William is professioneel ervaren en laagdrempeling

William is een een ervaren en echt een professional, hij heeft ons met onze zoon van 3 maandjes enorm geholpen. Hij gaat professioneel te werk en ook al was de kleine niet in zijn hum, hij wist hem te kalmeren en nam zijn tijd. Wij als ouders werden gehoord en hij gaf tips en adviezen, waar we echt wat aan hadden. Voor ons was dit echt een fijne ervaring en de klachten zijn verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Zeer goede ervaring, erg deskundig

Job is zeer vakkundig en ervaren te werk gegaan en heeft meer jarige blessures in een erg korte periode behandeld. Hij kijkt naar het hele lichaam en pakt echt de oorzaak van de klacht aan. Zeer zeker aan te raden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? afstand, reviews

Heel hartelijk dank voor jullie fijne review!

Fijn en duidelijk

Fijne uitleg gehad van Job. Denkt goed mee om mijn kindje te behandelen zonder dat hij heel verdrietig is.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Jullie staan goed aangeschreven

Graag gedaan :). Dank je wel voor het compliment. Geniet lekker van Max!

Geweldig!!!

We zijn zo goed vriendelijk en met goede uitleg geholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Dank jullie wel voor jullie geweldige review. Geniet lekker van Yousef!

Heel professioneel.

Bijzonder vakkundig en daarbij zeer aardig en aimabel. ik heb een professionele behandeling gekregen en daarbij uitleg hoe alles met elkaar in verband staat. ik heb bij deze ene behandeling direct resultaat ondervonden. Mocht het nodig zijn dan kom ik zeker weer terug. hartelijk dank.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? op aanraden van Bert Huls

Wat fijn! Dank je wel voor deze geweldige complimenten. En als het nodig is, altijd weer welkom!

Kundig en vriendelijk

We zijn snel en goed geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Snelle beschikbaarheid

Fijn! Geniet lekker van Pip.

Fijne professionele praktijk

We zijn heel fijn geholpen door Brit. Dacht goed mee en gaf goede tips. Onze baby heeft er ook echt baat bij gehad! De locatie was ook verzorgd en fris

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere eigen ervaring

Super fijn om te horen! Dank je wel voor de mooie complimenten. Geniet lekker van Amber.

Fijn en snel geholpen met onze zoon van 2 maanden

Op aanraden van vrienden een afspraak gemaakt omdat onze pasgeboren zoon last heeft van (verborgen) reflux. Dit blijft vervelend voor hem, maar na 2 behandelingen merken we wel degelijk verschil! Hij slaapt beter en we hebben goede tools gekregen om zijn voeding te laten zakken. Heel fijn dat er toch iets gedaan kon worden zonder medicijngebruik !

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede verhalen gehoord

Wij vinden het ook heel fijn voor jullie! We hopen dat het doorzet, anders altijd terug welkom.

Vriendelijk, kundig, betrokken

Heel goed behandeld

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Last van rug en nek

Dank je wel voor het compliment en deze geweldige review!

Heke fijne ervaring

Mijn zoontje werd behandeld door Job. Erg fijne ervaring, heeft oog voor het kind en betrekt het kind én ouder bij de bandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mond op mond reclame

Geweldig om te horen. Dank je wel!

Wederom van mijn problemen af

Ze kijken verder dan alleen naar de kwetsuur maar behandelen alles wat er mee in verband staat

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij en goed bekend

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Uitstekend geholpen.

Mijn zoon had tijdens sporten vaak last van omzwikken van zijn enkel. Na enkele behandelingen duidelijke vooruitgang. Mijn zoon ervaarde behandelingen als positief en gezellig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aantal jaren terug positieve ervaring

Wat fijn dat jullie nu opnieuw zo'n positieve ervaring hebben gehad. Daar zijn we heel blij mee. Dank jullie wel voor de mooie review!

Fijn!

Ik heb deze bekwame mensen gelukkig niet vaak 'nodig', maar als ik iets heb wat niet in orde is, zijn ze fantastisch. Snel geholpen, perfecte zorg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere goede ervaringen

Gaaf! Daar doen we het voor. Heel hartelijk dank.

Héél goed.

Simone was geweldig en ontzettend lief. Zij heeft mij al vrij snel van de hevige pijn af kunnen helpen, zodat ik weer kon slapen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Lange wachttijd voordat ik naar de orthopeed kon.

Wat heerlijk! Fijn dat je zo snel een goed resultaat had. Dank je wel voor de mooie review.

Ik ben onder behandeling bij Simone geweest, nog nooit eerder was ik naar een osteopaat gegaan maar dit was zeker een top ervaring. Goede uitleg en niet alleen gewoon aan mijn “probleem” gewerkt maar ook verder onderzoek gedaan aan de hand van mijn klachten en verdere verhalen. Dankzij deze afspraak ben ik achter een belangrijke diagnose gekomen en is deze nu ondertussen ook bevestigd door een huisarts en wordt er onderzoek gedaan. Ik ben hier zeer dankbaar voor, dus naast dat mijn probleem waar ik voor kwam helemaal is opgelost is er ook een groot puzzelstuk in mijn medisch dossier gevallen. Mijn grote complimenten en dank hiervoor

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen van mijn ouders

Zooo fijn om te horen. We zijn heel blij voor jou. Dank je wel voor jouw fantastische review.

Super praktijk voor osteopathie behandeling

Miranda is een heel erg fijne en betrokken osteopaat. Ze neemt je serieus, luistert, denkt mee en neemt de tijd voor je. Super fijne behandeling voor onze dochter.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ivm eerdere ervaring

Wat fijn dat jullie weer naar volle tevredenheid behandeld zijn. Bedankt voor de complimenten!

Doortastende osteopaat

Fijne intelligente duidelijke osteopaat. Verlichtte de klachten bij beide kinderen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring in het verleden

Wat ontzettend fijn! We zijn blij (voor jullie) met het resultaat.

vakkundige mensen en goed resultaat

Zelf kom ik voor rugklachten, die hier goed verlicht worden en mijn pasgeboren dochter had problemen met haar ontlasting. Na 4 bezoeken was dat verholpen!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goeie klik met de osteopaat en dichtbij huis

Dank je wel voor jouw geweldige review. Geniet lekker van jullie kleine meid.

Goede begeleiding en duidelijke uitleg

Bij mijn eerste bezoek/behandeling direct de oorzaak van mijn klachten bekend. Met een duidelijk plan de verdere behandelingen gedaan. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een afspraak bij mijn behandelend orthopedisch chirurg. Helaas kreeg ik daar niet het gewenste resultaat/behandeling en op advies van Miranda Sauter terecht gekomen bij kliniek Viasana te Mill. Met behulp van een MRI de oorzaak van de langdurige klacht gevonden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dicht in de buurt

Fijn dat er uiteindelijk toch een goede behandeling is gevonden voor jouw klachten! Daar gaat het tenslotte om.

Deskundig en zeer vriendelijk

Warme, betrokken, zeer deskundige osteopaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Dank je wel, Ilse!

Zeer kundig,snel en vriendelijk. Denken direct mee. Heel goed geholpen !

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Problemen bij pasgeboren baby, v eijck stond bovenaan de lijst vd verzekering

Dank je wel voor het mooie compliment, maar we zijn vooral heel blij dat het zo goed geholpen heeft!

Er wordt fijn naar je geluisterd. Zeer ervaren personeel. Onze dochter wilde niet alleen slapen, alleen op de arm en had zeer heftige huilbuien. Na een paar behandelingen was onze dochter een compleet andere baby. Ook de nazorg is geweldig. Na een aantal weken nemen ze zelf contact op om te vragen hoe het gaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Niemand wist wat er met onze baby was.

Dank jullie wel voor jullie fantastische review. Lekker genieten van jullie kleine meid!

Heel fijn geholpen

2x geholpen voor mijn burn-out, na elke sessies voelde ik mij ontspannen en lekkerder in mijn vel. Blij met het resultaat!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat heerlijk! Dank je wel voor jouw mooie review.

Meedenkend, no-nonsense, deskundig

Job toonde zich empathisch, dacht met me mee over de mogelijke oorzaken en preventiemogelijkheden en wist duidelijk wat hij deed. Zeer toegankelijk, vriendelijk en deskundig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Deskundigheid/ervaring, flexibiliteit locaties

Hartelijk dank, super leuk om te horen.

Zeer fijne ervaring

Wij hadden onze behandelingen met ons gezin bij Job en dit is goed bevallen. Het was onze eerste keer bij n osteopaat. Job lichtte ook alles duidelijk toe. Zeer tevreden en de klachten zijn aanzienlijk minder.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Super fijn dat het zo goed geholpen heeft. Daar doen we het voor!

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!