Geen 24 uur service

Had ‘s avonds rioolverstopping maar komen niet om probleem te verhelpen, geen 24 uur service werd mij aan de telefoon verteld.

Slecht

De monteur was klaar binnen 20 minuten en heeft geen opname van het riool gemaakt echter wel een factuur ontvangen van bijna 200 euro!! De constatering was dat er veel kalkafzetting in de afvoer zat maar dat is een logisch gevolg van een verstopping. De verstopping in het riool heeft de monteur niet gevonden.

Snel geholpen en probleem opgelost.

Vakmensen met uitstekende service!!

Kies altijd voor een erkend bedrijf zoals ADS! Werkzaamheden (verstopping) snel en keurig opgelost. Vriendelijke monteur, uitstekende prijs/werkzaamheden verhouding. Kortom een aanrader!

Deskundig en vriendelijk

Na al een aantal jaren ons geërgerd te hebben aan de rioollucht in onze kelder, hebben we de oude gietijzeren leiding laten vervangen. ADS heeft dat deskundig uitgevoerd en ook netjes achter gelaten. Zo is onder meer het stoepje voor het huis weer keurig dichtgestraat. Het personeel was zeer vriendelijk.

Zeer goede en snelle opkomst

Zeer goede en snelle opkomst. bellen en een paar uur later probleem opgelost. perfect

Snelle oplossing van het probleeml

Dit bedrijf komt nog dezelfde dag langs om het probleem snel en adequaat op te lossen. Het personeel is vriendelijk en denkt mee.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Komt zoals afgesroken, maakt rioolbuis kapot door gebruik van een boor of scroef gereedschap tot dat er zand naar boven komt en vaststelt dat de rioolbuis kapot is, of we een handtekening en rekening direkt wil betalen. Tegen het thuis front meldt hij slechts een kappotte riolering deze is oud en kapot jullie probleem. Onder dwang hebben we onderprotest getekend en volgendedag een collega laten komen van zelfde bedrijf deze heeft zoals ook voorheen slechts met een slang en freeskop het riool ontstopt, nog een keer een rekening. Ondertussen zitten wij met een opengehakte vloer en loodgieterskosten om de schade telsten repareren. Dit bedrijf is benadert omtrent dit probleem en zeg niets te willen horen over dit voorval en dat de riolering oud en kapot was zonder onderzoek deze bewering durven maken. Binnen kort de iso inspectie en ander inspectie benaderen over de gang van zake

• Vakmanschap

Echt een topbedrijf in alles met een goede dosis humor en deskundigheid. Echt klasse!!!!!!!

• Ervaring met: Huis-, tuin-, en keukenoplossingen

S'ochtends hadden we A.D.S. Rioolreiniging in Baak gebeld, en dezelfde middag was de rioolverstopping binnen een uur verholpen. Vakkundig personeel met correcte bejegening en alles weer netjes achtergelaten. Helemaal top!

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Na door een lokale ontstopping dienst telefonisch zeer onprofessioneel behandeld te zijn, via google ADS Baak gevonden. Vanaf het eerste telefoontje direct afspraken kunnen maken gedurende het weekend en problemen snel opgelost. Monteurs zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader, Chapeau !

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Om 11.30 uur gebeld voor een verstopping. Binnen 2 uur verholpen, snel, vakkundig en een vriendelijke telefoniste/medewerker. En voor de prijs hoef je het niet te laten, deze is meer dan concurrerend.

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Sneller kon niet; zowel niet aangaande de aanrijdtijd als de snelheid waarmee de verstopte leidingen zijn doorgespoten.

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Ik had zelf al allerlei geprobeerd (plomper; oplosmiddelen; NaOH-korrels; 3-meterveer). Erg vervelende dag geweest - niet goed voor de echtelijke rust. ADS gebeld. Afspraak gemaakt. Ene Martijn kwam en loste het probleem in een kleine 3 kwartier op (onder de vloer de leiding geopend en doorgespoten). Ik ga het de volgende keer niet zelf meer doen, dan maar een vakman betalen (€130).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Begin april 2016 heb ik ADS Rioolreiniging gebeld vanwege een verstopte leiding. De verstopping was geconstateerd bij de keuken. De monteur heeft destijds de leiding gereinigd en de verstopping was verholpen. Echter, 5 maanden later bleek de leiding opnieuw verstopt de zitten. Dus nietsvermoedend heb ik opnieuw contact opgenomen met ADS Rioolreiniging bedrijf. De vriendelijke monteur heeft zijn werk keurig uitgevoerd en de leiding was weer schoon. Echter bleek na een praatje dat de leiding was verzakt. Ook zou de monteur in april hebben moeten constateren dat de leidingen waren verzakt. Ook werden er nog vetresten aangetroffen die, na deskundig oog, onmogelijk verwijderd hadden kunnen zijn na het bezoek in april. Feitelijk komt het erop neer dat de monteur in april heeft verzwegen dat de leidingen zijn verzakt, waardoor een nieuwe verstopping een logisch gevolg zou zijn. Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak en dit is geen correcte manier van zaken doen. Vooral omdat er met de onwetendheid van de klant wordt gespeeld. Dit roept vragen op, waarna ik opnieuw contact heb opgenomen. Aan de telefoon werd mij verteld dat de monteur, die in april is langgewenst, uiterst ervaren en professioneel was. Maar er wordt niet ingegaan op de vraag waarom hij dan heeft verzwegen dat de leidingen verzakt zijn. Concluderend: ADS Rioolreiniging verzwijgt moedwillig mankementen aan de riolering, zodat er op korte termijn opnieuw klachten/verstoppingen veroorzaakt worden. Tevens wordt de klant niet serieus genomen en wordt enkel gehoor gegeven aan de mening van de werknemer. (deze mening verschilt dus van wat er bij de klant wordt gezegd en wat er op de zaak wordt gezegd) Nogmaals, dit vind ik een schande en duidt op onrechtmatig handelen. De klant wordt niet serieus genomen.

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Regenwater liep niet snel genoeg weg in ons net gekochte huis, putje overstroomde over terras. Stonk enorm. Volgende ochtend gebeld met ADS, stonden in 20 minuten op de stoep. Verstopping opgelost inclusief het opsporen van verborgen verstopte putjes onder het terras en weer dichtleggen van de tegels en schoonmaken. Allemaal binnen een ruim uur. Vakmanschap en service zoals het hoort!

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Supersnelle service, belde i.v.m. een verstopte leiding. En BAM staan ze er nog dezelfde ochtend. Super fijn, ook de complimenten voor de nette en correcte monteurs.

• Ervaring met: Rioolverstoppingen

Super! Één adres en alles word geregeld. Erg na wenst uitgevoerd. Niet verder zoeken.

• Ervaring met: Huis-, tuin-, en keukenoplossingen