Klacht verdwenen!

Het balletje van mijn zoontje was niet volledig ingedaald. Na een aantal behandelingen is dat wel gelukt en hoeft hij niet meer geopereerd te worden. We zijn super tevreden!

Fijne ervaring!

Prettige sfeer en ontvangst. Had na 3 maal behandeld te zijn al duidelijk resultaten. Heel fijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aanbevolen door kennis

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor jouw review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb!

Ik ken Job nog van mijn revalidatie bij OCA. De keuze was dus snel gemaakt. Ook dat jullie specialisatie met fibromyalgie is een plus! De vier behandelingen hebben heel veel opgebracht en ik voel weer dat ik nu met sporten zelfredzaamheid kan zijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kennis

Beste Yvonne, Fijn dat het zo vlot geholpen heeft! Geniet van alles wat nu weer mogelijk is. Dank je wel voor jouw review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck en speciaal namens Job.

Ik kwam bij jullie vanwege maagklachten en middenrif. Simone heeft me daar fantastisch mee geholpen , het enigste minpuntje is dat ik gekneusde ribben heb gekregen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Colin, Dank u wel voor uw verhaal. Simone is erg blij voor u dat de klachten van de maag verholpen zijn. Zij heeft u inmiddels gesproken over de nareactie en ziet u binnenkort weer voor een behandeling in de praktijk. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik heb goede ervaring met osteopaat

Normaal heb ik een heel goede ervaring. Nu vond ik dat ik na behandeling meer pijn kreeg. Mijn klachten zijn nog niet weg. Gr. Ton.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Omdat ik meestal goede ervaring heb met osteopaat.

Beste Ton, Wat jammer dat de behandeling deze keer niet het gewenste resultaat heeft gegeven. We hebben geprobeerd u te bereiken, maar dat is niet gelukt. We nodigen u van harte uit om even contact op te nemen met ons: 0134566490. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Effectieve behandeling

Al bijna 2 jaar last van mijn maag. Maagbeschermers voorgeschreven via de huisarts wat weinig effect had. Na 2 behandelingen ben ik van de pijn af en kan weer alles eten en drinken. Nu blijkt dat het niet aan mijn maag lag, maar dat mijn middenrif gespannen was. Ik ben zeer tevreden over de behandeling. Mijn moeder en zoon komen binnenkort voor een behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via anderen

Beste Niki, Hartelijk dank voor jouw fantastische review! Wat fijn dat de behandelingen zo'n fijn resultaat hebben gehad. Geniet er van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed luisterend en behulpzaam

Ik kom er al 8 jaar en ben zeer tevreden. Het zorgt ervoor dat ik met regelmaat de pijn die ik heb in mijn nek na een auto ongeluk met een whiplash wat dragelijk is voor even.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Veel pijnen na 2 auto ongelukken.

Dag Annemiek, Wat leuk om zo'n mooie review te krijgen van een patiënt die al zo lang bij ons komt. Dank je wel voor jouw jarenlange vertrouwen. We hopen je nog lange tijd te mogen helpen! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

zeer prettig en kundig!

Wij zijn bij osteopathie van Eijck gekomen vanwege onze zoon die veel last had van reflux en overstrekken en een huilbaby was. Na een prettige intake en enkele kundige behandelingen is hij vlot opgeknapt naar een tevreden baby (die niet meer de wereld bij elkaar krijstte zodra hij de maxi cosi in ging). Beide heren die ons geholpen hebben luisteren goed en gaan zeer prettig en vakkundig om met onze kleine man. Ik heb mezelf inmiddels ook aangemeld voor behandeling van mijn nek klachten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede recensies

Beste ouders/verzorgers van Thije, Wat fijn om te horen! Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben zeer tevreden

Ben eerst bij een fysiotherapeut geweest maar had hier een beter gevoel bij.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Omdat het in Best is

Dag Marjan, Dank je wel voor je review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben prima geholpen met mijn klacht.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bekendheid

Dag Helma, Dank je wel voor je review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Deskundig en vriendelijk

Grote deskundigheid! Proberen uitstekend mee te denken met de klant. Absolute aanrader!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Deskundigheid en positieve ervaring vorige keren

Dag Marieke, Dank je wel voor jouw geweldige complimenten! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super goede begeleiding en behandeling!

Prettige begeleiding en effectieve behandeling. Aanbevelingswaardig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? via via

Dag Annique, Fijn! Dank je wel voor jouw mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik had 10 jaar eerder moeten gaan.

Vanwege de toch best hoge kosten voor de behandelingen heb ik een bezoek aan een osteopaat jaren uitgesteld. Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel dat ik zo lang heb gewacht.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via een collega gehoord dat ze hier goed was geholpen.

Dag mevrouw, Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Dank je wel voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Kundige en prettige behandelaar. Kon ook snel terecht.

Er werd goed naar me geluisterd, ik heb goede uitleg gekregen over wat er aan de hand was en waar de behandeling zich op zou richten, de behandeling was heftig maar al heel snel merkte ik verbetering en kort daarna was ik van mijn klachten af. Top!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? De behandeling van de huisarts had geen effect.

Dag Monique, Wat fijn dat het resultaat van de behandeling zo effectief was! Dank voor jouw geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer tevreden!

Na 1 behandeling was mijn baby een totaal andere baby geworden! Als nog 1 extra behandeling genomen voor de zekerheid! Zeer tevreden als ik dit eerder wist was ik zeker langs geweest toen mijn 2 andere kindjes jong waren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Zoontje die 1 houding had met zijn hoofd

Dag ouders/verzorgers van Mohamed-Amine, Wat fijn! Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Oorzaak was snel bekend waardoor we snel konden schakelen. Nu heeft dua veel rust en kan ze genieten van baby zijn :)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Radeloze ouders

Dag ouders/verzorgers van Dua liya, Wat fijn dat er nu rust is voor Dua liya. Geniet lekker van haar. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima geholpen. Kon snel terecht en de klachten waren snel verholpen

Prima geholpen. Kon snel terecht en de klachten waren snel verholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Peter, Dank je wel voor jouw mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vakkundige behandeling

Ik ben zeer goed geholpen. Ze weten perfect te vertellen waar het euvel zit en welke behandeling hierbij nodig is. Het personeel is erg vriendelijk. Als het in de toekomst weer nodig is kom ik daar zeker terug.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Niet te ver en op korte termijn geholpen worden

Beste Monique, Heel hartelijk dank voor jouw geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Drie keer een oplossing voor huilbaby's

Vandaag heb ik osteopathie Van Eijck aanbevolen aan een jonge moeder. Toen Anton van Eijck nog maar net begonnen was met zijn toen eenmanspraktijk, was mijn oudste (1999) een baby. Het projectiel spugen was een groot orobleey en, met hulp van Anton werd dat snel beter. Na de geboorte van René, onze tweede (2001) bleek er een huilbaby geboren te zijn. Ook hier boos Anton uitkomst. Ook zijn er daarna nog met onze dochter (2003) bij hem geweest. Ook zelf ben ik altijd erg goed behandeld bij Anton. Door hypermobiliteit, en later gediagnosticeerd met Ehlers Danlos syndroom, heb ik veel baat gehad bij de behandelingen. Inmiddels wonen we niet meer in Brabant, maar, praktijk Van Eijck kan ik aanbevelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Hannie, Dank je wel voor het delen van je geweldige verhaal. We zijn er erg blij mee. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Excellent experience...

Job was/is the best. Made my son very comfortable during the treatment relating to him. Treatment brought the relief and peace we were looking for, highly recommended.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Good recommended by other patients

Beste ouders van David, Heel hartelijk dank voor de prachtige review! Thank you very much for your great review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Toppers

Mijn zoontje heeft er zoveel baat bij gehad dat hij is behandeld, hij zit nu weer super lekker in zijn vel. Dank jullie wel

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede verhalen gehoord

Beste ouders van Xavi, Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch geholpen

Mijn zoontje en ik zijn beide erg goed geholpen, vakkundige behandeling, duidelijke uitleg en een prettige sfeer maken de behandelingen compleet. Super team van osteopaten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Door gestuurd door mijn huisarts

Dag Mo, Fantastische review! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig!

Professioneel en betrokken! De behandelingen zijn heel goed. Iedereen heeft persoonlijke aandacht. De sfeer is heel fijn. Zelfs in de corona lockdown houden de osteopaten en assistentes persoonlijk contact. Ik ben echt heel tevreden met deze praktijk en kan/zal het iedereen aanbevelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via via

Dag M, Super! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Onkundig

Vorig jaar was ik herstellende van een zware operatie. Ik wou van de vele klachten af en deed een poging om een behandeling te plannen bij deze praktijk, waar ik voorheen redelijk goed behandeld werd. De telefoniste zou een ervaren osteopaat regelen. Bij binnenkomst liet een soort schoolmeisje met vlechtjes, sneakers, skinny jeans, sweater, me binnen, later bleek zij de osteopaat bij deze praktijk in de Blaak Tilburg te zijn. Maar ik dacht, dat zegt niets over haar kunde en ervaring. Ze stelde allerlei vragen en bij een aantal algemene medische antwoorden, moesten we haar uitleg geven. De behandeling gaf resultaat voor een paar uurtjes, mijn darmen werden rustiger, maar misschien kan ik verder op zo’n korte termijn weinig meer verwachten. De 45 minuten dat we bij haar binnen waren kostte me 180.- omdat het voorafging aan een intake. Ik voelde me zo bekocht! Echt iets om me nooit meer aan te wagen. Het manco zat er mijn inzien in, dat het nog te vroeg was voor behandeling (had dat dan gezegd, vraag me af of telefoniste daarvoor geschoold is?). En dat deze osteopaat zeker geen dijk van ervaring had, terwijl dat ongevraagd beloofd werd. Mijn inziens is betalen de belangrijkste drijfveer, daar gaat het steeds over als je in de wachtkamer zit en je hoort de telefoniste met de klanten bellen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Grote praktijk, bood vertrouwen. Voorheen redelijk goed geholpen.

Beste G, Wij vinden het heel jammer dat we dit nu pas horen, ruim een jaar na dato. We hadden dit heel graag direct vernomen, zodat we de mogelijkheid hadden om voor u een goede oplossing te zoeken. De osteopaat in kwestie is inmiddels niet meer werkzaam binnen Osteopathie van Eijck. Vriendelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vriendelijk, luisteren en handelen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Gehoord dat Joyce goed was

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!