Ons dochtertje was na 2 behandelingen van haar darmkrampjes af

Prettig

Wij kwamen bij de praktijk voor de inslaapprobelemen van mijn dochtertje van 4 jaar. Na de 1e behandeling merkte we al verbetering en na 3 behandelingen sliep ze prima in. Ze vond de afspraken erg spannend maar Anton had alle geduld en tijd voor haar.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede recensies, dichtbij

Persoonlijke aandacht en behandeling op maat

Ik heb enkel positieve ervaringen. De osteopaat neemt de tijd voor je, luistert naar jouw verhaal en stemt daarna zijn behandeling af op datgene wat jij verteld hebt. Erg fijn!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van anderen.

Supergoed geholpen!

Liep al 4 jaar met pijn in rug en been. Na 6 behandelingen is de pijn helemaal weg! Dankjewel Miranda!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op aanraden van mijn dochter.

Snel pijnvrij

De huisarts gaf aan dat ik spit had. Iets wat met enkele weken zichzelf zou moeten herstellen. Dat gebeurde niet. Simone heeft mij onderzocht en wist snel hoe te handelen. Na de eerste behandeling merkte ik al een behoorlijk verschil. Na de 2e behandeling de beslissing genomen dat het echt verholpen was en een volgende niet nodig was. Keren de klachten wel terug dan mag ik meteen bellen. Maar het is daarna alleen maar beter gegaan zonder verdere klachten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Na maanden rugklachten na een paar behandelingen geholpen

Ik had sinds september rugklachten waarvoor ik al naar de fysio was geweest. Het was voor mij erg fijn om er door andere ogen en methode naar te laten kijken. De fysio keek alleen naar de klacht en hier keken ze naar de oorzaak. Ik kan voor het eerst sinds maanden weer klachtenvrij sporten en als ik klachten heb zijn ze een stuk minder aanwezig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op zoek naar andere methode dan terug naar fysio.

Professioneel en erg goed geholpen

Duidelijke uitleg en goed ontvangen. Mijn klachten zijn verholpen en ik ben erg blij dat ik geholpen ben en mijn klachten nu zelfs minder of helemaal weg zijn.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aanbeveling

Holistisch aanpak

Ik ben erg tevreden met de behandeling. Er wordt heel persoonlijk gekeken naar hoe de klachten tussen verschillende lichaamsdelen in verbinding kunnen staan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Persoonlijke en professionele behandeling

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Helemaal prima geholpen. Kon gelukkig snel geholpen worden en dat had ook direct resultaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede ervaring met mijn vrouw

Positief, goed geholpen.

Vriendelijke en deskundige therapeuten. Het werd steeds beter (nekklachten) en ik geraakte er na 5 a 6 behandelingen van verlost.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aanbevolen door mijn zus

Fijne ervarjng

Geweest met een baby van 2 weken ivm problemen met de borstvoeding aan een kant. Fijn geholpen en inmiddels lukt de borstvoeding gelukkig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kon snel een afspraak inplannen

Hele goede behandeling voor onze baby

Onze baby had veel last van krampjes, reflux en een navelbreukje. De osteopaat luisterde goed naar ons verhaal en heeft onze dochter heel goed behandeld. Ook dacht ze verder dan alleen behandelen, ze gaf ook advies over de voedingshouding. Onze dochter heeft nu weinig last van krampjes en reflux. Ook het navelbreukje is rustiger. Dus ik zou een osteopaat van Van Eijck zeker aanbevelen!

Geweldig, kundig en super vriendelijk!

Zeer prettig geholpen door Wouter!!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

William is professioneel ervaren en laagdrempeling

William is een een ervaren en echt een professional, hij heeft ons met onze zoon van 3 maandjes enorm geholpen. Hij gaat professioneel te werk en ook al was de kleine niet in zijn hum, hij wist hem te kalmeren en nam zijn tijd. Wij als ouders werden gehoord en hij gaf tips en adviezen, waar we echt wat aan hadden. Voor ons was dit echt een fijne ervaring en de klachten zijn verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Zeer goede ervaring, erg deskundig

Job is zeer vakkundig en ervaren te werk gegaan en heeft meer jarige blessures in een erg korte periode behandeld. Hij kijkt naar het hele lichaam en pakt echt de oorzaak van de klacht aan. Zeer zeker aan te raden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? afstand, reviews

Fijn en duidelijk

Fijne uitleg gehad van Job. Denkt goed mee om mijn kindje te behandelen zonder dat hij heel verdrietig is.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Jullie staan goed aangeschreven

Geweldig!!!

We zijn zo goed vriendelijk en met goede uitleg geholpen

Heel professioneel.

Bijzonder vakkundig en daarbij zeer aardig en aimabel. ik heb een professionele behandeling gekregen en daarbij uitleg hoe alles met elkaar in verband staat. ik heb bij deze ene behandeling direct resultaat ondervonden. Mocht het nodig zijn dan kom ik zeker weer terug. hartelijk dank.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? op aanraden van Bert Huls

Kundig en vriendelijk

We zijn snel en goed geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Snelle beschikbaarheid

Fijne professionele praktijk

We zijn heel fijn geholpen door Brit. Dacht goed mee en gaf goede tips. Onze baby heeft er ook echt baat bij gehad! De locatie was ook verzorgd en fris

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere eigen ervaring

Fijn en snel geholpen met onze zoon van 2 maanden

Op aanraden van vrienden een afspraak gemaakt omdat onze pasgeboren zoon last heeft van (verborgen) reflux. Dit blijft vervelend voor hem, maar na 2 behandelingen merken we wel degelijk verschil! Hij slaapt beter en we hebben goede tools gekregen om zijn voeding te laten zakken. Heel fijn dat er toch iets gedaan kon worden zonder medicijngebruik !

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede verhalen gehoord

Vriendelijk, kundig, betrokken

Heel goed behandeld

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Last van rug en nek

Heke fijne ervaring

Mijn zoontje werd behandeld door Job. Erg fijne ervaring, heeft oog voor het kind en betrekt het kind én ouder bij de bandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mond op mond reclame

Wederom van mijn problemen af

Ze kijken verder dan alleen naar de kwetsuur maar behandelen alles wat er mee in verband staat

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij en goed bekend

Uitstekend geholpen.

Mijn zoon had tijdens sporten vaak last van omzwikken van zijn enkel. Na enkele behandelingen duidelijke vooruitgang. Mijn zoon ervaarde behandelingen als positief en gezellig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aantal jaren terug positieve ervaring

Torenhoekstraat 33

5056 AM Berkel-enschot

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!