Ruim voldoende

Alles ziet er netjes uit netjes op gehangen niets op aan temerken en behulp zaam met de abb. Het enige wat wij jammer vinden is dat er niet is in gemeten en de buiten slinger voor hangt aan het verkeerde kant

Ik vond het echt een ontzettend fijn om mee samen te werken.

De korte lijnen naar het bedrijf, vanaf de offerte tot de levering van het rolgordijn, dat ook supersnel geïnstalleerd was. Alleen de levertijd duurde iets langer dan verwacht, maar verder niets anders dan lof!! Nogmaals ontzettend bedankt!

Zeer te spreken!!

prijs , kwaliteit, informatie,afspraken en afhandeling voldoen geheel aan onze verwachting. Keurige en bekwame monteurs. Wij zijn zeer tevreden!!

professioneel en betrouwbaar bedrijf

mooie screens besteld, na bove nu ook beneden, prettige service en fijne medewerkers

zeer positief.

1) Vriendelijk en deskundig 2) Mooi assortiment; soorten, maten, dessins e.d. 3) Goede prijs/kwaliteit verhouding 4) Ondanks coronatijd toch snelle leverantie. 5) Deskundig personeel om het scherm op te hangen.

Super netjes gemonteerd klasse

goede afspraak netjes binnen 1 dag gemonteerd keurige medewerkers niks achter gelaten dus netjes opgeruimd . een aanbeveling .

Prima levering en bevestiging

Ondanks een mindere communicatie met Venvo en de VVE is de levering en het installeren/bevestigen van onze screen op de 12e etage goed uitgevoerd door ervaren monteurs. Wij zijn erg tevreden met het screen.

Prettige lui en goeie kwaliteit

Goed meegedacht met ideeën voor onze markiezen. Zeer goeie prijs/kwaliteit verhouding

Goed werk

Goed werk geleverd

Fijn snel en netjes geholpen!

Goed geholpen fijn personeel!

We moesten even wachten op het rolluik maar mega snel geplaatst toen hij eenmaal binnen was! Goede service!

Gewoon alles liep goed. Tot mail contact. Tot de montage

Prima service, goede vaklieden

Prima service, goede vaklieden zeer behulpzaam

Hartstikke goed

Van begin tot het einde is alles vlekkeloos gelopen. Wachttijd was ook echt de aangegeven tijd van 6 werken. De monteurs zeer vriendelijke en professioneel. Ik raad Venvo zeker aan

Zeer slecht!

Wilde een parasol bestellen van Prostor. Eerst gevraagd naar levertijd (welke zij bij leverancier na moesten vragen: prima) en de prijs van een optie. Binnen 1 dag reactie. Tot dusver dus prima. Hierop parasol besteld. En kwam na enige uren bericht dat zij parasol niet kunnen leveren. Absoluut ongeloofwaardig. Bieden een product aan voor goede prijs en als je wilt bestellen willen ze niet leveren (parasol is elders gewoon te krijgen).

Mooi product en professionele installatie.

Erg blij met onze pergola, goed en vakkundig geplaatst. Denken met je mee prima vaklui.

Accurate levering na soepel verlopen offerte stadium.

Nog tekort geleden gemonteerd om een oordeel over mijn Shade One scherm te geven. Maar tot op heden echt tevreden.

wat ik nu kan zeggen goed

Grote keuze van A merken, vriendelijke monteurs,

Ruime keus in de showroom, goed en gericht advies. Montage door vakbekwame en nette monteurs.

Tevreden, voor herhaling vatbaar

Tevreden, voor herhaling vatbaar

goed en snel geholpen

zeer tevreden

Bij de aanschaf van een zonwering zeer goed te woord gestaan en klantvriendelijk in de showroom Bij de montage van de zonwering waren de monteurs zeer professioneel te werk gegaan.

Helemaal goed. Van begin tot einde.

Goede ervaring.

Goedemorgen mevrouw Vrenken, Bedankt voor uw positieve reactie alleen u geeft ons een cijfer 2 dat is een onvoldoende. Maar wel bedankt voor de positieve reactie. Vriendelijke groet, Venvo zonwering

De mannen hebben prima werk geleverd ondanks de barre weersomstandigheden.

De mannen hebben prima werk geleverd ondanks de barre weersomstandigheden

Alles voor de ramen onder één dak.

Bestelling duurde even, maar uiteindelijk goed gekomen. Met name de monteurs hebben goed werk geleverd!

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.