Fijne praktijk

Makkelijk telefonisch bereikbaar met vriendelijk personeel! Zeer kundige osteopaat, niks anders dan positieve ervaring met deze praktijk!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Miranda

Beste Kristel, Dank je wel voor je vertrouwen en geweldige review! Fijn dat je zo tevreden bent. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck en speciaal namens Miranda

Goed. Klachten verholpen Verbeter: tarievenverhoging niet goed doorgegeven in 2019 maar pas bij afspraak bevestiging in email.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaring

Beste mevrouw Klerkx, Dank je wel voor deze prachtige review! We hebben in 2019 getracht al onze patiënten te berichten over de tariefsverhoging in 2020 via onze nieuwsbrief, op de website en in de wachtkamer. We vinden het vervelend dat je niet eerder dan bij de afspraakbevestiging het bericht kreeg dat het tarief in 2020 ging wijzigen. We nemen dit ter harte. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima werk

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Chris, Dank je voor je review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Very satisfied

The specialist who had treated my daughter did amazing job. She had nice approach, explained me everything and the most important thing the treatments really had results.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Your practice was recommended to me by another mother and I am happy that I took her advice.

Dear Raya's Mother, Thank you for this wonderful review! Sincerely Team Osteopathie van Eijck

Zeer persoonlijk, betrouwbaar en kundig!!

Al bijna 10 jaar heb ik hele positieve ervaringen met Osteopathie van Eijck. Voor zowel fysieke als psychische klachten word ik op een heel persoonlijke en kundige manier behandeld en begeleidt. Er is een goede samenwerking en advies met andere disciplines zowel binnen de praktijk als extern. Achter de balie werken vriendelijke praktijkassistentes en managers. Persoonlijk en prettig en snel worden zaken, afspraken en vragen behandeld, beantwoord en afgehandeld. Mijn dank gaat uit naar Wouter en in het bijzonder naar Anton, voor hun persoonlijke benadering en behandeling. Een betere osteopathie praktijk kan ik mij niet wensen. Zeker een aanrader!!! Groeten, Lieneke van den Oetelaar

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Lieneke, Heel hartelijk dank voor deze prachtige review. We hopen nog lang op deze manier voor je klaar te mogen staan. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ben erg tevreden over de behandelingen

Had nekklachten met uitstralende pijn naar oor en hoofd met oorsuizen. Waarschijnlijk door artrose. Gaat nu een heel stuk beter

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Was al in 2015 bij Osteopathie van Eijk geweest met goede ervaring.

Beste Elly, Hartelijk dank voor je prachtige review! Fijn dat je zo tevreden bent over de behandelingen. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Veel bijgeleerd over mijn eigen lijf

Waar ik eigenlijk voor kwam is helaas niet verholpen, maar voor andere klachten heeft het wel geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? van horen zeggen: goede ervaringen

Beste Monique, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen je ervaring met ons te delen. We vinden het fijn te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met een aantal klachten. Uiteraard vinden we het wel erg jammer dat we je niet hebben kunnen helpen met je hoofdklacht. Mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed geholpen

Ik kon snel terecht. Wist niet helemaal wat ik kon verwachten van osteopathie. Erg positief ben ik over de behandeling. Ze kijken echt naar het geheel en niet alleen naar het waar je last van hebt. Zodat de oorzaak en andere samenhangende dingen ook worden aangepakt. Hopelijk heb ik het voorlopig niet meer nodig maar anders zou ik zeker weer een afspraak maken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede beoordelingen

Beste Linda, Dank je wel voor je geweldige review! Ook wij hopen dat je ons niet meer nodig hebt, maar uiteraard ben je weer van harte welkom als dit wel zo mocht zijn. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Klantvriendelijk en deskundig.

Als je een afspraak wil maken krijg je vriendelijke persoon aan de lijn, er wordt meegedacht met een afspraak en de ostheopate is deskundig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? mond-tot-mond-reclame

Beste Mirjam, Dit vinden wij erg leuk om te horen. Dank je wel voor je vertrouwen en mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

In 1 woord geweldig

Zowel voor mijn zoon met veel krampen en voorkeur houding als ik naar mijn zwangerschap.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Anita, Wat fijn dat we jullie allebei hebben mogen behandelen en dat het zo goed geholpen heeft. Dank je wel voor je vertrouwen en prachtige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Echt begrip, echt behandelen!

Al jaren heb ik veel lichamelijke klachten. Sommige heel duidelijk benoembaar, andere weer minder goed. Als ik die klachten voorleg aan 'mijn' osteopaat Linda Hooijen verbaas ik me er vaak over hoe snel zij (letterlijk!) de vinger op de zere plek weet te leggen. De fysiotherapeut kijkt naar de klacht zelf, de osteopaat kijkt naar het hele lichaam en de onderlinge verbanden. Ik voel me heel erg thuis bij Linda door haar no nonsens aanpak. Ze is helder en duidelijk met respect voor haar medemens. Ik mag haar bijzonder graag. Mia Braakhuis

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Prettig team

Beste Mia, Wow wat een mooie review. We zijn er heel blij mee. Dank je wel voor je vertrouwen en we hopen je nog lang te mogen verwelkomen in de praktijk. Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck en in het bijzonder namens Linda

Met zorg en vakkundigheid wordt er naar mij en mijn klacht geluisterd en gekeken.

Er is rust en tijd bij iedere behandeling. Ambiance is prettig. De osteopaten leggen uit en geven uitleg als je er (vervolgens) om vraagt. Je blijft zelf beheerder van je eigen herstelproces. De prijs per behandeling vind ik hoog. Dit is naar mijn idee een keuze die je zelf als patiënt maakt bij de aanmelding bij een praktijk. In dit geval koos ik voor de vakkundigheid en ruime ervaring.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij huis, verder willen kijken dan de fysiotherapie, bekend met een van de osteopaten.

Beste Anne, Dank je wel voor je vertrouwen en mooie persoonlijke review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Wij kregen er echt een nieuw kind voor terug zo gezechd

Onze dochter huilde en spuugde veel en we merkte dat ze echt last ergens van had diverse malen naar de dokter geweest met haar tot naar de kinderarts toe daar kwam allemaal niets uit vervolgens naar jullie gegaan en daar kwam uit dat haar hoofdje iets of wat scheef stond en dat dat ook haar klachten waren zo werd wel bevestigd dat ik als moeder zijn gelijk had dat er wat niet goed was wij zijn blij en heel tevreden dat jullie ons geholpen hebben en dat we nu een vrolijke blije baby hebben super bedankt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Geloof meer in natuurlijke behandelingen als in artsen

Beste Debby, We worden heel blij van jouw persoonlijke verhaal. Dank je wel voor deze mooie review. Geniet lekker van je vrolijke, blije baby. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik word altijd top geholpen!

Ik kan altijd erg snel terecht en ik word heel fijn geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Familie

Fijne behandeling

Mijn zoon is op een prettige manier behandeld, rust en eerlijkheid of het wel of geen baat heeft. Secretaresses helpen en denken mee voor wachttijd zo kort mogelijk te houden voor een baby.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Positieve ervaring vanuit omgeving

Super tevreden over menselijke behandeling v h menselijk lichaam ;)

Bij de huisarts werd ik naar t ziekenhuis gestuurd waar ze niets konden vinden. Na 6 maanden naar osteopaat gegaan en t probleem was met 1 behandeling verholpen. Osteopaat bekijkt houding en controleert t lichaam. In mijn geval mijn schouderblad dat vast zat en mijn bindweefsel dat vast zat. Osteopaat heeft alles los gemaakt en weg was mijn probleem. Thxs Ps; in t vervolg vaker naar de osteopaat bij lichamelijke klachten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede recenties

Snel en doeltreffend

Ik kreeg snel een afspraak na melding van mijn klacht. Ik was in 3 behandelingen van mijn klacht af. (Hoop dat dat blijvend is) Hele vriendelijke benadering!

Goed en kundig geholpen.

We zijn erg tevreden. Probleem goed naar gekeken en behandeld in korte tijd. Erg vriendelijk en enthousiast!

Fijn geholpen, welkom gevoel en goede uitleg

Wij zijn voor onze dochter bij Osteopathie van Eijck geweest vanwege haar onrust. Telefonisch al netjes te woord gestaan en redelijk snel een afspraak kunnen maken. Fijne uitleg gehad wat ze voor ons konden betekenen, hoe de behandeling in zijn werk ging alvorens te starten. Ook tijdens de behandeling werd ons uitgelegd wat er door de osteopathe werd gevoeld, waar 'knellingen' zaten bij beide behandelingen. Duidelijk advies meegekregen en aan ons zelf de keuze gelaten om nogmaals langs te komen, ook al was dat niet perse nodig. We hebben ons welkom gevoeld en met een gerust hart de behandeling afgesloten, met grote dank aan Joyce.

Fijne, helpende behandelingen

Ik kwam voor bepaalde klachten, en uiteindelijk kwamen er ook andere klachten aan bod, dit was prettig en helpend. Fijn dat er naar het totaalbeeld gekeken wordt

Erg positief

Erg vriendelijk personeel. Zeer goede ervaringen mee voor zowel mezelf als voor mijn pasgeboren zoontje.

Werd goed geluisterd naar de klachten

Hele fijne behandelaar en werd echt geluisterd, maar niet het gevoel dat het echt iets voor mijn dochter heeft gedaan. Klachten zijn nog net zo hevig als voorheen

Mijn baby is heel goed geholpen!

Goede ervaring, ben door een hele lieve vrouw geholpen die lief was voor Dayen en mij op mijn gemak stelde. Na 2 keer waren de klachten weg.

Goeie persoonlijke hulp op maat

Ik heb een fijne ervaring gehad met de behandeling voor mij en mijn dochter.

Fijn, behulpzaam en zeer kundig team.

Zowel voor mezelf als voor de kinderen kom ik graag bij osteopathie van Eijck. Doordat ik weet dat kwaliteit gegarandeerd wordt, maakt het vaak niet uit bij wie je als eerste geholpen kunt worden. De assistente staat je altijd zeer vriendelijk en behulpzaam te woord. In het behandeltraject wordt je als patiënt actief betrokken door de osteopaat. Ik ben zeer tevreden en verwijs graag mensen door!

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!