Klachten namen telkens af

Ik ben langdurig, naar volle tevredenheid, behandeld bij Van Eijck. De reisafstand werd een belemmering voor mij, waardoor ik afscheid heb genomen. Dit neemt niet weg dat ik de behandeling als klachtenverlichtend heb ervaren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Recenties op internet

Geweldig geholpen !

Ik ben echt wel sceptisch over zaken als acupunctuur en homeopathie. Maaaaarrrrrrr.... bij Van Eijck zijn ze op zoek gegaan naar de oorzaak van de pijnklachten onder mijn schouderbladen ipv alleen de pijnlijk spieren te stimuleren / masseren. Inmiddels 3 maanden klachtenvrij na slechts 3 behandelingen. Dank jullie wel !!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Alternatief voor physiotherapie

Goede behandeling voor mijn dochter met zichtbaar resultaat

‘’

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Mijn behandeling is goed gegaan en heb geen klachten meer.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Vaker bij jullie onder behandeling geweest

Beste Graziella, Dank je wel voor je fijne review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed!!!

Het is altijd fijn om daar te komen en op een rustige gecontroleerde manier behandeld te worden. Zeer vakkundig en men weet de pijnlijke plek heel goed te lokaliseren en te behandelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bekend in het dorp en ook lekker dichtbij.

Beste mevrouw, Dank je wel voor deze fijne review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede en deskundige behandelaar (Ans de Kimpe)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Susanne, Dank je wel voor je geweldige review! Hartelijke groet, Team osteopathie van Eijck en in het bijzonder van Ans.

Fijn dat je je 'eigen' osteopaat kan kiezen

Goed geregeld qua afspraken maken en bevestigingen/nota's per mail. Ik vind een half uur per behandeling wel kort, bij mijn vorige osteopaat was dat 45 minuten, vandaar 3 sterren, ondanks de hoge kwaliteit van de behandelingen van mw Hooijen. Heel jammer dat deze top osteopaat vertrekt, mijn man werd ook door haar behandeld; eerder, bij een andere osteopaat bij van Eijk ervaarde hij geen verbetering. Daarom gaan wij nu wel elders kijken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Relatief korte afstand

Beste Ingrid, Dank je wel voor je complimenten over de osteopaatkeuze en de organisatie. Je bent uiteraard altijd van harte welkom om een nieuwe afspraak te maken. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Heel prettig.

De tijd genomen voor mij om met mij te praten,hele goede uitleg,vertelde mij wat er aan de hand was.Ik heb mij erg op mijn gemak gevoeld en had baat na de behandelingen.Ben erg tevreden over degene die mij behandeld heeft.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Advies van mijn zoon.

Beste Marten, Dank je wel voor deze leuke review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettig bedrijf met vakkundig personeel

Prettig contact gehad Nuttige tips Klachten zijn verbeterd maar niet weg

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij

Beste Y, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Na twee behandelingen was de rust terug

Onze zoon Rein was een hele lieve makkelijke baby helaas moesten we door omstandigheden wisselen van voeding. Hier had hij erg veel last van wat resulteerde in non-stop huilen, vaak willen drinken en flessen zeer onrustig drinken. Daarnaast had hij last van een voorkeurshouding. Na twee behandelingen bij Joyce hadden we onze blije baby weer terug en is ook zijn voorkeurshouding enorm verbeterd! Wij waren vooraf wat sceptisch maar raden het nu iedereen enorm aan om met een baby naar een osteopaat, Joyce, te gaan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Duidelijke website met informatie, medewerkers kwamen betrouwbaar over

Beste Emmie, Hartelijk dank voor jouw geweldige review. Fijn dat het resultaat zo goed was. Geniet lekker van jullie blije Rein! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig geholpen

Mijn kind heeft het erg naar haar zin gehad. Ze vindt het geweldig

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste N, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

doorbreken van vastzitten

door een gestapelde burnout met 61 jaar heb ik een jaar lang osteopathische behandelingen nodig gehad. voor mij was veiligheid bepalend door de deskundigheid voelde ik me gezien ik heb ook veel geleerd hoe vast een lichaam kan zitten, en wat ervoor nodig is om daar verandering in te brengen heel interessant voor mij, en waardevol dat met deze behandeling chronische klachten kunnen worden aangepakt en doorbroken veel respect voor deze manier van behandelen en het team van van Eijck hoe met de corona periode werd omgegaan nu de emoties weer meer kunnen stromen en verwerkt worden, kan ik weer verder. Mijn herstel gaat heel langzaam, maar is nog steeds in stijgende lijn.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede ervaring van een vriendin

Beste I Lamers, Dank je wel voor je openhartige verhaal. Geniet van het mooie resultaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Heel fijn en goed geweest

Ik heb minder pijn maar het is niet weg. Ik weet wat ik zelf kan doen. Jop is erg zorgvuldig en heeft veel kennis waardoor ik hem vertrouwde.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Al vaker geweest en goede ervaring

Beste Nancy, Dank je wel voor je prachtige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldige en goed werkende behandelingen

Ben bijna 4 jaar in behandeling geweest eerst bij Maarten Borghuijs en daarna heel lang tot mijn einde van de behandelingen door de geweldige Linda Hooijen, beide heel vakkundig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? omdat ik van kennissen had vernomen

Beste Martien, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo goed geholpen bent en zo ontzettend tevreden bent over verschillende van onze collega's. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Meedenkend en onderzoekend

Ben uitstekend geholpen met mij klachten. Therapeut dacht mee en onderzocht wat er nog meer mogelijk was

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Bart, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Met alle liefde hebben jullie ons zoontje geholpen!

Hele fijne, kundige osteopaat die ons zoontje van 9 weken heeft geholpen met zijn nekje die vastzat vanaf de geboorte. Na het intake gesprek, waarna de eerste behandeling direct volgde, zagen we al verschil! Onze zoon heeft vier behandelingen gehad en heeft nergens meer last van. Wij kregen er direct een heel vrolijk mannetje voor terug. Ontzettend tevreden met de manier waar we geholpen zijn. Er werd alle tijd genomen en echt gekeken naar ons zoontje. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen. En onthoud het voor wellicht een volgende keer wanneer dat nodig is.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kwam bij Google als beste uit de bus

Beste Lotte, Dank je wel voor je uitgebreide review. Geniet lekker van Jip nu het zo goed met hem gaat. Jullie zijn altijd weer welkom! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

deskundige behandeling

Sinds de eerste behandeling zijn mijn klachten en de pijn in nek en schouder vermindert. Ik heb veel baat gehad bij de oefeningen en de uitleg die mij werd gegeven over de werking van spieren door je hele lijf.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? ervaringen van anderen

Beste Chantal, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer positieve ervaring, heldere aanpak, effectief, punctueel in afspraken

Zeer positieve ervaring, heldere aanpak, effectief, punctueel in afspraken

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Miriam, Dank je wel voor je prachtige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Onze dochter zit veel beter in haar vel.

Onze dochter van 5 weken oud had erg last van reflux. Mede dankzij de osteopaat, gaat het nu heel goed met haar. De samenwerking met de huisarts is ook goed verlopen. De praktijk is goed bereikbaar, de medewerkers zeer vriendelijk en we konden heel snel terecht. Dat was heel erg fijn, vooral bij zo'n kleine baby.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen van vrienden

Beste mama van Kee, Dank je wel voor je prachtige review! We zijn heel blij dat je zo tevreden bent en dat het zo goed gaat met Kee. Geniet er lekker van! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer tevreden een echte aanrader

Al na twee behandelingen was ons zoontje klachten vrij!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Voorkeursligging

Beste ouders van Jurre, Dank jullie wel voor jullie mooie review. We zijn blij voor jullie dat Jurre zo snel klachtenvrij was. Geniet er van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch!

Osteopaat wist na eerste consult al waar klachten zich bevonden. Direct gaan behandelen, met meteen positief effect.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwijzing neef (is ook osteopaat)

Beste Mieke, Hartelijk dank voor je geweldige review! Fijn dat de behandelingen zo'n mooi effect hebben gehad. Doe de hartelijke groeten aan je neef en bedank hem a.u.b. dat hij aan ons heeft gedacht. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling voor mijn zoontje!

Er werd veel uitleg gegeven tijdens de behandeling en mijn zoontje van 3 maanden oud was elke keer erg relaxed door de fijne manier van behandelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Eden, Dank jullie wel voor jullie mooie review! Fijn dat de behandelingen zo relaxt waren voor Eden en voor jullie. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Echt zorg op maat

Erg fijne ervaring met mijn zoontje van 6 maanden. Er werd echt gekeken naar wat voor hem passend was, zo werd de eerste behandeling gedaan terwijl ik hem vast had, omdat hij onrustig was. Hij werd rustig benaderd en er wordt niet onnodig doorbehandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van anderen

Beste Kai, Dank je wel voor deze positieve review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer fijne, goede hulpverlening

Ik ervaar de osteopathie als een zeer bijzondere hulpverlening. Door subtiele aanrakingen reageert het lichaam. Ik raad het zeker andere aan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Beste Lianne, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

een wat langer traject met goed eindresultaat

nemen de tijd voor patiënt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede eerdere ervaringen

Beste Lobke, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!