Alles naar wens

De offerte was reëel. Het plaatsen door de monteurs verliep correct en binnen de afgesproken levertijd.

Fijn bedrijf

Wij zijn zeer positief over dit bedrijf. We zijn vriendelijk geholpen, nette mensen. We komen bij Venvo door onze buren, Zij hadden hier in 2017 rolluiken gekocht. Onze rolluiken vandaag gemonteerd, ziet er erg mooi uit en loopt als een zonnetje. We zijn super blij

Uitstekend geholpen, top bedrijf

Wij zijn uiterst tevreden over de geplaatste zonwering en rolluiken. Zowel de vertegenwoordiger als de monteurs waren zeer vriendelijk en gaan heel professioneel te werk. Ook de prijs kwaliteit verhouding is hier heel goed. Wij hadden bij meerdere bedrijven een offerte opgevraagd, Venvo was een goede keus. Eerlijk advies en geen opdringerig gedoe. Ga zo door!

uitstekend

zeer klant vriendelijk. snelle reactie op aanvraag. professionele uitvoering offerte. geweldig familiebedrijf. kan deze firma venvo aan iedereen aanraden.

Bedankt voor uw leuke reactie. Veel plezier met uw zonwering. Dat het maar een zonnig jaar mag worden. Vriendelijke groet, Venvo

Nazorg onvoldoende

Helaas merk je pas hoe goed een bedrijf is als je service nodig hebt na installatie. Diverse emails en telefoontjes, leverancier uit België wezen kijken. Zou aktie worden genomen echter wij wachten nog steeds. Laatste telefoongesprek midden december gehad of het nu eindelijk dit jaar kon worden opgelost. Ze zoeken wederom uit. Tot nu toe niets vernomen. Ook ik begrijp dat het nu een druk jaar is geweest maar zorg dat klachten worden verholpen. Hopelijk horen wij snel wat.

Goedemorgen Hr. Jan. Wij zijn er continu mee bezig geweest. Echter zijn wij afhankelijk van de leverancier waar wij op antwoord moeten wachten. Nu hebben wij gelukkig antwoord gekregen en u gelijk ingelicht wanneer wij langs komen. Wij doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen. Excuus als u dat niet zo ervaarde. Vriendelijke groet, Venvo

We zijn supertevreden; jullie hebben fijne medewerkers!!!

Eerlijk en duidelijk advies. Er wordt supernetjes gewerkt!!!

Bedankt, hier doen wij het voor! Veel plezier met uw rolluik Vriendelijke groet, Venvo

Wij zijn blij met ons rolluik van Venvo. Goede service en professionele montage

Slechte aftersales

Ondanks dat er een schouw heeft plaatsgevonden vóór het uitbrengen van de offerte bleek achteraf dat het stroompunt niet werkte. Monteur is vertrokken met de afstandsbediening. Ik heb 4 keer gebeld waarvan 3 maal de voicemail, 4e keer werd mij verzekerd dat ik teruggebeld zou worden door de monteur. Dit is helaas niet gebeurd. Het kan natuurlijk dat jullie het druk hebben, echter vind ik het wel jammer dat ik meteen de dag na dat de monteur was geweest, maar de zonwering nog niet was opgeleverd, wel direct de factuur opgestuurd heb gekregen. Ik ben nog steeds in afwachting van een reactie.

Tot dusverre alles prima gegaan.

Het plaatsen van het zonnenscherm ging prima. Heb hem alleen nog niet kunnen gebruiken. Zal moeten wachten tot de zomer.

Vlekkeloze advisering in de showroom, vakkundige installatie: zeer tevreden!

Na twee bezoeken aan de showroom afgewogen keuze gemaakt, waarna de beloofde installatie door twee vakkundige én beschaafde installateurs vlekkeloos verliep. Met het gewenste prachtige resultaat!

Klantvriendelijk en zeer ervaren, goede kwaliteit rolluik

Wij werden klantvriendelijk geholpen. Rolluik is van goede kwaliteit, bijna geruisloos. Ervaren monteurs.

Zeer goede service en leuk pers Oneel

De mensen die de zonwering hebben geplaatst waren heel vriendelijk en goed bezig. Er was de ruimte voor het overleg over kabels van de electra( hoe ik ze wilde laten plaatsen). Ik weet nog steeds niet of wij als bewoners vanwege collectieve aankoop van zonwering een korting hebben gekregen? Ik heb geen informatie daarover gezien.

Maar toen ik vroeg om de garantie werd ik verwezen naar een vorige mail. Dit kan toch gewoon weer doorgestuurd worden?

Prima kwaliteit en uitstekende montage!

Mijn ervaring met VENVO is uitstekend en beveel het graag aan! Al vele jaren een trouwe, tevreden klant.

Gedegen vakmanschap

Rustig en beheerst de werkzaamheden verricht.

Snelle service, goede communicatie en fijne mensen.

Wij zijn zeer tevreden, er werd snel een afspraak gemaakt om in te meten en de offerte volgde niet lang daarna. Fijne mensen, keurige service en fantastisch resultaat.

Errug goed geholpen door Venvo

Klasse

Good service from order to installation

There was good communication from the sales. Polite guy came to measure up and confirm the order. Due to summer period I suppose the wait time to delivery was 7 weeks, probably slightly longer than I would expect but we were not in a hurry. Polite guys came to install it. All in all very happy.

Alles is volledig volgens afspraak gegaan en uitgevoerd.

2 buurvrouwen hadden al ervaring met Venvo en derhalve zijn wij ook in zee gegaan met jullie. De medewerkers zijn goed en klantvriendelijk. Als ik dan een aanmerking had was het dat het balkon, na het klaarkomen van de werkzaamheden, niet is aangeveegd (betonslijpsel). De rest is keurig in een vuilniszak afgevoerd. Het scherm werkt goed en wij zijn er blij mee! Ook in de communicatie was alles oke en soepel verlopen. Wij zullen jullie aanbevelen.

Ons doek was na 30 jaar aan vervanging toe. Na opmeten en het controleren van het electrisch scherm werd het uitgezochte doek besteld. Na de eerste tegenslag met het monteren van het doek (mechanisme is na 30 jaar iets anders geworden) is het allemaal in orde gekomen. We zijn heel blij met ons nieuwe doek en er werken hele kundige en vriendelijke mensen bij Venvo!

Super netjes

Eerst de medewerker die kwam voor het inmeten; netjes en duidelijk in uitleg van de kosten en de mogelijkheden. De medewerkers die het doek hebben vervangen; netjes gewerkt, hielden er rekening mee dat ik thuis aan het werk was ( geen herrie etc). Hebben alles keurig achtergelaten. Medewerker die herstel organiseerde; dacht mee in oplossingen en zocht ruimte om snel van dienst te kunnen zijn. Medewerkers die zonnescherm hebben gerepareerd: ook nu weer keurig de boel achtergelaten. Natuurlijk kan er iets gebeuren. In dit geval liep na drie dagen het doek door onbekende reden uit de rails maar na een mailtje werd er direct actie ondernomen en met 2 dagen was het geregeld.

Mooi scherm maar niet volgens afspraak opgehangen.

Bij het bezoek aan huis is door u opgemerkt dat het scherm hoger gehangen wordt dan het bestaande zonnescherm, omdat het nieuwe scherm iets verder van de muur zou komen te hangen. Door het nieuwe scherm hoger te hangen zou de lichtinval tussen zonnescherm en gevel (richting het glaswerk) opgevangen worden. Dit is helaas niet gebeurd en hangt zelfs lager. Er is dus richting uitvoerende monteurs niet goed door u gecommuniceerd.

TOP

Dit is zaken doen zoals het hoort .

Wij zijn in de showroom geweest voor prijzen en informatie. Zijn goed geholpen. Zeer nette prijzen. Bij montage ook tevreden. Nette monteurs. Netjes opgehangen en alles goed opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden..bedankt venvo. We zullen jullie aan iedereen aanraden.

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.