond op mond reclame

Super! Dat vinden wij allemaal heel belangrijk.

Heel fjn geholpen

We zijn bij van Eijck geweest voor ons zoontje Levi. We zijn heel fijn geholpen met goede behandelingen die hem veel rust hebben gebracht en daarbij veel advies gekregen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat fijn om te horen! Geniet lekker van jullie zoontje.

Dank je wel!

Snel van mijn hoofdpijn af!

Al maanden had ik o.a. last van hoofdpijn klachten maar door een goede diagnose, een luisterend oor, uitleg bij de behandelingen (hij zegt dus wat hij doet en waarom) en oefeningen die ik kreeg voor thuis was ik snel van mijn klachten af. Dank je wel Job

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Professioneel

Fijn dat het resultaat zo goed was, Esther.

Na 7 prettige behandelingen met Jaylinn bij Laura is ze een super tevreden babytje geworden. Laura weet erg goed met baby's om te gaan en heeft voor veel pijnverlichting gezorgd bij Jaylinn. Ook hebben we de juiste tips en handvatten voor thuis mee gekregen. Jaylinn kan alleen nog maar lachen de hele dag. Ook de communicatie en alles er omheen is prima bij osteopathie van Eijck

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat heerlijk om te horen! Geniet er lekker van.

Goede ervaring, Fijn geholpen.

Fijn geholpen, altijd een goed gesprek. En waar ik voor kwam is gelukkig ook goed verholpen. Zou altijd wanneer mogelijk eerst kiezen voor deze manier van alternatieve gezondheidszorg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Was al eens eerder geweest, goed geholpen

We hopen dat het niet nodig is, maar je bent altijd weer welkom :)

Na de eerste behandeling hadden we meteen een ander kind!! Na 8 weken zagen we onze kleine man voor het eerst lachen.. ik zal het iedereen aan raden om hier een afspraak te maken!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Fijn! Geniet van jullie kleine mannetje.

Ik ben er weer

Geeft hulp daar waar andere het niet meer aan durven.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat een fantastisch resultaat en review Mariejolein! Dank je wel.

Ge-wel-dig

Toen mijn dochtertje 7 weken was kwamen we bij William. Ze krees alleen maar wanneer ze wakker was. Hij kwam erachter dat haar linker schedelplaat vast zat! De volgende dag krees ze niet meer, huilde ze niet meer. Kon ze weer op haar rug slapen en was ook rustig wakker ipv alleen krijsen van de pijn. William is onze maar vooral Joy haar wonderdokter. Ze is nu 1 jaar en ben inmiddels al 13 x bij hem geweest voor haar hoofdje maar ook een verkoudheid ook dat kan hij verhelpen! Het is een eer dat ik bij hem mag komen en dat we hem hebben gevonden, het is zo fijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Gespecialiseerd in baby’s

Heer-lijk! Geniet lekker van jullie dochter, mama van Joy!

Het heeft mij niet gebracht wat ik er van verwachte.

De eerste kennismaking verliep goed ze konden mij geen gouden bergen beloven. De behandeling leek wel wat te doen. Maar na vier behandelingen zat er niet echt vooruitgang in. Dus ben ik er mee gestopt omdat een behandeling toch best prijzig is.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Jammer dat het niet het gewenste resultaat heeft gehad binnen uw verwachting. We hadden u heel graag van uw klachten af willen helpen, maar hadden daarvoor helaas meer tijd/behandelingen nodig. U bent altijd weer welkom!

Een kundige en betrokken osteopaat

Wouter heeft mij zeer goed geholpen bij mijn rsi klacht en heeft mij goede inzichten en adviezen gegeven over omgaan en voorkomen van de klacht.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede rsi behandeling

Top! We duimen dat de klachten nu weg blijven.

Deskundig en geïnteresseerd

Al lange tijd liep ik met klachten waar ik met fysiotherapie en oefeningen niet verder mee kwam. Hier ben ik erg goed geholpen. Ze zijn geïnteresseerd in de achtergrond en deskundig in hun werk.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Dank je wel, Heleen, voor jouw mooie review!

Osteopathie werkt super!

Mijn ervaring met behandeling door een osteopaat is zeer goed! Soms zeg ik niks en voelen zij het, heel bijzonder en nuttig.

Super! Dank je wel.

Deskundig

Had last van lage rugpijn met uitstraling naar onderbeen en voet. Zeer goed en deskundig geholpen door Anton. Na een aantal behandelingen ben ik nagenoeg vrij van pijn en ongemak. Vooral het vertrouwen dat Anton mij gaf heb ik als zeer positief ervaren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede zorg en deskundigheid

Dank je wel voor jouw geweldige review, Marga! Fijn dat de behandelingen zo goed geholpen hebben.

Neemt alle tijd om te luisteren .Prettige behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaringen

Dank je wel, Marijke!

Britt is lief en begripvol. Geeft goede adviezen en uitleg

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik was er al eerder geweest en goed bevallen

Dank je wel voor jouw complimenten, Joyce!

Tevreden, prima geholpen.

Prima geholpen

Zeer positief

Emma heeft 2 behandelingen gehad en dit is zeer positief verlopen. De osteopaat kwam erg kundig over, heeft ons ook extra informatie gegeven hoe bepaalde zaken aan te pakken. Ze ging ook op een hele fijne en rustige manier met ons dochtertje om, waar ze goed op reageerde. Gaf ons veel vertrouwen. Ook sloeg de behandeling goed aan. We zijn erg tevreden!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op advies van de kraamhulp

Super fijn om te horen, ouders van Emma :). Geniet van jullie kleine meid.

Fijne ervaren osteopaten

Denken goed mee. Sluiten goed aan bij het kind. Nemen de tijd om vertrouwen op te bouwen. Vriendelijk en bekwaam. En erg vriendelijke assistentes.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? In de buurt

Wat een mooi verhaal, daar doen we het voor! Dank jullie wel voor de mooie complimenten.

Deskundige praktijk met zeer vriendelijk team.

Ik had last van lage rugpijn en van mijn bil met uitstraling naar mijn bovenbeen. Ik ben uitstekend geholpen door Laura. Zij is zeer deskundig, vriendelijk en eerlijk. Na een vijftal behandelingen ben ik vrij van pijn. Ik kan Osteopathie van Eijck van harte aanbevelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat heerlijk. Dank je wel voor jouw complimenten en hartelijke aanbeveling, Jeanne!

zeer professioneel

De zeer hevige pijn tgv CRPS is door Anton teruggebracht tot een basispijn. Of het gaat lukken weet ik niet maar we gaan verder om ook deze pijn te verminderen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? pijnreductie

Super geholpen door een fijne lieve osteopaat!

Ik ben heel goed geholpen door een fijne osteopaat. Ze luisterde goed en wist al snel de vinger op de zere plek te leggen. Mijn bekken deden constant pijn, maar Ik merkte al snel resultaat na twee behandelingen. Ik ga nu weer pijnloos door het leven. Heel fijn, dank je wel!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij

Super geholpen door een fijne lieve osteopaat!

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!