Filters

10

Super geholpen op zondagmiddag!!

Zondag rond de middag gebeld dat mij gebit gebroken was. Om 16.00 uur kon ik komen en een uur later kon ik het keurig gemaakt ophalen. Wat een service!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer vriendelijk en goed advies en zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed , snel en weekend service

Echt top dat ik in het weekend geholpen kon worden aan een gebroken boven gebit

  • Aanbevelen? Ja
8

Kon meteen komen

Kon meteen komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Kon snel terecht en prima gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp van de reparatie tijdens onze verhuizing

Wij zaten midden in een verhuizing toen er een stuk van mijn gebit afbrak. Op advies van mijn tandarts gebeld naar de gebittenmaker en mocht gelijk komen. Normaal moet je terug komen om het later op te halen, maar omdat wij zo druk waren kon ik wachten tot het klaar was. Goeie snelle service en aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en top geholpen.

Gebeld en zeer snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel

Snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende

Voldoende

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima, efficiënt, snel geholpen

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en vriendelijk geholpen , kon er op wachten.

Snelle en prettige afhandeling , en dat op de Zondag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring is goed met gebittenmaker

De gebittenmaker is voor mij een goede ervaring geweest omdat ik snel en correct behandeld bent

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel geholpen

Privacy is wel iets: er is geen spreekkamer, in de gang met een andere klant erbij doe ik mijn verhaal, prothese uit. Ik geneerde me. Binnen een half uur was het al klaar, dat was meer dan prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Zijn zeer positief

Vriendelijk, adequaat. Bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant vriendelijk en klantgericht!!

Ik werd snel geholpen, kon er op wachten. Daarbij nogmaals klantvriendelijk en klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel geregeld

Helaas had ik mijn prothese pas 4 maanden en brak deze doormidden tijdens het poetsen. Te dunne protheselaag waardoor die brak. Erg geschrokken

  • Aanbevelen? Nee
10

Bijzonder vriendelijk. Hulpvaardig.

Op vrijdagmiddag nog met spoed geholpen. Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben vol lof

Ik was al van plan jullie te bellen omdat ik zo tevreden was over de behandeling; vriendelijk, aardig, kundig, kordaat en snel en ik ben blij met het resultaat. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een zeer goede ervaring.

Ik belde de ochtend, ik kon meteen komen. Binnen 2 uur was mijn gebroken prothese klaar ! Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Vriendelijk en zeer vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zeer goed, snelle reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring!

Mocht dezelfde dag nog komen voor n reparatie (zaterdag!) Zeer vriendelijk en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service.

Goed. En geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
10

Proffessioneel

Snel geholpen,zoals ik verwachtte, kom al jaren en ben altijd snel en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede en snelle service

op vrijdagavond gebit gebroken, zaterdagmiddag was t al gemaakt, en beter dan t daarvoor was !

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Berg en Dalseweg 52

6522BM Nijmegen

024-3226901

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.