Heel fijn en goed geweest

Ik heb minder pijn maar het is niet weg. Ik weet wat ik zelf kan doen. Jop is erg zorgvuldig en heeft veel kennis waardoor ik hem vertrouwde.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Al vaker geweest en goede ervaring

Beste Nancy, Dank je wel voor je prachtige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldige en goed werkende behandelingen

Ben bijna 4 jaar in behandeling geweest eerst bij Maarten Borghuijs en daarna heel lang tot mijn einde van de behandelingen door de geweldige Linda Hooijen, beide heel vakkundig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? omdat ik van kennissen had vernomen

Beste Martien, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat je zo goed geholpen bent en zo ontzettend tevreden bent over verschillende van onze collega's. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Meedenkend en onderzoekend

Ben uitstekend geholpen met mij klachten. Therapeut dacht mee en onderzocht wat er nog meer mogelijk was

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Bart, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Met alle liefde hebben jullie ons zoontje geholpen!

Hele fijne, kundige osteopaat die ons zoontje van 9 weken heeft geholpen met zijn nekje die vastzat vanaf de geboorte. Na het intake gesprek, waarna de eerste behandeling direct volgde, zagen we al verschil! Onze zoon heeft vier behandelingen gehad en heeft nergens meer last van. Wij kregen er direct een heel vrolijk mannetje voor terug. Ontzettend tevreden met de manier waar we geholpen zijn. Er werd alle tijd genomen en echt gekeken naar ons zoontje. Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen. En onthoud het voor wellicht een volgende keer wanneer dat nodig is.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kwam bij Google als beste uit de bus

Beste Lotte, Dank je wel voor je uitgebreide review. Geniet lekker van Jip nu het zo goed met hem gaat. Jullie zijn altijd weer welkom! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

deskundige behandeling

Sinds de eerste behandeling zijn mijn klachten en de pijn in nek en schouder vermindert. Ik heb veel baat gehad bij de oefeningen en de uitleg die mij werd gegeven over de werking van spieren door je hele lijf.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? ervaringen van anderen

Beste Chantal, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer positieve ervaring, heldere aanpak, effectief, punctueel in afspraken

Zeer positieve ervaring, heldere aanpak, effectief, punctueel in afspraken

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Miriam, Dank je wel voor je prachtige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Onze dochter zit veel beter in haar vel.

Onze dochter van 5 weken oud had erg last van reflux. Mede dankzij de osteopaat, gaat het nu heel goed met haar. De samenwerking met de huisarts is ook goed verlopen. De praktijk is goed bereikbaar, de medewerkers zeer vriendelijk en we konden heel snel terecht. Dat was heel erg fijn, vooral bij zo'n kleine baby.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen van vrienden

Beste mama van Kee, Dank je wel voor je prachtige review! We zijn heel blij dat je zo tevreden bent en dat het zo goed gaat met Kee. Geniet er lekker van! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer tevreden een echte aanrader

Al na twee behandelingen was ons zoontje klachten vrij!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Voorkeursligging

Beste ouders van Jurre, Dank jullie wel voor jullie mooie review. We zijn blij voor jullie dat Jurre zo snel klachtenvrij was. Geniet er van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch!

Osteopaat wist na eerste consult al waar klachten zich bevonden. Direct gaan behandelen, met meteen positief effect.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwijzing neef (is ook osteopaat)

Beste Mieke, Hartelijk dank voor je geweldige review! Fijn dat de behandelingen zo'n mooi effect hebben gehad. Doe de hartelijke groeten aan je neef en bedank hem a.u.b. dat hij aan ons heeft gedacht. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling voor mijn zoontje!

Er werd veel uitleg gegeven tijdens de behandeling en mijn zoontje van 3 maanden oud was elke keer erg relaxed door de fijne manier van behandelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Eden, Dank jullie wel voor jullie mooie review! Fijn dat de behandelingen zo relaxt waren voor Eden en voor jullie. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Echt zorg op maat

Erg fijne ervaring met mijn zoontje van 6 maanden. Er werd echt gekeken naar wat voor hem passend was, zo werd de eerste behandeling gedaan terwijl ik hem vast had, omdat hij onrustig was. Hij werd rustig benaderd en er wordt niet onnodig doorbehandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van anderen

Beste Kai, Dank je wel voor deze positieve review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer fijne, goede hulpverlening

Ik ervaar de osteopathie als een zeer bijzondere hulpverlening. Door subtiele aanrakingen reageert het lichaam. Ik raad het zeker andere aan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Beste Lianne, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

een wat langer traject met goed eindresultaat

nemen de tijd voor patiënt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede eerdere ervaringen

Beste Lobke, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede uitleg en erg persoonlijk

Erg goede ervaring, huilen verminderde bijna direct. Fijn dat er uitgelegd werd wat de diagnose is en behandeling zou zijn.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Pijnklachten en huilen van mijn zoon

Beste ouders van Lucas, Dank jullie wel voor jullie mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Schouderbehandeling met snel positief resultaat.

Snel een afspraak kunnen maken om het probleem met mijn schouder te behandelen. Intake was duidelijk en de daarop volgende behandelingen waren prima.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Tip van mijn dochter.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je positieve review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijn geholpen met de klachten van mijn zoontje!

Goed geholpen door iedereen binnen de firma van Eijck! Fijn geholpen door de ostheopaat maar of de secretaresse belde , of ik wilde zelf telefonisch overleggen. Dan werd ik dezelfde dag nog teruggebeld om te overleggen. Heel erg tevreden en de klachten bij mijn zoontje zijn bijna allemaal verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? In de buurt

Beste ouders/verzorgers van Sonny, Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Mocht je op enig moment toch nog vragen hebben of overleg willen, bel dan gerust. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer deskundig

Werd ruim tijd genomen bij intake en ook bij de behandeling. Op een prettige en deskundige manier behandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Zeer deskundig

Beste A. Hacking, Dank je wel voor je positieve feedback. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

goede uitleg en behandeling

Na een aantal behandelingen geen pijn meer.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? advies van vriendin

Beste Mathilda, We zijn heel blij voor je dat je helemaal pijnvrij bent. Dank je wel voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Een uitstekende kundige behandeling

Ben heel goed behandeld door Anton

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Advies vd huisarts

Beste Loes, Hartelijk dank voor je mooie compliment! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne behandeling

De osteopaten hebben mijn zoontje (3jr) goed geholpen bij de klachten die hij had. Ze zijn zeer bekwaam in hun vak en ook zeer kindvriendelijk. Mijn zoontje voelde zich erg op zijn gemak waardoor hij open stond voor behandeling. Na 3 behandelingen waren de klachten zo verminderd dat we niet meer terug hoefden te komen :)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede recensies

Beste Cynthia, Dank je wel voor je geweldige review. Geniet lekker van jullie mannetje. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Aangenaam,duidelijk en verhelderend

Vriendelijke empathische osteopaat waar ik me op mijn gemak en begrepen voelde

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ligging

Beste mevrouw de Jong, Dank je wel voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer professioneel

Jop heeft mij heel goed geholpen. Binnen 3 behandeling van mijn klachten verlost!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Professionaliteit

Beste Bram, Wat fijn dat de behandelingen zo snel en goed geholpen hebben! Dank voor je geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettige behandeling en duidelijke uitleg

Miranda neemt alle tijd en geeft duidelijke uitleg betreft onderzoek en behandeling. Na de eerste behandeling al meteen duidelijke verbetering te zien bij ons zoontje.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede ervaring van familie

Beste ouders/verzorgers van Sven, Dank jullie wel voor jullie mooie review. Geniet lekker van Sven! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima behandeling

Ik vond het eerste telefonische contact niet prettig. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en daar was niets mis mee. Ik vond het goed dat ik gewezen werd op de bedragen van de behandeling en de wijze van incasseren hiervan. Echter vond ik het niet prettig dat ik via de telefoon mijn bankrekeningnummer door moest geven en daarna werd mij pas gevraagd wat de klacht was. Ik kreeg het gevoel dat het binnen krijgen van geld belangrijker was dan de persoon en de klacht waarvoor je contact opneemt. Naar mijn mening moet je de gegevens met betrekking de bankgegevens noteren bij het eerste contact met je behandelaar. Je moet dan toch een machtiging ondertekenen. Zo is dat bij mij ook gegaan en dat was prima. Ik ben behandeld door Job van der Klein. Hij heeft mij goed geholpen en legde ook telkens goed uit wat hij ging doen en waarom. Hij is prettig in de omgang en ik zou zeker weer bij hem terug komen als ik weer klachten krijg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Afstand tot huis

Beste Ine-Marie, Hartelijk dank voor je review. We nemen je kritische noot ter harte en gaan hier intern aandacht aan geven. Uiteraard doet het ons veel plezier te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan en dat de behandelingen bij Job prettig waren en met het gewenste resultaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Veel geleerd

Prettig, veel geleerd, aanpak

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Totale check en advies over mijn lichaam

Beste Marly, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!