Filters

8

Top!

Goede communicatie en doen wat beloofd wordt

  • Aanbevelen? Ja
7

Laagdrempelig

De wachtruimte bij de gebittenmaker is vreselijk. 2 stoeltjes in de gang waar iedereen constant langs je loopt en waar het heel de tijd erg rumoerig is. Ik kreeg wel koffie aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed netjes en keurig geholpen op de zondag

Vriendelijke man die me geholpen heeft, Lekker bakkie koffie gehad op de vroege zondag morgen om 0800 uur. En om effe over half negen liep al weer naar buiten met een goed keurig en netjes gerepareerde prothese

  • Aanbevelen? Ja
10

Topklasse

Ik kon direct terecht. Gebit klaar terwijl U wacht.

  • Aanbevelen? Ja
7

De klacht is prima verholpen.

Ben tevreden over behandeling, Alleen vindt ik het minder prettig om in de hal te moeten wachten zonder het gebit in.Misschien een wachtkamer creëren!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse. Direct geholpen. Kwalitatief perfect.

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vakkundige reparatie

Snelle en vakkundige reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

We mochten meteen komen. Echt fijn voor het weekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Top gebitmaker

Ik zat zondag avond met een groot probleem en de gebittenmaker heeft mij uitstekend en super snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch,

Super fijn dat je gewoon na een telefoontje direct terecht kan. Heel vriendelijke mensen. En je kan er gewoon op wachten, heel fijn, Ik ben er heel tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en snel geregeld

Mijn moeder is 101, ondanks hoorapparaat slechthorend en haar kinderen moeten dus veel voor haar regelen. Toen ze vertelde dat haar gebitsprothese (plaatje) gebroken was meteen gebeld en ik kon meteen terecht. Ter plekke moest ik een klein uur wachten maar dat had ik er graag voor over. Mijn moeder was ontzettend blij dat het zo snel was opgelost. Onze dank aan de gebittenmaker!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Je kunt er altijd terecht

  • Aanbevelen? Ja
9

Weekend service , super jo go

Goede service, vriendelijke mensen, prima geholpen in het weekend, chapeau

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch goed en zeer vriendelijk geholpen.

Op vrijdagavond, zeer vriendelijk, professioneel en geruststellend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

meteen geholpen in het weekend

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en snel geholpen

Wederom een hele goede ervaring met de gebittenmaker, na een breuk van mijn prothese kon ik snel terecht en werd deze gemaakt en ik kon er op wachten. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat ik meteen geholpen werd

Super fijn dat ze op de site hebben staan voor spoed en dat ze er ook zijn zouden nog veel tandartsen van kunnen leren super dank wat jullie voor mij hebben gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, klant vriendelijk en goed werk verricht

Vriendelijke, perfect gerepareerd en klaar terwijl je ook kan wachten

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service

Goede en snelle service Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vakundig en vriendelijk geholpen

Goed en snel probleem.opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zondag ging mijn gebit kapot, voor een familie weekend. De man kwam bij mij thuis, maakte het weer perfect en bracht het binnen anderhalf uur terug. Ik wad ZO dankbaar!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer netjes en snel geholpen

Netjes en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

SUPERGOED

Nou iets meer dan 1 zin..haha.. Bij deze was mijn ervaring naar jullie toe Top want ook mag men graag u of jullie collega Hidde hij in iedergeval mij vorige keer na de 2 keer gekomen te zijn hij mij Supergoed had geholpen. mag toch ook altijd op zijn tijd complimentjes gegeven worden..Ik vind het zelf altijd erg Fijn en leuk om het te krijgen! Thanks nogmaals Hidde het zit nu ook echter Supergoed Oke !Groetjes en tot Ziens! Grace

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en keurig

Reparatie aan mijn gebroken bovengebit gebeurde snel en vakkundig. Keurig geholpen. Vriendelijke ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
7

Reparatie goed, wachtruimte klein en geen (prive) behandelkamer

Voor noodreparatie kun je hier heel goed terecht echter is een (eigen) behandelkamer wel zo prettig, nu wordt je meegenomen naar een beetje een rommelwerkplaats en kun je je prothese ongeveer in de (wachtkamer)( wachtkamer bestaat uit 3 stoelen midden voor de ingang)passen of het goed is, dus een beetje meer privé zou prettig zijn, om hier evt. een nieuwe prothese te laten maken ga ik dan denk ik toch liever naar mijn eigen tandarts

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Berg en Dalseweg 52

6522BM Nijmegen

024-3226901

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.