Accurate levering na soepel verlopen offerte stadium.

Nog tekort geleden gemonteerd om een oordeel over mijn Shade One scherm te geven. Maar tot op heden echt tevreden.

wat ik nu kan zeggen goed

Grote keuze van A merken, vriendelijke monteurs,

Ruime keus in de showroom, goed en gericht advies. Montage door vakbekwame en nette monteurs.

Tevreden, voor herhaling vatbaar

Tevreden, voor herhaling vatbaar

goed en snel geholpen

zeer tevreden

Bij de aanschaf van een zonwering zeer goed te woord gestaan en klantvriendelijk in de showroom Bij de montage van de zonwering waren de monteurs zeer professioneel te werk gegaan.

Helemaal goed. Van begin tot einde.

Goede ervaring.

Goedemorgen mevrouw Vrenken, Bedankt voor uw positieve reactie alleen u geeft ons een cijfer 2 dat is een onvoldoende. Maar wel bedankt voor de positieve reactie. Vriendelijke groet, Venvo zonwering

De mannen hebben prima werk geleverd ondanks de barre weersomstandigheden.

De mannen hebben prima werk geleverd ondanks de barre weersomstandigheden

Alles voor de ramen onder één dak.

Bestelling duurde even, maar uiteindelijk goed gekomen. Met name de monteurs hebben goed werk geleverd!

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Bij aanschaf van screens zeer goed te woord gestaan. Later thuis door Venvo adviseur netjes ingemeten en de kleurstalen met het huis vergeleken. Binnen zeer korte tijd door vakkundige en vriendelijke monteurs zijn de screens geplaatst. Binnen in het huis zijn de stroomdraden en draadloze schakelaars geplaatst. Bedrading is keurig weggewerkt en naar wens. Zowel adviseur en monteurs hebben meegedacht/geadviseerd en goed topwerk geleverd.

Prima geregeld en netjes alles opgeruimt

Venvo een echte aanrader

Good job performed.

Good job.

erg klant vriendelijk en gaan vakkundig te werk. ben zeer tevreden

heel goed

Mensen met kennis van zaken, die heel nauwkeurig werken en zorgen dat ALLES klopt.

Her was prima Bedankt

Het is naar wens gedaan Heel erg blij mee

Prima Service !

Prima Service !

Super! Een echte aanrader.

Goeie service, vriendelijke monteurs. Super blij!

prima Product afgeleverd en gemonteerd

Toen de monteurs er waren( er was een misverstand ivm de tijd)was alles keurig gedaan!

De monteurs waren zeer vriendelijk en het werk goed afgeleverd en behulpzaam met het installeren van de app 😂👍

Fijne contacten en correcte uitvoering van de werkzaamheden

Gewoon goed geregeld allemaal

Fantastisch!

Installatie van buiten zonwering. Super klant vriendelijk, snel en goeie prijsstelling. Hadden wat problemen met onze buitengevel maar een oplossing werd snel gezocht!

Mijn ervaring was zeer tevreden. Waren zowel in de showroom als bij ons thuis erg aardig en professioneel. Wij raden venvo aan. Vriendelijke groet.

Vakwerk afgeleverd door kundige en vriendelijke mensen

- deskundig advies - denken mee - hoge kwaliteit materialen - naar volle tevredenheid geplaatst zonnescherm - goede aftersales, klacht(je) wordt serieus en naar tevredenheid afgehandeld.

er blijft water in het opgetrokken doek zitten

Ziet er netjes uit maar blijvend water in de plooien van het doek vind ik niet goed.Omdat ik voor het eerst een markies heb,wist ik niet dat je hem strak aan moest trekken.Dat is nu opgelost.Mijn verontschuldiging voor de eerste beoordeling.Het werk is heel netjes uitgevoerd.

Beste Mevr. Bogert. Wij vinden het erg jammer dat u ons een onvoldoende geeft. Als u niet tevreden bent zouden wij dat graag van te voren willen weten, Niemand wist van deze situatie af. Mijn collega heeft u een mail gestuurd omdat hij het graag wilt uitleggen aan u en de situatie te komen bekijken. Venvo wilt het altijd zo netjes mogelijk oplossen, maar dan moeten we wel de kans krijgen om het op te lossen. Ik hoop dat u in de toekomst eerst met ons contact opneemt. Vriendelijke groet, Venvo zonwering

Zeer positieve ervaring

Zeer professioneel, goede communicatie, bekwame medewerkers en een mooi resultaat

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.