Onderhoud houtkachel is weer top uitgevoerd!

Stylschouwen heeft onze kachel geplaatst, en doet ook het jaarlijkse onderhoud. alles is weer schoon voor het volgende stook seizoen. Snel geregeld en keurig op tijd! Bedankt heren!

Top bedrijf

Heeft bij een haard houtkachel ingebouwd. Uitstekend. Een heel net bedrijf echt top.,Zeer netjes en vakbekwaam.

Geweldige vakmensen en top service

Zeer goed en vriendelijk geholpen in de showroom in haarlem, goed advies gekregen, en uiteindelijk is onze haard door stylschouwen geplaatst. Installatie en afwerking liep erg soepel door de juiste kennis en ervaring. Ook het onderhoud aan onze houtkachel en het vegen van de schoorsteen is door stylschouwen uitgevoerd, net als de installatie zeer netjes met de juiste spullen. Stylschouwen een goed en eerlijk bedrijf dat hart heeft voor de klant en trots is op het werk dat ze afleveren. Een aanrader!

Super deskundig, eerlijk en vertrouwd.

Bij Stylschouwen BV te Haarlem, kregen wij een eerlijk en deskundig advies over wat wel en niet mogelijk was. Bij aanvang van de werkzaamheden, kwamen ze er achter dat er enkel dingen niet nodig waren en dit hebben ze keurig gecrediteerd. Nu na de verbouwing van de woning moet de houtkachel terug geplaatst worden, ook dit laten wij door hun doen. Kan niks anders dan positief over hun zijn!

• Ervaring met: Gas haarden

Vanaf het moment dat wij de showroom in liepen tot de uiteindelijke sloop, bouw, montage en oplevering van de schouw incl. Haard zijn wij zeer klantvriendelijk en vakbekwaam geholpen. Over het uiteindelijkev resultaat zijn wij bijzonder tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Houthaarden

Echt nog oud vakmanschap.Alles perfect geïnstalleerd.

• Ervaring met: Houthaarden

Wij zijn naar meerdere bedrijven geweest om ons te laten informeren. De medewerkers van Stylschouwen stelde de meest deskundige vragen. E.e.a. was bij ons best ingewikkeld omdat er eerst een grote speksteenkachel van 2200 kg afgebroken moest worden en een nieuwe houtkachel en een nieuwe kachel voor in de plaats moest komen. Dit alles is zeer soepel gegaan en heeft een goed resultaat gegeven. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Houthaarden

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Stalschouwen Haarlem. Tijdens onze zoektocht naar een haard zijn we goed geadviseerd en werd er goed meegedacht met onze wensen. De installatie is perfect gegaan en we zijn zeer content met het eindresultaat. Ook de aftersale en service hebben wij als zeer positief ervaren!

• Ervaring met: Gas haarden

Heb een Tulikivi en een Nuna Uni speksteen houtkachel/fornuis. Op goed advies van Stylschouwen, het rookkanaal in de toilet en de badkamer, bekleed met speksteen. Deze ruimtes worden hierdoor ook verwarmd wat zeer aangenaam is. Echte vakmensen. Verstaan hun vak uitstekend, werken netjes en zijn zeer correct in de omgang.

• Ervaring met: Houthaarden

het bedrijf geeft goed advies en de installatie uitgevoerd zoals afgesproken. ze hebben zelfs meer gedaan dan afgesproken. Prettig bedrijf. Ik ga dit bedrijf zeker in mijn kennissenkring aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima advies over wat we moeten aanschaffen, demonstratie. Vriendelijke medewerkers die met passie hun vak uitoefenen. Helaas hadden wij wat tegenslag in de constructie waardoor er een meerwerk ontstond. De communicatie (nog per brief?) kan wat moderner en het is ook niet ongewoon om bevestiging te krijgen of de afgesproken werkdag doorgaat. Er was bij de intake ook gezegd dat alles afgedekt zou worden, maar dat viel wat tegen, vooral wanneer er extra breekwerk gedaan moest worden had er even gemeld kunnen worden dat we alles moesten afdekken of dat men dat zelf zou doen. Verder is alles prima opgeleverd en zijn we zeer tevreden met de houtkachel en de geleverde diensten.

• Ervaring met: Houthaarden

Bedankt voor uw feedback. Wellicht dat we de communicatie in de nabije toekomst kunnen moderniseren.