keurig gerepareerd, er was een tandje afgebroken van de prothese
Geweldig en deskundig geholpen.
Zie cijfers
Werd zeer snel netjes en bekwaam geholpen.
alleen jammer om in het weekend extra contant te betalen voor de rest prima
Zeer attent, snel en vakkundig
wat een ervaring, niet bang te hoeven zijn voor de tandarts, en heel vriendelijk geholpen worden, en super snel, het was in een hele korte tijd, heb langer in de taxie gezeten ,dan dat ik de tanden kwijt was, wat was ik weer blij, durfde weerte lachen . hartelijke dank .
Op zeer korte termijn uiterst accuraat en goed geholpen.
in een woord super
Je word goed geholpen Erg vriendelijk
Ben goed geholpen en zeer tevreden!
Er was een tand los geraakt van mijn gebit op zaterdag laat in de middag. Gelukkig kon ik dezelfde dag nog bij hem terecht en heeft hij het vakkundig gerepareerd.
Door mijn vorige tandarts kwaks bij jullie gekomen voor het gebid
Hele vriendelijke dame bij binnenkomst en snelle afhandeling. Binnen 1 uur weer klaar
Het onmogelijke bleek toch te kunnen, namelijk: de reparatie van mijn gebitprothese. bedankt en vriendelijke groet. Walter Hebing
Ik ben al vaker geweest en altijd prima geholpen en iedereen is even aardig. Top
Gebit gebroken, kon direct terecht, na een uur gefixt. Zeer content!
Geweldige snelle service en hele vriendelijke mensen.
Snel,deskundig en ook tijdens vakanties
Goed geholpen en fijn dat ik zo snel terecht kon
eigen tandarts met vakantie, vervanger verwees ivm het probleem naar de Gebittenmaker door. Deze kon dezelfde dag alles weer in orde maken. Prima, Wel vreemd, ik ben niet verzekerd voor tandartszaken , maar kon geen rekening krijgen. Die moest naar mijn zorgverzekeraar omdat mijn eigen tandarts niet voorkwam in hun bestand. Zowel ikzelf als mijn zorgverzekeraar zijn niet blij met deze afhandeling. NB Mijn e-mailadres onder de vragenlijst is niet volledig, maar kon ik niet veranderen.
Beste Bert Nelemans, fijn dat we u konden helpen met uw protheseprobleem. Omdat patiënten vaak niet weten hoe ze precies verzekerd zijn en wat vergoed wordt. [ de reparatie van de volledige prothese is voor 90 % gedekt in de basiszorg] en patiënten niet zelf de gemaakte kosten in kunnen dienen bij hun Zorgverzekeraar sturen wij deze voor u door. Dat de factuur niet naar uw eigen tandarts is gegaan heeft als reden dat een tandarts het niet altijd op prijs stelt als wij ongevraagd een factuur sturen. Wij zullen uw reactie ter harte nemen en ons protocol nog een tegen het licht te houden om te kijken of we hier anders mee om kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Peter Schoutens de Gebittenmaker
Berg en Dalseweg 52
6522BM Nijmegen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.