Alles is volledig volgens afspraak gegaan en uitgevoerd.

2 buurvrouwen hadden al ervaring met Venvo en derhalve zijn wij ook in zee gegaan met jullie. De medewerkers zijn goed en klantvriendelijk. Als ik dan een aanmerking had was het dat het balkon, na het klaarkomen van de werkzaamheden, niet is aangeveegd (betonslijpsel). De rest is keurig in een vuilniszak afgevoerd. Het scherm werkt goed en wij zijn er blij mee! Ook in de communicatie was alles oke en soepel verlopen. Wij zullen jullie aanbevelen.

Ons doek was na 30 jaar aan vervanging toe. Na opmeten en het controleren van het electrisch scherm werd het uitgezochte doek besteld. Na de eerste tegenslag met het monteren van het doek (mechanisme is na 30 jaar iets anders geworden) is het allemaal in orde gekomen. We zijn heel blij met ons nieuwe doek en er werken hele kundige en vriendelijke mensen bij Venvo!

Super netjes

Eerst de medewerker die kwam voor het inmeten; netjes en duidelijk in uitleg van de kosten en de mogelijkheden. De medewerkers die het doek hebben vervangen; netjes gewerkt, hielden er rekening mee dat ik thuis aan het werk was ( geen herrie etc). Hebben alles keurig achtergelaten. Medewerker die herstel organiseerde; dacht mee in oplossingen en zocht ruimte om snel van dienst te kunnen zijn. Medewerkers die zonnescherm hebben gerepareerd: ook nu weer keurig de boel achtergelaten. Natuurlijk kan er iets gebeuren. In dit geval liep na drie dagen het doek door onbekende reden uit de rails maar na een mailtje werd er direct actie ondernomen en met 2 dagen was het geregeld.

Mooi scherm maar niet volgens afspraak opgehangen.

Bij het bezoek aan huis is door u opgemerkt dat het scherm hoger gehangen wordt dan het bestaande zonnescherm, omdat het nieuwe scherm iets verder van de muur zou komen te hangen. Door het nieuwe scherm hoger te hangen zou de lichtinval tussen zonnescherm en gevel (richting het glaswerk) opgevangen worden. Dit is helaas niet gebeurd en hangt zelfs lager. Er is dus richting uitvoerende monteurs niet goed door u gecommuniceerd.

TOP

Dit is zaken doen zoals het hoort .

Wij zijn in de showroom geweest voor prijzen en informatie. Zijn goed geholpen. Zeer nette prijzen. Bij montage ook tevreden. Nette monteurs. Netjes opgehangen en alles goed opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden..bedankt venvo. We zullen jullie aan iedereen aanraden.

Goede service, netjes gewerkt

Vriendelijk personeel. Bij ons 6 rolluiken geplaatst naar volle tevredenheid Netjes afgewerkt, geen rommel achter gelaten. Ook op afgesproken tijden. Wel aan wat aan de prijzige kant

top

afspraken volledig nagekomen.

Goede voorlichting over keuzes van verschillende zonwering

Vakkundig en professioneel

Mooi product,vriendelijke medewerkers.

Zeer tevreden over product. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Jammer dat levering wat lang duurt.

Goed.

Aardige monteurs, leverden goed werk.

Al direct in showroom professioneel en goed geholpen. Goede uitleg over Brustor overkapping. De prijs was zeer gunstig, ook ten opzichte van andere bedrijven waar we eerder geweest waren. De B600 overkapping werd wel iets later geleverd wat we dachten maar begrijp dat dit met veel producten bij iedereen is. Het is nu gemonteerd en monteurs waren zeer netjes en hebben top gemonteerd. Ook alle troep hebben ze mee genomen. Overkapping staat nu en gaan nu genieten.

Goede kwaliteit, goede service tegen een goede prijs.

Alles verwerkt zoals afgesproken, tegen de afgesproken prijs. Vragen prettig beantwoord.

Top bedrijf

In de showroom werden we zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. We hebben een prachtige lamellen overkapping van Brustor aangeschaft. Keurig gemonteerd door nette monteurs van Venvo. We hebben er erg veel plezier van.

Grote teleurstelling

We hebben voor bijna €6000,= een Brustor pergola laten plaatsen (tegelijk met de buren links en rechts van ons, die nu dezelfde klachten hebben). “Weerbestendige terrasoverkapping” zegt de site. “Optimale bescherming tegen zon, wind en regen!” Het is een grote teleurstelling: er loopt geen druppel water weg, doek is uitgerekt, bij kleine regen- of miezerbui ontstaat meteen een zak water in het doek, poten zijn verkeerd geplaatst waardoor ook zij geen water kunnen afvoeren. Venvo blijft bij het standpunt dat zij alles goed gedaan hebben, terwijl toch duidelijk is dat het niet werkt. Venvo neemt geen verantwoordelijkheid voor de problemen. Na een aantal vervelende mails/gesprekken gaan ze nu wel iets ondernemen, maar vinden dat we mee horen te betalen. Het scherm gaat t.z.t (?) hoger geplaatst worden, doek gaat wel/niet (?) vervangen worden. Wie betaalt? Kortom: veel onduidelijkheden, slechte service, veel frustratie en veel spijt.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en goede service van de monteurs!

Ik heb bij verschillende partijen offerte opgevraagd en Venvo is daar een goede partij met goede producten en een goede prijs! Daarnaast zijn de monteurs snel en vakkundig en bereik om wat extra te doen! Een zeer fijne partij om mee te werken!

Wederom uitstekend

Na eerdere positieve ervaringen wederom uitgekomen bij dit bedrijf. Ze leveren kwaliteit en het monteren werd uiterst professioneel uitgevoerd! Ontzettend tevreden met ons nieuwe zonnescherm!

Aantoonbaar goed vakmanschap, en prima service

De monteurs stelden zich voorkomend op en werkten zorgvuldig. Ze zorgden ook voor adequate nazorg voor wat betreft het instellen van de afstandsbediening.

Vriendelijke vakkundige mensen. Super mooie zonwering!

Tot zover alles positief ervaren

Goede gasten die het kwamen plaatsen. Goed contact gehad met bedrijf voor bestelling en maken van afspraak.

Alles klopte!

De levering en de plaatsing (12-hoog, dus hijsen!) verliepen vlekkeloos. De montage ging snel en het was een plezierig contact

Goede ervaring gehad

Prima geïnstalleerd

Fijn dat het zonnescherm in 1 dag is geïnstalleerd. Ik denk wel dat de Somfy afstandsbediening niet altijd even goed reageert als je het scherm halverwege stil wil zetten reageert het scherm vaak niet. Verder weet ik niet waar het materiaal blijft (zoals nesttakjes van duiven en bladeren en dergelijke) dat op het scherm valt wanneer je het scherm weer inhaalt. Bij ons vorige knikarmscherm viel dat in een soort bak die je gemakkelijk leeg kon rapen. Bij dit scherm weet ik niet waar dit blijft.

Super service

Topwerk afgeleverd. Monteurs zijn vakmannen!

Betrouwbaar bedrijf

Fijn contact en mijn screen is netjes opgehangen, dik tevreden en we komen zeker terug.

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.