Zeer professioneel

Jop heeft mij heel goed geholpen. Binnen 3 behandeling van mijn klachten verlost!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Professionaliteit

Beste Bram, Wat fijn dat de behandelingen zo snel en goed geholpen hebben! Dank voor je geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettige behandeling en duidelijke uitleg

Miranda neemt alle tijd en geeft duidelijke uitleg betreft onderzoek en behandeling. Na de eerste behandeling al meteen duidelijke verbetering te zien bij ons zoontje.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede ervaring van familie

Beste ouders/verzorgers van Sven, Dank jullie wel voor jullie mooie review. Geniet lekker van Sven! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima behandeling

Ik vond het eerste telefonische contact niet prettig. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en daar was niets mis mee. Ik vond het goed dat ik gewezen werd op de bedragen van de behandeling en de wijze van incasseren hiervan. Echter vond ik het niet prettig dat ik via de telefoon mijn bankrekeningnummer door moest geven en daarna werd mij pas gevraagd wat de klacht was. Ik kreeg het gevoel dat het binnen krijgen van geld belangrijker was dan de persoon en de klacht waarvoor je contact opneemt. Naar mijn mening moet je de gegevens met betrekking de bankgegevens noteren bij het eerste contact met je behandelaar. Je moet dan toch een machtiging ondertekenen. Zo is dat bij mij ook gegaan en dat was prima. Ik ben behandeld door Job van der Klein. Hij heeft mij goed geholpen en legde ook telkens goed uit wat hij ging doen en waarom. Hij is prettig in de omgang en ik zou zeker weer bij hem terug komen als ik weer klachten krijg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Afstand tot huis

Beste Ine-Marie, Hartelijk dank voor je review. We nemen je kritische noot ter harte en gaan hier intern aandacht aan geven. Uiteraard doet het ons veel plezier te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan en dat de behandelingen bij Job prettig waren en met het gewenste resultaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Veel geleerd

Prettig, veel geleerd, aanpak

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Totale check en advies over mijn lichaam

Beste Marly, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettig

Gezien de aard van mijn blessure was de behandeling wel nuttig doch het effect nogal gering

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Grootte van de praktijk

Beste heer Tromp, Fijn dat u de behandelingen nuttig vond, maar wat jammer dat de behandelingen niet het gewenste effect hadden. U mag altijd nog contact met ons opnemen om hierover te overleggen met uw osteopaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Persoonlijk, rustig, aandacht, kundig

Persoonlijk, rustig, aandacht, kundig. Goede zorg voor ons kindje.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op advies van verloskundige

Beste ouders/verzorgers van N, Dank je wel voor het mooie compliment. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super!!

Mijn dochtertje had moeite met poepen en veel pijn nu poept ze lekker zonder pijn tehebben en is weer een vrolijk meisje super! (Dochter 5 maanden)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Alles al geprobeerd behalven dit

Beste Rachel, Wat fijn om te horen. Geniet lekker van jullie vrolijke meisje! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Door vakkundige behandeling zijn mijn klachten na 4 behandelingen sterk afgenomen.

Nvt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via manager hardloopteam aanbevolen

Beste Eduard, Dank u wel voor de mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede prettige behandeling op maat.

Duidelijke uitleg. Begrijp nu waar de klacht vandaan komt. Verder prettige behandeling. Als de klacht mocht terug komen ga ik er zeker weer naar toe.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Wordt naar totale.lichaam gekeken en niet alleen waar de klacht zit.

Beste Margot, Dank je wel voor je geweldige review. We zien je in de toekomst heel graag terug, als dit nodig mocht zijn. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeker aan te bevelen. Vakkundig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste RGM, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Altijd top geregeld en zeer vriendelijke werknemers

Je hoeft maar te bellen en ze zijn zo vriendelijk, enthousiast en moet je een keer afbellen, geen probleem ze helpen met dezelfde vriendelijkheid.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Super vriendelijk en enthousiast personeel

Beste Mark, Hartelijk dank voor je mooie review. Onze assistentes zijn erg blij met je complimenten. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

een patient is een patient, altijd vriendelijke behandeling

altijd veel aandacht voior de bezoeker, behandeling prima

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste heer Mols, Dank je wel voor deze fantastische review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettige ervaring.

Het heeft de klacht (nog) niet volledig weggenomen, maar het was een prettige ervaring voor ons zoontje. Hij ontspande volldig en vond het prettig. Daar waar hij andere nieuwe dingen vaak spannend vindt.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Hoop op klacht wegnemen

Beste Lenneke, Dank je wel voor je mooie review. Wat fijn dat het een prettige ervaring was voor je zoontje. We vinden het jammer te horen dat de klachten nog niet volledig zijn weggenomen. Als je nog graag overleg wilt of een extra behandeling dan horen we het heel graag van je. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Mijn klachten zijn verminderd

Eerste ervaring bij osteopaat Moest even wennen, maar resultaat is geweldig, heb veel minder last meer van mijn maag en darmen ongelooflijk Lijkt of ik meer rust gekregen heb. (Slaap veel beter)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dicht bij huis, en hoorde positive verhalen

Beste Cathy, Dank je wel voor je geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Hele goede begeleiding.

We kregen duidelijke uitleg over de oorzaak van de klachten bij onze dochter. In korte tijd is de klacht opgelost: onze dochter is pijnvrij.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaringen

Beste Charlotte, Dank je wel voor je prachtige review en wat ontzettend fijn dat je dochter pijnvrij is. Geniet er lekker van samen! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

ze heeft mij goed en leuk geholpen

ze heeft mij goed en leuk geholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Dag Doreth, Dank je wel voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed.

Goede aandacht voor de cliënt. Vriendelijk. Behandelingen voelde goed, maar brachten voor mij na 6 behandelingen niet wat ik ervan verwacht had. Dit is natuurlijk niet voor iedereen het zelfde. Ik zal dan ook zeker osteopatie aanbevelen bij familie/vrienden en kennissen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Had al 3 maanden fysio, klachten gingen niet weg. Wilde iets anders proberen.

Dag Wilhelmien, Dank je wel voor je mooie review. Uiteraard vinden wij het heel jammer dat de behandelingen je niet hebben gebracht wat je er van had verwacht. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne praktijk

Makkelijk telefonisch bereikbaar met vriendelijk personeel! Zeer kundige osteopaat, niks anders dan positieve ervaring met deze praktijk!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Miranda

Beste Kristel, Dank je wel voor je vertrouwen en geweldige review! Fijn dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck en speciaal namens Miranda

Goed. Klachten verholpen Verbeter: tarievenverhoging niet goed doorgegeven in 2019 maar pas bij afspraak bevestiging in email.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaring

Beste mevrouw Klerkx, Dank je wel voor deze prachtige review! We hebben in 2019 getracht al onze patiënten te berichten over de tariefsverhoging in 2020 via onze nieuwsbrief, op de website en in de wachtkamer. We vinden het vervelend dat je niet eerder dan bij de afspraakbevestiging het bericht kreeg dat het tarief in 2020 ging wijzigen. We nemen dit ter harte. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima werk

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Chris, Dank je voor je review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Very satisfied

The specialist who had treated my daughter did amazing job. She had nice approach, explained me everything and the most important thing the treatments really had results.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Your practice was recommended to me by another mother and I am happy that I took her advice.

Dear Raya's Mother, Thank you for this wonderful review! Sincerely Team Osteopathie van Eijck

Zeer persoonlijk, betrouwbaar en kundig!!

Al bijna 10 jaar heb ik hele positieve ervaringen met Osteopathie van Eijck. Voor zowel fysieke als psychische klachten word ik op een heel persoonlijke en kundige manier behandeld en begeleidt. Er is een goede samenwerking en advies met andere disciplines zowel binnen de praktijk als extern. Achter de balie werken vriendelijke praktijkassistentes en managers. Persoonlijk en prettig en snel worden zaken, afspraken en vragen behandeld, beantwoord en afgehandeld. Mijn dank gaat uit naar Wouter en in het bijzonder naar Anton, voor hun persoonlijke benadering en behandeling. Een betere osteopathie praktijk kan ik mij niet wensen. Zeker een aanrader!!! Groeten, Lieneke van den Oetelaar

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Lieneke, Heel hartelijk dank voor deze prachtige review. We hopen nog lang op deze manier voor je klaar te mogen staan. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben erg tevreden over de behandelingen

Had nekklachten met uitstralende pijn naar oor en hoofd met oorsuizen. Waarschijnlijk door artrose. Gaat nu een heel stuk beter

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Was al in 2015 bij Osteopathie van Eijk geweest met goede ervaring.

Beste Elly, Hartelijk dank voor je prachtige review! Fijn dat je zo tevreden bent over de behandelingen. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Veel bijgeleerd over mijn eigen lijf

Waar ik eigenlijk voor kwam is helaas niet verholpen, maar voor andere klachten heeft het wel geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? van horen zeggen: goede ervaringen

Beste Monique, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen je ervaring met ons te delen. We vinden het fijn te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met een aantal klachten. Uiteraard vinden we het wel erg jammer dat we je niet hebben kunnen helpen met je hoofdklacht. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed geholpen

Ik kon snel terecht. Wist niet helemaal wat ik kon verwachten van osteopathie. Erg positief ben ik over de behandeling. Ze kijken echt naar het geheel en niet alleen naar het waar je last van hebt. Zodat de oorzaak en andere samenhangende dingen ook worden aangepakt. Hopelijk heb ik het voorlopig niet meer nodig maar anders zou ik zeker weer een afspraak maken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede beoordelingen

Beste Linda, Dank je wel voor je geweldige review! Ook wij hopen dat je ons niet meer nodig hebt, maar uiteraard ben je weer van harte welkom als dit wel zo mocht zijn. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!