Zeggen, wat je doet en doen wat je zegt correct opgelost door Redmer hemzelf.

Omschakeling van Mijndomein naar Hostnet door fout van Mijndomein door Redmer juist opgelost. Ondanks privé omstandigheden en vakantie planning ervoor gaan . Mijn complimenten!

Korte lijntjes, goede kwaliteit en een hele fijne samenwerking!

Wij werken samen met Rollema Media voor diverse commerciële/ promotionele uitingen en we zijn altijd heel tevreden over het geleverde werk! Korte lijntjes, goede kwaliteit en een hele fijne samenwerking! Mocht je Rollema overwegen als marketing partner, dan zouden wij je dat zeker adviseren!

Super snelle service & fijn contact

Vorige week kwam ik in contact met Redmer van Rollema Media. Ik had wat technische vragen/problemen met betrekking tot het updaten van mijn website naar een nieuwe PHP versie. Aan de telefoon nam Redmer ruim de tijd om zowel het probleem als de oplossing hiervoor duidelijk aan me uit te leggen. Nog dezelfde dag ging hij met het onderhoud van mijn website aan de slag en ik ben erg tevreden met het resultaat. De service van Rollema Media was precies wat ik nodig had en ik kan ze dan ook aan iedereen aanraden. Redmer, bedankt voor de snelle en vooral ook vriendelijke service

Altijd vriendelijke en snelle hulp.

Persoonlijk en vakkundig

Ik vind het heel fijn om met Redmer samen te werken door de persoonlijke touch en zijn vakkundigheid. Hij doet de technische dingen die ik zelf te lastig vind lekker snel. En dat zijn naam dan erg doet denken aan 'red me' is een grappige bijkomstigheid.

Rollema is zeer klantvriendelijk

De keren dat ik Rollema Media nodig had voor mijn website, heb ik hun contacten als zeer persoonlijk en klantgericht ervaren. Zo flexibel als ik zelf graag wil zijn, zijn zij ook.

Rollema Media is top, altijd meedenkend, flexibel en resultaatgericht!

Rollema Media staat met het gehele team altijd klaar voor advies en heeft ons vanaf het begin af aan erg goed begeleidt in het ontwikkelen van onze gewenste website. Niets is te gek en er wordt altijd meegedacht!

Duidelijke en overzichtelijk site die zorgt voor meer online boekingen

Plezierig en deskundig

Geweldige service en zeer bekwaam

Rollema Media is een partij die alle tijd voor je neemt. Niet alleen luisteren ze naar je wensen maar komen zelf ook met goede suggesties. Rollema Media is pas tevreden als jij tevreden bent!

Rollema media verzorgt al tijden mijn e-mail en website uitstekend

Rollema media’s werk is strak en werkt uitmuntend👍🏼 Keep up the good work

Wist mijn wensen snel en mooi in digitale vorm te gieten op mijn website

Rollema media heb ik als prettig ervaren. Door de persoonlijke benadering, door snelle reactie en het goed weten te vertalen van mijn wensen.

Perfect geholpen echt super en perfecte service en prachtige website gebouwd.

Uitmuntende service zou iedereen aanraden om een website bij Rollema media te laten maken. Problemen worden tijdens het telefoon gesprek meteen verholpen en afspraken meer dan correct nagekomen! Top bedrijf Top Service Kortom 100% doen!!

Betrokken

Rollema media heeft voor ons een mooie nieuwe site gemaakt.. Redemer en zijn team waren behulpzaam, en vragen werden direct beantwoord. Ze dachten goed mee en hadden goede ideeën. Alles bij elkaar; Top samenwerking.

• Bedrijfsnaam: Voscomtronics

Een hoge score heb ik gegeven en dat is Redmer en zijn team? Meer dan waard. Het was een hele klus om in korte tijd mijn bestaande website om te bouwen en klantvriendelijker te maken. Er was steeds feedback en zelfs in de uren wat eigenlijk vrije tijd was, werd er met mij mee gekeken. Ik kreeg duidelijke uitleg nadat er heel goed naar mijn wensen was geluisterd. Daarbij kreeg ik meerdere mogelijkheden voorgeschoteld. Met een gerust hart kan ik mijn boek lancering houden. Meer bewijs dat de site in optima forma werkt? Binnen het uur hebben twee mensen al een boek: Geloof in jezelf, jouw weg naar meer zelfvertrouwen besteld.

• Bedrijfsnaam: Terra Mater

Het was prettig werken met RollemaMedia. Met het uiteindelijke resultaat van mijn nieuwe website ben ik heel tevreden. Bedankt, Redmer.

• Bedrijfsnaam: Haarstudio Willemien

Graag bevelen wij Rollema Media aan. Redmer biedt een prima service, schakelt snel als daarom gevraagd wordt en is persoonlijk aanspreekbaar. Komt zijn afspraken na.

• Bedrijfsnaam: Dijkmoment Zwolle

Fijne persoonlijke communicatie. Wat je vraagt wordt geleverd.

• Bedrijfsnaam: Acupunctuur Praktijk Barry Smit

De snelle implementatie van het probleem en uitwerking van een draaiende webwinkel werden door Redmer snel verwerkt. Eerlijkheid en deskundigheid en meedenken mogen zeker genoemd worden als prettige eigenschappen

• Bedrijfsnaam: Il Rosso Europe

Mijn ervaring met Rollema Media is erg goed. Mijn webshop is prachtig geworden, goede service, goed bereikbaar. Problemen worden zsm opgelost.

• Bedrijfsnaam: Roze Dames lingerie

• Bedrijfsnaam: Sis&Bro Bakery

Wij zijn zeer positief over rollema media. Er is goed meegedacht over het maken van de website. Alles kan en alles mag. Zeker aan te bevelen!

• Bedrijfsnaam: Lindenburg vof

Misschien vind u het een overdreven uitslag, kan er niets anders van maken. Heb dit zo beleefd. Zijn er als je ze nodig hebt. Laat je ook veel zaken zelf uitzoeken, waardoor je in de toekomst bij aanpassingen meer onafhankelijk bent (vind ik wel prettig). Als leek leer je daar ontzettend veel van! Goed en naar tevredenheid opgeleverd.

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Interpay (JurisDictie) B.V.

Ik heb heel prettig samengewerkt met Rollema Media. Een website bouwen is een groeiproces. Mollema Media nam alle tijd, gaf prettig advies en heeft mijn ideeën voor de website uitermate deskundig vertaald naar een prachtig geheel waar ik heel trots op ben. Bedankt!

• Bedrijfsnaam: Tijd voor Pauze

We hebben samen met Rollema Media mijn nieuwe website vormgegeven en ontwikkeld. Het vertalen van mijn wensen doet Rollema Media op een heldere, snelle en praktische manier.

• Bedrijfsnaam: HsR huisvesting + inrichting

Over Rollema Media

Wij bedenken en ontwikkelen websites, webwinkels, marketing campagnes en verzorgen grafische vormgeving op hoog niveau