Goeie persoonlijke hulp op maat

Ik heb een fijne ervaring gehad met de behandeling voor mij en mijn dochter.

Fijn, behulpzaam en zeer kundig team.

Zowel voor mezelf als voor de kinderen kom ik graag bij osteopathie van Eijck. Doordat ik weet dat kwaliteit gegarandeerd wordt, maakt het vaak niet uit bij wie je als eerste geholpen kunt worden. De assistente staat je altijd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord. In het behandeltraject wordt je als patiënt actief betrokken door de osteopaat. Ik ben zeer tevreden en verwijs graag mensen door!

Fijne mensen,echte betrokkenheid!

Fijne mensen,die echt proberen om je weer op de been te krijgen.

Prima geholpen

Vriendelijk

Vriendelijke behandeling met een goed resultaat voor mijn ongemak.

Zeer prettige ervaring met de juiste diagnose waardoor ik zeker nog contact opneem voor vervolg consult.

Goede uitleg en leuke omgang met een kind

Miranda legt goed uit wat ze voelt en doet. Ze stelde mijn dochter op haar gemak en tijdens een gezellig gesprekje met haar behandelde ze haar. Mijn dochter werkte niet altijd goed mee, maar daar speelde ze op een goede manier op in. De behandelingen hadden effect op de ‘problemen’ waar we mee kwamen en gaven ook inzicht in wat de ‘problemen’ veroorzaakte. Handig om daar rekening mee te houden.

Zeer goede behandeling en fijne communicatie

Een zeer fijne en prettige behandeling van mijn dochtertje Vera. Mijn 2 andere kinderen zijn ook onder behandeling geweest met succes. Ik ben erg tevreden en zou Wouter zeker aanraden bij andere mensen.

Ik ben goed geholpen op een prettige manier

Er was sprake van een vriendelijke bejegening. Ik had vertrouwen in de kennis en kunde van de osteopate. Na behandeling zijn mijn klachten nagenoeg verdwenen. Mochten ze terugkomen dan zal ik opnieuw bij haar een afspraak maken.

Goed, een luisterend oor en een bespreekbare behandeling

Vlotte, deskundige en betrokken zorg!

In dezelfde week dat ik belde kon ik met mijn zoon van een paar weken oud nog terecht! Na 3 behandelingen had ik een rustige baby die minder last had van kramp en reflux. De behandelingen verliepen rustig, er werd alle tijd genomen die nodig was en de osteopaat toonde interesse in zowel het welzijn van moeder als kind. Zeer zeker aan te raden!

gestructureerd; duidelijkheid; transparant; expertise

Daar ik geen ervaring heb met osteopathie en bij diverse behandelaars van andere therapieën ben geweest die tot dusver geen soelaas boden was ik uitermate tevreden dat ik de mogelijkheid kreeg om vooraf telefonisch een gesprek te hebben waarin ik een duidelijke begrijpelijke uitleg kreeg wat osteopathie inhoud en of deze ook voor toepassing zou zijn gericht op mijn klachten. De behandelingen waren gestructureerd, voelde mij er prettig bij temeer daar ik het vertrouwen en te maken had met ervaren deskundigen. De behandeling heeft een verbetering gegeven, wil nu even afwachten wat het mij brengt in de nabije toekomst.

Osteopathie heeft mijn zoontje zeer geholpen!

Mijn zoontje (2,5 maand oud) is goed geholpen voor zijn darmkrampjes, maag- en slokdarm problemen (reflux). Na 3 behandelingen ging het heel goed met hem! Dank je wel Miranda!

Klachten zijn verminderd.

Twee behandelingen gehad. Er werd goed naar ons geluisterd en de juiste vragen gesteld. Er zijn ons goede adviezen gegeven, waar we zeker iets aan hadden. De behandelingen hebben het probleem niet geheel weggehaald, maar wel echt met 70-80% vermindert.

Persoonlijke aandacht

Ik heb de behandelingen als zeer plezierig ervaren. Duidelijke uitleg en toegankelijke behandelaar. Ik kom voor een reguliere ‘apk’ graag nog eens terug.

Ik ben er goed geholpen .

Ben er goed geholpen maar de klachten zijn niet helemaal weg

Beste Natasha, Fijn dat de klachten van je zoontje zijn opgelost met andere voeding. Je geeft aan dat de ervaring met ons is dat je goed geholpen bent. Daarnaast geef je als cijfer een 5. Is dit juist, zijn er toch klachten of dingen die we anders hadden moeten doen, of is dit dan verkeerd ingevuld. Ik hoor het graag van je. Hartelijke groeten.

Goed geholpen

Mijn zoontje had veel last van zijn darmen, het is nu opgelost met andere voeding

Professionele vakbekwame osteopaten

Vakkundig en bekwame ostheopaat die weet waar hij mee bezig is. Makkelijk in de omgang en luisteren naar de patiënt

Hele fijne rustige benadering met veel zorg en aandacht.

Wat een hoed resultaat bij ons pas geboren zoontje die veel last van darmpjes had. Super netjes en vriendelijk geholpen

Deskundig geholpen

Je wordt heel prettig en deskundig geholpen. Ik was boven verwachting snel van mijn klachten af. Zeer aan te bevelen!

Heel vriendelijk en spontaan

Had niet verwacht dat met een paar behandelingen dit resultaat behaald zou worden.

Goedebehandeling

Voor mijn dochter een paar keer geweest. Met snel resultaat.

Baby binnen 3 behandelingen geen last meer van refux

Toen mijn dochtertje twee maanden oud was kreeg ze last van verborgen reflux. Overal hoorden we: "Dat hoort er gewoon bij, ze groeit er wel overheen." Dit voelde voor ons niet goed, de kleine had teveel pijn en verdriet. Linda heeft haar op een super liefdevolle manier behandeld en daarbij allerlei relevante dingen aan mij uitgelegd. Binnen drie behandelingen was mijn dochtertje al van haar klachten af. Wij zijn super blij met deze fantastische hulp, dank je wel Linda en dank Osteopathie van Eijck.

Professioneel klantvriendelijk en effectief

Bijzonder effectief vanaf afspraak tot eindresultaat

Zeer professioneel en eerlijk!

Behandeling van dochtertje van 1,5. Dit had na een aantal behandelingen niet het gewenste resultaat. Door de osteopaat werd ook eerlijk aangegeven hier te stoppen. Zelf ook aantal behandelingen gehad die zeker effect hebben gehad!

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!