Erg fijn geholpen. Zeker een aanrader

Ze nemen alle tijd voor je. Geduld en rust voor de baby. Fijne manier van aanpak en werken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwezen door vriendin.

Beste A. Huijben, Dank je wel voor jouw fijne review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling en informatie

Goede behandeling en informatie

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van mijn man

Beste Gonny, Dank je wel voor jouw mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettige behandeling.

Een prettige benadering van het probleem; heeft echter nog niet tot een echte oplossing geleid.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? om problemen p een natuurlijke wijze te benaderen

Beste mevrouw, Dank je wel voor je review! We doen ons best en hopen dat de behandelingen uiteindelijk tot het gewenste resultaat zullen leiden. Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijn tram, goede hulp en veel uitleg en ervaring. Geen probleem als andere kind mee kwam.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Al eerder geweest

Beste ouders van Nove, Dank jullie wel voor deze geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne praktijk

Prettige ontvangst, duidelijke communicatie en goede behandeling die mij echt geholpen heeft.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Anne-Marie, Dank je wel voor jouw fijne review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Betrokken, professionals, meedenkend!

We kwamen met onze dochter van een paar weken oud. Ze was vaak ontroostbaar hysterisch. We hebben 5 behandelingen gehad en na iedere keer het ze wat relaxter er minder gespannn in haar lijfje. Hele fijne, prettige, vertrouwde sfeer tijdens de behandelingen. Ook fijn dat een paar weken na de laatste behandeling nog eens telefonisch contact werd opgenomen, om te checken hoe het nu ging. Echt heel top!!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op aanraden van de verloskundige voor ervaring met baby's

Beste ouders van Felien, Wat ontzettend fijn dat het nu zo goed gaat met Felien! Dank jullie wel voor deze geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super fijn geholpen

Miranda neemt de tijd voor je en luistert goed naar het verhaal. Ze stelde mijn zoontje volledig op zijn gemak.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via familie

Beste ouders van Sven, Dank jullie wel voor deze fijne review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck speciaal namens Miranda

Prima begeleiding met wat abrupt einde

Begeleiding was goed, na 2 behandelingen gingen de achillespees klachten beter. Ook had ik last van mijn duim. Ook daaraan behandeld, pijn werd eerder meer dan minder. Na de vakantie ben ik nog 1x geweest voor de eerdere klachten, deze zijn significant minder. Toen is de behandeling gestopt.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Els, Fijn dat de behandeling Osteopathie goed geholpen heeft. Dank je wel voor de review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Persoonlijke praktijk met deskundige osteopaten

Onze ervaring was prettig. Er is goed geluisterd naar de klachten en de behandeling was effectief. De osteopaat was vriendelijk, eerlijk en deskundig. Ik zou deze praktijk aanraden aan anderen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwezen door de lactatie deskundige

Beste ouders/verzorgers van een baby, Hartelijk dank! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne en goede behandelingen gehad, waarbij mijn klachten duidelijk minder werden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik kreeg de praktijk aangeraden

Beste Maud, Super! Dank je wel voor je review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik heb hier gelukkig afscheid kunnen nemen van mijn restklachten vanwege Long Covid

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Expertise Covid klachten

Beste Cindy, Wat fijn! Geniet er lekker van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Blij dat we deze stap hebben gezet.

Ik kwam voor mijn zoontje die last had van obstipatie. Na de eerste behandeling merkte we al verschil en na twee behandelingen was het probleem verholpen. We zijn nog een derde keer geweest om te bekijken of alles nu helemaal goed was. Ik ben William erg dankbaar. Mijn zoontje voelde zich meteen bij hem op zijn gemak.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Morris, Dank jullie wel voor deze prachtige review! We zijn heel blij voor Morris dat de behandelingen zo goed geholpen hebben. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck, speciaal namens William

Klacht verdwenen!

Het balletje van mijn zoontje was niet volledig ingedaald. Na een aantal behandelingen is dat wel gelukt en hoeft hij niet meer geopereerd te worden. We zijn super tevreden!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Marit, Wat fijn dat de behandeling zo goed geholpen heeft, dat zelfs een operatie voorkomen is! Dank je wel voor jouw review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne ervaring!

Prettige sfeer en ontvangst. Had na 3 maal behandeld te zijn al duidelijk resultaten. Heel fijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aanbevolen door kennis

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor jouw review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb!

Ik ken Job nog van mijn revalidatie bij OCA. De keuze was dus snel gemaakt. Ook dat jullie specialisatie met fibromyalgie is een plus! De vier behandelingen hebben heel veel opgebracht en ik voel weer dat ik nu met sporten zelfredzaamheid kan zijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kennis

Beste Yvonne, Fijn dat het zo vlot geholpen heeft! Geniet van alles wat nu weer mogelijk is. Dank je wel voor jouw review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck en speciaal namens Job.

Ik kwam bij jullie vanwege maagklachten en middenrif. Simone heeft me daar fantastisch mee geholpen , het enigste minpuntje is dat ik gekneusde ribben heb gekregen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Colin, Dank u wel voor uw verhaal. Simone is erg blij voor u dat de klachten van de maag verholpen zijn. Zij heeft u inmiddels gesproken over de nareactie en ziet u binnenkort weer voor een behandeling in de praktijk. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik heb goede ervaring met osteopaat

Normaal heb ik een heel goede ervaring. Nu vond ik dat ik na behandeling meer pijn kreeg. Mijn klachten zijn nog niet weg. Gr. Ton.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Omdat ik meestal goede ervaring heb met osteopaat.

Beste Ton, Wat jammer dat de behandeling deze keer niet het gewenste resultaat heeft gegeven. We hebben geprobeerd u te bereiken, maar dat is niet gelukt. We nodigen u van harte uit om even contact op te nemen met ons: 0134566490. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Effectieve behandeling

Al bijna 2 jaar last van mijn maag. Maagbeschermers voorgeschreven via de huisarts wat weinig effect had. Na 2 behandelingen ben ik van de pijn af en kan weer alles eten en drinken. Nu blijkt dat het niet aan mijn maag lag, maar dat mijn middenrif gespannen was. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Mijn moeder en zoon komen binnenkort voor een behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via anderen

Beste Niki, Hartelijk dank voor jouw fantastische review! Wat fijn dat de behandelingen zo'n fijn resultaat hebben gehad. Geniet er van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed luisterend en behulpzaam

Ik kom er al 8 jaar en ben zeer tevreden. Het zorgt ervoor dat ik met regelmaat de pijn die ik heb in mijn nek na een auto ongeluk met een whiplash wat dragelijk is voor even.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Veel pijnen na 2 auto ongelukken.

Dag Annemiek, Wat leuk om zo'n mooie review te krijgen van een patiënt die al zo lang bij ons komt. Dank je wel voor jouw jarenlange vertrouwen. We hopen je nog lange tijd te mogen helpen! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

zeer prettig en kundig!

Wij zijn bij osteopathie van Eijck gekomen vanwege onze zoon die veel last had van reflux en overstrekken en een huilbaby was. Na een prettige intake en enkele kundige behandelingen is hij vlot opgeknapt naar een tevreden baby (die niet meer de wereld bij elkaar krijstte zodra hij de maxi cosi in ging). Beide heren die ons geholpen hebben luisteren goed en gaan zeer prettig en vakkundig om met onze kleine man. Ik heb mezelf inmiddels ook aangemeld voor behandeling van mijn nek klachten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede recensies

Beste ouders/verzorgers van Thije, Wat fijn om te horen! Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben zeer tevreden

Ben eerst bij een fysiotherapeut geweest maar had hier een beter gevoel bij.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Omdat het in Best is

Dag Marjan, Dank je wel voor je review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben prima geholpen met mijn klacht.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bekendheid

Dag Helma, Dank je wel voor je review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Deskundig en vriendelijk

Grote deskundigheid! Proberen uitstekend mee te denken met de klant. Absolute aanrader!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Deskundigheid en positieve ervaring vorige keren

Dag Marieke, Dank je wel voor jouw geweldige complimenten! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super goede begeleiding en behandeling!

Prettige begeleiding en effectieve behandeling. Aanbevelingswaardig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? via via

Dag Annique, Fijn! Dank je wel voor jouw mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik had 10 jaar eerder moeten gaan.

Vanwege de toch best hoge kosten voor de behandelingen heb ik een bezoek aan een osteopaat jaren uitgesteld. Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel dat ik zo lang heb gewacht.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via een collega gehoord dat ze hier goed was geholpen.

Dag mevrouw, Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Dank je wel voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!