Volgens offerte screens geleverd en naar tevredenheid gemonteerd

Het traject offerte tot montage is naar tevredenheid verlopen. Toch een min puntje; Venvo kon of wilde niet informeren wanneer de screens beschikbaar waren. Daardoor ging het mis met het werken op de aanwezige stijger bij de flat. Venvo heeft dit uiteindelijk goed opgelost, mede omdat een andere flat bewoner ook een bestelling had lopen.

Heel netjes gewerkt!!!!

Het was een zeer goede ervaring. De mensen hebben heel netjes gewerkt. Heel beleefd. Opgeruimd waar nodig. En het ziet er prachtig uit. Het rolluik heeft de perfecte kleur, zodat het zeer goed past bij het huis. Zeker zullen wij jullie aanbevelen aan geïnteresseerden.

Goede keus!

De zonwering hangt nog niet zo lang en ik heb ze ook nog niet zo vaak gebruikt, maar ik ben er heel blij mee. Ze doen het (nog steeds) prima. De monteurs waren vriendelijk en werkten snel en netjes. Ook het opmeten vooraf ging keurig volgens afspraak. De wachttijd was korter dan aangegeven, wat heel fijn was. Een tevreden klant.

Zeer goed bevallen

Ik kreeg meteen een reactie op mijn mail. Heel het proces is vlot verlopen. Goed uitleg en goeie service. Het plaatsen van de rolluik ging ook super snel.

Prima advies en mooi scherm

Prima advies gekregen en het Brustor scherm ziet er top uit. Waar anderen de plaatsing van dit scherm niet aandurfden heeft Venvo dit gewoon zonder probleem geplaatst. Enige verbeterpunt zou zijn de klant wat actiever op de hoogte te houden van de levertijd. Alle begrip voor vertraging in deze tijd, maar ff mailtje om de stand van zaken door te geven is altijd prettig. Zeker een bedrijf om mee in zee te gaan!

Alles snel en goed verlopen.

Wij zijn zeer tevreden over de verkoop het opmeten en het installeren van het zonnescherm. Levertijd werd geschat tussen de 6 en 16 weken en het 6 geworden super.

bijzonder correct geholpen

goede voorlichting.

Zeer net en goed werk

Zonnescherm niet goed geplaatst

Hebben de afspraak paar keer afgezegd Zit nog op nieuwe afspraak te wachten ivm Niet goed plaatsen van zonnescherm ik ben in afwachting nog? Hoop dat ze niet te lang met hun afspraak maken wachten! Heb paar keercontact met ze gehad!

Professioneel

Eind april besteld,werd toch eerdee geleverd dan verwacht. Professionele monteurs, was binnen 2 uur vakkundig gemonteerd. Wij kunnen weer lekker in de ruim zitten ;-)

Goede communicatie en afspraak is afspraak

Reageren snel op de mail bij vragen. Telefonische bereikbaarheid prima. Installatie en uitleg prima. Vriendelijke medewerkers.

prima werk afgeleverd en fijn personeel

Onze ervaring was al goed en is met het plaatsen van het screen nogmaals bevestigd, ook werden de afspraken prima nagekomen.

Beste Mr. Taal Bedankt voor uw beoordeling. Alleen u geeft ons een onvoldoende een cijfer 1. Ondanks de leuke reactie klopt dat misschien niet, misschien kunt u ons nog een hoger cijfer geven ;) Bedankt voor de fijne samenwerking, en veel plezier met uw producten. Vriendelijke groet, Venvo

Vakkundig en snel

Goed advies, redelijke prijsstelling, zeer snel en vakkundig geplaatst. Prettige ervaring. Blij mee.

Goede service uitstekend geholpen voor een goede prijs

Goede service uitstekend geholpen voor een goede prijs

Bedankt voor deze leuke review. Hier doen wij het voor. Heel veel plezier met uw rolluiken Zonnige groet, Venvo

Prima deskundig werk afgeleverd!

Betrokken werknemers hebben een goede deskundige job uitgevoerd. Ze hebben zeer snel en heel precies e.e.a.uitgewerkt, net zoals de vorige twee keer. Ik heb nog een bestelling lopen en ik hoop dat u wederom dezelfde medewerkers stuurt om de volgende klus te klaren. Hartelijk dank. We zijn zeer tevreden. A.J. Van Heeschwijk te 2286 LG Rijswijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling, in ons vertrouwen en onze samenwerking Hier doen wij het voor. Veel plezier met uw producten. Zonnige groet van Venvo

Een wapperend doek

35 jaar lang hebben wij een Venvo zonnewering gehad, geen probleem, altijd strak. Helaas is dat niet het geval bij de nieuwe zonwering. Het zou toch wel fijn zijn als dit opgelost wordt

Goedendag, Na de montage van 23-2-2022, is er nog een monteur langs geweest om de situatie te bekijken. Bij terugkomst hebben wij contact opgenomen met de leverancier en met u gelijk een afspraak ingepland. Wij hebben direct actie ondernomen. Wij doen ons uiterste best om alles naar uw wens goed op te lossen. Met vriendelijke en een zonnige groet, Venvo

goede levering en service

Goede en snelle plaatsing

Goede service en meedenken in oplossingen. Flexibel in levering.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Hier doen wij het voor. Bedankt voor de fijne samenwerking en veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groeten, Venvo

onze ervaring met Venvo is bevredigend

na ons tel contact snel ter plaatse wat nodig was op gemeten en een zeer snelle levering zeker het aanbevelen waard zouden volgens mij nog even langs komen voor de kap voorraam we houden even contact. hartelijke groeten Fam Gregoire

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dat vinden wij fijn om te horen. Wij zijn afgelopen vrijdag d.d. 18-2-2022 bij u langs geweest voor de kap. Bedankt voor de fijne samenwerking. Veel plezier met de rolluiken. Zonnige groet, Venvo

Keurig werk geleverd!

Uw medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om e.e.a. Zo goed mogelijk te monteren. Dat is zonder meer gelukt. een ding zijn ze vergeten. N.l. Het oude gat te dichten, omdat een nieuw gat moest worden geboord omdat het zonnescherm een klein stukje moest worden verplaatst. Mogelijk kan dat alsnog worden gedicht wanneer zij de volgende opdracht (slaapkamer) komen uitvoeren.

Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Zodra wij bij de volgende opdracht komen monteren, komen wij ook de oude gaten dichten. Heel veel plezier met uw aankoop. Dat het maar een zonnig jaar mag worden! Vriendelijke groeten, Venvo

Kwaliteit en zeer klantgericht

De kwaliteit van de dienstverlening van Venvo alsmede de kwaliteit van de geleverde materialen is uitstekend te noemen. Afspraken worden tijdig en conform nagekomen en de relatie prijs-kwaliteit is dan ook heel goed. Een zelfde positieve waardering geldt voor de after sales service. Voorts zeer vriendelijk en deskundige monteurs

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat vinden wij erg leuk om te lezen en wij vinden het fijn om te horen dat wat wij proberen uit te stralen, ook zo bij u is overgekomen. Hier doen wij het voor! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Zeer goed en vakkundig

Onze ervaring met Venvo is zeer goed. Goede communicatie, werken erg netjes en gaan vakkundig te werk. Raad Venvo zeker aan.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Hier doen wij het voor! Wij wensen u veel plezier met uw rolluiken. Zonnige groet, Venvo

Bedankt voor uw mooie cijfer :) Daar doen wij het voor. Veel plezier met de aankoop. Vriendelijke groet, Venvo

Super blij met ons mooie scherm!

Super geholpen, veel keuze uit modellen, kleuren en opties. Goede kennis en ze staan je altijd vriendelijk en behulpzaam te woord. Laat de zon maar komen.

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Hier doen wij het voor. Veel plezier met uw zonwering, dat het maar een zonnig jaar mag worden. Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Alles naar wens

De offerte was reëel. Het plaatsen door de monteurs verliep correct en binnen de afgesproken levertijd.

Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Veel plezier met uw rolluiken Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tegenwoordig tot een van de grotere zonwering bedrijven en is dé specialist in het weren van zonlicht. We hebben een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd.