Wist mijn wensen snel en mooi in digitale vorm te gieten op mijn website

Rollema media heb ik als prettig ervaren. Door de persoonlijke benadering, door snelle reactie en het goed weten te vertalen van mijn wensen.

Perfect geholpen echt super en perfecte service en prachtige website gebouwd.

Uitmuntende service zou iedereen aanraden om een website bij Rollema media te laten maken. Problemen worden tijdens het telefoon gesprek meteen verholpen en afspraken meer dan correct nagekomen! Top bedrijf Top Service Kortom 100% doen!!

Betrokken

Rollema media heeft voor ons een mooie nieuwe site gemaakt.. Redemer en zijn team waren behulpzaam, en vragen werden direct beantwoord. Ze dachten goed mee en hadden goede ideeën. Alles bij elkaar; Top samenwerking.

• Bedrijfsnaam: Voscomtronics

Een hoge score heb ik gegeven en dat is Redmer en zijn team? Meer dan waard. Het was een hele klus om in korte tijd mijn bestaande website om te bouwen en klantvriendelijker te maken. Er was steeds feedback en zelfs in de uren wat eigenlijk vrije tijd was, werd er met mij mee gekeken. Ik kreeg duidelijke uitleg nadat er heel goed naar mijn wensen was geluisterd. Daarbij kreeg ik meerdere mogelijkheden voorgeschoteld. Met een gerust hart kan ik mijn boek lancering houden. Meer bewijs dat de site in optima forma werkt? Binnen het uur hebben twee mensen al een boek: Geloof in jezelf, jouw weg naar meer zelfvertrouwen besteld.
  • Bedrijfsnaam: Terra Mater

Het was prettig werken met RollemaMedia. Met het uiteindelijke resultaat van mijn nieuwe website ben ik heel tevreden. Bedankt, Redmer.
  • Bedrijfsnaam: Haarstudio Willemien

Graag bevelen wij Rollema Media aan. Redmer biedt een prima service, schakelt snel als daarom gevraagd wordt en is persoonlijk aanspreekbaar. Komt zijn afspraken na.
  • Bedrijfsnaam: Dijkmoment Zwolle

Fijne persoonlijke communicatie. Wat je vraagt wordt geleverd.
  • Bedrijfsnaam: Acupunctuur Praktijk Barry Smit

De snelle implementatie van het probleem en uitwerking van een draaiende webwinkel werden door Redmer snel verwerkt. Eerlijkheid en deskundigheid en meedenken mogen zeker genoemd worden als prettige eigenschappen
  • Bedrijfsnaam: Il Rosso Europe

Mijn ervaring met Rollema Media is erg goed. Mijn webshop is prachtig geworden, goede service, goed bereikbaar. Problemen worden zsm opgelost.
  • Bedrijfsnaam: Roze Dames lingerie

• Bedrijfsnaam: Sis&Bro Bakery

Wij zijn zeer positief over rollema media. Er is goed meegedacht over het maken van de website. Alles kan en alles mag. Zeker aan te bevelen!
  • Bedrijfsnaam: Lindenburg vof

Misschien vind u het een overdreven uitslag, kan er niets anders van maken. Heb dit zo beleefd. Zijn er als je ze nodig hebt. Laat je ook veel zaken zelf uitzoeken, waardoor je in de toekomst bij aanpassingen meer onafhankelijk bent (vind ik wel prettig). Als leek leer je daar ontzettend veel van! Goed en naar tevredenheid opgeleverd.
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Interpay (JurisDictie) B.V.

Ik heb heel prettig samengewerkt met Rollema Media. Een website bouwen is een groeiproces. Mollema Media nam alle tijd, gaf prettig advies en heeft mijn ideeën voor de website uitermate deskundig vertaald naar een prachtig geheel waar ik heel trots op ben. Bedankt!
  • Bedrijfsnaam: Tijd voor Pauze

We hebben samen met Rollema Media mijn nieuwe website vormgegeven en ontwikkeld. Het vertalen van mijn wensen doet Rollema Media op een heldere, snelle en praktische manier.
  • Bedrijfsnaam: HsR huisvesting + inrichting

Redmer denkt met je mee en voelt goed aan wat je als klant wil. Wij zijn erg tevreden over het resultaat van onze website!
  • Bedrijfsnaam: DONNA

Naast de goede en deskundige service die Rollema Media levert, is het ook een bureau om zeer prettig meer samen te werken! Verder complimenten voor de flexibele werktijden, ze staan altijd paraat om spoed issues op te lossen!
  • Bedrijfsnaam: 123fotobehang

Een deskundige uitleg over mijn website naast een mooie weergave van de door mij gewenste onderdelen maakt mijn website compleet. Hartelijk dank aan de heer Rollema en zijn team. Kees van Buuren Tussen-Beide Waalwijk.
  • Bedrijfsnaam: Tussen-Beide

• Bedrijfsnaam: Skat & koozie

• Bedrijfsnaam: Close2Me - Coachen met paarden

• Bedrijfsnaam: Nautilus Coaching

Redmer heeft passie voor zijn vak. Zijn doel komt overeen met het doel van de klant: Het beste eindresultaat. Hij denkt mee en weet vaak al wat je wilt voordat je dit zelf weet. Fijn om mee samen te werken en ik zal Redmer dan ook bij anderen aanraden. Bij vragen, neem gerust contact op: j.schuldink@ikwileentopper.nl
  • Bedrijfsnaam: ikwileentopper.nl

• Bedrijfsnaam: managementissues

Rollema Media is een enorm fijn bedrijf om mee samen te werken! Het contact is altijd effectief, snel en waardevol. Pure kwaliteit!
  • Bedrijfsnaam: Stone Rock Festival

Mooi bedrijf. Goed advies. Snelle afwikkeling van de website. Aanbeveling voor anderen
  • Bedrijfsnaam: bom