Goede ervaring gehad

Prima geïnstalleerd

Fijn dat het zonnescherm in 1 dag is geïnstalleerd. Ik denk wel dat de Somfy afstandsbediening niet altijd even goed reageert als je het scherm halverwege stil wil zetten reageert het scherm vaak niet. Verder weet ik niet waar het materiaal blijft (zoals nesttakjes van duiven en bladeren en dergelijke) dat op het scherm valt wanneer je het scherm weer inhaalt. Bij ons vorige knikarmscherm viel dat in een soort bak die je gemakkelijk leeg kon rapen. Bij dit scherm weet ik niet waar dit blijft.

Super service

Topwerk afgeleverd. Monteurs zijn vakmannen!

Betrouwbaar bedrijf

Fijn contact en mijn screen is netjes opgehangen, dik tevreden en we komen zeker terug.

Prima markiezen en screens geleverd

Vlotte communicatie, onze keuzes konden allemaal worden ingewilligd, met name de kleuren van het hout etc.

Afspraken prima nagekomen.

vriendelijke werknemers die vakkundig de screens geplaatst hebben.

Goed geregeld

Goed geregeld!

Gewoon prima, mooi scherm, netjes opgehangen

Fijne winkel, helder advies en prima service

Top bedrijf.

Goed bedrijf, eerder geleverd en top gemonteerd.

Op de afgesproken tijd is het zonnescherm keurig geplaatst

Venvo is telefonisch goed te bereiken. Mijn vragen werden goed beantwoord. En omdat ik op vakantie ging werd de afspraak verzet zonder problemen. Ik raad anderen ook de goede service van Venvo aan.

Het is niet in een zin uit te leggen

De twee mannen die de screen hebben geplaatst waren super vriendelijk, de gevel van het huis is er heel erg op vooruit gegaan , nu nog wachten op de zon zodat ik er ook achter kom dat mij huis heerlijk koel zal blijven

Een prijs kwaliteit service verhouding die je niet beter kunt wensen

Gewoon goed

Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd

als hiervoor omschreven

Erg tevreden met het eindproduct.

Redelijk omslachtig en trage aanloop tot de plaatsing. Misschien te danken aan het feit dat we dit met zo'n 8 bewoners hebben gedaan. Het eindresultaat mag er zijn. Keurig afgewerkt.

strak en netjes geleverd en opgehangen

Monteurs netjes gewerkt alle rotzooi weer mee genomen, de zon kan komen

Super ook de tweede bestelling

Zeer vakundige en aardige monteurs

Werken zeer netjes. Stemmen alles af met de klant. Alles is naar alle tevredenheid opgehangen.

Ja goed

Maar het zonne scherm nu dat ik u toch aan de lijn heb is scheef terug gemonteert nadat we achter het huis rol luiken hebben laten plaatsen.

Goede kwaliteit, wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Fijne service, snelle reactie op vragen, goede kwaliteit, vriendelijk personeel

Professionele uitvoering en goed contact

Goed, maar er zou nog een controle zijn. Jammer genoeg nog niet gezien.

Prima gegaan!

Zoals altijd weer een zeer goede ervaring.

In een word geweldig.

Goeie mensen keurig geïnstalleerd

Positieve ervaring: goed, snel en prettig contact vooraf en achteraf.

Goede klantservice vooraf met vriendelijke en snelle reacties op vragen, prettig bezoek in showroom en thuis en uiteindelijk keurig opgehangen. Bij de hor was het niet helemaal gegaan zoals het hoorde, maar dit was snel opgelost.

Goede informatie vooraf, iets mindere nazorg

We zijn goed voorgelicht door de Venvo verkoper. Het plaatsen ging op zich goed maar wel wat nalooppuntjes. Deze zijn nog niet opgepakt.

Prima service en netjes

Goede service, denken met je mee. Gaan ook netjes te werk.

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.